مادرم در زمینه کنترل دیابت

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

بسیار انسان بامتعالی و فرزانه و هوشمند و پزشکی عالی و شکیبا و بسیار باوقارو با اخلاق هستند . خدا خیرش دهد

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

تیرویید پیشگیری شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

غدد دیابت

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

خیلی دکتر خوب باتجربه وبااخلاق هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

مشکل پرکاری تیرویید دکتر باتجربه وعالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

کمکاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

تحت نظر بابت تیرویید کم کار

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عالی هست

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

تیروئید کم کار

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

قند خون

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

تازه بیمار ایشون شدم فعلا نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

پزشک متعهدی هستند مشکل تیرویید داشتم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

پزشک بسیار خوبی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

فقط یک بار رفته ام برام آزمایش نوشته هنوز جواب آزمایش ندین

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

در رابطه با غدد

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

تیروئید پر کار،تحت نظر

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

مشکل تیروید دارم و درحال درمان هستم دکتر بسیار حاذق و ماهر وخوش اخلاق هستند

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

تیروئید

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

برای رشد قدی رفتم تازه دارو گرفتم منتظر نتیجه هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

متخصص و بااخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

دیابت دارم

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

جهت تنظیم غدد تیروییدی بیمارشون هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

بسیار خوش برخورد بودند و برای مراجع، وقت می گذاشتند حتی در درمانگاه.

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

تحت نظ

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

دکتر قد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

خوب هست

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

تیروئید

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

غده پستانی

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

بیماری قند

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

کارشون عالی و من قندم تا حدودی کنترل داره میشه

۱۴۰۰/۰۱/۰۳

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

همکاری تیرویید دارم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

فعلا تحت نظر ایشون هستیم و از نظر اخلاق و تشخیص عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

عالی هستن،شش ساله تحت نظر ایشون هستم.بسیار خوش برخورد،باصبر و حوصله و باسواد

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

قدم بالابودن باطبابت ایشان بهترم

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

دکتر خوبی ه

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دیابت نوع ۲ خیلی دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

ترویید داشتم تهت کنترل هستم بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

مشکل معده داشتم قرص برام تجویز کردند یکم بهتر شدم برام آزمایش نوشتند که نرفتم برای آزمایش

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

دکتر کارش حرف نداره

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

جناب دکتر دکتری بسیار عالی مهربان با حوصله و انسانی شریف

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

سلام دکتر بسیار عالی ومتدین است.

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

خوب و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دیابت تاحدودی قند خون کنترل شده

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

غده تیروئید کم کار

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

عااالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

غده تیرویید کبدچرب

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

خیلی دکتر خوبی کم کاری تیرویید داشتم الان بهترم

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

کم کاریتیروئد وایشان دکترمتعهدوخوش رفتاروکاملاصبورهستند

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.