دکتر محمد باقری حسن کیاده در حیطه متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری و در شهر لاهیجان به آدرس کوچه برق- روبروی پاساژ سینا- ساختمان 38 - طبقه همکف مشغول به طبابت میباشند. میتوانید از همین سایت نوبت ویزیت دکتر محمد باقری حسن کیاده را به آسانی دریافت کنید.
دکتر محمد باقری حسن کیاده

دکتر محمد باقری حسن کیاده

متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری

نوبت دهی
متخصص شماره نظام: ۶۳۲۸۹
۲۷۸ نفر
اطلاعات تکمیلی

دکتر باقری در 18 سالگی وارد دانشگاه شهید بهشتی شده و فار غ التحصیل پزشکی عمومی از این دانشگاه بوده و در شهرهای مختلف ایران بخصوص در مناطق محروم به کار طبابت مشغول بوده است.

ایشان تخصص خود را با عنوان پایان نامه مقاومت میکروب E- coli در برابر آنتی بیوتیک ها توسط ژن CTX-M از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دریافت نموده اند.

رشته بیماری های عفونی در واقع مادر طب می باشد. بدون شناخت میکروب ها، پزشکی ناکارآمد بوده و از اینرو تمامی رشته های پزشکی دیگر به نوعی با میکروب ها و این تخصص در ارتباط نزدیک می باشند. بنابراین پزشک متخصص عفونی می بایست در مورد تمامی تخصص های پزشکی اگاهی و اطلاعات کافی داشته و در درمان بیماران، به تمام رشته های دیگر مشاوره و کمک نماید.

در همین راستا، دکتر باقری ضمن همکاری با بیمارستان ها و مراکز تخصصی پزشکی در استان گیلان و بخصوص شهرستان لاهیجان در خدمت سلامتی و پیشگیری از بیماری های واگیردار و نیز درمان آنها می باشد.

آدرس و تلفن مطب دکتر محمد باقری حسن کیاده
لاهیجانکوچه برق- روبروی پاساژ سینا- ساختمان 38 - طبقه همکف
    013-4224****
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید ؟

    کوچه برق- روبروی پاساژ سینا- ساختمان 38 - طبقه همکف

    کوچه برق- روبروی پاساژ سینا- ساختمان 38 - طبقه همکف

    013-4224****