مشکل آرتروز با تزریق ژل بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

ویزیت اولیه شدم

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

پانزده سال پیش روماتیسم داشتم و درمان شدم الان برا دوستم وقت میخوام بگیرم

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

روماتیستم داشتم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

عالیییی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

روماتیسم مفصلی داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

مادرم بابت ارتباط و پوکی استخوان مراجعه کرد عالی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

بسیار خبر

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

من۷ساله بیمارایشان هستم

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

درد شدید در پا ومشکل خون که آقای دکتر بسیار عالی بودند وبا داروهای بسیار عالی که دادن مشکل من حل شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

پادرد وبا یک بار مراجعه نتیجه بخش بود ممنونم از اقای دکتر

۱۴۰۱/۰۶/۲۹

روماتیسم

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

روماتییم

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

نوبت دهی های ایشان بسیار طولانی است

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

عالییییییی

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

نتیجه ی خوب

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

من بیماری روماتیسم داشتم وباکلی دردمفاصل به ایشون مراجعه کردم والاخیلی بهترشدم وازجناب آقای دکترعلیشیری راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

فعلا تحت درمانم بخاطر دیسک کمرم

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

خانمم بیماری لوپوس دارد و حدودا 10 سال در بیمارستان بقیه الله توسط ایشان ویزیت میشد و واقعا پزشک حازق و دلسوز و کاربلدی هستند . بازنشت شدن و در بیمارستان حضور ندارند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

رماتیسم مفصلی

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

زانو درد که بهبود پیدا کردم

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

از طرف دوستان

۱۴۰۲/۰۵/۰۱

شفا اعلام میکنم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتر خوبی ست

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی درجه

۱۴۰۲/۰۵/۱۸

روماتیسم مفصلی

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

دکتر کارشون و اخلاقشون عالی بود فقط مطبشون خیلی شلوغ بود خیلی...

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

روماتیسم پوستی داشتم و بهتر شدم منتهی بعد چند سال برگشته

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

سلام ودرود

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

دکتر بسیار عالی .تشخیص میدهند

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

فاصله مهره۳و۴

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

من ازسال۸۵تحت درمان هستم واز درمان خود رضایت کامل را دارم

۱۴۰۲/۰۲/۰۲

لوپوس و اقای دکتر بسیار عالی هستند بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

سلام تاکایاسو

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

دکتر خوب و تشخیص دهی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

دردمفاصل

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

من 7 ساله تحت درمان ایشونم ، از روز اولم خیلی بهترم ولی هنوز مشکلاتی دارم و قرصام کم نشده و نوبت دهی شونم خیلی مشکله

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

دکتر خیلی دقیقی است، برای مریض وقت می گذارد. بنده قبلا پیشش می رفتم ولی به جهت دوری مسیر نتوانستم .

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

من پوکی استخوان دارم با داروهای و ورزشی که جناب دکتر تجویز کردن خیلی خوب شدم

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

خیلی عالیست

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

درد مفاصل

۱۴۰۲/۰۳/۰۵

نتیجه عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بسیار دکتر بااخلاق و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

آرترید روماتوید در حال مداوا

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

پا درد بهتر بودم ولی باز درد میکنه

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

خیلی عالیست

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

مشکل مفصل زانو

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

تشخیص خیلی

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

مشکل ل

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

دکتر فوق العاده

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.