خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

برای روکش و ترمیم مراجعه کردم بسیار عالی بود همه چیز پیشنهاد میکنم حتما به ایشون مراجعه کنید

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بسیار صبور و دقیق و خوش اخلاق بودند کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

عصب کشی و روکش

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

دکتر بسیار متخصص و با حوصله و راهنمای خوبی بودند.

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

رسیدگی بسیار عالی و قیمت مناسب

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

تشخیص خوب و منصفانه داشتند، و طرح درمان خوبی دادند

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

برای جرمگیری پیششون رفتم وخیلی عالی واخلاق مدار بودن وباصبر وحوصله کارشون وبخوبی انجام دادن

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

سلام عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

عصبکشی دندان چهارکاناله عمیق با اینکه کار تخصصی محسوب میشد با حوصله و دقت توسط ایشون به بهترین نحو انجام گرفت.

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار عالی کار کردند. اخلاق درجه یک و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

علی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

از برخودشون راضی بودم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

پزشک بسیار متعهدی هستند توصیه میکنم

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

عالی عصب کشی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

جرم گیری و ترمیم داشتم خیلی راضی بودم خیلی واضح و کامل مراحل و طرح درمان را توضیح دادن ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

عالی بود کارشون خیلی خوب بود ومن خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

برای عصب کشی و ترمیم دندان مراجعه کردم. خانم دکتر با دقت و حوصله و زمان کافی عصب کشی دندونم رو به خوبی و بدون درد انجام دادند. ازشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

برای ترمیم و روکش و سایر موارد درمانی به ایشون م راجعه کردم دکتر بسیار توانایی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

مراجعه داشتم، طرح درمان مناسبی ارایه دادند

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

جهت عصب کشی و پر کردن خدمتشون رسیدیم، کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عالی. از هر نظر عالی بودن. تشخیص بسیار دقیق و کار بسیار حرفه ای.

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

برای پر کردن مراجعه کردم، واقعا حرفه ای و عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

برای عصب کشی مراجعه کرده بودم و خیلی راضیم. یکی از نکات مثبتشون این هست که حواسشون کاملا به بیمار هست و به حرف بیمار اهمیت میدن

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

ایشان کارشون خیلی خوبه من از کارشون بسیار راضی ام حتما به ایشون مراجعه کنید

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

بسیار راضی بودم کاربلد، باسواد، با حوصله

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

خانم دکتر عالی هستن بسیار با حوصله توضیح میدن

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

ترمیم و کامپوزیت انجام دادم راضی هستم بسیار در کنار اینکه دکتر حاذقی هستند بسیار با حوصله و خوش اخلاق و مهربان هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دکتر بسیار حاذق هستند و با حوصله و ظرافت خاص عصبی کشی و پر کردن،کادرشون بسیار خوش انرژی و خوش برخورد هستن و هزینشون هم منصفانه بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

اولین بار بود برای ترمیم و کامپوزیت یکی از دندونام رفتم پیش خانم دکتر هم رنگ کامپوزیت عاااااالی گذاشتن هم خیلیییییی دقت بالایی دارن واقعااا پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

من اولین بار بود که آمدم و راضی بودم ویزیت شدم و تشخیص اولیه داده شد از برخورد ایشان خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

بسیار عالی و کار بلد هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

پزشک حرفه ای دلسوز و متعهد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

اولین بار بود رفتم و درد نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

من برای ترمیم هایم مراجعه کردم نتیجه عالی شده به شدت راضی هستم رفتار کادرشون بسیار محترمانه بود محیط تمیز و ارام

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

عصب کشی دندان بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

برای عصب کشی و ترمیم مراجعه کردم واقعا بینظیر بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دکتر بسیار خوبی هستند ، عصب کشی دندان داشتم که به صورت بسیار حرفه ای انجام دادند ، سیستم وقت دهی سریع و منظمی دارند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

برای عصبکشی مراجعه کردم و تجربهی خوبی داشتم. دکتر و پرسنل بسیار صبور و خوشبرخورد بودند و کارم رو با کمترین درد ممکن انجام دادند. محیط مطب هم تمیز و آرامشبخش بود. از نتیجه کاملا راضیام و حتما پیشنهادشون میکنم.

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

بهترین هستید متشکرم

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

عالی در کارشون با حوصله محیط بسیار تمیز و مرتب

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

واقعا خانم دکتر با سواد. و کار بلدی هستن.عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم و فوق العاده راضی هستم.پیشنهاد میکنم حتما جهت درمان مراجعه کنید

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

دندان عقلم را ایشون کشیدن بسیار با اخلاق و عالی بود کارشون و ذره ای درد احساس نکردم ممنون از خانم دکتر مهربون

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار عالی باحوصله وخلاق .دندونم از صفر تبدیل به صد شد شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

پیش ایشون چندتا ترمیم و روکش و جرمگیری کردم حقیقتا بسیار حرفه ای کارشون رو انجام دادن و بسیار راضی بودم بسیار خوش اخلاق و صبور بودن.

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بسیار بسیار با حوصله و دقیق کار میکنند خیلی عالی بود️

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.