این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار دریا، روبه روی مجتمع تجاری رویال لاین، کندرو مدیریت بین گل ها و نبی اکرم، ساختمان سبزینه، پلاک ۳۵، طبقه دوم
ایمپلنت و روکش دندونام رو اینجا انجام دادم خیلی راضی بودم خیلی عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰من سال گذشته پیش خانم دکتر جراحی دندون عقلم و انجام دادم.خیلی کارشون عالی بود من از کرمانشاه اومدم پیس خانم دکتر.
۱۴۰۳/۰۹/۰۴تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ایمپلنت و عصب کشی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱لمینیت کردم پیششون عالی بود خیلی راضی ام همه خوششون اومد
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عصب کشی کردم درد ندارم کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۰۴از کار ایشون راضی هستم کارشون و درمانشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۲کارش بسیار عالیه.عصب کشی و پر کردن دندان
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام، من در رابطه با کار ایمپلنت به دکتر شکری مراجعه کردم و واقعا راضی بودم. آستانهی درد من پایین هست، با این حال در زمان انجام کارم اصلا درد نداشتم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوش برخورد و عالی کارون حرف نداره برا ایمپلنت رفتم پیششون
۱۴۰۵/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی هستند ایشون خیلی با تجربه اند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار عالی و صبور و خوش برخورد هستند ترمیم دندان داشتم .
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عصب کشی کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تشخیص بسیار عالی.خوش برخورد. بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عصب کشی و روکش عالی بودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷پارسال برای ایمپلنت رفتن پیششون عالی بودن امسال هم مادرم رو بردم خیلی خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴برام لمینیت انجام دادن خیلی خوب و عالی شده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲من برای لمینیت به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی و صبور و مشکل التهاب لثه منو ایشون خیلی خوب تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی بود فقط ی مقدار درد داشتم اونم به علت مشکل پوسیدگی زیاد دندانم بود که تقریبا ی هفته بعد از عصب کشی باز درد داشتم ولی کارشون بی نظریه و خیلی اخلاق خوبی دارن با بیمار و همچنین پرسنل مطب عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ایمپلنت روکش و عصب کشی دندانهام رو پیش خانم دکتر انجام دادم عالی بوده ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۳با تشکر از خانم دکتر شکری ، ضمن اینکه بیماران خانوادگی ما را درمان کرده ، معمولا از ایشان مشورت های خوب میگیریم . با تشکر از ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عصب کشی دندان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶همه چیز بسیار عالی و حرفه ای انجام شد و رضایت کامل دارم ..
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پیششون ایمپلنت گذاشتم فول فک بالا و پایین خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷از حرفه ای بودن کارشون که هر چی بگم کم گفتم خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۷ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار خوش برخورد هستن من یکی از دندونهام که هیچ متخصصی حاضر نشد عصب کشی کنه رو برام انجام داد و کارشون هم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹۱ جلسه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹امروز پیش ایشون دندون کشیدم خیلی خوب بود برخورد پرسنل هم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷از بیمارای قدیمیشون هستم و خیلی راضیم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سلامتی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸جراحی دلشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴رفتار عالی کارشون هم سریع وتخصصی عصب کشی داستک
۱۴۰۳/۰۸/۱۴