Iud برام گذاشتند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

زگیل تناسلی و بدون شک یکی از بهترین درمانگران زنجانی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

عالی و باتجربه

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بسیار با تجربه و خوش اخلاق و خوش برخورد به نظر خودم عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

مشکل درد پریود و عقب انداختن پریود ویزیت شدم بعدمصرف دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

مثل همیشه عالی با نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عا

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

من درگیر عفونت بودم وبارها به پزشکان مختلفی مراجعه کرده بودم ولی جواب نگرفته بودم ولی درمان طولانی وموثری دادند که عالی بود.واز روشهای نوین برای درمان استفاده کردند ورژیم غذایی مناسب دادند.سربلند باشید

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

بسیار مهربان و باحوصله هستن و خیلی خوب وقت میذارن و کامل راهنمایی میکنن

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

عاالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار مهربونم و با حوصله...خیلی باوجدان

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

به جرات یکی از بهترین ماما ها هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

عالی و

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

یکی از باسابقه ترین و چیره دست ترین و خوش اخلاق ترین در زنجان،مامایی که درمانم کرد

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

تبخال تناسلی

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

برای عفونت قارچی واژن رفتم و نتیجه عالی بود .اخلاق هم بی نظیر

۱۴۰۲/۰۶/۱۳

بسیار کاربلد،مهربان و خیلی خوب توضیح میدن و خوبی ایشون اینه ادم باهاش راحته

۱۴۰۱/۰۶/۲۵

عالی هستند زخم دهانه رحم داشتم و عفونت خوب شدم وازمایش از نظر زگیل گرفتند بدون استرس بود وکامل راهنمایی کردند.

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عالی هست برای عفونت واژن مراجعه کردم معاینه کردند وداروهای خوبی تجویز کردند وتشخیص خوبی دارند

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

خیلی مهربون باادب وکامل به ادم توضیح میده وجوابدهی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

اطلاعات عالی تشخیص خوب درمان عفونت عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عفونت واژینالمو برطرف کردن و شقاق سینه داشتم که با ازن تراپی درمان کردن

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

خیلی عالی هستند برای زگیل مراجعه کرده بودم درمان شدن راهکار مناسب دادند خوش برخورد هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.