مادرم در زمینه کنترل دیابت
بسیار انسان بامتعالی و فرزانه و هوشمند و پزشکی عالی و شکیبا و بسیار باوقارو با اخلاق هستند . خدا خیرش دهد
بسیار عالی
تیرویید پیشگیری شد
غدد دیابت
خیلی دکتر خوب باتجربه وبااخلاق هستن
کم کاری تیرویید
خوب بود
مشکل پرکاری تیرویید دکتر باتجربه وعالی هستن
کمکاری تیرویید
تحت نظر بابت تیرویید کم کار
عالی هست
تیروئید کم کار
قند خون
تازه بیمار ایشون شدم فعلا نظری ندارم
پزشک متعهدی هستند مشکل تیرویید داشتم
پزشک بسیار خوبی بودن
فقط یک بار رفته ام برام آزمایش نوشته هنوز جواب آزمایش ندین
در رابطه با غدد
تیروئید پر کار،تحت نظر
خیلی خوب
مشکل تیروید دارم و درحال درمان هستم دکتر بسیار حاذق و ماهر وخوش اخلاق هستند
تیروئید
برای رشد قدی رفتم تازه دارو گرفتم منتظر نتیجه هستن
متخصص و بااخلاق
دیابت دارم
جهت تنظیم غدد تیروییدی بیمارشون هستم
عالی بود
بسیار خوش برخورد بودند و برای مراجع، وقت می گذاشتند حتی در درمانگاه.
تحت نظ
دکتر قد
خوب هست
عالی بودند
غده پستانی
بیماری قند
کارشون عالی و من قندم تا حدودی کنترل داره میشه
خوب بودن
همکاری تیرویید دارم
فعلا تحت نظر ایشون هستیم و از نظر اخلاق و تشخیص عالی هستن
عالی هستن،شش ساله تحت نظر ایشون هستم.بسیار خوش برخورد،باصبر و حوصله و باسواد
قدم بالابودن باطبابت ایشان بهترم
دکتر خوبی ه
دیابت نوع ۲ خیلی دکتر خوبی است
دکتر خیلی خوبی هستن
ترویید داشتم تهت کنترل هستم بهتر شدم
عالی بودن
مشکل معده داشتم قرص برام تجویز کردند یکم بهتر شدم برام آزمایش نوشتند که نرفتم برای آزمایش
بسیار عالی هستن
دکتر کارش حرف نداره
جناب دکتر دکتری بسیار عالی مهربان با حوصله و انسانی شریف
کم کاری تیروئید
سلام دکتر بسیار عالی ومتدین است.
خوب و عالی
دیابت تاحدودی قند خون کنترل شده
عالی عالی
غده تیروئید کم کار
عااالی
غده تیرویید کبدچرب
خیلی دکتر خوبی کم کاری تیرویید داشتم الان بهترم
کم کاریتیروئد وایشان دکترمتعهدوخوش رفتاروکاملاصبورهستند
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
مادرم در زمینه کنترل دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار انسان بامتعالی و فرزانه و هوشمند و پزشکی عالی و شکیبا و بسیار باوقارو با اخلاق هستند . خدا خیرش دهد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴تیرویید پیشگیری شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶غدد دیابت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خیلی دکتر خوب باتجربه وبااخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل پرکاری تیرویید دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲کمکاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۰۹تحت نظر بابت تیرویید کم کار
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی هست
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۸/۲۵قند خون
۱۴۰۰/۱۲/۱۷تازه بیمار ایشون شدم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸پزشک متعهدی هستند مشکل تیرویید داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸پزشک بسیار خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳فقط یک بار رفته ام برام آزمایش نوشته هنوز جواب آزمایش ندین
۱۴۰۰/۱۲/۰۳در رابطه با غدد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹تیروئید پر کار،تحت نظر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۲مشکل تیروید دارم و درحال درمان هستم دکتر بسیار حاذق و ماهر وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۱تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷برای رشد قدی رفتم تازه دارو گرفتم منتظر نتیجه هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸متخصص و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دیابت دارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶جهت تنظیم غدد تیروییدی بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بسیار خوش برخورد بودند و برای مراجع، وقت می گذاشتند حتی در درمانگاه.
۱۴۰۰/۰۱/۲۴تحت نظ
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر قد
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۸غده پستانی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بیماری قند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶کارشون عالی و من قندم تا حدودی کنترل داره میشه
۱۴۰۰/۰۱/۰۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲همکاری تیرویید دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵فعلا تحت نظر ایشون هستیم و از نظر اخلاق و تشخیص عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی هستن،شش ساله تحت نظر ایشون هستم.بسیار خوش برخورد،باصبر و حوصله و باسواد
۱۴۰۳/۰۸/۲۴قدم بالابودن باطبابت ایشان بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دیابت نوع ۲ خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ترویید داشتم تهت کنترل هستم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مشکل معده داشتم قرص برام تجویز کردند یکم بهتر شدم برام آزمایش نوشتند که نرفتم برای آزمایش
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰جناب دکتر دکتری بسیار عالی مهربان با حوصله و انسانی شریف
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۳سلام دکتر بسیار عالی ومتدین است.
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دیابت تاحدودی قند خون کنترل شده
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱غده تیروئید کم کار
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عااالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸غده تیرویید کبدچرب
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴خیلی دکتر خوبی کم کاری تیرویید داشتم الان بهترم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵کم کاریتیروئد وایشان دکترمتعهدوخوش رفتاروکاملاصبورهستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۷