دکتر گویک هاکوپیان در حیطه متخصص اعصاب و روان - روان پزشک و در شهر تهران به آدرس آدرس : محله پاسداران - بین خ پایدار فرد و خ پاسداران - خیابان گلستان پنجم ( موسوی ) - پلاک 240 - طبقه اول - واحد 1
زمان ویزیت : روزهای زوج
معمولا از ساعت 12 صبح تا 9 شب مشغول به طبابت میباشند. میتوانید از همین سایت نوبت ویزیت دکتر گویک هاکوپیان را به آسانی دریافت کنید.
دکتر گویک هاکوپیان

دکتر گویک هاکوپیان

متخصص اعصاب و روان - روان پزشک

نوبت دهی
متخصص شماره نظام: ۱۲۲۸۱۴
۲۳۷ نفر
چهارشنبه۲۹ فروردین
فردا
شنبه۰۱ اردیبهشت
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۳ اردیبهشت
۶ روز دیگر
اطلاعات تکمیلی

نکته ای باید جداگانه بگم اینه که ترک سیگار ، ترک الکل ، ترک مشتقات گیاه کانابیس (ماری جوانا - حشیش - وید - گرس و گل) ، همه انواع ترک مواد حالا هر نوعش بدون موادیه که در مراکز MMT هستش رو هم انجام میدم .

1- تمام روشهای درمان هایی که بعدا نام میبرم توسط هر پزشکی (چه سنتی چه روانپزشک چه هرکس دیگه بهتون پیشنهاد کردن) شامل rTMS و نوروفیدبک و هیپنوتیزم و زالو درمانی و حجامت هیچ کدوم درعلم نوین جایگاهی در روانپزشکی بعنوان خط اول درمان ندارن ( بجز rTMS خط سوم و در نوع مقاوم به درمان افسردگی تک قطبی نه دوقطبی و هیپنوتیزم اگر اینکاره باشه برای ترک سیگار ولی نوروفیدبک به هیچ عنوان در ADHD تاثیری نداره و بقیه هم به خودتون بستگی داره باور داشته باشید تاثیر داره اثرش رو میزاره ولی با درمان شیمیایی ما تداخل داره ) و همه بعنوان درمان همراه با دارودرمانی استفاده میشن نه تنهایی .

2- گرفتن نوار مغز یا نقشه مغز یرای تشخیص بیماری قبل از مصاحبه با بیمار !! (پس شنیدن حرفای بیماری چی میشه)

3 - استفاده از داروهایی مثل امگا 3 و ویتایمن B1 و ویتامین های D , C و جینگو و جینسنگ و انواع مولتی ویتامین و مکملها مثل روی و منیزیوم و بیوتین که یا خودسرانه مصرف میکنید یا پزشکان حالا از هر رشته ای بهتون تجویز میکنند ؛ هیچکدومشون در هیچ بیماری اثرش در منابع علمی ما که هر رشته ماله خودشوه داره هنوز ثابت نشده ، متاسفانه از بی اطلاعی و خرافاتی بودن مردم سو استفاده کردنه و باعث بی اعتبار کردن بقیه پزشکان هم میشن . جدا از اینکه هزینه اضافی هم براشون ایجاد میکنه .

4- مورد بعدی عوارض مهمی که خیلی پزشکانی که rTms رو به شما تجویز میکنند به شما نمیگن و گرنه هیچوقت اونرو انجام نمیدید :

1- افزایش احتمال خطر تشنج 2 - افزایش احتمال سویچ به مانیا (شیدایی) در افسردگی دوقطبی 3- افزایش افکار خودکشی 4- ایجاد سردرد شدید یا تشدید اون که بخصوص در ناحیه کاسه سر احساس میشه 5- افزایش حساسیت به کوچکترین صداها 6-کاهش شنوایی 7-اختلال در چرخه خواب و بیداری 8-اختلال در حافظه و بدتر از همه کارایی اون در سال 2024 فقط 14 درصد تخمین زده شده و باید فرد 2 داروها از 2 گروه مختلف از ضد افسردگی هارو حداقل 1 سال گرفته باشه و یا مقاوم به انواع درمانهای دارویی و رواندرمانی باشه تا مجوز استفاده از rTms داشته باشه (خط سوم درمان) اون هم باید عوارضی که گفتم توضیح داده بشه و با رضایت و آگاهی فرد صورت بگیره نه با تبلیغ و سوما هیچگونه وسیله فلزی مثل پیس میکر یا ایمپلنت دندون یا هرانچه که در MRI هم ممنوع هست داشته باشه ولی بعید میدونم تا الان این مسایل رو براتون عنوان کرده باشن.

در مورد مدیتیشن و هومئوپاتی و یوگا و طب سنتی و ویتامینها قبلا خیلی گیر میدادم ولی بی فایده بود چون اگر کسی باور داره حالش با این کارها خوب میشه خوب انجام بده تا زمانی که با درمانهای ما تداخل نکنه .

وب سایت دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان
تهرانآدرس : محله پاسداران - بین خ پایدار فرد و خ پاسداران - خیابان گلستان پنجم ( موسوی ) - پلاک 240 - طبقه اول - واحد 1

زمان ویزیت : روزهای زوج

معمولا از ساعت 12 صبح تا 9 شب

این تنها سایت اصلی و رسمی مورد تایید اینجانب با اطلاعات خودم و نظرات مردم چه موافق چه مخالف هستش.

#متاسفانه بیشتر مردم ما توسط کسانی دچار آسییبهای روحی و روانی میشن که خودشون رو سالم میدونن و انقد روی این موضوع اصرار دارن که آخرش اطرافیان برای تحملشون و هضم اینکه اون فرد درست شدنی نیست و کمک به خودشون به ما مراجعه میکنند. پس هیچ وقت برای اینکه پیش متخصص اعصاب و روان مراجعه میکنید نگران نباشید چون شما دارید برای نجات زندگی خودتون میاید نه اطرافیانتون. اگر اونها میخواستن کمکتون کنن شما دنبال درمان نبودین#

@به یاد داشته باشید اگر کسی مشکل جسمی مثل بیماری های خود ایمنی و قلبی و مغزی و متابولیک و مادرزادی یا هر بیماری زمینه ای دیگه داره، تا اون رو درمان یا کنترل نکرده، مراجعه نکنه چون علت ارگانیک همیشه باید رد بشه بعد نهایتا روانپزشک میتونه کمک کنه چون دادن دارو و روان درمانی به کسی که تو بدنش مشکل جدی هست و کاری براش انجام نشده، بی فایده است و حتی میتونه مضر باشه. روانپزشک هیچ وظیفه ای نداره که مشکلات جسمی بیمار رو بررسی و درمان کنه چون همیشه فرض بر این هست که بیمار همه مراحل مشکلات جسمی رو (در هر رده سنی) طی کرده و نهایتا به روانپزشک مراجعه کرده، پس اینجا ایستگاه آخره یعنی آخرین پزشکی که باید مراجعه کنید نه اولی !!!@

@لازم به یادآوری است خواهشا همیشه همه داروهای مصرفی قبلی و فعلی و پرونده ها و مدارک قبلی (آزمایشها ، عکسای سر و گردن و قلب و سینه و کمر و شکم و لگن و ران و و اندوکولوسکوپی و پاپ اسمیر و نوار مغز و نقشه مغز و نوار قلب و اکو و سونو یا اسکن تیروئید یا هر نوع اسکن هسته ای و داپلر کاروتید و اندامهای تحتانی و و تراکم استخوان وهر آزمایش (مربوط یا نامربوط از نظر شما رو) با خود به همراه داشته باشید@

نکاتی که باید قبل از مراجعه بهش توجه داشته باشین یا میداشتین ؛ چون خیلیها میگن ما معرفی شدیم و سایت رو نخوندیم , اگر رعایت اصول ذیل رو نداشته باشین , انتظار نتیجه مورد دلخواهتون رو هم نخواهید دید :

I) در جلسه اول من اول جلسه شروع به سوالات با جواب کوتاه میکنم و در مرحله دوم مراجع یا همراهش مشکلاتش رو بسته شرایط هر چقدر که خواست توضیح میده و در مرحله سوم دوباره سوالات با جواب کوتاه رو ادامه میدم حالا بستگی داره که مراجع چقد به من اطلاعات لازم رو داده باشه تا نهایتا جمع بندی کرده تا به تشخیص نهایی برسم (نه تشخیص قبلی که برای بیمار گذاشتن یا دوست داره بشنوه !!!) البته که دلیلش رو تو ادامه حرفام توضیح دادم .

II) افرادی که خودشون تشخیص میذارن و موقع درمان در نوع داروی تجویزی مداخله میکنن همون بهتر که نیان (دلیلش هم اینه که همه جوانب باز میگم همه جوانب رو در سوالاتم در نظر گرفتم (مثل نوع شغل و مراقبت از سالمند و یا داشتن فرزند کوچک و تحصیلات و رانندگی ...) مهمترین معیار شما برای انتخاب و ادامه درمان ؛ رابطه درمانی و احساس خوب دو طرفه بین شما و پزشک باید باشه تا بتونید بهش اعتماد کنید و در همون جلسه اول نصف درمان رو گرفتید ، نه هیچ چیزه دیگه حداقل این چیزیه که مراجع تمام کتب علم پزشکی در تمام تخصص ها عنوان کردن.

III) من با بیش از 16 سال تجربه در زمینه های مختلف علوم مغز و اعصاب و روان و داروهای مرتبط مطالعه با بروز نگه داشتن خودم ، تلاش میکنم که مراجعین رو با جدیدترین روش های درمانی معالجه کنم و در زمینه تداخلات دارویی با داروهای مصرفی در بیماریهای دیگر به خوبی آگاهم.

در زمینه های انواع سردرد ( میگرنی و غیر میگرنی ، عصبی ) ، اختلال فراموشی با هر علتی ، انواع زوال عقل (آلزایمر و لووی بادی و فروتوتمپورال)، انواع افسردگی ، انواع اختلالات اضطراب (پانیک ، جدایی ، منتشر ، اجتماعی ، ترس از تنهایی ، خون ، ارتفاع , آمپول , فضاهای بسته و یا باز) ، انواع اختلالات حافظه ، بیش فعالی و اختلال تمرکز کودکان و بزرگسالان ، انواع وسواس های فکری و عملی ، انواع اختلال و طیف دوقطبی ، اختلال طیف اسکیزوفرنی ، شب ادراری در کودکان ، اختلالات بعد از سانحه بخصوص ناشی از تعرض جنسی نه جنگی چون اونو که کمیته امام کمک میکنه !!! ، کاهش یا افزایش اشتها و وزن ، کنترل عصبانیت و خشم و پرخاشگری ، خستگی مزمن و انواع دردهای اندامه که مشکل جسمی توش رد شده باشه ، انواع تیک های صوتی و حرکتی در کودکان و بزرگسالان ، اختلال طیف اوتیسم و سندرم آسپرگر و سندرم رت ، ناخن جویدن و کندن پوست و مو و جوش در نوجوانان ، فیبرومیالژی ، اختلالات سایکوسوماتیک، خودبیمارانگاری ، علایم آسیب روانی پسا کووید طول کشیده و اختلافات زناشویی فعالیت می کنم و نهایتا بهبود کیفیت زندگی شما

IV) هیچ روانشناس یا پزشکان عمومی و متخصص داخلی و متخصص نورولوژیست و زنان و ....اجازه لازم برای تجویز داروها روان پزشکی رو نداره چون به اندازه کافی از تداخلات و عوارض داروها اطلاع ندارن و بعد مشکلات پیش اومده رو هم بلد نیستن رفع کنن. پس حتما به روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان معتمد خودتون مراجعه کنید که دچار مشکلی نشید. علت تاکید من اینه که بارها شاهد خودکشی و سو مصرف داروهایی بودم که این افراد تجویز کردن.

V) اینجانب هر بیماری که در روانپزشکی وجود داره رو میتونم با توجه به امکانات موجود در کشور درمان کنم بجز..بجز.. بجز

1- اختلال شخصیت sociopath personality یا جامعه ستیز (یعنی افراد بی وجدان ، در هر رده سنی طوریکه نه تنها از آسیب رسوندن به دیگران چه انسان چه حیوان عذاب وجدان نمیگیرن بلکه لذت هم میبرن) پس نیاز به درمان نمی ببینن و اصلا مراجعه نمیکنن// اسمهای دیگه هم دارن : آنتی سوشیال ، ضد اجتماعی

2- اختلال شخصیت خودشیفته (این گروه هم کمتر نیاز به درمان پیدا میکنند چون غرور اونها اجازه نمیده مراجعه کنند و عادت کردن همیشه حرف ، حرف خودشون باشه) مگر بخاطر چیزی یا کسی ....

3- ترک اعتیاد برای دلخوشی اطرافیان و یا به اجبار دیگران برای ترک هر نوع ماده ای

4- در مورد ترک مواد مخدر (هرویین و B2) این افراد یا خودشون ترک ناگهانی با اراده خودشون خواهند کرد یا یه کمپ مطمئن باید براشون پیدا کنید بقیه رو میشه کاری کرد. (بخصوص در سنین بالا)

5- در مورد محرکها (شیشه و کوکایین) بخاطر شیوع بالای خطر مرگ های ناگهانی (بخصوص در سنین بالا) و تداخلات دارویی و همچنین نبودن وجود مراکز مجهز برای ترک به روش ماتریکس در کشور امکان ریسک آسییب دیدن در حین درمان بالاست

6- تمارض به بیمار بودن برای فرار از هر نوع مسئولیت در هر سنی (جنسیت تاثیری در بروزش نداره)

VI)داشتن بورد تخصصی و سن بالا و دستگاه های پیشرفته تو محل کار و نوشتن اینکه از فلان دانشگاه خارجی فارغ التحصیل شدن یا دوره ای رو گذروندن هیج ارتباطی به داشتن هنر درمانگری نداره .

VII) نکته ای که من به آن خیلی اهمیت میدهم اخلاق پزشکی و حرفه ای و رعایت حریم خصوصی فرد هست و برای گوش دادن به مراجعه کننده وقت کافی اختصاص می دهم تا کاملا اطلاعات لازم رو برای تشخیص دقیق و بهترین گزینه درمانی برای هر فرد پیدا کنم.

پس اگر کسی براش حریم خصوصی تعریف نشده یا انقد به جامعه پزشکی بدبینه حواسش باشه چون من سئوالاتم مرزی نداره دلیلش هم اینه که ریشه 99 درصد بیماریها بخصوص زیر 20 سال شکل میگیره در نتیجه اگر کسی گاردی داره لطفا تشریف نیاره چون من دلیلی برای توجیه کردن فرد برای گرفتن اطلاعات ندارم ؛ خود شنیدن آسیب های کودکی مثل مورد تعرض قرار گرفتن توسط هر کسی یا طرد شدن توسط والدین یا طلاقشون به اندازه کافی عذاب آور هست . باید خوشحالم باشین که پزشکتون انقد شعور داره چیزی رو از قلم نمیدازه .

VIII) یادآوری میکنم جایی که توش کاری میکنم مطب شخصی من نیست . محلیه که اعضای زیادی داره من جزیی از تیم درمانی اون گروه هستم که شامل یه متخصص اعصاب و روانه که خودمم و چندین روان شناس هست که همه ما تحت نظارت یه مدیر مهندسی ارشد هستیم و مدیریت مالی نهایی تمام وقتها و هزینها با ایشون هست

IX) من یه موضوع دیگه رو هم مشخص کنم . ما ایرانی ها تشخیص خوب و بد رو بلد نیستیم . حاضریم کلی پول تست بی مورد روانشناسی و عکس و آزمایش بدیم که هزینه اش مثلا میشه 5 میلیون تا چیزی دستمون باشه و حس خوبی داشته باشیم ولی کسی که میتونه مثل دکترهای قدیم با اینکه کمی جووتره ولی بروزه و هنره اینو داره که فقط با صحبت کردن ، همه این کارا رو انجام بده و اطلاعات رو بدست بیاره و باهاتون همدلی کنه زیر سوال ببرید. اگر دوست دارید پاس کاری بشید ، آزادید .

X) انتخاب با خودتونه سعی کنید معیارهای دکتر خوب و بد رو تو مغزتون اصلاح کنید . من برای اینکه کارمو دوست دارم طبابت میکنم ولی اگر جایی که کار میکنم هزینه بالایی میگیره دیگه اونو به من نچسبونین .

XI) در انتخاب پزشکتون هیچ وقت به رتبه فرد در سایتهای مختلف اکتفا و اعتماد نکنید چون الان تبلیغات حرف اول رو در همه شغلها میزنه و متاسفانه پزشکی هم از این موضوع مستثنا نیست و خیلی از پزشکان با دادن پول هنگفت به سایتهای معتبر ؛ خودشان را در رتبه های بالاتر قرار میدهند و اگر دقت کنید در همه سایتها جزو 5 تا ۱۰ نفر اول بیشتر سایتها هستند . پس مواظب باشید با چه معیاری پزشک خودتون رو انتخاب میکنید

XII) دومین مسئله هزینه ویزیت هست طبق مطالعاتی که در کشورهای مختلف منجمله ایران شده معمولا رابطه مستقیمی بین هزینه ویزیت با کیفیت خدمات درمان وجود داره مثل بستری شدن در بیمارستان خصوصی و دولتی و نحوه سرویس دهی به مردم وجود داره ولی بعضی ها ویزیت رو پایین میگیرن و بجاش از روشهای پاراکلینیک مثل تستهای روانشناسی و نوار و نقشه مغزی یا نوار عصب عضله یا نوار و اکوی قلبی و سونوگرافیهای داخل مطب در هر رشته ای برای جبران ویزیت نگرفته شون استفاده میکنند بدون اینکه اصلا وقتی برای مراجعه کننده بزارن تا ایشون مشکلش رو مطرح کنه و این میشه که دید مردم نسبت به بیشتر پزشکان بد شده ؛ پس اگر کسی بدون هیچ وسیله ای و با وقت گذاشتن و در صورت لزوم معاینه دقیق به تشخیض میرسه و کار شما رو راه میندازه باید بجای انتقاد از اون تقدیر کنید چون نشونه سواد بالای اون فرد هست و گرنه هرکسی با انجام کارهای پاراکلینیک خودش هم میتونه بره برای خودش درمان لازم رو شروع کنه چون تو اینترنت همه چی هست، دکتر میخواد چی کار !!!! پس تشخیص روان پزشکی فقط و فقط با شرح حال و مصاحبه دقیق و کامل امکان پذیره .

    021-2671****
    021-2671****
    0919199****
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۹ فروردین (فردا)از ساعت ۱۲ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۴ روز دیگر
    ۱ اردیبهشت (شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۲
    ۶ روز دیگر
    ۳ اردیبهشت (دوشنبه)از ساعت ۱۲ الی ۲۱
    کسانی که دکتر گویک هاکوپیان را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سبحان پورنیکدست روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر سبحان پورنیکدست
    جناب آقای دکتر علیرضا رفیعی روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر علیرضا رفیعی
    سرکار خانم دکتر خدیجه محسن پوریان روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر خدیجه محسن پوریان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید ؟

    وب سایت دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان

    آدرس : محله پاسداران - بین خ پایدار فرد و خ پاسداران - خیابان گلستان پنجم ( موسوی ) - پلاک 240 - طبقه اول - واحد 1

    زمان ویزیت : روزهای زوج

    معمولا از ساعت 12 صبح تا 9 شب

    وب سایت دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان

    آدرس : محله پاسداران - بین خ پایدار فرد و خ پاسداران - خیابان گلستان پنجم ( موسوی ) - پلاک 240 - طبقه اول - واحد 1

    زمان ویزیت : روزهای زوج

    معمولا از ساعت 12 صبح تا 9 شب

    021-2671****
    021-2671****
    0919199****