عااالی
بسیار دکتر عالی هستند شک کنید
ایشان دکتر همسرم بودند و بسیار قدرت تشخیص بالای دارند.
خوب بودند
بسیارعالی
با سلام
سلام برای چاقی پسرم آمده بودم بسیار جواب دیدم
در حال درمان هستم
درود پسرم مدتها معده درد داشت وکم اشتهایی خیییلی شدید که با اولین تجویز دارو ایشون خداروشکر نتیجه عاالی گرفتیم.
برای کبد چرب رفتم خدمتتشون که از گرید 3 رسیدم به گرسد 1 و تمام آنزیم های کبدیم هم نرمال شده خداروشکر
بسیار حرفه ای، تشخیص عالی و پرسنل سلامتکده هورشید هم فوق العاده بودند
سنگ صفرا ولی فعلا در حال درمان هستم
عالی بودن
کارشون واقعا خوبه، من خیلی تعریفشون را شنیده بودم، رفتم پیششون و نتیجه گرفتم.
خیلی دارو نوشتن وهزینه داروها خیلی زیاد شد
عالیییی. خوش اخلاق. خوش برخورد و حاذق
عالی باسواد با اخلاق
عالی بود
عالی هستن
بسیار مهربان و دلسوز
حالت تهوع دائمی داشتم که برطرف شد و کاملا راضی بودم
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
عااالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱بسیار دکتر عالی هستند شک کنید
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ایشان دکتر همسرم بودند و بسیار قدرت تشخیص بالای دارند.
۱۴۰۳/۰۴/۲۷خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱با سلام
۱۴۰۳/۰۹/۲۵سلام برای چاقی پسرم آمده بودم بسیار جواب دیدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲درود پسرم مدتها معده درد داشت وکم اشتهایی خیییلی شدید که با اولین تجویز دارو ایشون خداروشکر نتیجه عاالی گرفتیم.
۱۴۰۳/۰۸/۲۷برای کبد چرب رفتم خدمتتشون که از گرید 3 رسیدم به گرسد 1 و تمام آنزیم های کبدیم هم نرمال شده خداروشکر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار حرفه ای، تشخیص عالی و پرسنل سلامتکده هورشید هم فوق العاده بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سنگ صفرا ولی فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۵کارشون واقعا خوبه، من خیلی تعریفشون را شنیده بودم، رفتم پیششون و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خیلی دارو نوشتن وهزینه داروها خیلی زیاد شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالیییی. خوش اخلاق. خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی باسواد با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۵/۰۱/۲۸حالت تهوع دائمی داشتم که برطرف شد و کاملا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۳