بعلت مبتلا شدن به بیماری کرونا و آسیب دیدن ریه ها با مشکل تنفسی و ناراحتی درد در ناحیه قلب مواجه بودم که بحمدالله با یک نسخه آقای دکتر درد قلبم خوب شد.

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

آریتمی

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

تنگی عروق

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

یک بار برای مادرم رفتم به نظرم خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

برای فشار خون مراجعه کردم تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

تشخیص عالی، درمان عالی، رفتار محترمانه ، بسیار با حوصله هستن و زمان میزارن واسه بیمار، خیلی راضی هستم از ایشون، خدا بهشون سلامتی بده.

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

بسیار دکتر دقیق با حوصله وبا ادبی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

ناراحتی قلبی هنوز تحت درمان آقای دکتر هستم ایشون خیلی خوش اخلاق و خوش بر خورد هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

دکتر بسیار دقیق صبور و مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

فشار خون بالا داشتم که با یک بار مراجعه درمان شدم با یک قرص

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

تحت درمانم.

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

بسیارعالی و حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

درد قفسه ی سینه . با آنژیو مشکل حل شد .

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر خوب و با حوصله معاینه می کنن

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

دکتر خیلی خوب و صبور و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

عالی خوش اخلاق ماهر

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

مشکل فشار خون دارم .برخوردشون خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

دکتری حاذق وخوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

بسیار عالی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

دکتر باحوصله و دقیق بودند.

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

جهت چکاپ مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

من با استرس و احساس بدی در قلبم مراجعه کردم که حین معاینه ایشون به مشکلم پی بردن تست ورزش واکو انجام دادن الان یک هفته دارو میخورم حالم خیلی بهتر شده انشالله مشکلم کامل حل بشه دکتر بسیار با شخصیت ومبادی آداب ورفتار حرفه ای دارند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

پدرم لارض

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

بسیار حاذق صبور

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

تنگی نفس که ایشون تشخیص دادن براقلبم نیست

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

خوب بودن وخوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

بسیار دقیق و دکتر فوق العاده خوب

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

درد در قفسه سینه

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

فعلا تحت مداوا هستم

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

دکتر خودشون عالی هستند ولی منشی به شدت عصبی و بی تربیت هستند

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

سلام پسر من به علت وزن پایین از موقع تولد تحت درمان بود.تا اینکه دکتر ریاستی تشخیص سوراخ بین دهلیزی رو براشون دادن و جراحی شد و الان بعد 4سال حالش کاملا خوبه.از دکتر ممنونم.

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

با تجربه با اخلاق مسئول و حاذق

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

ایشون بهترین هستن هیچ پزشکی انقدر برای بیمار وقت نمیزارن

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

مادرم مشکل قلبی داشتن ...اکو و نوار قلب و در نهایت اسکن ...وخدارو شکر با دارو مشکل حل شد. با تشکر و سپاس

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

بسیار بااخلاق و صبور و دقیق

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

ناراحتی قلبی مادرم و تحت درمان هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

مشکل آنژیو

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

سلام بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

من درد قلی داشتم که با داروهای که دکتر دادن بهتر شدم خداروشکر

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

با درود بسیار دکتر محترم و با اخلاق و قوه تشخیصی و درمانی عالی میباشد.

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

ایشان بیمارستان تهرانپارس قلبشو فنر زدنددکتر با تجربه ای هستند خیلی هم دلسوز و مهربان هستند سلام

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

از طریق پدرم

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

بنده تپش قلب و افتادگی دریچه میترال دارم که زیر نظر دکتر دارو مصرف میکنم ایشون پزشک بسیار با اخلاق و با شخصیت ومتبحری هستند مانا و سلامت باشند همیشه

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

من تحت نظر جراحی بودم که در زمان وخیم شدن حالم ایران نبودن به دکتر ریاستی مراجعه کردم به قدری ایشون با مهارت و دلسوزی وضعیت رو مدیریت کردن که وقتی پزشکم برگشتن بررسی های ایشون رو دیدن ایشون رو تحسین کردن بعد جراحی شده و ازون پس تحت نظر ایشون هستم بسیار بسیار با مهارت دلسوز و صبور هستن ارزو میکنم همیشه تنشون سلامت و دلشون خوش باشه

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

واقعا دلسوز و مهربون هستن و کار بلد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

من خودم کادر درمان هستم بنظرم ویزیت ایشان عالی بود و در خور توجه

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

خیلی راضی بودم هم از نحوه برخورد آقای دکتر و حوصله ای که به خرج دادند و هم از تشخیص و روند درمان خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

از همه نظر عالی بودند هزینه ها خیلی پایینتر از جاهای دیگه بود برخوردشون عالی بود رفتار محترمانه داشتند و از همه مهمتر درمان و تشخیص خوبی داشتند پیشنهاد میکنم ایشان را برای درمان بهتر انتخاب کنید

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

درد قفسه سینه داشتم دکتر کاملا معاینه کردن و تشخیص دادن مشکل قلبی نیست خدا رو شکر

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

تحت درمان هستم . بسیار با حوصله و ذکاوت معاینه می کنند و خوشرو و مهربان هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

بسیار دقیق و با حوصله

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

قلبی تحت نظر

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

آقای دکتر ریاستی واقعا با تجربه هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

بسیار عالی مشکل تپش قلب همسرم را حل کرد.

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دکتر ریاستی بسیار انسان با اخلاق و خوب و متخصص در کارشان هستند و من از ایشان ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بسیار با حوصله و دقیق و عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خیلی دکتر خوبی بودن و با صبر و حوصله دقیق معاینه میکنند

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

همه چیز بسیار عالی بود. از نوبتدهی تا ویزیت آقای دکتر. ایشان بسیار بسیار پرحوصله، مهربان، متشخص، باسواد و انسان هستند. کادر همکارانشان هم همگی مهربان و مؤدباند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عالی و خوب

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بله نتیجه عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

فشار خون

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

برای چکاپ رفتم خدمت دکتر.راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

همه پزشکان سواد لازم رو دارند فقط جلب اعتماد و بررسی با حوصله پرونده لازمه، که ایشون نمره صد رو دارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بسیار دقیق و

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

من مشکل تنگی عروق دارم تحت نظر ایشون انژیو شدم و درمان دارویی دارم انجام میدم از دقت ایشون موقع معاینه و کارشون خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

نمی دونم بار دومه

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

من رگهای قلبم گرفته قبلا انژیو کرده بودم برای چکاپ برای اولین بار خدمت دکتر رسیدم با دقت و اخلاق خوش به حرف هام گوش داد معاینه دقیق انجام داددر کل دکتر خوبی به نظر میاد تا بعد از مراجعات بعدی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

درود و سپاس.

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

باسلام نسبت به اینکه جوان هستند ولی تجربشون وکارشون فوقلعادست من تاالان ۷تا دکتر عوض کردم تابه ایشان رسیدم خیلی راضی بودم وپیش ایشان ادامه میدم برای درمان قلبم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

بسیار دکتر دلسوز و با تجربه ای هستن ازشون تشکر میکنم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

قبلا آنژیو شده ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

دکتر بسیار با تجربه و با دقت

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

من فشار بالا و تپش شدید قلب داشتم بامراجعه پیش دکتر الان فشارم تنظیم شده وتپش قلب ندارم بسیار دکتر باحوصله و کاردانی هستند، بااخلاق و دقیق

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

مشکل قلبی

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

دکتر خیلی مهربون و دلسوز هستن و تو کارش واقعا خبره هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

برای دریافت تایید برای بیهوشی رفتم،بسیاردکتردقیق وعالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

ب نظرم عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

ورم پا . درمان شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

مادر من اکو و اسکن قلب شده بود که نرمال بود، ولی دکتر ریاستی بر اساس علائمشون تشخیص تنگی عروق کرونر دادن و آنژیو شدن که روی رگ چپ قلبشون استنت گذاشتن و الان خوب خوب شدن.

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

معاینه و تشخیص دقیق و با حوصله و خوش اخلاق و متواضع

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

تشخیص درست و درمان رضایت بخش، پزشک با اخلاق و حاذق

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

در مورد پدرم مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم

۱۴۰۲/۰۷/۲۰

تقریبا خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر بسیار مودب،صبور وحاذقی میباشند

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

عالیترین و با حوصله ترین دکتر. آنقدر دقیق و با حوصله

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

دکتر خوبی هستن وقت میذارن برای بیمار و گوش شنوا برای شنیدن

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

فعلا تازه اسکن برای مامانم نپشتن

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

خیلی بادقت ویزیت کردند و تشخیص و درمان عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عالی بودند

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

بسیار دکتر با شخصیت و دقیقی هستند و منصف

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

پدر و مادرم مشکل قلب داشتن و فشار خون ک واقعا ایشون با تشخیص درست و داروهای درست و طرز صحیح مصرف دارو کمک زیادی به ما کردن.

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

درد قفسه سینه داشتم که دکتر نوار قلب گرفتن و اکو انجام دادن خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتم

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

دکتر کاردرست و کار بلد بیست عالی با وجدان انسان درجه یک هم باهاشون همکار بودم بهترین هستن هم بیمارشان بودم بهترین هستن

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

پزشک با وجدان و خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

پدرم بیمار ایشان هستند و تحت درمان. بسیار حاذق و خوش برخورد هستند.

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

دکتر فوق العاده ای هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر بسیار صبور دقیق وبا اخلاق هستند

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

خوب بود راضی بودم از ایشون

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

خوب است

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

پزشک حاذق و بسیار باحوصله و بااخلاق هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

گرفتگی رگ شریان گردن

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

تنگی عروق عالیییییی

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بسیار دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.