عوارض پس از درمان کرونا که باعث مشکل معده و مری شده وبا مراجعه به آقای دکترمحبوبی پور که هنوز هم تحت نظرمیباشم تا اینجا فعلا مداوا جواب داده

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

معرفی کردند

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

درد معده زیاد

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

بسیار دکتر خوب و تشخیص عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

فوق العاده ترین دکتری که تا بحال دیدم واقعا تحصیل کرده و دوست داشتنی با اطلاعات بالا

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

سللم خانمم مشکل روده داشت چندسال پیش ودتشخیص توده دادند

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

۱۳۹۹/۰۴/۲۲

دکتر عالی است

۱۳۹۸/۰۷/۱۱

سه سال پیش بعد از زایمان کیسه صفرا رو عمل کردم و بعد از اون آنزیمهای کبدی بسیار بالا رفت و درد وحشتناکی داشتم خدمت آقای دکتر رسیدم و ایشون بسیار دلسوزانه و درست من رو معالجه کردن.پایدار باشن

۱۳۹۸/۰۸/۰۳

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

ناراحتی معده داشتم خوب شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

درد. معده و

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

روده تحریک پذیر

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

میکروب معده و خوب شدم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

سلام مشکل گوارش داشتم با ی نسخه دکتر خوب شدم بدون آندوسکوپی کار دکتر حرف نداره معرکه اس خدا بهشون سلامتی بده

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

معده درد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

عاعالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

مشکل معده داشتم که الان بهترشدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

بسیار بسیار بسیار عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

تجربه خوبی داستم کارشان عالی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

درمان کبد چرب

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

ناراحناراحتی گوارشی داشتم که رفع شد و تشخیص درست بود

۱۳۹۸/۰۶/۱۱

مشکل روده که خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

با سلام واحترام معده درد شدید وبعداز درمانرعالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

سلام مشکل معده داشتم خیلی بهتر شدم

۱۳۹۸/۰۹/۱۹

کبدچرب

۱۳۹۸/۰۱/۲۳

بسیار دکتر خوب با معلومات و بسیار متخصص هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

زخم معده شدید داشتم با داروهای دکتر وضعیتم مطلوب شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

از طرف یکی از همکاران اشنا شدم عالی بود نتیجه

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

کبد چرب و معده با دیواره ضخیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

ویزیت دستگاه گوارش عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بینظیر هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالی بودن

۱۳۹۸/۰۸/۲۴

پزشک حاذقی هستند .

۱۳۹۸/۰۱/۱۵

کولیت عصبی،به جرات میتونم بگم ایشون در تخصصشون فوقالعاده اند

۱۳۹۷/۰۳/۰۱

بد نیست

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

زخم معده در حال درمان

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

پزشگ حاذق و با تشخیص درست بنده با یک نسخه خوب شدم

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

درد معده

۱۳۹۷/۱۱/۳۰

فوق العاده ست

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

محبوبی پور واقعا محبوبه.هم کارش و هم اخلاقش.زنده باشه

۱۳۹۹/۰۸/۱۶

زخم معده داشتم کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

آندوسکوپی انجام دادم.

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

خوش برخورد باحوصله و باتجربه. دمش گرم!

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

از همه نطر عالی هستند.

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

بسیارعالی بود.

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی عالی عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی است

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

سندرم روده تحریک پذیر دارم ولی همچنان تحت درمان هستم .. گاهی خوبم و گاهی بد بد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳

مشکلی که سالها درگیرش بودم و هیچ دکتری متوجه نشده بود با یک بار ویزیت فهمید دمش گرم

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

گوارشی در حال مداوا

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

برای مشکل معده مراجعه کردم خیلی راضی بودم

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

مشکل اسهال خونی

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

عالی شفا میده

۱۳۹۹/۱۱/۰۹

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اینجانی 4بار توسط اقای دکتر اندوسکوپی وکلنوسکوپی شدم ونتیجه گرفتم وهمیشه دعا می کنم وتشخیصش عالی است وخیلی خوش برخورد

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

عاااااالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بالا بودن انزیمهای کبدی فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

دکتر خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

مشکل روده و تشخیص دکتر محبوبی عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

ایشان پزشک بسیار حاذقی هستن من واقعا ت شرایط بد گوارشی بودم اما تحت نظر ایشان به سلامتی کامل دست پیدا کردم

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

درد معده .وخوب شدم

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

کولیت روده وزخم معده که درمان توسط ایشان عالی بوده

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

بسیار عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

خوب لود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

۱۳۹۹/۰۶/۲۸

پنجه طلا

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

مشکل گوارش

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

عالی بود تجویزشون

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

زخم معده بهبودی کامل

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

مشکل گوارشی بود عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کولیت روده

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

عالی در یک جلسه جواب گرفتم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

زخم اثنا عشر ولی به خاطر کرونا درمان رو ادامه ندادم الان دوباره برگشته مشکلم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

ایشان دکتر بسیار خوبی هستند و از تشخیص ایشان راضی بودم و به بیمارستان ارجاع دادند

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

بسیار دکتر مهربون و باسواد و واقعا دلسوز

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

دکتر ی بسیار خوش اخلاق و بی نظیر در تشخیص و مداوا میباشند.

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

دکتر با حوصله و خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

معده و کبد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

درحال درمان هستم هنوز

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

خواهرم مشکل گوارشی داشت نتیجه اش عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

من نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

ورم معده داشتم وپیشه دکتر رفتم خداروشکر بایک جلسه درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

زخم معده داشتم با یک بارویزیت بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

من اندو سکوپی وکلونوسپکی انجام دادم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

مشکل گوارش داشتم, اسید معده ام زیاد بود و مشکلم با تشخیص درست حل شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

۱۳۹۷/۱۲/۱۷

معده درد داشتم اندوسکپی کردم دارو کرفتم خوبم خدارو شکر

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

سلام من درد معده داشتم،با ویزیت دکتر آندوسکوپی انجام دادم،دکتر گفتند میکروب معده و ورم معده دارم که باتجویز دارو بهبود یافتم،ولی جدیدا خیلی ترش میکنم

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

مشکل کبد داشتم که خدا شکر زودتر نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

خیلی پزشک خوبی هستند با سواد و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

پدرم مراجعه کردن و راضی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عااالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

تشخیصشون خوبه

۱۳۹۹/۰۵/۱۶

ایشون دکار قوق العاده حاذقی هستند .هم برادرم هم خودم و هم مادرم بیمار ایشون بودیم من و برادرم خدارو شکر کاملا مشکلمون حل شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

با عرض سلام 2بار کلونسکپی خودمبیمار بودم توسط اقای دکترانجام گرفت 3بار از بستگانم توسط اقای دکتر ویزیت شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

خونریزی معده پدرم بودن داروهایی که دادن عالی بود ممنونم اززحماتشون

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عالی تشخیص عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

از نظر تشخیص و درمان بسیار عالی هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

مشکل گوارشی دارم و ایشان درمانم کرد.

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

دکتر مجربی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

مشکل اسید معده نتیجه خوب بود ولی پی گیری نکردم

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

مشکلم حل شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

*******

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

کولیت روده، با عمل جراحی مشکلم کاملا برطرف شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

درد کیسه ی صفرا

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

کبد .خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

دخترم درد معده داشت با انجام آندوسکوپی مشکلشون مشخص ودرمان شدند

۱۳۹۷/۱۰/۱۸

یڪ ماهه که به علت درد شدید معده تحت درمانم تا حالا نتیجه خوب بود...از نظر برخورد وتشخیص هم عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

عالی عالی عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

همسرم دچار مشکل معده درد شدید بود و بعد از ویزیت دکتر و آندوسکوپی و مصرف داروها خیلی بهتر شدن

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

عالی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

تشخیص و درمان بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بسیار خوش برخورد هستن و برای بیمار وقت میگذارن، همراه بیمار هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

کلیت روده وتحت نظر ایشون بودم

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

مشکلی درد معده خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

خون ریزی از روده بزرگ که با داروهای دکتر عزیز ظرف کمتر از یک هفته برطرف شد.

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

سلام من مشکلعفونت ادراری دارم وهمچنین معده ام مشکل داره وهنوز هم تحت مداوای ایشون هستم ولی ازروزی که رفتم پیش ایشون بهترم ازطبابت واخلاق آقای دکتربسیارراضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

اندسکوپی

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

در خصوص بیماری فستول

۱۳۹۸/۰۴/۰۹

فقط آندوسکوپی را پیش ایشان رفتم و برای اولین بار می خواهم ویزیت شوم.

۱۳۹۷/۱۱/۰۸

تشخیص خوب و عالی بود

۱۳۹۹/۰۴/۰۹

فکر میکنم تخصصشان واقعیست

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

بهترین دکترعالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

مشکل معده پدرم بود که با یک ویزیت خوب شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

بسیار عالی . سندرم روده تحریک پذیر داشتم با یه نسخه خوب شدم .

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

باسلام بسیار دکتر محترم و خوبی هستن ایشون و تشخیص و درمان شون حرف اول و میزنه

۱۳۹۸/۰۴/۲۲

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

عاااالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

ناراحتی معده

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بسیار حاذق

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

دل درد دارم

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

مشگل معده

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

دکتر خوبیست

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

درد معده

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

میکروب معده. خیلی خوب درمان شدم

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

سلام،آندوسکپی و کلونوسکپی داشتم،بسیار خوب انجام دادنند.

۱۳۹۸/۰۶/۱۸

خبلی خوب هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

بکارشوارد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

هنوز نظری ندارم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

بسیار دکتر با اخلاق و صبوریه

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

اولین جلسه رفتم کبد چرب

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

سلام از نظر تشخیص عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بسیارع

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

عاللللی هر چی مبخوردم گلوم گیر میکرد با دو نسخه خوووب شدم نیاز ب ه اندوسکوپی نشد دگ شکرر خداخیرش بده

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

باسلام مشکل بی اشتهایی شدید و درد معده پنج سال پیش توسط اقای دکتر در بیمارستان درمان شدم وراضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی بود

۱۳۹۷/۰۱/۲۶

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

پدرم بیمار ایشون بودن.و الان بعد از چندسال بازم دنبال ابشون میگردن.

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

تشخیص عالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

کبد چرب

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

مشکل روده

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

مشکل معده بسیار دکتر عالی هستند با تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

بسیار خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

کانسر کلون

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

مشکل کلیه

۱۳۹۸/۱۱/۰۸

دکتر فوفپق العاده با اخلاق و حاذق در کار

۱۳۹۷/۰۹/۰۳

تشخیص خوبی دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

پزشک حاذق وبااخلقی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

دکتر بسیار خوبی هستش و من واقعا راضی هستم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

تشخیص ودرمان عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بهترین و با اخلاق ترین دکتر ایران که بهترین تشخیص رو داره

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

نتیجه خوبی گرفتم

۱۳۹۸/۰۲/۲۲

عالی بودند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷

پدرم مشکل روده ای داشت و برطرف شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

دکتربسیاری خوبی میباشد

۱۳۹۸/۰۸/۰۲

دکتر بسیار خوبی هستند . نتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

مشکل معده داشتم و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

آنزیمکبدخوب شدم البتههمسرممریضایشون بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

من چندین سال پیش عفونتو میکروب معده داشتم با یک باررفتن و یک دوره دارو خوردن ازین رو به اون رو شدم هرجا هستن سلامت باشن

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

خوب است

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خوب بودت

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بسیار عالی و دکتر با تجربه

۱۳۹۹/۰۶/۲۴

زخم معده . زخم اثنی عشر . در حال درمان

۱۳۹۸/۰۸/۱۴

در تشخیص پدر مرحومم نقش بسزایی داشتند

۱۳۹۷/۰۱/۳۱

مادرم پیش دکتر رفتن راضی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

درد معده خوب شدم

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

میکروب معده داشتم،الان هم خداروشکرخوب شدم،میکروب هلیکوباکتر داشتم

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

ورم مفده.عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بسیار دانشمند وانسان وطبیب طبیب من بیمارشم محمد فخرایی کاشانی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

سلام بسیا عالی در کارشون و معجزه در درمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

زخم معده و درحال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

.عالی.ودلسوز.بیماران.می.باشدبسیار

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

خیر وووو

۱۳۹۷/۱۲/۰۶

دکتر خوب

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

مشکلات معده

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

مشکل گوارش

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

ایشون عالی هستن و تشخیص به موقعشون جون دخترمو نجات داد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

رضایت بخش بود.

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

کلونوسکپی انجام دادم ،،، ممنونم عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

عالی با دقت دلسوز و برای بیمار ارزش قائل شدن.من خیلی از درمانشون هم راضی هستم .

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

معده درد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹

بهتر از ایشان برای تشخیص نمیشناسم

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

یکبار بنده ویزیت شدم از اخلاق خوبشون خیلی خوشم آمد برای سونوگرافی و ازمایش منو فرستادن البته میخوام جوابشو بیارم تا ببینم چه باید کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۰۴

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

همسرم کولیت عصبی داشت که با دوره درمانی وتشخیص درست بهتر شده

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

ترش میکردم اندوسکوپی کردم با دارو خوب شدم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

درزمان بارداری ،ناراحتی معده پیداکردم،یکبارویزیت شدم و نگرانیم برطرف شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۳

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

پزشکی حاذق ودلسوز ،یه وقتی که بیمارشون بودم مجبور شدم مرتب پیششون برم چون خوب نمیشدم هفته ای سه بار میرفتم مطبشون ولی ایشون ازم ویزیت نمیگرفت تا خوب شدم ،ایشون خیلی دارو تجویز نمیکنن وقتی دارو میدادن میگفتن پنج تا از این خوردی باید خوبت کنه نکرد دیگه نخور بیا

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بسیار عالی و با

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

سلام در مورد کیسه صفرا ویزیت شدم و نتیجه مثبت گرفتم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

مشکل روده که دکتر گفت حفره تو رودم دارم الان یه مدت خیلی خوب شکمم کار نمیکنه ورودم خوب تخلیه نمیشه

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

عالیییییییی

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

سلام . بله کولیت روده دارم دکتر فوق العاده با تجربه و کاردرستی هستن ونزدیک 7سال تحت درمان ایشان هستم ودکتر با اخلاق وپر از انسانیت هستن که همچین دکتری کم گیر میاد .تشخیص بیماریش بر حسب تجربش بسیار عالیه من خیلی رازی بودم.خدا پدرشونو بیامرزه

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

درد معده داشتم و جراحی شده بودم

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

عالی است

۱۳۹۹/۰۶/۰۷

عالییی هستند

۱۳۹۸/۰۳/۰۵

سلام. من کولیت روده اولسراتیو دارم. که تحت نظر ایشان هستم. وبیماری کنترل شده ودر حالت خاموشی است. وطبق نظر ایشان. باید تا آخر عمر دارو مصرف کنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸

مشکل گوارش داشتم و خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

عالی. با یک بار مزاجعه. زخم معده و ورم معده میکروب معده ک هم زمان داشتم با ی دوره درمان شد

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.