همسرم زخم ها و پلیپ معده داشتن با یکبار اندوسکوپی و دوبار ویزیت تحت درمان هستن

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

دکتر ف

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

سلام دکتر خوش برخورد وخوش رو .ولی مطب فوق العاده شلوغ وبی نظم هستش فعلا درحال مصرف دارو ام .انشاالله نتیجه خوبی بگیرم

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

خیلی خوب وبا صبور هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

ناراحتی معده وروده بسیار عالی بوده وهمچتان تحت نظرشون هستیم وبیماران زیادی رو معرفی کردم

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

۱۳۹۸/۰۸/۱۳

بسیار دکتر خوب وبا حوصله وکاردان

۱۳۹۷/۰۷/۳۰

بهترین دکتری هست که تاحالا دیدم من دکتر های زیادی رفتم ولی به اندازه شون از هیچ دکتری نتیجه نگرفتم .کولپ روده داشتم با 2 بار دارو حالم خوبی خوبه.از ایشان ممنونم

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

ایشون فوق العاده باسواد هستن و پزشک ماهری هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عالیست

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

مشکل معده ولی بهترشدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

قبلامن کنارشون رفته بودم،روزهای ویزیت چندتامنشی خانم داشتن،بحدی بیملرزیادبود،روی صندلیهاپربود،حتی بیرون درمطب کلی وایستاده بودن روزهای انجام آندوسکوپی، کولونوسکوپی،تعدادزیادی،منشی های خانم،وآقابودن،نیروهای خانم به بیماران خانم ،نیروهای بهیارآقابه بیماران آقاکمک میکردن،تازگی رفتم خیلی نسبت به سابق خلوت تر،بود،روزآندوسکوپی،کولونوسکوپی فقط چندتا،نیروی کمکی به بیماران بودن،درحد۳،۴نفر

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

زخم معده و درمان شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مشکل گوارشی و کبد - روبه بهبودی است . دکتر خیلی باسواد، با اخلاق و... هستند

۱۳۹۸/۰۴/۱۳

پیگیری نکردم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

من مشکل کبد داشتم که آقای دکتربه درستی تشخیص ودرمان کردن ازت ممنونم دکتر

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

عالیین ایشون

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

عاللللللی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

معده درد

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

جناب دکتر بسیار در تخصص خود خبره بوده و شخصیت بسیار خوش برخورد و عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

خونریزی عثنی عشر بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

من رفتم آندوسکوپی با بیهوشی دادم که خیلی عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

عالی هست ولی خیلی دیر میشه وقتی میری معتب

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

آندوسکوپی کردم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

فعلا تحت درمان

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

مشکل روده داشتم برطرف شده

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

درمان نیمه رها شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

ورم معده وروده

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

فعلا نطری ندارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

از لحاظ روانشناسی و تخصص خودشون عالی عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۰۳

دکتر خوب و با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

پلیپ روده با کلونسکپی الحمدلله رفع شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

مشکل میکروب و عصب معده داشتم کارشون عالی بوده

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

مشکل معده داشتم، سونوگرافی شدم، بعدش تحت درمان که خدا رو شکر کامل خوب شدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

چند نفری مشکل گوارش دلشتن معرفی کردم و نتیجه عالی گرفتن

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

ایشون خیلی دوکتور خوب و خوش برخورد هستند من تحت درمان ایشون چربی کبد ام از ۳/۷۰ بر ۱/۲ اومد کلا من چندین ساله تحت درمان ایشونم و خیلی ازشون راضی اج

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

التهاب معده، عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

عالی و بی نظیر

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

مشکل کبد ، خداروشکر تا حالا با استفاده داروهایی که دادن قابل کنترل بوده

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

من زخم معده داشتم توسط ایشون درمان شدم واقعا عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

۱۳۹۸/۰۲/۰۹

زخم معده

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

پسرم ورم معده داشت دوساله خوب شده ولی مجددا علائم دارد ممنون

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

ویزیت ایشون بسیار خوب و تاثیر گذار بود، فقط به خاطر شلوغی مطب خیلی معطل شدیم

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بهنام توکلی فر

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

محمد اسماعیل تبی

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خیلی دکتر خوبی هستند مشگل گوارش داشتم و معده درد خدارو شکر باکمک دکتر روشنی خوب شدم

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

زخممعده حاد داشتم که توسط دکتر روشنی کاملا مداوا شدم. بسیار دکتر حاذق و مهربان و در تشخیص بیماری بسیار دقیق هستند و به حرفهای بیمار دقیق گوش میدن. خدا پشت و پناهش باشه

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

پیوند کبد داشتن و زندگی دوباره بهشون دادن

۱۳۹۸/۰۳/۱۴

دکتر مهربان و عال

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

از نظر تشخیص بیماری و ارتباط با بیمار و نظم و انظباط ایشان نظرم صد در صد مثبت است فعلا درمانم تمام نشده و در این مورد اظهار نظر نمی توانم بکنم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

واقعا عالیه داداشمو دارم اگه ایشون نبود داداشم نبود

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

ورم معده

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

در حال درمان

۱۳۹۸/۰۴/۲۴

ئدذداتاتذدذداتاتتا

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

کارشون عالی هست

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

مشکل معده داشتم باکمک دکتر وخدا ....بهتر شدم بسیار با ادب و کاربلد هستن واقعا فوق تخصص هستن خداراضی باشه

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

کبد ایشان به قطعیت جزو باسوادان عرصه پزشکی میباشند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

زخم معده داشتم اندوسکوپی شدم و دارو گرفتم شکر خدا بهترم ممنون از اقای دکتر و تشخیص خوبشون

۱۳۹۸/۰۴/۰۳

من درد شدید معده داشتم رفتم ویزیت گفتن باید اندوسکوپی بشی انجام دادم متوجه شدم یه زخم تو معدم دارم دارو دادن ۲ ماه استفاده کردم دوباره اندوسکوپی کردم که جاشو ببینن اقای دکتر که خداروشکر کاملا خوب شده بودم خداخیرش بده الان حالم خیلی بهتره ایشون رو پیشنهاد میکنم بااینکه مطب خیلی شلوغی دارن ولی ارزش داره تایم بزاریم

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

مشکل معده و روده خیلی راضیم مشکلاتم بر طرف شد ولی هنوز تحت نظر دکترم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

انقباضات مری

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

خوب بود

۱۳۹۸/۱۰/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

پدرم تنبلی روده داشتن حدود دوسال با داروها و کلونوسکوپی خوب بودن اما مجددا نیاز به ویزیت دارن

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

خیلی دکتر مهربان و خوش برخوردی بودن .. برام آندوسکوپی نوشتن ولی من نتونستم پیش ایشون انجام بدم چون تهران نیستم

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

بسیار خوش برخورد و دقیق بودند.

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

زخم معده داشتم اندوسکوپی شدم تحت درمانم،دکتر با شخصیت و مهربونی هستند

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

سلام آقای دکتر بسیار محترم وباحوصله گوش میدهند معدم درد میکرد آندوسکوپی شدم و در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سلام درد معده داشتم خدا رو شکر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

مشکل گوارشی بوده و الان خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

مشکل معده داشد

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

برای آندوسکوپی مراجعه کردم و همچی خوب بود فقط باید بدونید شاید تا دو سه ساعت معطلی داشته باشید .

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

عالی با حوصله و باتجربه

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

مشکل کبدی دارم و فعلا تحت معالجه ام بنظر دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

دکتر حاذقی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

با یه ویزیت خوب شدم

۱۳۹۸/۰۶/۲۲

تحت درمانم و بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

دکتری حاذق وتواناست

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

۰۲۰۴۷۸۱۱۳۲ زهرانیکوفر

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

مادرم مشکل گوارشی داشتن و پیش چند تا از متخصصین گوارشی رفتیم نتیجه ای نگرفتیم خدا رو شکر یکی از دوستان ایشون رو معرفی کردن پیش دکتر اومدیم با یه بار آندوسکوپی و کولونوسکوپی مشکل مادرم حل شد وداروهایی که ایشون دادن شفا بخش بود

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

مشکل کبد

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

دکتر خوبی هستند برای مشکلات گوارشی همسرم مراجعه کردم خداراشکر خوب شدند

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سوزش معده در حال درمان

۱۳۹۸/۰۵/۰۵

بسیار دلسوز و نتیجه عالی

۱۳۹۹/۰۱/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

با سلام فقط میتونم بگم کارشون عالیه بیماری ibs داشتم خدا رو شکر بهترشدم

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

هلو باکتر

۱۳۹۷/۱۱/۳۰

مشکل خونریزی روده

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

مشکل معده و موثر بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

مشکل گوارش

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

سندروم روده

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

کولیک داشتم چندین سال تحت نظر دکتر دیگ ای بودم اولین بارم بود اومدم پیش آقای دکتر کارشون عالی بهتر شدم خداروشکر

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

بسیار حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عالی بود

۱۴۰۱/۰۷/۰۲

معده اش زخم شدید دکترها جواب کردند چکارباید کرد

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عالیاست

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

عالی پر حو

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

برای بیما

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

کبد چرب

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

سلام من برای اولین بار همسرمو آوردم هنوز جواب نگرفتم دارو مصرف میکنه

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

مشکل هضم.

۱۳۹۸/۰۸/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

همسرم کبد چرب گرید سه داشت درمان شد واز کار ایشون راضی هستم.

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

سلام دکتر محمد روشن واقعا بهترین دکتر گوارشی هم با اخلاق هم خوش رفتاره

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار خوش اخلاق هستن وبا دقت بیمار رو ویزیت میکنند

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

زخم معده

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

.......

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

دختر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

التهاب معده داشتم با اولین نسخه خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

زخم معده.خوب شده بودم ولی الان دوباره مشکل معده پیداکردم.

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

عالی عالی هستن خدا حفظش کنه

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

هنوز نمیدونم

۱۳۹۹/۰۸/۰۲

دکتر بسیار خوبی است.

۱۳۹۸/۱۱/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

کار درست و عالی حرف نداره با تجربه و کار بلد

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

من برای عمل اسلیو رفتم اندوسکوپی ک بعدش منو ویزیت کردواسم دارو نوشت برخورد خیلی عالی محترمانه داشتن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

التهاب معده و درمان شدم

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

مشکل معده داشتم ک خدارو شکر حل شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

مشکل گوارش

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

فعلا هیچی

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

التهاب ریه

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

فعلا هیچی

۱۴۰۱/۰۸/۰۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

رفتار منشی با بنده محترمانه نبود... شاید چون من محجبه بودم و این افراد بدون حجاب. پزشک هم حتی با وجود اینکه گفتم ورم شکم دارم و درد معاینه نکرد!

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

نظری ندارم

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

دکتر خوب و درک بالا

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

سلام ممنون به موقع ویزیت شدم بسیار خوش اخلاق و مطلع بودند و من رضایت کامل داشتم امیدوارم مثل من تجربه خوبی از ویزیت این پزشک داشته باشید

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

زخم معده داشتم و درمان شدم الان راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

بسیار دکتر خوب وباتجربه ای هستند ایشان من مشکلم حل شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۰

عالی بود درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

دکتر خیلی خوبیه و تشخیص

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

اوفونت معده داشتم برطرف شد خدا خیر شون بده

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

خوب بوده

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

خیلی دکتر با حوصله ای هستن من از همینجا پیداشون کردم و این که برای آدم وقت میذارن توضیح میدن و با آدم مطمئن صحبت می کنن که نگران نباشه مریض خیلی ارزشمنده

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

زخم معده ،خوب شدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عالی بودن.

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

مشکل زخم معده داشتم وتشخیصشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

آندوسکوپی کلونوسکوپی داشتم دکتر بسیار خوب و با اخلاق

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

( در حال درمان) با دقت به اظهارات بیمار گوش میکنند و اطلاعات مربوط به بیماری را به بیمار انتقال داده و بعد از انجام آزمایشات و سایر موارد لازم برای تشخیص نهایی، اقدام به آغاز درمان بیمار میکنند.

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

سلام، دکتر خوبی بود ولی، یه مشکلی داشتم بهمون نگفته

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

التهاب معده داشتم دوره درمانی رو انجام دادم خوب شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

من زخم معده داشتم در حال درمانم و خییییلی راضی ام خدا خیرش بده خدا این پزشک هارو برای ما نگه دارع عالی ان واقعا

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

مشکوک به هموروئید

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

دکتر فوقالعاده عالی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

سلام روزبخیر دکتر واقعا تخصص دارند نه تخصص ها تخصصصصصص

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

تشخیص و درمان عالیییییی

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عااااالیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

سلام وقت بخیر

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

بنده رعایت نکردم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

بسسار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

دکتر عالی و درجه یک هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

سلام وعرض ادب عالی و مجرب و کارآمد

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

دکتر خی

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

من یکبار ویزیت شدم باید پیگیری کنم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

درد معده

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

سلام عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بسیار با حوصله و خوب برای بیمار وقت میزارن یکیم من سر کلونوسکوپیم اذیت شدم به خاطر حجم بیمار ولی در کل دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

هنوز نتیجه نگرفتم چون فردا نوبت کولونوسکوپی دارم

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

سلام عالی عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

خانواده ام و خدا رو شکر عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

تشخیص و درمان عالی ولی خیلی شلوغ

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

تازه مراجعه کردیم هنوز دوره درمان تموم نشده که متوجه خوب یا بد بشیم .ولی در کل ایشون دکتر باتجربه و با تخصصی بالا هستن .و بنده به ایشون ایمان دارم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

سلام نظری که راجب عمل جراحی دادن واقعا دقیق بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

بسیار عالی هستند

۱۳۹۸/۰۲/۱۹

رفتار محترمانه پزشک بسیار عالی بود پرسنل پذیرش خوب رفتار کردند با اینکه مطب شلوغی دارند کولونوسکوپی شدم تحت درمانم خیییییلی بهتر شدم خدا عوضش بده دکتر باسوادیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

مشکل گوارشی

۱۴۰۱/۰۸/۲۰

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

فعلا در حال درمان می باشیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دکتر خوبی هستن ولی اصلا توضیح نمیدن حرف نمیزنن که ادم بدون مشکلش چیه

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

ناراحتی گوارشی و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

مشکل معده

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

عالی هستن بایه روزشروع درمان جواب گرفتم برای دخترم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

بد نیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

دکتر بسیار عالی و با اخلاق و با سواد مطبم بسیار تمیز و پرسنل مرتب و مودب ممنون از همگی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

متخصص خوب

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

مشکل معده درد داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

از نظر من بهترین دکتر است چون من مشکل کبد داشتم که با تجویز داروی مناسب نتیجه گرفتم واز جناب دکتر راضی هستم

۱۳۹۹/۰۴/۲۰

دختر 17ساله دارم حالت تهوع صبحگاهی و سوزش معده داره تجویز آندوسکوپی داشتن هنوز نتیجه رو نمی دونم اما داروی اضافه ندادن و خیلی دکتر اروم و باحوصله ی هستن مطب روزهای زوج خیلی شلوغه

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

زخم معده داشتم درمانشان عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

پزشکی حاذق و انسانی شریف

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

|زشکی بسیار حازق و توانمند و بسیار مهربان و با شخصیت

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

مشگل کبدی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

پزشک با سواد و خوبی هستند پیشنهادشان میکنم و پرسنل خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

مشکل التهاب روده داشتم آندوسکوپی کردم یه سری قرص و رژیم غذایی دادن بهم که الان خیلی بهترم

۱۳۹۷/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

دکتر خیلی خوب ومهربانی هستن با صبر وحوصله به مریض جواب میده وبرای مریض وهمراهش احترام قائله در کارش هم تبحر داره ومن تازگیها شوهرم تحت مداوای آقای دکتر هست انشالله بتونیم با کمک خدای عزیزم وآقای دکتر شوهرم بهبودیشو به دست بیاره

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

در ضمن خوش خلقی بسیار دقیق ومتعهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

عالی از هر نظر

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

مشکل کبد و نتیجه عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

تحت درمانم و درمانم بسیار دقیق و خوب پیش میره

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

دکتری حاذق و عالی هستن،زخم معده داشتم که توسط ایشون درمان شدم️

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عالیییی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

مشکل معده داشتم طول درمان کامل نشده اما خداروشکر خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

من انتظار داشتم با ۵۰۰ تومن ویزیت یک معاینه ساده انجام بدن ولی سریع کولونوسکوپی در مطب پیشنهاد داده شد.کل ویزیت من ۵ دقیقه هم طول نکشید.

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

تشخیص ایشان خیلی عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۰

مشکل ورم معده داشتم که درمان شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

دکتربسیارخوبی هستن هم ازااخلاق هم ازتجربه

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

مشکل گوارشی و نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.