پانزده سال پیش روماتیسم داشتم و درمان شدم الان برا دوستم وقت میخوام بگیرم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
روماتیستم داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
روماتیسم مفصلی داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
مادرم بابت ارتباط و پوکی استخوان مراجعه کرد
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بسیار خبر
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
من۷ساله بیمارایشان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
درد شدید در پا ومشکل خون که آقای دکتر بسیار عالی بودند وبا داروهای بسیار عالی که دادن مشکل من حل شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
پادرد وبا یک بار مراجعه نتیجه بخش بود ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
روماتیسم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
روماتییم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
نوبت دهی های ایشان بسیار طولانی است
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
عالییییییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
نتیجه ی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
من بیماری روماتیسم داشتم وباکلی دردمفاصل به ایشون مراجعه کردم والاخیلی بهترشدم وازجناب آقای دکترعلیشیری راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
فعلا تحت درمانم بخاطر دیسک کمرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خانمم بیماری لوپوس دارد و حدودا 10 سال در بیمارستان بقیه الله توسط ایشان ویزیت میشد و واقعا پزشک حازق و دلسوز و کاربلدی هستند . بازنشت شدن و در بیمارستان حضور ندارند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
رماتیسم مفصلی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
زانو درد که بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
از طرف دوستان
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
شفا اعلام میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر خوبی ست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عالی درجه
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
روماتیسم مفصلی
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دکتر کارشون و اخلاقشون عالی بود فقط مطبشون خیلی شلوغ بود خیلی...
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
روماتیسم پوستی داشتم و بهتر شدم منتهی بعد چند سال برگشته
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
سلام ودرود
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
دکتر بسیار عالی .تشخیص میدهند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
فاصله مهره۳و۴
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
من ازسال۸۵تحت درمان هستم واز درمان خود رضایت کامل را دارم
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
لوپوس و اقای دکتر بسیار عالی هستند بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سلام تاکایاسو
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دکتر خوب و تشخیص دهی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
دردمفاصل
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
من 7 ساله تحت درمان ایشونم ، از روز اولم خیلی بهترم ولی هنوز مشکلاتی دارم و قرصام کم نشده و نوبت دهی شونم خیلی مشکله
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دکتر خیلی دقیقی است، برای مریض وقت می گذارد.
بنده قبلا پیشش می رفتم ولی به جهت دوری مسیر نتوانستم .
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
من پوکی استخوان دارم با داروهای و ورزشی که جناب دکتر تجویز کردن خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
خیلی عالیست
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
درد مفاصل
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
بسیار دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
آرترید روماتوید در حال مداوا
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
پا درد بهتر بودم ولی باز درد میکنه
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
خیلی عالیست
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
مشکل مفصل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
تشخیص خیلی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشکل ل
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
مشکل آرتروز با تزریق ژل بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ویزیت اولیه شدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰پانزده سال پیش روماتیسم داشتم و درمان شدم الان برا دوستم وقت میخوام بگیرم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲روماتیستم داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴روماتیسم مفصلی داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰مادرم بابت ارتباط و پوکی استخوان مراجعه کرد عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بسیار خبر
۱۴۰۴/۰۱/۲۴من۷ساله بیمارایشان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶درد شدید در پا ومشکل خون که آقای دکتر بسیار عالی بودند وبا داروهای بسیار عالی که دادن مشکل من حل شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۱خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۵پادرد وبا یک بار مراجعه نتیجه بخش بود ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۲۹روماتیسم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱روماتییم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳نوبت دهی های ایشان بسیار طولانی است
۱۴۰۳/۰۹/۰۸عالییییییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳نتیجه ی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۶من بیماری روماتیسم داشتم وباکلی دردمفاصل به ایشون مراجعه کردم والاخیلی بهترشدم وازجناب آقای دکترعلیشیری راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۱/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۴فعلا تحت درمانم بخاطر دیسک کمرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خانمم بیماری لوپوس دارد و حدودا 10 سال در بیمارستان بقیه الله توسط ایشان ویزیت میشد و واقعا پزشک حازق و دلسوز و کاربلدی هستند . بازنشت شدن و در بیمارستان حضور ندارند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹رماتیسم مفصلی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷زانو درد که بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۷از طرف دوستان
۱۴۰۲/۰۵/۰۱شفا اعلام میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خوبی ست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی درجه
۱۴۰۲/۰۵/۱۸روماتیسم مفصلی
۱۴۰۲/۰۲/۰۷دکتر کارشون و اخلاقشون عالی بود فقط مطبشون خیلی شلوغ بود خیلی...
۱۴۰۰/۱۱/۱۴روماتیسم پوستی داشتم و بهتر شدم منتهی بعد چند سال برگشته
۱۴۰۳/۱۲/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹سلام ودرود
۱۴۰۲/۰۳/۱۸دکتر بسیار عالی .تشخیص میدهند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فاصله مهره۳و۴
۱۴۰۱/۰۶/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من ازسال۸۵تحت درمان هستم واز درمان خود رضایت کامل را دارم
۱۴۰۲/۰۲/۰۲لوپوس و اقای دکتر بسیار عالی هستند بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام تاکایاسو
۱۴۰۴/۰۲/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۱۹دکتر خوب و تشخیص دهی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دردمفاصل
۱۴۰۲/۰۳/۱۳من 7 ساله تحت درمان ایشونم ، از روز اولم خیلی بهترم ولی هنوز مشکلاتی دارم و قرصام کم نشده و نوبت دهی شونم خیلی مشکله
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر خیلی دقیقی است، برای مریض وقت می گذارد. بنده قبلا پیشش می رفتم ولی به جهت دوری مسیر نتوانستم .
۱۴۰۰/۰۳/۳۰من پوکی استخوان دارم با داروهای و ورزشی که جناب دکتر تجویز کردن خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴خیلی عالیست
۱۴۰۲/۰۳/۲۱درد مفاصل
۱۴۰۲/۰۳/۰۵نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰آرترید روماتوید در حال مداوا
۱۴۰۰/۰۴/۲۹پا درد بهتر بودم ولی باز درد میکنه
۱۴۰۱/۱۱/۰۴خیلی عالیست
۱۴۰۲/۰۳/۲۱مشکل مفصل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۰۷تشخیص خیلی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰مشکل ل
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۳۰