بسیار دکتر با اخلاق هستند و کارشون عالیه
از نظر رفتار
تیروئید چشم
بسته شدن مجرای اشک برای مدتی خوب بود
عالی کار دکتر
من قبلا پیششون ویزیت شدم ولی کارشون عالی
سلام من همیشه عمل جراحی های آقای دکتر را می دیدم
عالی هستن
همه راضی بودند
سودوتومور
هفته قبل توسط دکتر ویزیت شدم فرمودنداز التهاب چشمم باید نمونه برداری بشه که انجام دادندومنتظر جوابش هستیم
عمل بلفارو
برای جراحی پلک به من معرفی شدند
خوب عستند
نوزاد که چشمش از حدقه بیرون زده بود توسط دکتر جراحی شد
بی نظیر.دکتری حاذق و توانمند من عمل چشمی که به قدری خوب عمل که جای یک ذره بخیه هم نموند .من پیشنهاد میکنم به افراد دیگه
تشخیصشون عالیه ولی قیمت خدماتشون خیلی بالاتر از سایرینه...
کارشون عالی بود
عالی بود
تحت درمان هستم
مشاوره جهت جراحی پلک
بدون هیچ نگرانی این دکتر را انتخاب کنید
فقط معاینه شدم
معرفی از جانب دکتر یزدانپناه
تیرویید چشم
عاااااالی
تشخیص عالی
انجام عمل بالا رو پلک پایین و نتیجه عاالی
جراحی پلک که بعداز 70 روز نام داره
چشمم سوخته بودعمل کرده بودمپلکم بازپوستش افتادحالادوباره میخوام بیام عمل
عفونت چشم . خیلی بهتر شد
مشکل چشم
بهترین دکترجشم پزشک
مشکل بسته شدن مجاری اشکی عالی بودند
میل زدن
عمل چشم پسرم .نتیجه هنوزمشخص نیست
دکتر بسیار عالی
هنوز جراحی انجام ندادم منتظرم
مشاوره گرفتم
عفونت چشم و بهتر شد
بسیار عالی
تومور داشتم وآقای دکتر عمل کردند ایشان بسیار عالی ومتخصص وباتجربه هستند انشالله همیشه سالم وموفق باشند
خیلی خوب
برداشتن ناخنک
جراحی جابه جایی چربی زیر چشم
فوق العاده هستند
دکترخوبی هستن
اقای دکتر عالی هستن.جراحی تیرویید چشمی داشتم
عدم رضایت
دخترم کوچک شدن چشم دکتر با یه بار فهمید توده داره
افتادگی پلک
نظری ندارم
بسیار دکتر خوبی هستند.
فعلا هیچ
بسیار عالی هستند
تومورخونی
بزرگ شدن چشم
تیرویید چشمی
سلام بنده از کار قرار دکتر بسیار راضی هستم
مجرای اشکی
عالی ه
تزریق فیلر
بیرون زدگی حدقه چشم بخاطر تیرویید
دکتر خوب
دکتر ف
جراحی پلک خواهرم بابت افتادگی پلک، راضی بودن
برای گودی و سیاهی زیر چشم مراجعه کردم
دکتر کار بلدی هستند،ریسک عمل رو کامل توضیح میدند،اگه مناسب عمل نباشید،خیلی رک میگند،وقتی از عملی مطمئن نباشند عمل نمیکنند
1 بار ویزیت شدیم
نظر خاصی ندارم
کیست داخل چشم .عمل پلک عالی
عمل چشم داشتم الان دوباره درد گرفته است
چشم پسرم
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
بسیار دکتر با اخلاق هستند و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱از نظر رفتار
۱۴۰۰/۱۰/۰۶تیروئید چشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسته شدن مجرای اشک برای مدتی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی کار دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۱من قبلا پیششون ویزیت شدم ولی کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶سلام من همیشه عمل جراحی های آقای دکتر را می دیدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶همه راضی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سودوتومور
۱۴۰۴/۰۱/۰۵هفته قبل توسط دکتر ویزیت شدم فرمودنداز التهاب چشمم باید نمونه برداری بشه که انجام دادندومنتظر جوابش هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عمل بلفارو
۱۴۰۰/۱۲/۱۶برای جراحی پلک به من معرفی شدند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوب عستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰نوزاد که چشمش از حدقه بیرون زده بود توسط دکتر جراحی شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بی نظیر.دکتری حاذق و توانمند من عمل چشمی که به قدری خوب عمل که جای یک ذره بخیه هم نموند .من پیشنهاد میکنم به افراد دیگه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تشخیصشون عالیه ولی قیمت خدماتشون خیلی بالاتر از سایرینه...
۱۴۰۰/۰۶/۲۴کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳مشاوره جهت جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بدون هیچ نگرانی این دکتر را انتخاب کنید
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فقط معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷معرفی از جانب دکتر یزدانپناه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱تیرویید چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عاااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳انجام عمل بالا رو پلک پایین و نتیجه عاالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳جراحی پلک که بعداز 70 روز نام داره
۱۴۰۰/۰۶/۲۷چشمم سوخته بودعمل کرده بودمپلکم بازپوستش افتادحالادوباره میخوام بیام عمل
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عفونت چشم . خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکل چشم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بهترین دکترجشم پزشک
۱۴۰۰/۰۸/۱۰مشکل بسته شدن مجاری اشکی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶میل زدن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل چشم پسرم .نتیجه هنوزمشخص نیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳هنوز جراحی انجام ندادم منتظرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشاوره گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عفونت چشم و بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تومور داشتم وآقای دکتر عمل کردند ایشان بسیار عالی ومتخصص وباتجربه هستند انشالله همیشه سالم وموفق باشند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۱برداشتن ناخنک
۱۴۰۳/۱۱/۱۰جراحی جابه جایی چربی زیر چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰اقای دکتر عالی هستن.جراحی تیرویید چشمی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دخترم کوچک شدن چشم دکتر با یه بار فهمید توده داره
۱۴۰۰/۱۰/۲۲افتادگی پلک
۱۴۰۳/۱۲/۰۲نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۱/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱تومورخونی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بزرگ شدن چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳تیرویید چشمی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سلام بنده از کار قرار دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مجرای اشکی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی ه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تزریق فیلر
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بیرون زدگی حدقه چشم بخاطر تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دکتر ف
۱۴۰۰/۰۴/۲۳جراحی پلک خواهرم بابت افتادگی پلک، راضی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵برای گودی و سیاهی زیر چشم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر کار بلدی هستند،ریسک عمل رو کامل توضیح میدند،اگه مناسب عمل نباشید،خیلی رک میگند،وقتی از عملی مطمئن نباشند عمل نمیکنند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲1 بار ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳کیست داخل چشم .عمل پلک عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عمل چشم داشتم الان دوباره درد گرفته است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴چشم پسرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸