کارتون خیلی خوبه و عالیه اخلاق و رفتار شما با مراجعه کننده ها بسیار عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
دکتر خیلی خوب و باحوصله هستن، کارشون دقیق و تمیزه. واقعا راضیام.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
دندات درد داشتم و وقتی بهشون مراجعه کردم ایشان با صبوری مشکل درد دندانم را حل کردند .
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
برای کشیدن دندون عقل مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
تیم خوش برخورد و کاردرست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
مشکلات متعدد و خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
بسیار راضی بودم
کار جرمگیری پیششون انجام دادم بسیار حرفه و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خیلی با حوصله و تمیز کار انجام میدن واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
واقعا عالی بود کارشون حرف نداشت
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
با احترام دکتر بسیار عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
بسیار دکتر خوب و خوش برخورد بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کارشون بی نظیره واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار فوق العادا و پهربان
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
برای ترمیم رفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
سلام یکی ازاقوام پیشش رفته بودراضی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
برای ایمپلنت مراجعه کردم . کلینیک بسیار تمیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
ایشون عالی و صبور و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
لمیمت دندان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
فوق العاده متخصص ، صبور و خوش برخورددد هستن ایشون من که دنتال فوبیا (ترس از مداوا های دندانپزشکی ) دارم و به هیچ عنوان حاضر نبودم بغیر از حالت بیهوشی روی دندانم کاری انجام بشه رو با ارامش بسیار زیاد و کاملا بدون درد جراحی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
یه فکمو ونیر و اون یکی رو بلیچینگ کردم.راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مطب تمیز ، دکتر حیدری عالی ، خدمات فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
دندانم درد میکرد شدید و عصب کشی کردم پیششون.راضی بودم.درد دندانم یر طرف شد روز بعدش
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دندان عقل
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
بسیار با حوصله و عالی عمل میکنن.خوشرو هستن.پسر و همسرم هم پیششون بردم راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
کارشون بسیار تمیزه.پیششون دندون پر کردم و کامپوذیت ونیر انجام دادم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
پر کردن پندان
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
بسیارکاربلد واستادهستن رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
ایشون بشیار باحوصله و کار بلد هستن و همچنین درمان را بدون درد انجام دادند و در به ادم ارامش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
بسیار خوش اخلاق و مهربان بودند و کارشون عالی بود. خیلی حرفه و با تجربه هستن.
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
کامپوزیت نتیجه ی عالی ای داشت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
بله از انتخاب ایشون خیلی راضیم و ایشون کارشون رو با دقت و ظرافت انجام میدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
برای عصب کشی رفتم و کارسون بسیار عالی بود با تسکر از صبوری و اخلاق خوب ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
حرفه ای و کار درست!هیچ دردی احساس نکردم دلم میخاد همیشه پیش ایشون برم !خیلی راحت بودم !حتما پیشنهاد میکنم برید پیشش
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
جهت روکش دندان مراجعه کرد بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خانم دکتر بسیار خوش برخورد کار بلد و اینکه اصلا درد و استرسی نداشتم البته من دو جلسه هست که پیششون رفتم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
سلام دکتر بسیار عالی و با صبر من و مادرم را درمان کرده بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند و کاملا به صحبت های بیمار با توجه به مشکلشون گوش کرده و با بهترین هزینه با سریع ترین زمان درمان را انجام میدهند
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
ایمپلنت و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
کشیدن سه دندان عقل در یکروز و دو ایمپلنت درهمانروز انجام شد تیم حرفه ای وعالییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
برای درمان ریشه مراجعه کرده بودم و نتیجه ی عالی ای بود توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودند و در طول درمان اصلا اذیت نشدم.
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
دندانم درد می کرد با عصب کشی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
سلام کارشون عالی هست من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
عالی بودن از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
دندان درد داشتم که عصب کشی انجام دادن و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خیلی عالی بودنند راضی بودم و کارشون کاملا درست بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
بسیار کاربلد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
کارتون خیلی خوبه و عالیه اخلاق و رفتار شما با مراجعه کننده ها بسیار عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶دکتر خیلی خوب و باحوصله هستن، کارشون دقیق و تمیزه. واقعا راضیام.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دندات درد داشتم و وقتی بهشون مراجعه کردم ایشان با صبوری مشکل درد دندانم را حل کردند .
۱۴۰۳/۰۱/۰۶برای کشیدن دندون عقل مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶تیم خوش برخورد و کاردرست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکلات متعدد و خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار راضی بودم کار جرمگیری پیششون انجام دادم بسیار حرفه و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خیلی با حوصله و تمیز کار انجام میدن واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴واقعا عالی بود کارشون حرف نداشت
۱۴۰۳/۰۱/۰۷با احترام دکتر بسیار عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار دکتر خوب و خوش برخورد بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸کارشون بی نظیره واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار فوق العادا و پهربان
۱۴۰۴/۰۱/۰۷برای ترمیم رفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سلام یکی ازاقوام پیشش رفته بودراضی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۶برای ایمپلنت مراجعه کردم . کلینیک بسیار تمیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸ایشون عالی و صبور و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴لمیمت دندان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فوق العاده متخصص ، صبور و خوش برخورددد هستن ایشون من که دنتال فوبیا (ترس از مداوا های دندانپزشکی ) دارم و به هیچ عنوان حاضر نبودم بغیر از حالت بیهوشی روی دندانم کاری انجام بشه رو با ارامش بسیار زیاد و کاملا بدون درد جراحی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶یه فکمو ونیر و اون یکی رو بلیچینگ کردم.راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰مطب تمیز ، دکتر حیدری عالی ، خدمات فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دندانم درد میکرد شدید و عصب کشی کردم پیششون.راضی بودم.درد دندانم یر طرف شد روز بعدش
۱۴۰۲/۰۷/۱۹دندان عقل
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار با حوصله و عالی عمل میکنن.خوشرو هستن.پسر و همسرم هم پیششون بردم راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴کارشون بسیار تمیزه.پیششون دندون پر کردم و کامپوذیت ونیر انجام دادم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳پر کردن پندان
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیارکاربلد واستادهستن رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸ایشون بشیار باحوصله و کار بلد هستن و همچنین درمان را بدون درد انجام دادند و در به ادم ارامش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار خوش اخلاق و مهربان بودند و کارشون عالی بود. خیلی حرفه و با تجربه هستن.
۱۴۰۳/۰۱/۰۶کامپوزیت نتیجه ی عالی ای داشت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بله از انتخاب ایشون خیلی راضیم و ایشون کارشون رو با دقت و ظرافت انجام میدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷برای عصب کشی رفتم و کارسون بسیار عالی بود با تسکر از صبوری و اخلاق خوب ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۲۷حرفه ای و کار درست!هیچ دردی احساس نکردم دلم میخاد همیشه پیش ایشون برم !خیلی راحت بودم !حتما پیشنهاد میکنم برید پیشش
۱۴۰۳/۰۱/۰۶جهت روکش دندان مراجعه کرد بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خانم دکتر بسیار خوش برخورد کار بلد و اینکه اصلا درد و استرسی نداشتم البته من دو جلسه هست که پیششون رفتم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سلام دکتر بسیار عالی و با صبر من و مادرم را درمان کرده بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند و کاملا به صحبت های بیمار با توجه به مشکلشون گوش کرده و با بهترین هزینه با سریع ترین زمان درمان را انجام میدهند
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ایمپلنت و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کشیدن سه دندان عقل در یکروز و دو ایمپلنت درهمانروز انجام شد تیم حرفه ای وعالییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۱برای درمان ریشه مراجعه کرده بودم و نتیجه ی عالی ای بود توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودند و در طول درمان اصلا اذیت نشدم.
۱۴۰۲/۰۷/۱۷دندانم درد می کرد با عصب کشی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام کارشون عالی هست من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶عالی بودن از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دندان درد داشتم که عصب کشی انجام دادن و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی عالی بودنند راضی بودم و کارشون کاملا درست بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶بسیار کاربلد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲