بسیار عالی و دقیق معاینه میکنند ،از عینک قبلی بسیار راضی بودم
بسیار عالی
موفق به ویزیت نشدم وقتی رسیدیم مطب گفتن نیومدن
خوش برخورد و کاربلد بودند و تا زمانی که نوبتم بشه فریم انتخاب کردم تنوع مدل های خیلی خوب بود و قیمت ها هم واقعا منصفانه بود
عالی وباحوصله معاینه روانجام دادن وپرسنل بسیارمتخصص بودن وخیلی باحوصله درخرید عینکم راهنماییم کردن واقعا ممنونم
بسیار دقیق و با حوصله انجام دادند .
خیلی عالی سپاس
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بین امامت ۲۱ و ۲۳، مؤسسه بینایی سنجی و عینک فراشاد
بسیار عالی و دقیق معاینه میکنند ،از عینک قبلی بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴موفق به ویزیت نشدم وقتی رسیدیم مطب گفتن نیومدن
۱۴۰۲/۰۳/۰۴خوش برخورد و کاربلد بودند و تا زمانی که نوبتم بشه فریم انتخاب کردم تنوع مدل های خیلی خوب بود و قیمت ها هم واقعا منصفانه بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عالی وباحوصله معاینه روانجام دادن وپرسنل بسیارمتخصص بودن وخیلی باحوصله درخرید عینکم راهنماییم کردن واقعا ممنونم
۱۴۰۲/۰۸/۱۴بسیار دقیق و با حوصله انجام دادند .
۱۴۰۱/۰۷/۲۸خیلی عالی سپاس
۱۴۰۲/۰۸/۲۹