سرعت انجام معاینات خیلی خوب بود ولی بابت تایم جوابدهی اصلا مناسب نیست
حتما باید یه روز بعد معاینات تحویل بگیرید اونم در ساعتی که تایم اداری داره تموم میشه و نمیتونید برسید همون روز جواب رو تحویل کارفرما بدید
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
عالی بود،دست همگی درد نکنه،خسته نباشید،فقط برای ی کارگر هزینه هاش سنگین بود،اگر بیمه تکمیلی هزینه ها تغبل میکرد خیلی عالی بود،خود بنده نزدیک دو میلیون تومان هزینه ام شد،
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
از کیفیت خدمات و راهنمایی های اشتباهی که بهم شد راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
معاینه طب کار. خیلی عالی ارائه شد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۷
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
ممنون از پرسنل زحمت کش و دلسوز و خوش برخورد. به بهترین نحو مدیریت زمان انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
سلام فکر می کنم تو شرایط حاضر با انواع ویروسهای شایع برای انجام تست ریه روش دیگری استفاده بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
باعرض سلام وخسته نباشید...
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
همه چی طبق روال جلو میرفت من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
استخدامی
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
عالی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
کار به سرع و به دقت صورت می پذیرد.
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
بسیار منظم بودن و همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
سلام بخاطر اطلاع رسانی غلط از آدرس مطب اشتباها به جای دیگر مراجعه نمودم قسمت نشد که به موقع به وقتم برسم ونوبتم سوخت شد.هزینه هم پرداخت کرده بودم.ولی قسمت نشد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
طب کار
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
هیچ گونه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
طب کار
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
همچی خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
عالی، خوش برخورد و با صبر و دقت زیاد
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خیلی شلوغه و یه صبح تا ظهرم اسیر شدم مبلغشم خیلی گرونه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
بدون مشکل
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
بیسار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
سلام وقت بخیر اون خانمی که وضعیت جسمانی رو ارزیابی میکنه اخلاق نداره عصبیه ... خانمی که معاینه چشم انجام میده بی نظیره تنفس ریه خوب قلب خوب آزمایش خون متوسط گوش عالی منشی متوسط
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
پنجاه تومن هزینه دریافت نوبت بود ولی خارج از نوبت هم پذیرش میشد و هرکی زودتر میومد نوبت اون بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
از دوستان
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
محل کار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
خوب ، مرتب ، سریع ، بدون معطلی بدون اذیت کردن ها ، ایراد گیری های رایج این جور مراکز
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
مناسب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
با سلام ...برخورد پرسنل محترمانه بود و روال کارها به سهولت انجام شد ...در کل فرآیند طب کار و ...مناسب بود. با تشکر
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
برخورد پرسنل خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
سرعت ، برخورد و محیط مناسب
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
برای محل کار
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
مشکلی نداشتم همه چیز خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
طب کار
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
با سلام و درود خدمت شما همه چی عالی بود روی نظم و آرامش
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
معاینات بدو استخدام
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
مشگلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکلی نبود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
طب کار
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
خدمات خوبی داشت.
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
جهت انجام آزمایشات بدو کار بود طبق زمان و بسیار دقیق انجان شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
طب کار
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
خوب
است
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
جوابدهی دقیق وپاسخگویی به موقع
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
همه جوره عالیه درست و تمام و کامل انجام شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
شسیبشسی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
استخدام
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
سلام
خیلی همه چی با نظم و سریع پیش رفت و خیلی زودم جواب دادن ممنون از تیم خوبتون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
طب کار
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
بابت پیش استخدام
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
معاینات طب کاری و نحوه برخورد پرسنل عالی هستش
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
برای معاینات
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
من ک راضی بودم همه چی رو برنامه و اصول وقتی رسیدم خونه از مزیت طب کار آسا در منزل تعریف و تمجید کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
سر وقت تمامی کارها بدون معطلی انجام شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
همه چیز عالی بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
همه چی عالی پرسنل همه محترم با آرامش و صبر همه افراد رو دونه به دونه معاینه میکنن خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
عالی
عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بنده برای ازمایشات استخدامی به این مرکز معرفی شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
همه چیز مرتب
۱۴۰۳/۰۶/۲۹حرفه ای و درستکار
۱۴۰۰/۰۶/۰۱مرکز خوبی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خوب بود و با توجه به نوبت دهی معطلی نداشت
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر یاسر لبافی نژاد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سرعت انجام معاینات خیلی خوب بود ولی بابت تایم جوابدهی اصلا مناسب نیست حتما باید یه روز بعد معاینات تحویل بگیرید اونم در ساعتی که تایم اداری داره تموم میشه و نمیتونید برسید همون روز جواب رو تحویل کارفرما بدید
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی بود،دست همگی درد نکنه،خسته نباشید،فقط برای ی کارگر هزینه هاش سنگین بود،اگر بیمه تکمیلی هزینه ها تغبل میکرد خیلی عالی بود،خود بنده نزدیک دو میلیون تومان هزینه ام شد،
۱۴۰۴/۰۲/۱۳از کیفیت خدمات و راهنمایی های اشتباهی که بهم شد راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱معاینه طب کار. خیلی عالی ارائه شد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۷نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ممنون از پرسنل زحمت کش و دلسوز و خوش برخورد. به بهترین نحو مدیریت زمان انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵سلام فکر می کنم تو شرایط حاضر با انواع ویروسهای شایع برای انجام تست ریه روش دیگری استفاده بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹باعرض سلام وخسته نباشید...
۱۴۰۳/۱۲/۲۲همه چی طبق روال جلو میرفت من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳استخدامی
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عالی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۲۵نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷کار به سرع و به دقت صورت می پذیرد.
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بسیار منظم بودن و همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سلام بخاطر اطلاع رسانی غلط از آدرس مطب اشتباها به جای دیگر مراجعه نمودم قسمت نشد که به موقع به وقتم برسم ونوبتم سوخت شد.هزینه هم پرداخت کرده بودم.ولی قسمت نشد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۸طب کار
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۳هیچ گونه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶طب کار
۱۴۰۳/۰۵/۰۳همچی خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی، خوش برخورد و با صبر و دقت زیاد
۱۳۹۸/۱۰/۲۳خیلی شلوغه و یه صبح تا ظهرم اسیر شدم مبلغشم خیلی گرونه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بدون مشکل
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بیسار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰سلام وقت بخیر اون خانمی که وضعیت جسمانی رو ارزیابی میکنه اخلاق نداره عصبیه ... خانمی که معاینه چشم انجام میده بی نظیره تنفس ریه خوب قلب خوب آزمایش خون متوسط گوش عالی منشی متوسط
۱۴۰۴/۰۴/۲۱پنجاه تومن هزینه دریافت نوبت بود ولی خارج از نوبت هم پذیرش میشد و هرکی زودتر میومد نوبت اون بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۶مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹از دوستان
۱۴۰۲/۱۰/۱۱محل کار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خوب ، مرتب ، سریع ، بدون معطلی بدون اذیت کردن ها ، ایراد گیری های رایج این جور مراکز
۱۴۰۵/۰۲/۳۰مناسب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۱با سلام ...برخورد پرسنل محترمانه بود و روال کارها به سهولت انجام شد ...در کل فرآیند طب کار و ...مناسب بود. با تشکر
۱۴۰۴/۰۱/۰۳برخورد پرسنل خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سرعت ، برخورد و محیط مناسب
۱۴۰۴/۰۸/۱۰برای محل کار
۱۴۰۳/۰۷/۲۹مشکلی نداشتم همه چیز خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱طب کار
۱۴۰۳/۰۴/۱۰با سلام و درود خدمت شما همه چی عالی بود روی نظم و آرامش
۱۴۰۴/۰۲/۰۳معاینات بدو استخدام
۱۴۰۳/۱۲/۲۷مشگلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکلی نبود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴طب کار
۱۴۰۲/۰۹/۲۴خدمات خوبی داشت.
۱۴۰۳/۰۳/۰۸جهت انجام آزمایشات بدو کار بود طبق زمان و بسیار دقیق انجان شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰طب کار
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۰۲جوابدهی دقیق وپاسخگویی به موقع
۱۴۰۴/۰۴/۲۱همه جوره عالیه درست و تمام و کامل انجام شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۷شسیبشسی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹استخدام
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵سلام خیلی همه چی با نظم و سریع پیش رفت و خیلی زودم جواب دادن ممنون از تیم خوبتون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰طب کار
۱۴۰۴/۰۳/۱۳حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بابت پیش استخدام
۱۴۰۳/۰۹/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷معاینات طب کاری و نحوه برخورد پرسنل عالی هستش
۱۴۰۳/۰۴/۰۲برای معاینات
۱۴۰۲/۰۹/۲۲من ک راضی بودم همه چی رو برنامه و اصول وقتی رسیدم خونه از مزیت طب کار آسا در منزل تعریف و تمجید کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سر وقت تمامی کارها بدون معطلی انجام شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷همه چیز عالی بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴همه چی عالی پرسنل همه محترم با آرامش و صبر همه افراد رو دونه به دونه معاینه میکنن خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بنده برای ازمایشات استخدامی به این مرکز معرفی شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸