برای روکش و ترمیم مراجعه کردم بسیار عالی بود همه چیز پیشنهاد میکنم حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بسیار صبور و دقیق و خوش اخلاق بودند کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
عصب کشی و روکش
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
دکتر بسیار متخصص و با حوصله و راهنمای خوبی بودند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
رسیدگی بسیار عالی و قیمت مناسب
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
تشخیص خوب و منصفانه داشتند، و طرح درمان خوبی دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
برای جرمگیری پیششون رفتم وخیلی عالی واخلاق مدار بودن وباصبر وحوصله کارشون وبخوبی انجام دادن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
سلام عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
عصبکشی دندان چهارکاناله عمیق
با اینکه کار تخصصی محسوب میشد با حوصله و دقت توسط ایشون به بهترین نحو انجام گرفت.
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بسیار عالی کار کردند. اخلاق درجه یک و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
علی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
از برخودشون راضی بودم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
پزشک بسیار متعهدی هستند توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
عالی عصب کشی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
جرم گیری و ترمیم داشتم خیلی راضی بودم خیلی واضح و کامل مراحل و طرح درمان را توضیح دادن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
عالی بود کارشون خیلی خوب بود ومن خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
برای عصب کشی و ترمیم دندان مراجعه کردم. خانم دکتر با دقت و حوصله و زمان کافی عصب کشی دندونم رو به خوبی و بدون درد انجام دادند. ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
برای ترمیم و روکش و سایر موارد درمانی به ایشون م
راجعه کردم دکتر بسیار توانایی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
مراجعه داشتم، طرح درمان مناسبی ارایه دادند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
جهت عصب کشی و پر کردن خدمتشون رسیدیم، کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
عالی. از هر نظر عالی بودن. تشخیص بسیار دقیق و کار بسیار حرفه ای.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
برای پر کردن مراجعه کردم، واقعا حرفه ای و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
برای عصب کشی مراجعه کرده بودم و خیلی راضیم. یکی از نکات مثبتشون این هست که حواسشون کاملا به بیمار هست و به حرف بیمار اهمیت میدن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
ایشان کارشون خیلی خوبه من از کارشون بسیار راضی ام حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
بسیار راضی بودم کاربلد، باسواد، با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خانم دکتر عالی هستن بسیار با حوصله توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
ترمیم و کامپوزیت انجام دادم راضی هستم بسیار در کنار اینکه دکتر حاذقی هستند بسیار با حوصله و خوش اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
دکتر بسیار حاذق هستند و با حوصله و ظرافت خاص عصبی کشی و پر کردن،کادرشون بسیار خوش انرژی و خوش برخورد هستن و هزینشون هم منصفانه بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
اولین بار بود برای ترمیم و کامپوزیت یکی از دندونام رفتم پیش خانم دکتر هم رنگ کامپوزیت عاااااالی گذاشتن هم خیلیییییی دقت بالایی دارن واقعااا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
من اولین بار بود که آمدم و راضی بودم ویزیت شدم و تشخیص اولیه داده شد از برخورد ایشان خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
بسیار عالی و کار بلد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
پزشک حرفه ای دلسوز و متعهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
اولین بار بود رفتم و درد نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
من برای ترمیم هایم مراجعه کردم نتیجه عالی شده به شدت راضی هستم رفتار کادرشون بسیار محترمانه بود محیط تمیز و ارام
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
عصب کشی دندان بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
برای عصب کشی و ترمیم مراجعه کردم واقعا بینظیر بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
دکتر بسیار خوبی هستند ، عصب کشی دندان داشتم که به صورت بسیار حرفه ای انجام دادند ، سیستم وقت دهی سریع و منظمی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
برای عصبکشی مراجعه کردم و تجربهی خوبی داشتم. دکتر و پرسنل بسیار صبور و خوشبرخورد بودند و کارم رو با کمترین درد ممکن انجام دادند. محیط مطب هم تمیز و آرامشبخش بود. از نتیجه کاملا راضیام و حتما پیشنهادشون میکنم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
بهترین هستید متشکرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
عالی در کارشون با حوصله محیط بسیار تمیز و مرتب
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
واقعا خانم دکتر با سواد. و کار بلدی هستن.عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم و فوق العاده راضی هستم.پیشنهاد میکنم حتما جهت درمان مراجعه کنید
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
دندان عقلم را ایشون کشیدن بسیار با اخلاق و عالی بود کارشون و ذره ای درد احساس نکردم ممنون از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار عالی باحوصله وخلاق .دندونم از صفر تبدیل به صد شد شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
پیش ایشون چندتا ترمیم و روکش و جرمگیری کردم حقیقتا بسیار حرفه ای کارشون رو انجام دادن و بسیار راضی بودم بسیار خوش اخلاق و صبور بودن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بسیار بسیار با حوصله و دقیق کار میکنند خیلی عالی بود️
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برای روکش و ترمیم مراجعه کردم بسیار عالی بود همه چیز پیشنهاد میکنم حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار صبور و دقیق و خوش اخلاق بودند کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عصب کشی و روکش
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر بسیار متخصص و با حوصله و راهنمای خوبی بودند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱رسیدگی بسیار عالی و قیمت مناسب
۱۴۰۳/۰۳/۰۲تشخیص خوب و منصفانه داشتند، و طرح درمان خوبی دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برای جرمگیری پیششون رفتم وخیلی عالی واخلاق مدار بودن وباصبر وحوصله کارشون وبخوبی انجام دادن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عصبکشی دندان چهارکاناله عمیق با اینکه کار تخصصی محسوب میشد با حوصله و دقت توسط ایشون به بهترین نحو انجام گرفت.
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی کار کردند. اخلاق درجه یک و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۹علی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷از برخودشون راضی بودم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پزشک بسیار متعهدی هستند توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴عالی عصب کشی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶جرم گیری و ترمیم داشتم خیلی راضی بودم خیلی واضح و کامل مراحل و طرح درمان را توضیح دادن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی بود کارشون خیلی خوب بود ومن خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵برای عصب کشی و ترمیم دندان مراجعه کردم. خانم دکتر با دقت و حوصله و زمان کافی عصب کشی دندونم رو به خوبی و بدون درد انجام دادند. ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶برای ترمیم و روکش و سایر موارد درمانی به ایشون م راجعه کردم دکتر بسیار توانایی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مراجعه داشتم، طرح درمان مناسبی ارایه دادند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷جهت عصب کشی و پر کردن خدمتشون رسیدیم، کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی. از هر نظر عالی بودن. تشخیص بسیار دقیق و کار بسیار حرفه ای.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳برای پر کردن مراجعه کردم، واقعا حرفه ای و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳برای عصب کشی مراجعه کرده بودم و خیلی راضیم. یکی از نکات مثبتشون این هست که حواسشون کاملا به بیمار هست و به حرف بیمار اهمیت میدن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷ایشان کارشون خیلی خوبه من از کارشون بسیار راضی ام حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار راضی بودم کاربلد، باسواد، با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خانم دکتر عالی هستن بسیار با حوصله توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۸ترمیم و کامپوزیت انجام دادم راضی هستم بسیار در کنار اینکه دکتر حاذقی هستند بسیار با حوصله و خوش اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر بسیار حاذق هستند و با حوصله و ظرافت خاص عصبی کشی و پر کردن،کادرشون بسیار خوش انرژی و خوش برخورد هستن و هزینشون هم منصفانه بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۹اولین بار بود برای ترمیم و کامپوزیت یکی از دندونام رفتم پیش خانم دکتر هم رنگ کامپوزیت عاااااالی گذاشتن هم خیلیییییی دقت بالایی دارن واقعااا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱من اولین بار بود که آمدم و راضی بودم ویزیت شدم و تشخیص اولیه داده شد از برخورد ایشان خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار عالی و کار بلد هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پزشک حرفه ای دلسوز و متعهد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹اولین بار بود رفتم و درد نداشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من برای ترمیم هایم مراجعه کردم نتیجه عالی شده به شدت راضی هستم رفتار کادرشون بسیار محترمانه بود محیط تمیز و ارام
۱۴۰۵/۰۲/۰۳عصب کشی دندان بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶برای عصب کشی و ترمیم مراجعه کردم واقعا بینظیر بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر بسیار خوبی هستند ، عصب کشی دندان داشتم که به صورت بسیار حرفه ای انجام دادند ، سیستم وقت دهی سریع و منظمی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴برای عصبکشی مراجعه کردم و تجربهی خوبی داشتم. دکتر و پرسنل بسیار صبور و خوشبرخورد بودند و کارم رو با کمترین درد ممکن انجام دادند. محیط مطب هم تمیز و آرامشبخش بود. از نتیجه کاملا راضیام و حتما پیشنهادشون میکنم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بهترین هستید متشکرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳عالی در کارشون با حوصله محیط بسیار تمیز و مرتب
۱۴۰۵/۰۳/۱۵واقعا خانم دکتر با سواد. و کار بلدی هستن.عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم و فوق العاده راضی هستم.پیشنهاد میکنم حتما جهت درمان مراجعه کنید
۱۴۰۴/۱۰/۳۰دندان عقلم را ایشون کشیدن بسیار با اخلاق و عالی بود کارشون و ذره ای درد احساس نکردم ممنون از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالی باحوصله وخلاق .دندونم از صفر تبدیل به صد شد شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵پیش ایشون چندتا ترمیم و روکش و جرمگیری کردم حقیقتا بسیار حرفه ای کارشون رو انجام دادن و بسیار راضی بودم بسیار خوش اخلاق و صبور بودن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار بسیار با حوصله و دقیق کار میکنند خیلی عالی بود️
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹