بسیاردکترخوب وعالی هستن مادرم عفونت بعدازعمل داشته به خاطرپلاتین
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
دکتر نیما دستگیر پزشکی متعهد و فوق العاده هستند خدا ازشون راضی باشه، ما از ایلام خدمتشون رسیدیم و تب مالتی که نزدیک سه سال گریبانگیر ما بود رو به راحتی مداوا کردند. خدایشان به سلامت داردظاهری
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
بسیار حا
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
سپاس از اقای دکتر که با درمان بموقع باعث شدند پدر من از عفونت شدید زخم پای دیابتی نجات پیدا کند زخمی که چند جا گفته بودند باید پا قطع شود ولی ایشان درمانش کردند، بسیار باسواد و دلسوز بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
تب مالت شدید که به لطف خدا و آقای دکتر عزیز درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
با سلام خدمت جناب دکتر دستگیر و سپاس بیکران بابت تلاش بی دریغ و درمان بسیاردقیقی که برای عفونت بعد از عمل جراحی همسرم نمودید، به عنوان یک عضو از جامعه پزشکی به بودن بزرگانی چون شما در حوزه درمان کشور افتخار می کنم، با احترام دکتر اسدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند و با صبر و حوصله راهنمایی لازم را انجام دادند.زخم پای دیابتی داشتم و با نتیجه عالی و بهبودی کامل نتیجه گرفتم.
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
زونا داشتم و با درمان ایشون خیلی زود خوب شدم کمتر از 1 هفته خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
ایشان در همه موارد بهترین هستند، اخلاق، احترام به بیمار و وقت گذاشتن برای شنیدن تمام دغدغه های بیمار و از همه بالاتر علم و عمل فوق العاده ایشان. انگشت پای دیابتی من که چند مرکز دیگر گفته بودن حتما باید قطع گردد با درمان بینظیر و اقدامات عالی ایشان بعد از دوهفته بهبود پیدا کرد مدیون ایشان هستم و به تمام بیماران با زخم قطعا ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عالی بود. ایشون واقعا مسئولیت پذیر و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
عالی مادرم رو کرونا بیمارستان بستری کردند و بعد ازون هم بابت بیماری پوستی زونا و ذات الریه و چند مورد دیگه مراجعه داشتیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
درود بر شما 3سال پیش با حال خراب پیش دکتر دستگیر رفتم ایشان پس از اسکن و آزمایش درمان را شروع کردند (عفونت شدید سینوس) درمان بسیار عالی و سریع .کمتر از دوهفته بهبود کامل به دست آمد و زمانی که پیش متخصص گوش و حلق و بینی رفتم و مراحل درمان و داروهای که مصرف کرده بودم را برایشان شرح دادم گفتند بهترین درمان را برایتان انجام دادن ...... امیدوارم خداوند عمر طولانی به دکتر دستگیر عزیز عنایت کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
دکتر مهربان با حوصله دانا حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
عفونت خونی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
ما برای درمان زخم پای دیابتی پدرم که دو هفته در بیمارستان دیگری بخاطر درمان اشتباه به سمت شوک عفونی رفته بود و گفته بودند که باید پا قطع بشه ، پیش دکتر دستگیر رفتیم. ایشان فرشته نجات ما شد و سریعا پدر را بستری کردند و درمان جدی و اقدامات درمانی موثری گذاشتند و با پیگیری بینظیر از قطع پای پدرم جلوگیری نمودند، بی شک ایشان بهترین پزشک عفونی در زمینه درمان زخم دیابتی و عفونتها هستند و توجه ایشان به بیماران ستودنی هست. از یکی از بستگانم که پزشک بودند تعریف دکتر دستگیر را خیلی شنیده بودم و الحق که درست بود ، عمرشان باعزت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
برای عفونت ادراری تحت نظر دکتر دستگیر متخصص عفونی قرار گرفتم و بهبود پیدا کردم. بسیار کاردان، باتجربه و آگاه هستند. اطلاعات به روز دارند ، داروی اضافی تجویز نمی کنند خیلی انسان بزرگواری هستند. بهترین متخصص عفونی تهران
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
باسلام تشخیص بالای دارد تجویز داور عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
پای پدرم عفونت داشت، و باید آمپوته میشد،دکتردستگیربا وجدانی که داشتن،گفتن من هرکاری کنم مجدد عفونت میکنه چون استخوانها خوردشده،هزینه الکی نکنین،من بفکرشماهستم،وگرنه میگفتم بستری بشین، خیلی باوجدان و انسان دوست هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
همسرم عفونت اداری مقاوم به درمان مدت 2سال
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
من تب مالت داشتم و دکتر نمیاد دستگیر خیلی خوب درمان کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
عالی و بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
برای عفونت بعد از عمل پیوند استخوان خدمت ایشان رسیدیم خیلی عالی درمان شدم با روی خوش و تواضع با بیماران برخورد میکنند بسیار باسواد و بهترین متخصص عفونی تهران هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
بسیار مودب وخوش برخورد وبا تشخیص عالی..برای مریض وقت میذارن وبا حوصله واحترام به تمام حرفهای مریض گوش میدن ..تشخیص شون هم خیلی درسته
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
وقت مناسب برای بیمار میگذارد.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
دکتری بسیارکاربلدودلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
دکتر دستگیر
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
من بعد از عمل جراحی دچار عفونت محل عمل و تب و لرز شدم دکتر دستگیر من را بستری کردند و کامل درمان شدم واقعا ممنونم عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
با تشکر از دکتر نیما دستگیر، ایشان در علم پزشکی و اخلاق و برخورد با بیمار بینظیر هستند، ما برای زخم پای دیابتی مادرم که سایر پزشکان گفته بودند باید قطع شود خدمت جناب دکتر دستگیر رسیدیم و با بستری و درمان ایشان، بدون قطع پای مادرم نتیجه گرفتیم ، همیشه دعاگویشان هستیم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
تب مالت عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
بسیار دکتر عالی و صبوری هستن مادرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
دکتر خوبی هستن ولی آخر وقت نوبت نگیرید چون نیستن من امروز نوبت گرفتم آخر وقت ۱۰دقیقه زودتر از وقتم رسیدم ولی نبودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
برای عفونت ریه و مشکلات تنفسی طولانی مدت پیش دکتر دستگیر ویزیت شدم با یک دوره درمان و دارو کاملا خوب شدم خیلی پزشک ماهر و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
سلام آقای دکتر بسیار توانمند و پیگیر بیماران خود هستند و از بیماریهای خیلی نادر هم سر در میآورند در زمینه طبابت خودشان حتی بیشتر از آن کاملا توانمند هستند. خدا به ایشان سلامتی و عمر طولانی دهد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عفونت پای دیابت بودکمی بهترشدباداروامابهبودی کامل حاصل نشد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
استئومیلیت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دکتر فوقالعادهای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
دکتر خوب وبا اخلاق سه ماه بود پسرم گلوش التهاب داشت هر دکتری میبردم خوب نمیشد بایک پسرم بردم خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
فعلا در حال درمان هستیم . اما دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
برا تب مالت مراجعه کردم ب ایشون رفتار و اخلاق و با صبر توضیح میدادن عالی بود برام ازمایش نوشتن هنوز آماده نشده دوباره قرار مراجعه کنم بهشون...نتیجه رو میام حتما میگم اما تا الان یک هفته دارو استفاده میکنم خوبم خداروشکر.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
در حال درمان هستم ولی فعلا راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
من پس از عمل جراحی دچار عفونت شده بودم، عفونت خونم بالا رفته بود و تب میکردم، دکتر دستگیر به موقع درمان درست را با بستری برایم شروع کردند و عفونت به طور کامل از بین رفت،بهترین متخصص عفونی در تهران هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
دچار عفونت بعد از عمل شده بودم که تحت نظر اقای دکتر دستگیر خوب شدم رضایت صد درصد دارم در برخورد و اخلاق و علم پزشکی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
من خیلی زود دچار عفونت گلو و ریه میشم،یک نسخه رفتم پیششون خیلی خوب بود.
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
مدتی درگیر سردردوبدن درد ضعف وخستگی شدید بودم باتوجه به شغلم مدیریت مدرسه بسیاراذیت بودم چندین پزشک متخصص وفوق تخصص مراجعه وmriوآزمایش دادم ولی نتیجه نگرفتم تا بایک ویزیت جناب دکتردستگیر وآزمایشی که هیچ پزشکی باداشتن علائم برایم ننوشتن ایشان بیماریم راتشخیص دادن وارجاع دادندبه پژشک مربوطه بسیارخداراشاکرم ایشان رادرمیسردرمانم قراردادند بهترینهای خداوندنصیب دکترحاذق ودلسوز تندرست وپایدارباشند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
بیماری عفونی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
دکتر بینهایت دقیق،صبور،مهربان هستند و من برای تمامی کارهای پزشکی پدر دیابتیکم از ایشان مشورت میگیرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عالی و باحوصله.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
عالی و قاطع اظهار نظر میکنند بسیار حاذق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
من با ایشون وقت آنلاین داشتم، خیلی وقت شناس بودند و سر تایم تعیین شده به من پیام دادند. بسیار شنونده و متخصص هستند، من ایشون را قطعا توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
ایشون عالی هستن. با ح
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
دکتر خیلی با ارامش به صحبتهای مریض گوش می کنن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
سلام ما برای تب و لرز همسرم مراجعه کردیم کرونا گرفته بودن و ویروس غده ی تیرویید رو ملتهب کرده بود.با آزمایش و تشخیص آقای دکتر خدا رو شکر درمان شدن.البته قراره که بعد از دو هفته دوباره جواب آزمایش بعدی رو خدمتشون ببریم.ان شاالله مشکلی نباشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار محترم با حوصله ووحاذق کاملا وقت میزارند برای معاینه و گرفتن تمام سوابق بیمار
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
عالی، عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
دکتر بسیار با اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
ایشون دکتر بسیار حاذق ومهربان هستن برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
مشکل درد مفاصل داشتم چند تا متخصص گفته بودن رماتیسم داری ولی دکتردستگیر با چند تا آزمایش تخصصی تشخیص یک نوع عفونت را برام دادن و با یک دوره درمان همه دردها از بین رفت
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
پزشک فوق العاده ، تشخیص عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
دکتر حاذق و عالی هستند با دقت گوش میدهند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی واقعا دکتر حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
سلام تشخیص خیلی عالی و درمان همعالی بسیار ارومو خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
عفونت کف پا، درمان ایشون عالی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
کارشون درست
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
مادرم پس از تعویض مفصل زانو تا سه ماه عفونت محل عمل داشتند . به ایشان مراجعه کردیم و با تجربه و دانش و برخورد بسیار عالی مادرم را درمان کردندو مادرم بعد از سه ماه از درد و عفونت نجات پیدا کردند. با تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
زونا،عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
بسیار پزشک دقیق و متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
عفونت خون و تب داشتم به چندین پزشک عفونی مراجعه کردم ولی بیماریم رو تشخیص ندادند ایشان با یک ویزیت و ازمایش مشکل من را تشخیص دادند، دکتر بسیار با تجربه، با سواد، مهربان و خوش رو .دکتر پنجه طلای عفونی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
بسیار حاذق و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بسیار با حوصله گوش برخورد کردن و من خدا رو شکر از بعد تجویز دارو ها که نوشتن خیلی خوب شدم تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
افت و قارچ دهانی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
خدا پدر مادرشو بیاموزه عالی هستن کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
تشخیص و درمان ایشان در بیماری های عفونی عالی است. مدتها سردردهای بدی داشتم.با معاینه دقیق تشخیص سینوزیت دادند و درمان دارویی گذاشتند کاملا خوب شد. خیلی هم خوش برخورد و متواضع هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
من بعد از جراحی لیفت شکم دچار عفونت محل عمل همراه با تب و لرز شده بودم ، دکتر دستگیر بستریم کردند و درمان شدم ، توجه ایشان به بیمار و درمانشان عالی است، بسیار پزشک فرهیخته و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
باسلام به تازگی مراجعه فعلا تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
بسیار باتجربه و باحوصله هستند و تشخیص ایشان عالی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
دکتر حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عالی
بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
مشکل گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکتر خوبی و واردی است
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
عفونت ادراری و عفونت در سینوس ها داشتم،در طی دو جلسه ،هم تشخیص درست و تجویز داروی مناسب و هم احترام به مراجعین و تکریم آنان قابل مشاهده بود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
زخم دیابت پای مادرم که بقیه جاها گفته بودند باید قطع گردد ایشان با دستان معجزه گر بدون کوچکترین عارضه ای کامل درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
پزشکی حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
حاذق و دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
سلام بنده قبل از
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
آقای دکتر با دقت بسیار بالا و حوصله زیاد توضیحات بیمار را بررسی میکنند و تشخیص عالی دارند خدا به ایشان عمر با عزت عنایت کنند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
ایشون در تشخیص عالی و بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
بسیار باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
زونا دارو دادند فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
خوب بود ممنون
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
سینوزیت
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
تشخیص عالی بوده و هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عالی و تس
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
عفونت پای دیابت داشتندوباداروکمی رفع شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ایشون بسیار حرفه ای و با توضیحات دقیق معاینه کردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
سبندزیت مزمن داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
عفونت داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عفونت خونی داشتم بستری شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
.
ازمایش
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
عفونت عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عالی بود بهتر از ایشون ندیدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
عفونت پای دیابتی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دکتر نیما دستگیر پزشک بسیار حاذق، با تجربه و متعهدی هستند ، تشخیص و درمانشان بهترین هست ، پدرم زخم پای دیابتی داشتند که پزشکان دیگه گفته بودند باید قطع بشه ایشان با بستری پدرم و دارو و درمان مناسب باعث شدند پای پدرم حفظ بشه ، سلامتی پدرم را مدیون ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عفونت بعد از عمل قلب باز
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
دکتر با تجربه و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
با سلام دکتر با حوصله و صبوری هستن و البته کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
چکاب بی نظیر بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
کرونا داشتم و عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
بی نظیر و بسیار خوش برخورد و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
تب داشتم درحال بررسی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
فعلا شروع ب درمان نکردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
دکتر با حوصله و حاذق و دقیق و انلاین
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
حساسیت وعدم بین عفونت ریه و حساسیت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
کرونا
بهبودی کامل
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
عالی هس
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
مراجعه کردم با علائم کرونا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
عفونت روده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عفونت پا
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
ویزیت بسیار با حوصله و دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
بعد از ۳هفته تب و عفونت با تشخیص ایشون خداروشکر بهبود پیدا کردم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
مشکل عفونت بعد جراحی داشتم که درمان ایشان نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
دکتر بااخلاق و بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
من تکرر ادرار داشتم وعالی شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۷
عالی. سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
من چند ماه زخم ساق پا داشتم،چند متخصص رفتم ولی هر بار بدتر میشد ولی دکتر دستگیر با معاینه دقیق و نمونه برداری از زخم تشخیص درست گذاشتند و باعث شدند بموقع درمان سرطان پوست رو شروع کنم از همه نظر عالی بودند هم خودشون هم کلینیک و رفتار خیلی خوب و با احترام پرسنل
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
در حال درمان هستن برخورد اول دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
دکتر نیما دستگیر در تخصص عفونی، اخلاق پزشکی ، برخورد با بیمار ، مهارت و تجربه از نظر من بهترین در ایران هستند، مادرم بدلیل عفونت استخوان و بدنبال آن تب یک هفته تحت نظر ایشان در بیمارستان بستری بودند و اکنون سلامتی مادرم را مدیون ایشان هستم. دعا گویتان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بدک نبود
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی هنوز در حال
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
دکتر حرفه ایی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
مبتلا به عفونت شدید ریه و ضمن بستری تحت درمان آقای دکتر دستگیر ، بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
مدتی بود دچار کمر درد، دردهای استخوان ، مفاصل و تب و لرز می شدم به دکتر دستگیر مراجعه کردم تشخیص تب مالت دادند که با ازمایش تایید شد و با داروهایی که دادند کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
بسیار با حوصله و با دقت بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
حالا هرچی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عفونت ساق پای چپ مادرم را داشتیم که با تشخیص وتجویز خوب اقای دکتر سلامتی مادرم رو دوباره به دست اوردیم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
تاکنون دو بار خدمت اقای دکتر دستگیر عزیز رسیدم و ازشون بینهایت متشکرم که دقیق رسیدگی فرمودن و مشکل پیش امده بلافاصله با درایت و راهنمایی ایشان مرتفع گردید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
معجزه اس دکتر نیما دستش شفاس
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
عفونت معده و درد دائم معده داشتم به پزشکان زیادی مراجعه کرده بودم نتیجه نگرفته بودم با ویزیت جناب دکتر دستگیر و ازمایشی که دادند مشکلم تشخیص داده شد و با انتی بیوتیک هایی که دادند عفونت معده من ریشه کن شد و بطور کل دردهام از بین رفت. ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ویزیت آنلاین بود ولی شرح حال کامل گرفتند با حوصله به سوالات پاسخ دادند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالی دقیق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
دکتر نیما دستگیر پزشک بسیار حاذق، با تجربه و متعهدی هستند ، تشخیص و درمانشان بهترین هست ، پدرم زخم پای دیابتی داشتند که پزشکان دیگه گفته بودند باید قطع بشه ایشان با بستری پدرم و دارو و درمان مناسب باعث شدند پای پدرم حفظ بشه ، سلامتی پدرم را مدیون ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
زونا و کاملا تشخیص درست بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
خیلی پزشک باسواد، حاذق و با معلوماتی هستند، مدتها سرفه و عفونت ریه داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
بسیار دکتر حاذف وبا سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
همسرم پس از جراحی پا دچار عفونت شدید شد و چندین پزشک و بیمارستان مراجعه کردیم ولی نتیجه نگرفتیم بهمون گفتن عفونت وارد خون شده و تب و لرز قطع نمیشد با تحقیقث زیاد دکتر دستگیر را پیدا کردیم و تحت نظر ایشان بستری شدند و به بهبودی کامل رسیدند سلامتی همسرم را مدیون ایشان هستیم و دعا گوئیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عالییییی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
در خصوص زخم دیابت و عفونت شدید بهشون مراجعه کردم
ایشان فوق العاده باسواد و باحصوله هستن با تجویز درست عفونت شدید برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
خانم من تصادف شدید داشتند سه ماه بیمارستان بستری بودند ولی جای جراحی پا عفونت داشت و تب و لرز هر روز داشتند، آقای دکتر پذیرش دادند و تحت نظر ایشون بستری شدند الان بعد٨ روز دیگه تب نمیکنند و ترشح عفونت از محل عمل هم قطع شده خدا خیرشون بده خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
بسیار حاذق و بادقت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
با سلام
پزشکی بسیار متعد، دقیق و حاذق هستند. به روحیات بیمار و علائم بیماری بسیار توجه دارند و با نهایت صبر و حوصله بیمار را معاینه و راهنمایی میفرمایند. براشون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بسیار عالی. هم خیلی دقیق وقت گذاشتن هم درمان عالی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
کرونا معالجه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
باحوصله و دقت به صحبت و توضیحات مریض گوش میدهند و همینطور عالی بیماری را شرح میدهند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
تب و لرز و ضعف شدید داشتم پیش ایشان رفتم با اسکن ریه درگیری شدید ریه دیده شد و تشخیص انفلوانزا دادند سریع من را بستری کردند و خدا را شکر نجات پیدا کردم، ممنون آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
التهاب،
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
با سلام عفونت بعد از عمل دیسک کمر با دانش و پیگیری آقای دکتر دستگیر خدا رو شکر بر طرف شد با تشکر از زحمات آقای دکتر و کادر بیمارستان
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
کرونا داشتم و با ویزیت درستشون خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
بسیاردکترخوب وعالی هستن مادرم عفونت بعدازعمل داشته به خاطرپلاتین
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر نیما دستگیر پزشکی متعهد و فوق العاده هستند خدا ازشون راضی باشه، ما از ایلام خدمتشون رسیدیم و تب مالتی که نزدیک سه سال گریبانگیر ما بود رو به راحتی مداوا کردند. خدایشان به سلامت داردظاهری
۱۴۰۵/۰۱/۲۰بسیار حا
۱۴۰۲/۱۰/۱۹سپاس از اقای دکتر که با درمان بموقع باعث شدند پدر من از عفونت شدید زخم پای دیابتی نجات پیدا کند زخمی که چند جا گفته بودند باید پا قطع شود ولی ایشان درمانش کردند، بسیار باسواد و دلسوز بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵تب مالت شدید که به لطف خدا و آقای دکتر عزیز درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳با سلام خدمت جناب دکتر دستگیر و سپاس بیکران بابت تلاش بی دریغ و درمان بسیاردقیقی که برای عفونت بعد از عمل جراحی همسرم نمودید، به عنوان یک عضو از جامعه پزشکی به بودن بزرگانی چون شما در حوزه درمان کشور افتخار می کنم، با احترام دکتر اسدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند و با صبر و حوصله راهنمایی لازم را انجام دادند.زخم پای دیابتی داشتم و با نتیجه عالی و بهبودی کامل نتیجه گرفتم.
۱۴۰۲/۰۳/۲۷زونا داشتم و با درمان ایشون خیلی زود خوب شدم کمتر از 1 هفته خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸ایشان در همه موارد بهترین هستند، اخلاق، احترام به بیمار و وقت گذاشتن برای شنیدن تمام دغدغه های بیمار و از همه بالاتر علم و عمل فوق العاده ایشان. انگشت پای دیابتی من که چند مرکز دیگر گفته بودن حتما باید قطع گردد با درمان بینظیر و اقدامات عالی ایشان بعد از دوهفته بهبود پیدا کرد مدیون ایشان هستم و به تمام بیماران با زخم قطعا ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بود. ایشون واقعا مسئولیت پذیر و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی مادرم رو کرونا بیمارستان بستری کردند و بعد ازون هم بابت بیماری پوستی زونا و ذات الریه و چند مورد دیگه مراجعه داشتیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷درود بر شما 3سال پیش با حال خراب پیش دکتر دستگیر رفتم ایشان پس از اسکن و آزمایش درمان را شروع کردند (عفونت شدید سینوس) درمان بسیار عالی و سریع .کمتر از دوهفته بهبود کامل به دست آمد و زمانی که پیش متخصص گوش و حلق و بینی رفتم و مراحل درمان و داروهای که مصرف کرده بودم را برایشان شرح دادم گفتند بهترین درمان را برایتان انجام دادن ...... امیدوارم خداوند عمر طولانی به دکتر دستگیر عزیز عنایت کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر مهربان با حوصله دانا حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عفونت خونی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲ما برای درمان زخم پای دیابتی پدرم که دو هفته در بیمارستان دیگری بخاطر درمان اشتباه به سمت شوک عفونی رفته بود و گفته بودند که باید پا قطع بشه ، پیش دکتر دستگیر رفتیم. ایشان فرشته نجات ما شد و سریعا پدر را بستری کردند و درمان جدی و اقدامات درمانی موثری گذاشتند و با پیگیری بینظیر از قطع پای پدرم جلوگیری نمودند، بی شک ایشان بهترین پزشک عفونی در زمینه درمان زخم دیابتی و عفونتها هستند و توجه ایشان به بیماران ستودنی هست. از یکی از بستگانم که پزشک بودند تعریف دکتر دستگیر را خیلی شنیده بودم و الحق که درست بود ، عمرشان باعزت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای عفونت ادراری تحت نظر دکتر دستگیر متخصص عفونی قرار گرفتم و بهبود پیدا کردم. بسیار کاردان، باتجربه و آگاه هستند. اطلاعات به روز دارند ، داروی اضافی تجویز نمی کنند خیلی انسان بزرگواری هستند. بهترین متخصص عفونی تهران
۱۴۰۲/۰۵/۰۸باسلام تشخیص بالای دارد تجویز داور عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۶پای پدرم عفونت داشت، و باید آمپوته میشد،دکتردستگیربا وجدانی که داشتن،گفتن من هرکاری کنم مجدد عفونت میکنه چون استخوانها خوردشده،هزینه الکی نکنین،من بفکرشماهستم،وگرنه میگفتم بستری بشین، خیلی باوجدان و انسان دوست هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵همسرم عفونت اداری مقاوم به درمان مدت 2سال
۱۴۰۳/۰۵/۲۲من تب مالت داشتم و دکتر نمیاد دستگیر خیلی خوب درمان کردن
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی و بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای عفونت بعد از عمل پیوند استخوان خدمت ایشان رسیدیم خیلی عالی درمان شدم با روی خوش و تواضع با بیماران برخورد میکنند بسیار باسواد و بهترین متخصص عفونی تهران هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۴بسیار مودب وخوش برخورد وبا تشخیص عالی..برای مریض وقت میذارن وبا حوصله واحترام به تمام حرفهای مریض گوش میدن ..تشخیص شون هم خیلی درسته
۱۴۰۳/۱۲/۱۲وقت مناسب برای بیمار میگذارد.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتری بسیارکاربلدودلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر دستگیر
۱۴۰۴/۰۸/۰۶من بعد از عمل جراحی دچار عفونت محل عمل و تب و لرز شدم دکتر دستگیر من را بستری کردند و کامل درمان شدم واقعا ممنونم عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۱با تشکر از دکتر نیما دستگیر، ایشان در علم پزشکی و اخلاق و برخورد با بیمار بینظیر هستند، ما برای زخم پای دیابتی مادرم که سایر پزشکان گفته بودند باید قطع شود خدمت جناب دکتر دستگیر رسیدیم و با بستری و درمان ایشان، بدون قطع پای مادرم نتیجه گرفتیم ، همیشه دعاگویشان هستیم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تب مالت عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱بسیار دکتر عالی و صبوری هستن مادرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستن ولی آخر وقت نوبت نگیرید چون نیستن من امروز نوبت گرفتم آخر وقت ۱۰دقیقه زودتر از وقتم رسیدم ولی نبودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸برای عفونت ریه و مشکلات تنفسی طولانی مدت پیش دکتر دستگیر ویزیت شدم با یک دوره درمان و دارو کاملا خوب شدم خیلی پزشک ماهر و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹سلام آقای دکتر بسیار توانمند و پیگیر بیماران خود هستند و از بیماریهای خیلی نادر هم سر در میآورند در زمینه طبابت خودشان حتی بیشتر از آن کاملا توانمند هستند. خدا به ایشان سلامتی و عمر طولانی دهد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عفونت پای دیابت بودکمی بهترشدباداروامابهبودی کامل حاصل نشد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳استئومیلیت
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر فوقالعادهای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خوب وبا اخلاق سه ماه بود پسرم گلوش التهاب داشت هر دکتری میبردم خوب نمیشد بایک پسرم بردم خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷فعلا در حال درمان هستیم . اما دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۰برا تب مالت مراجعه کردم ب ایشون رفتار و اخلاق و با صبر توضیح میدادن عالی بود برام ازمایش نوشتن هنوز آماده نشده دوباره قرار مراجعه کنم بهشون...نتیجه رو میام حتما میگم اما تا الان یک هفته دارو استفاده میکنم خوبم خداروشکر.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸در حال درمان هستم ولی فعلا راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷من پس از عمل جراحی دچار عفونت شده بودم، عفونت خونم بالا رفته بود و تب میکردم، دکتر دستگیر به موقع درمان درست را با بستری برایم شروع کردند و عفونت به طور کامل از بین رفت،بهترین متخصص عفونی در تهران هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دچار عفونت بعد از عمل شده بودم که تحت نظر اقای دکتر دستگیر خوب شدم رضایت صد درصد دارم در برخورد و اخلاق و علم پزشکی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷من خیلی زود دچار عفونت گلو و ریه میشم،یک نسخه رفتم پیششون خیلی خوب بود.
۱۴۰۳/۰۵/۰۶مدتی درگیر سردردوبدن درد ضعف وخستگی شدید بودم باتوجه به شغلم مدیریت مدرسه بسیاراذیت بودم چندین پزشک متخصص وفوق تخصص مراجعه وmriوآزمایش دادم ولی نتیجه نگرفتم تا بایک ویزیت جناب دکتردستگیر وآزمایشی که هیچ پزشکی باداشتن علائم برایم ننوشتن ایشان بیماریم راتشخیص دادن وارجاع دادندبه پژشک مربوطه بسیارخداراشاکرم ایشان رادرمیسردرمانم قراردادند بهترینهای خداوندنصیب دکترحاذق ودلسوز تندرست وپایدارباشند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳بیماری عفونی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر بینهایت دقیق،صبور،مهربان هستند و من برای تمامی کارهای پزشکی پدر دیابتیکم از ایشان مشورت میگیرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی و باحوصله.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی و قاطع اظهار نظر میکنند بسیار حاذق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۰من با ایشون وقت آنلاین داشتم، خیلی وقت شناس بودند و سر تایم تعیین شده به من پیام دادند. بسیار شنونده و متخصص هستند، من ایشون را قطعا توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲ایشون عالی هستن. با ح
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر خیلی با ارامش به صحبتهای مریض گوش می کنن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سلام ما برای تب و لرز همسرم مراجعه کردیم کرونا گرفته بودن و ویروس غده ی تیرویید رو ملتهب کرده بود.با آزمایش و تشخیص آقای دکتر خدا رو شکر درمان شدن.البته قراره که بعد از دو هفته دوباره جواب آزمایش بعدی رو خدمتشون ببریم.ان شاالله مشکلی نباشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار محترم با حوصله ووحاذق کاملا وقت میزارند برای معاینه و گرفتن تمام سوابق بیمار
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی، عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴دکتر بسیار با اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳ایشون دکتر بسیار حاذق ومهربان هستن برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸مشکل درد مفاصل داشتم چند تا متخصص گفته بودن رماتیسم داری ولی دکتردستگیر با چند تا آزمایش تخصصی تشخیص یک نوع عفونت را برام دادن و با یک دوره درمان همه دردها از بین رفت
۱۴۰۲/۰۴/۱۲پزشک فوق العاده ، تشخیص عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر حاذق و عالی هستند با دقت گوش میدهند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی واقعا دکتر حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷سلام تشخیص خیلی عالی و درمان همعالی بسیار ارومو خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عفونت کف پا، درمان ایشون عالی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کارشون درست
۱۴۰۲/۱۲/۰۵مادرم پس از تعویض مفصل زانو تا سه ماه عفونت محل عمل داشتند . به ایشان مراجعه کردیم و با تجربه و دانش و برخورد بسیار عالی مادرم را درمان کردندو مادرم بعد از سه ماه از درد و عفونت نجات پیدا کردند. با تشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵زونا،عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار پزشک دقیق و متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عفونت خون و تب داشتم به چندین پزشک عفونی مراجعه کردم ولی بیماریم رو تشخیص ندادند ایشان با یک ویزیت و ازمایش مشکل من را تشخیص دادند، دکتر بسیار با تجربه، با سواد، مهربان و خوش رو .دکتر پنجه طلای عفونی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بسیار حاذق و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار با حوصله گوش برخورد کردن و من خدا رو شکر از بعد تجویز دارو ها که نوشتن خیلی خوب شدم تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۷افت و قارچ دهانی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خدا پدر مادرشو بیاموزه عالی هستن کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۹تشخیص و درمان ایشان در بیماری های عفونی عالی است. مدتها سردردهای بدی داشتم.با معاینه دقیق تشخیص سینوزیت دادند و درمان دارویی گذاشتند کاملا خوب شد. خیلی هم خوش برخورد و متواضع هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۲۷من بعد از جراحی لیفت شکم دچار عفونت محل عمل همراه با تب و لرز شده بودم ، دکتر دستگیر بستریم کردند و درمان شدم ، توجه ایشان به بیمار و درمانشان عالی است، بسیار پزشک فرهیخته و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۹باسلام به تازگی مراجعه فعلا تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار باتجربه و باحوصله هستند و تشخیص ایشان عالی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دکتر حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۶ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۷مشکل گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر خوبی و واردی است
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عفونت ادراری و عفونت در سینوس ها داشتم،در طی دو جلسه ،هم تشخیص درست و تجویز داروی مناسب و هم احترام به مراجعین و تکریم آنان قابل مشاهده بود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷زخم دیابت پای مادرم که بقیه جاها گفته بودند باید قطع گردد ایشان با دستان معجزه گر بدون کوچکترین عارضه ای کامل درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱پزشکی حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶حاذق و دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۱۳سلام بنده قبل از
۱۴۰۴/۰۳/۰۸آقای دکتر با دقت بسیار بالا و حوصله زیاد توضیحات بیمار را بررسی میکنند و تشخیص عالی دارند خدا به ایشان عمر با عزت عنایت کنند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ایشون در تشخیص عالی و بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴زونا دارو دادند فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوب بود ممنون
۱۴۰۳/۰۵/۰۶سینوزیت
۱۴۰۲/۰۶/۱۲تشخیص عالی بوده و هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی و تس
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عفونت پای دیابت داشتندوباداروکمی رفع شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ایشون بسیار حرفه ای و با توضیحات دقیق معاینه کردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳سبندزیت مزمن داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عفونت داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عفونت خونی داشتم بستری شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴. ازمایش
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عفونت عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بود بهتر از ایشون ندیدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عفونت پای دیابتی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴دکتر نیما دستگیر پزشک بسیار حاذق، با تجربه و متعهدی هستند ، تشخیص و درمانشان بهترین هست ، پدرم زخم پای دیابتی داشتند که پزشکان دیگه گفته بودند باید قطع بشه ایشان با بستری پدرم و دارو و درمان مناسب باعث شدند پای پدرم حفظ بشه ، سلامتی پدرم را مدیون ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عفونت بعد از عمل قلب باز
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر با تجربه و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸با سلام دکتر با حوصله و صبوری هستن و البته کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۱۲چکاب بی نظیر بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۴کرونا داشتم و عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بی نظیر و بسیار خوش برخورد و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۱۰تب داشتم درحال بررسی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۲فعلا شروع ب درمان نکردم
۱۴۰۳/۰۹/۲۳دکتر با حوصله و حاذق و دقیق و انلاین
۱۴۰۴/۰۳/۱۳حساسیت وعدم بین عفونت ریه و حساسیت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کرونا بهبودی کامل
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عالی هس
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۵مراجعه کردم با علائم کرونا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عفونت روده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عفونت پا
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ویزیت بسیار با حوصله و دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بعد از ۳هفته تب و عفونت با تشخیص ایشون خداروشکر بهبود پیدا کردم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۸مشکل عفونت بعد جراحی داشتم که درمان ایشان نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر بااخلاق و بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰من تکرر ادرار داشتم وعالی شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۷عالی. سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸من چند ماه زخم ساق پا داشتم،چند متخصص رفتم ولی هر بار بدتر میشد ولی دکتر دستگیر با معاینه دقیق و نمونه برداری از زخم تشخیص درست گذاشتند و باعث شدند بموقع درمان سرطان پوست رو شروع کنم از همه نظر عالی بودند هم خودشون هم کلینیک و رفتار خیلی خوب و با احترام پرسنل
۱۴۰۲/۰۴/۲۲در حال درمان هستن برخورد اول دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر نیما دستگیر در تخصص عفونی، اخلاق پزشکی ، برخورد با بیمار ، مهارت و تجربه از نظر من بهترین در ایران هستند، مادرم بدلیل عفونت استخوان و بدنبال آن تب یک هفته تحت نظر ایشان در بیمارستان بستری بودند و اکنون سلامتی مادرم را مدیون ایشان هستم. دعا گویتان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بدک نبود
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی هنوز در حال
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر حرفه ایی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مبتلا به عفونت شدید ریه و ضمن بستری تحت درمان آقای دکتر دستگیر ، بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴مدتی بود دچار کمر درد، دردهای استخوان ، مفاصل و تب و لرز می شدم به دکتر دستگیر مراجعه کردم تشخیص تب مالت دادند که با ازمایش تایید شد و با داروهایی که دادند کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بسیار با حوصله و با دقت بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱حالا هرچی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عفونت ساق پای چپ مادرم را داشتیم که با تشخیص وتجویز خوب اقای دکتر سلامتی مادرم رو دوباره به دست اوردیم.
۱۴۰۲/۱۱/۲۶تاکنون دو بار خدمت اقای دکتر دستگیر عزیز رسیدم و ازشون بینهایت متشکرم که دقیق رسیدگی فرمودن و مشکل پیش امده بلافاصله با درایت و راهنمایی ایشان مرتفع گردید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵معجزه اس دکتر نیما دستش شفاس
۱۴۰۳/۰۳/۱۷سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عفونت معده و درد دائم معده داشتم به پزشکان زیادی مراجعه کرده بودم نتیجه نگرفته بودم با ویزیت جناب دکتر دستگیر و ازمایشی که دادند مشکلم تشخیص داده شد و با انتی بیوتیک هایی که دادند عفونت معده من ریشه کن شد و بطور کل دردهام از بین رفت. ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ویزیت آنلاین بود ولی شرح حال کامل گرفتند با حوصله به سوالات پاسخ دادند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی دقیق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتر نیما دستگیر پزشک بسیار حاذق، با تجربه و متعهدی هستند ، تشخیص و درمانشان بهترین هست ، پدرم زخم پای دیابتی داشتند که پزشکان دیگه گفته بودند باید قطع بشه ایشان با بستری پدرم و دارو و درمان مناسب باعث شدند پای پدرم حفظ بشه ، سلامتی پدرم را مدیون ایشان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳زونا و کاملا تشخیص درست بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲خیلی پزشک باسواد، حاذق و با معلوماتی هستند، مدتها سرفه و عفونت ریه داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲بسیار دکتر حاذف وبا سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶همسرم پس از جراحی پا دچار عفونت شدید شد و چندین پزشک و بیمارستان مراجعه کردیم ولی نتیجه نگرفتیم بهمون گفتن عفونت وارد خون شده و تب و لرز قطع نمیشد با تحقیقث زیاد دکتر دستگیر را پیدا کردیم و تحت نظر ایشان بستری شدند و به بهبودی کامل رسیدند سلامتی همسرم را مدیون ایشان هستیم و دعا گوئیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالییییی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵در خصوص زخم دیابت و عفونت شدید بهشون مراجعه کردم ایشان فوق العاده باسواد و باحصوله هستن با تجویز درست عفونت شدید برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خانم من تصادف شدید داشتند سه ماه بیمارستان بستری بودند ولی جای جراحی پا عفونت داشت و تب و لرز هر روز داشتند، آقای دکتر پذیرش دادند و تحت نظر ایشون بستری شدند الان بعد٨ روز دیگه تب نمیکنند و ترشح عفونت از محل عمل هم قطع شده خدا خیرشون بده خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار حاذق و بادقت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵با سلام پزشکی بسیار متعد، دقیق و حاذق هستند. به روحیات بیمار و علائم بیماری بسیار توجه دارند و با نهایت صبر و حوصله بیمار را معاینه و راهنمایی میفرمایند. براشون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی. هم خیلی دقیق وقت گذاشتن هم درمان عالی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۳۰کرونا معالجه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲باحوصله و دقت به صحبت و توضیحات مریض گوش میدهند و همینطور عالی بیماری را شرح میدهند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تب و لرز و ضعف شدید داشتم پیش ایشان رفتم با اسکن ریه درگیری شدید ریه دیده شد و تشخیص انفلوانزا دادند سریع من را بستری کردند و خدا را شکر نجات پیدا کردم، ممنون آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۰۱التهاب،
۱۴۰۴/۰۷/۰۷با سلام عفونت بعد از عمل دیسک کمر با دانش و پیگیری آقای دکتر دستگیر خدا رو شکر بر طرف شد با تشکر از زحمات آقای دکتر و کادر بیمارستان
۱۴۰۴/۰۲/۰۹کرونا داشتم و با ویزیت درستشون خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۶