بعلت مبتلا شدن به بیماری کرونا و آسیب دیدن ریه ها با مشکل تنفسی و ناراحتی درد در ناحیه قلب مواجه بودم که بحمدالله با یک نسخه آقای دکتر درد قلبم خوب شد.
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
آریتمی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
تنگی عروق
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
یک بار برای مادرم رفتم به نظرم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
برای فشار خون مراجعه کردم تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
تشخیص عالی، درمان عالی، رفتار محترمانه ، بسیار با حوصله هستن و زمان میزارن واسه بیمار، خیلی راضی هستم از ایشون، خدا بهشون سلامتی بده.
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بسیار دکتر دقیق با حوصله وبا ادبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
ناراحتی قلبی هنوز تحت درمان آقای دکتر هستم ایشون خیلی خوش اخلاق و خوش بر خورد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر بسیار دقیق صبور و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
فشار خون بالا داشتم که با یک بار مراجعه درمان شدم با یک قرص
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
تحت درمانم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بسیارعالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
درد قفسه ی سینه . با آنژیو مشکل حل شد .
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر خوب و با حوصله معاینه می کنن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر خیلی خوب و صبور و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
عالی
خوش اخلاق
ماهر
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکل فشار خون دارم .برخوردشون خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
دکتری حاذق وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
دکتر باحوصله و دقیق بودند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
جهت چکاپ مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
من با استرس و احساس بدی در قلبم مراجعه کردم که حین معاینه ایشون به مشکلم پی بردن تست ورزش واکو انجام دادن الان یک هفته دارو میخورم حالم خیلی بهتر شده انشالله مشکلم کامل حل بشه دکتر بسیار با شخصیت ومبادی آداب ورفتار حرفه ای دارند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
پدرم لارض
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار حاذق صبور
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
تنگی نفس که ایشون تشخیص دادن براقلبم نیست
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
خوب بودن وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
بسیار دقیق و دکتر فوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
درد در قفسه سینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
فعلا تحت مداوا هستم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
دکتر خودشون عالی هستند ولی منشی به شدت عصبی و بی تربیت هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
سلام
پسر من به علت وزن پایین از موقع تولد تحت درمان بود.تا اینکه دکتر ریاستی تشخیص سوراخ بین دهلیزی رو براشون دادن و جراحی شد و الان بعد 4سال حالش کاملا خوبه.از دکتر ممنونم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
با تجربه با اخلاق
مسئول و حاذق
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
ایشون بهترین هستن هیچ پزشکی انقدر برای بیمار وقت نمیزارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
مادرم مشکل قلبی داشتن ...اکو و نوار قلب و در نهایت اسکن ...وخدارو شکر با دارو مشکل حل شد. با تشکر و سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
بسیار بااخلاق و صبور و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ناراحتی قلبی مادرم و تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
مشکل آنژیو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
سلام بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
من درد قلی داشتم که با داروهای که دکتر دادن بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
با درود بسیار دکتر محترم و با اخلاق و قوه تشخیصی و درمانی عالی میباشد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
ایشان بیمارستان تهرانپارس قلبشو فنر زدنددکتر با تجربه ای هستند خیلی هم دلسوز و مهربان هستند سلام
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
از طریق پدرم
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
بنده تپش قلب و افتادگی دریچه میترال دارم که زیر نظر دکتر دارو مصرف میکنم ایشون پزشک بسیار با اخلاق و با شخصیت ومتبحری هستند مانا و سلامت باشند همیشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
من تحت نظر جراحی بودم که در زمان وخیم شدن حالم ایران نبودن به دکتر ریاستی مراجعه کردم به قدری ایشون با مهارت و دلسوزی وضعیت رو مدیریت کردن که وقتی پزشکم برگشتن بررسی های ایشون رو دیدن ایشون رو تحسین کردن بعد جراحی شده و ازون پس تحت نظر ایشون هستم بسیار بسیار با مهارت دلسوز و صبور هستن ارزو میکنم همیشه تنشون سلامت و دلشون خوش باشه
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
واقعا دلسوز و مهربون هستن و کار بلد
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
من خودم کادر درمان هستم
بنظرم ویزیت ایشان عالی بود و در خور توجه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
خیلی راضی بودم هم از نحوه برخورد آقای دکتر و حوصله ای که به خرج دادند و هم از تشخیص و روند درمان خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
از همه نظر عالی بودند
هزینه ها خیلی پایینتر از جاهای دیگه بود
برخوردشون عالی بود
رفتار محترمانه داشتند
و از همه مهمتر درمان و تشخیص خوبی داشتند
پیشنهاد میکنم ایشان را برای درمان بهتر انتخاب کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
درد قفسه سینه داشتم دکتر کاملا معاینه کردن و تشخیص دادن مشکل قلبی نیست خدا رو شکر
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تحت درمان هستم . بسیار با حوصله و ذکاوت معاینه می کنند و خوشرو و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
قلبی تحت نظر
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
آقای دکتر ریاستی واقعا با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
بسیار عالی مشکل تپش قلب همسرم را حل کرد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
دکتر ریاستی بسیار انسان با اخلاق و خوب و متخصص در کارشان هستند و من از ایشان ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بسیار با حوصله و دقیق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
خیلی دکتر خوبی بودن و با صبر و حوصله دقیق معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
همه چیز بسیار عالی بود. از نوبتدهی تا ویزیت آقای دکتر. ایشان بسیار بسیار پرحوصله، مهربان، متشخص، باسواد و انسان هستند. کادر همکارانشان هم همگی مهربان و مؤدباند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
بله
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فشار خون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
برای چکاپ رفتم خدمت دکتر.راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
همه پزشکان سواد لازم رو دارند فقط جلب اعتماد و بررسی با حوصله پرونده لازمه، که ایشون نمره صد رو دارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بسیار دقیق و
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
من مشکل تنگی عروق دارم تحت نظر ایشون انژیو شدم و درمان دارویی دارم انجام میدم از دقت ایشون موقع معاینه و کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نمی دونم بار دومه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
من رگهای قلبم گرفته قبلا انژیو کرده بودم برای چکاپ برای اولین بار خدمت دکتر رسیدم با دقت و اخلاق خوش به حرف هام گوش داد معاینه دقیق انجام داددر کل دکتر خوبی به نظر میاد تا بعد از مراجعات بعدی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
درود و سپاس.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
باسلام نسبت به اینکه جوان هستند ولی تجربشون وکارشون فوقلعادست من تاالان ۷تا دکتر عوض کردم تابه ایشان رسیدم خیلی راضی بودم وپیش ایشان ادامه میدم برای درمان قلبم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
بسیار دکتر دلسوز و با تجربه ای هستن ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
قبلا آنژیو شده ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
دکتر بسیار با تجربه و با دقت
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
من فشار بالا و تپش شدید قلب داشتم بامراجعه پیش دکتر الان فشارم تنظیم شده وتپش قلب ندارم بسیار دکتر باحوصله و کاردانی هستند، بااخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
مشکل قلبی
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
دکتر خیلی مهربون و دلسوز هستن و تو کارش واقعا خبره هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
برای دریافت تایید برای بیهوشی رفتم،بسیاردکتردقیق وعالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
ب نظرم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
ورم پا . درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
مادر من اکو و اسکن قلب شده بود که نرمال بود، ولی دکتر ریاستی بر اساس علائمشون تشخیص تنگی عروق کرونر دادن و آنژیو شدن که روی رگ چپ قلبشون استنت گذاشتن و الان خوب خوب شدن.
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
معاینه و تشخیص دقیق و با حوصله و خوش اخلاق و متواضع
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
تشخیص درست و درمان رضایت بخش، پزشک با اخلاق و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
در مورد پدرم مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰
تقریبا خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دکتر بسیار مودب،صبور وحاذقی میباشند
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
عالیترین و با حوصله ترین دکتر. آنقدر دقیق و با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دکتر خوبی هستن وقت میذارن برای بیمار و گوش شنوا برای شنیدن
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
فعلا تازه اسکن برای مامانم نپشتن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
خیلی بادقت ویزیت کردند و تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بسیار دکتر با شخصیت و دقیقی هستند و منصف
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
پدر و مادرم مشکل قلب داشتن و فشار خون ک واقعا ایشون با تشخیص درست و داروهای درست و طرز صحیح مصرف دارو کمک زیادی به ما کردن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
درد قفسه سینه داشتم که دکتر نوار قلب گرفتن و اکو انجام دادن خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
دکتر کاردرست و کار بلد بیست عالی با وجدان انسان درجه یک هم باهاشون همکار بودم بهترین هستن هم بیمارشان بودم بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
پزشک با وجدان و خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
پدرم بیمار ایشان هستند و تحت درمان.
بسیار حاذق و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتر بسیار صبور دقیق وبا اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
خوب بود راضی بودم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
پزشک حاذق و بسیار باحوصله و بااخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
گرفتگی رگ شریان گردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تنگی عروق عالیییییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
بعلت مبتلا شدن به بیماری کرونا و آسیب دیدن ریه ها با مشکل تنفسی و ناراحتی درد در ناحیه قلب مواجه بودم که بحمدالله با یک نسخه آقای دکتر درد قلبم خوب شد.
۱۴۰۳/۰۳/۲۶آریتمی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تنگی عروق
۱۴۰۰/۰۸/۰۵یک بار برای مادرم رفتم به نظرم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳برای فشار خون مراجعه کردم تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳تشخیص عالی، درمان عالی، رفتار محترمانه ، بسیار با حوصله هستن و زمان میزارن واسه بیمار، خیلی راضی هستم از ایشون، خدا بهشون سلامتی بده.
۱۴۰۲/۰۴/۱۳بسیار دکتر دقیق با حوصله وبا ادبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ناراحتی قلبی هنوز تحت درمان آقای دکتر هستم ایشون خیلی خوش اخلاق و خوش بر خورد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر بسیار دقیق صبور و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۷فشار خون بالا داشتم که با یک بار مراجعه درمان شدم با یک قرص
۱۴۰۰/۰۱/۲۱تحت درمانم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیارعالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۷درد قفسه ی سینه . با آنژیو مشکل حل شد .
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خوب و با حوصله معاینه می کنن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر خیلی خوب و صبور و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲عالی خوش اخلاق ماهر
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل فشار خون دارم .برخوردشون خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتری حاذق وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر باحوصله و دقیق بودند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱جهت چکاپ مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من با استرس و احساس بدی در قلبم مراجعه کردم که حین معاینه ایشون به مشکلم پی بردن تست ورزش واکو انجام دادن الان یک هفته دارو میخورم حالم خیلی بهتر شده انشالله مشکلم کامل حل بشه دکتر بسیار با شخصیت ومبادی آداب ورفتار حرفه ای دارند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴پدرم لارض
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار حاذق صبور
۱۴۰۲/۰۸/۰۷تنگی نفس که ایشون تشخیص دادن براقلبم نیست
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خوب بودن وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بسیار دقیق و دکتر فوق العاده خوب
۱۳۹۹/۰۲/۳۱درد در قفسه سینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۴فعلا تحت مداوا هستم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر خودشون عالی هستند ولی منشی به شدت عصبی و بی تربیت هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۴سلام پسر من به علت وزن پایین از موقع تولد تحت درمان بود.تا اینکه دکتر ریاستی تشخیص سوراخ بین دهلیزی رو براشون دادن و جراحی شد و الان بعد 4سال حالش کاملا خوبه.از دکتر ممنونم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۰با تجربه با اخلاق مسئول و حاذق
۱۴۰۲/۰۴/۰۳ایشون بهترین هستن هیچ پزشکی انقدر برای بیمار وقت نمیزارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸مادرم مشکل قلبی داشتن ...اکو و نوار قلب و در نهایت اسکن ...وخدارو شکر با دارو مشکل حل شد. با تشکر و سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار بااخلاق و صبور و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ناراحتی قلبی مادرم و تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶مشکل آنژیو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱سلام بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸من درد قلی داشتم که با داروهای که دکتر دادن بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۳۰با درود بسیار دکتر محترم و با اخلاق و قوه تشخیصی و درمانی عالی میباشد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰ایشان بیمارستان تهرانپارس قلبشو فنر زدنددکتر با تجربه ای هستند خیلی هم دلسوز و مهربان هستند سلام
۱۴۰۰/۰۸/۰۵از طریق پدرم
۱۴۰۲/۰۵/۲۴بنده تپش قلب و افتادگی دریچه میترال دارم که زیر نظر دکتر دارو مصرف میکنم ایشون پزشک بسیار با اخلاق و با شخصیت ومتبحری هستند مانا و سلامت باشند همیشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳من تحت نظر جراحی بودم که در زمان وخیم شدن حالم ایران نبودن به دکتر ریاستی مراجعه کردم به قدری ایشون با مهارت و دلسوزی وضعیت رو مدیریت کردن که وقتی پزشکم برگشتن بررسی های ایشون رو دیدن ایشون رو تحسین کردن بعد جراحی شده و ازون پس تحت نظر ایشون هستم بسیار بسیار با مهارت دلسوز و صبور هستن ارزو میکنم همیشه تنشون سلامت و دلشون خوش باشه
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱واقعا دلسوز و مهربون هستن و کار بلد
۱۳۹۹/۰۹/۰۱من خودم کادر درمان هستم بنظرم ویزیت ایشان عالی بود و در خور توجه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی راضی بودم هم از نحوه برخورد آقای دکتر و حوصله ای که به خرج دادند و هم از تشخیص و روند درمان خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۳/۱۹از همه نظر عالی بودند هزینه ها خیلی پایینتر از جاهای دیگه بود برخوردشون عالی بود رفتار محترمانه داشتند و از همه مهمتر درمان و تشخیص خوبی داشتند پیشنهاد میکنم ایشان را برای درمان بهتر انتخاب کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۳درد قفسه سینه داشتم دکتر کاملا معاینه کردن و تشخیص دادن مشکل قلبی نیست خدا رو شکر
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تحت درمان هستم . بسیار با حوصله و ذکاوت معاینه می کنند و خوشرو و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۲قلبی تحت نظر
۱۳۹۹/۱۰/۱۴آقای دکتر ریاستی واقعا با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بسیار عالی مشکل تپش قلب همسرم را حل کرد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر ریاستی بسیار انسان با اخلاق و خوب و متخصص در کارشان هستند و من از ایشان ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار با حوصله و دقیق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی دکتر خوبی بودن و با صبر و حوصله دقیق معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰همه چیز بسیار عالی بود. از نوبتدهی تا ویزیت آقای دکتر. ایشان بسیار بسیار پرحوصله، مهربان، متشخص، باسواد و انسان هستند. کادر همکارانشان هم همگی مهربان و مؤدباند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۶راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بله نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷فشار خون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵برای چکاپ رفتم خدمت دکتر.راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷همه پزشکان سواد لازم رو دارند فقط جلب اعتماد و بررسی با حوصله پرونده لازمه، که ایشون نمره صد رو دارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار دقیق و
۱۴۰۲/۰۱/۱۴من مشکل تنگی عروق دارم تحت نظر ایشون انژیو شدم و درمان دارویی دارم انجام میدم از دقت ایشون موقع معاینه و کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹نمی دونم بار دومه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴من رگهای قلبم گرفته قبلا انژیو کرده بودم برای چکاپ برای اولین بار خدمت دکتر رسیدم با دقت و اخلاق خوش به حرف هام گوش داد معاینه دقیق انجام داددر کل دکتر خوبی به نظر میاد تا بعد از مراجعات بعدی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸درود و سپاس.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰باسلام نسبت به اینکه جوان هستند ولی تجربشون وکارشون فوقلعادست من تاالان ۷تا دکتر عوض کردم تابه ایشان رسیدم خیلی راضی بودم وپیش ایشان ادامه میدم برای درمان قلبم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار دکتر دلسوز و با تجربه ای هستن ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰قبلا آنژیو شده ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر بسیار با تجربه و با دقت
۱۴۰۱/۰۹/۰۸من فشار بالا و تپش شدید قلب داشتم بامراجعه پیش دکتر الان فشارم تنظیم شده وتپش قلب ندارم بسیار دکتر باحوصله و کاردانی هستند، بااخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل قلبی
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دکتر خیلی مهربون و دلسوز هستن و تو کارش واقعا خبره هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۸برای دریافت تایید برای بیهوشی رفتم،بسیاردکتردقیق وعالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ب نظرم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳ورم پا . درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱مادر من اکو و اسکن قلب شده بود که نرمال بود، ولی دکتر ریاستی بر اساس علائمشون تشخیص تنگی عروق کرونر دادن و آنژیو شدن که روی رگ چپ قلبشون استنت گذاشتن و الان خوب خوب شدن.
۱۳۹۹/۰۷/۱۸معاینه و تشخیص دقیق و با حوصله و خوش اخلاق و متواضع
۱۴۰۲/۰۳/۲۶تشخیص درست و درمان رضایت بخش، پزشک با اخلاق و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۱۸در مورد پدرم مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰تقریبا خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر بسیار مودب،صبور وحاذقی میباشند
۱۳۹۹/۱۲/۲۷عالیترین و با حوصله ترین دکتر. آنقدر دقیق و با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر خوبی هستن وقت میذارن برای بیمار و گوش شنوا برای شنیدن
۱۴۰۲/۰۲/۱۹فعلا تازه اسکن برای مامانم نپشتن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸خیلی بادقت ویزیت کردند و تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی بودند
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بسیار دکتر با شخصیت و دقیقی هستند و منصف
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پدر و مادرم مشکل قلب داشتن و فشار خون ک واقعا ایشون با تشخیص درست و داروهای درست و طرز صحیح مصرف دارو کمک زیادی به ما کردن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۵درد قفسه سینه داشتم که دکتر نوار قلب گرفتن و اکو انجام دادن خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر کاردرست و کار بلد بیست عالی با وجدان انسان درجه یک هم باهاشون همکار بودم بهترین هستن هم بیمارشان بودم بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶پزشک با وجدان و خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶پدرم بیمار ایشان هستند و تحت درمان. بسیار حاذق و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۲۴دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر بسیار صبور دقیق وبا اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب بود راضی بودم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۹پزشک حاذق و بسیار باحوصله و بااخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷گرفتگی رگ شریان گردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰تنگی عروق عالیییییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۱۹