بسیار دکتر با اخلاق هستند و کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

از نظر رفتار

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

تیروئید چشم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

بسته شدن مجرای اشک برای مدتی خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالی کار دکتر

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

من قبلا پیششون ویزیت شدم ولی کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

سلام من همیشه عمل جراحی های آقای دکتر را می دیدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

همه راضی بودند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

سودوتومور

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

هفته قبل توسط دکتر ویزیت شدم فرمودنداز التهاب چشمم باید نمونه برداری بشه که انجام دادندومنتظر جوابش هستیم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

عمل بلفارو

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

برای جراحی پلک به من معرفی شدند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خوب عستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

نوزاد که چشمش از حدقه بیرون زده بود توسط دکتر جراحی شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بی نظیر.دکتری حاذق و توانمند من عمل چشمی که به قدری خوب عمل که جای یک ذره بخیه هم نموند .من پیشنهاد میکنم به افراد دیگه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

تشخیصشون عالیه ولی قیمت خدماتشون خیلی بالاتر از سایرینه...

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

مشاوره جهت جراحی پلک

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

بدون هیچ نگرانی این دکتر را انتخاب کنید

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

فقط معاینه شدم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

معرفی از جانب دکتر یزدانپناه

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

تیرویید چشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

عاااااالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

انجام عمل بالا رو پلک پایین و نتیجه عاالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

جراحی پلک که بعداز 70 روز نام داره

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

چشمم سوخته بودعمل کرده بودمپلکم بازپوستش افتادحالادوباره میخوام بیام عمل

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عفونت چشم . خیلی بهتر شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

مشکل چشم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بهترین دکترجشم پزشک

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

مشکل بسته شدن مجاری اشکی عالی بودند

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

میل زدن

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

عمل چشم پسرم .نتیجه هنوزمشخص نیست

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

هنوز جراحی انجام ندادم منتظرم

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

مشاوره گرفتم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

عفونت چشم و بهتر شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

تومور داشتم وآقای دکتر عمل کردند ایشان بسیار عالی ومتخصص وباتجربه هستند انشالله همیشه سالم وموفق باشند

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

برداشتن ناخنک

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

جراحی جابه جایی چربی زیر چشم

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

دکترخوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

اقای دکتر عالی هستن.جراحی تیرویید چشمی داشتم

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

دخترم کوچک شدن چشم دکتر با یه بار فهمید توده داره

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

افتادگی پلک

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

نظری ندارم

۱۴۰۱/۰۱/۰۵

بسیار دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

فعلا هیچ

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

تومورخونی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بزرگ شدن چشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تیرویید چشمی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

سلام بنده از کار قرار دکتر بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

مجرای اشکی

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

عالی ه

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

تزریق فیلر

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

بیرون زدگی حدقه چشم بخاطر تیرویید

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

دکتر ف

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

جراحی پلک خواهرم بابت افتادگی پلک، راضی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

برای گودی و سیاهی زیر چشم مراجعه کردم

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

دکتر کار بلدی هستند،ریسک عمل رو کامل توضیح میدند،اگه مناسب عمل نباشید،خیلی رک میگند،وقتی از عملی مطمئن نباشند عمل نمیکنند

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

1 بار ویزیت شدیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

کیست داخل چشم .عمل پلک عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

عمل چشم داشتم الان دوباره درد گرفته است

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

چشم پسرم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.