بسیار رفتار محترمانه و مهربان دارند. طبق تشخیص درست آسیب دیدن خفیف عصب سیاتیک بعد از مدتی رعایت و استراحت خوب شدم جلسات لیزر نوشتند که انجام ندادم و قرص ها رو هم مصرف نکردم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
عالی با تجربه خانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
سلام علیکم واقعا خانم دکتر عالی هستن مخصوصا راهنمایی که میکنن الهی همیشه سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
فقط یکبار ویزیت شم
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
با دقت و پر حوصله و معاینات دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
درد دنبالچه، در حال درمان هستم. راضی ام از روند درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
بسیار صبور و حاذق در تشخیص درد و درمان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
بسیار با دقت و حوصله ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
سلام ایشان بابت بیمار ما وقت کافی و وافی گذاشتند و بعد از ویزیت تفصیلی همراه با حسن خلق دستورات لازم و داروهای مورد نیاز را تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
پا درد داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
هزینه بالا بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
ضعف عصب عضله دست
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
تحت
درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
پزشک خوب وبا حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مشکل کمر دارد. درمان عالی و خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
عالی دیسک کمر داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار دکتر صبور و عالی هستند.با جزئیات تمام شرح حال میگیرن و ویزیت انجام میدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
با سلام آقای دکتر واقعا فرشته نجات پدر من شدن،دو تا پاشون رو تعویض مفصل زانو کردن الان کمتر از شش ماهه،خیلی عالی راه میرم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
با دقت و صبور بودن و یک ویژگی مهم مطبشون این بود که همون جا نوار عصب عضله می گرفتن و سونو برای تشخیص دقیق تر انجام میدادن که برای من بسیار مهم بود از نظر صرفه جویی در وقت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عالی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
سلام من تلاش زیادی کردم که به صورت آنلاین با دکتر سئوال خودم مطرح کنم نتوانستم چه کنم؟
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
دنبالچه، تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
عالی مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
دکتری حاذق و توانمند
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
جدیدا مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
سلام پدر بنده درد کمر شدید داشتند طوری که نمیتونستن خم و راست بشن حتی موقع نشستن و بلند شدنشم مشکل داشت الان دو پنج جلسه بهبود کامل داره...و درمانم هنوز ادامه داره...از نظر من عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
با تشخیص درست و درمان دارویی مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
بسیار باسواد و متبحر و باوجدان و اصلا بیمار رو به چشم تجارت مالی نگاه نمیکنند و ارزهای دقیق انجام می دهند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
Were good
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
زانو درد داشتم بهبود خوبی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
کمر درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
درد زانو.
فقط قرص تجویز کردن. و به همه مراجعین استفاده از دستگاه لیزر و تکار تراپی با هزینه خیلی بالا پیشنهاد میدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
نوار عضله بایست میگرفتم، جوابشون رو با حوصله توضیح دادند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بله درد عصب سیاتیک داشتم با مداوای ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
دکتر بسیار ماهر و با دقت بالایی بودن ایشون و ممنونم از ایشون،فقط سیستم نوبت دهی شون ضعیف بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بسیار خوب بودند
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
ایشان خیلی خوب تشخیص دادن و موارد لازم را عنوان نمودند که انجام دهم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بسیار صبور و متعهد به اصول رفتار با بیمار بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
اسپاسم شدید عضلات کتف
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
فعلا فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
خوش اخلاق و حرفهای و بهروز. خیلی خوب و با دقت گوش میدن و وقت میگذارن. در طول درمان هم بسیار پیگیر هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
بنده از دستیاران ایشون بودم و بسیار وارد و خوش اخلاق با بیمار و کار راه اندازن
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
تازه اومدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
نوار عصب عضله گرفته شد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
زانو درذ
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
بسیار دکتر با حوصله و با تجربه و مهربان و بادقت، من ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
محل تمیز؛ تشخیص درست ، خدا بهتون سلامتی بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
کمردرد و
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
ویزیت اولیه بود و ایشان بسیار خوش برخورد و مهربان بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
همکارم بیمارشان بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
سلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و در عین حال خیلی خیلی خوب تشخیص میدهند و راههای درمانی ایشون عالی هستن از خانم احمدی هم خیلی ممنون هستم که واقعا با دانش خیلی خوبشون و اخلاق خوبشون مشکل دختر من تا حد خیلی زیادی برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
خوش اخلاق دقیق حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
گردن درد
در مرحله درمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
سلام من خیلی راضی بودم عصب های پام گرفته بود و پا درد شدید داشتم، مراجعه کردم با یک نسخه مشکلم برطرف شد در ضمن خانم دکتر هم از لحاظ علمی وتخصصی وهم از لحاظ ایمان و اخلاق عالی هستن، من از ادب واخلاق متواضعانه و حجاب ابشون هم خیلی خوشم امد، امیدوارم همه پزشکان ما هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ معنوی، الگوی جوانان ما باشند
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
مشکل کمردرد وزانو درد بسیار باحوصله هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
کمر درد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
برام ده جلسه لیزر و ده جلسه تکارتراپی نوشتن که که هر کدوم هشت میلیون هزینه ش بود و منم نرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
فقط یک جلسه رفتم درمان و شروع نکردم ولی ا ز دوستم شنیدم دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
دیدن دستور لیزر دیسک دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بسیار خوش اخلاق وماهرهستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
بسیار رفتار محترمانه و مهربان دارند. طبق تشخیص درست آسیب دیدن خفیف عصب سیاتیک بعد از مدتی رعایت و استراحت خوب شدم جلسات لیزر نوشتند که انجام ندادم و قرص ها رو هم مصرف نکردم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۹تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی با تجربه خانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴سلام علیکم واقعا خانم دکتر عالی هستن مخصوصا راهنمایی که میکنن الهی همیشه سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فقط یکبار ویزیت شم
۱۴۰۴/۰۱/۱۲با دقت و پر حوصله و معاینات دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۱درد دنبالچه، در حال درمان هستم. راضی ام از روند درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۹بسیار صبور و حاذق در تشخیص درد و درمان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار با دقت و حوصله ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸سلام ایشان بابت بیمار ما وقت کافی و وافی گذاشتند و بعد از ویزیت تفصیلی همراه با حسن خلق دستورات لازم و داروهای مورد نیاز را تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰پا درد داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱هزینه بالا بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲ضعف عصب عضله دست
۱۴۰۲/۱۰/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳پزشک خوب وبا حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مشکل کمر دارد. درمان عالی و خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی دیسک کمر داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر صبور و عالی هستند.با جزئیات تمام شرح حال میگیرن و ویزیت انجام میدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۰با سلام آقای دکتر واقعا فرشته نجات پدر من شدن،دو تا پاشون رو تعویض مفصل زانو کردن الان کمتر از شش ماهه،خیلی عالی راه میرم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹با دقت و صبور بودن و یک ویژگی مهم مطبشون این بود که همون جا نوار عصب عضله می گرفتن و سونو برای تشخیص دقیق تر انجام میدادن که برای من بسیار مهم بود از نظر صرفه جویی در وقت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۲سلام من تلاش زیادی کردم که به صورت آنلاین با دکتر سئوال خودم مطرح کنم نتوانستم چه کنم؟
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دنبالچه، تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۲عالی مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتری حاذق و توانمند
۱۴۰۳/۰۱/۱۸جدیدا مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴سلام پدر بنده درد کمر شدید داشتند طوری که نمیتونستن خم و راست بشن حتی موقع نشستن و بلند شدنشم مشکل داشت الان دو پنج جلسه بهبود کامل داره...و درمانم هنوز ادامه داره...از نظر من عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱با تشخیص درست و درمان دارویی مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار باسواد و متبحر و باوجدان و اصلا بیمار رو به چشم تجارت مالی نگاه نمیکنند و ارزهای دقیق انجام می دهند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶Were good
۱۴۰۴/۱۱/۲۷زانو درد داشتم بهبود خوبی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳کمر درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درد زانو. فقط قرص تجویز کردن. و به همه مراجعین استفاده از دستگاه لیزر و تکار تراپی با هزینه خیلی بالا پیشنهاد میدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹نوار عضله بایست میگرفتم، جوابشون رو با حوصله توضیح دادند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بله درد عصب سیاتیک داشتم با مداوای ایشان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر بسیار ماهر و با دقت بالایی بودن ایشون و ممنونم از ایشون،فقط سیستم نوبت دهی شون ضعیف بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۹بسیار خوب بودند
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ایشان خیلی خوب تشخیص دادن و موارد لازم را عنوان نمودند که انجام دهم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار صبور و متعهد به اصول رفتار با بیمار بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹اسپاسم شدید عضلات کتف
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فعلا فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خوش اخلاق و حرفهای و بهروز. خیلی خوب و با دقت گوش میدن و وقت میگذارن. در طول درمان هم بسیار پیگیر هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بنده از دستیاران ایشون بودم و بسیار وارد و خوش اخلاق با بیمار و کار راه اندازن
۱۴۰۲/۰۳/۲۷تازه اومدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵نوار عصب عضله گرفته شد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴زانو درذ
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار دکتر با حوصله و با تجربه و مهربان و بادقت، من ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹محل تمیز؛ تشخیص درست ، خدا بهتون سلامتی بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳کمردرد و
۱۴۰۳/۰۸/۱۴ویزیت اولیه بود و ایشان بسیار خوش برخورد و مهربان بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲همکارم بیمارشان بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و در عین حال خیلی خیلی خوب تشخیص میدهند و راههای درمانی ایشون عالی هستن از خانم احمدی هم خیلی ممنون هستم که واقعا با دانش خیلی خوبشون و اخلاق خوبشون مشکل دختر من تا حد خیلی زیادی برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۷خوش اخلاق دقیق حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۳۱گردن درد در مرحله درمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۰سلام من خیلی راضی بودم عصب های پام گرفته بود و پا درد شدید داشتم، مراجعه کردم با یک نسخه مشکلم برطرف شد در ضمن خانم دکتر هم از لحاظ علمی وتخصصی وهم از لحاظ ایمان و اخلاق عالی هستن، من از ادب واخلاق متواضعانه و حجاب ابشون هم خیلی خوشم امد، امیدوارم همه پزشکان ما هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ معنوی، الگوی جوانان ما باشند
۱۴۰۲/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۳مشکل کمردرد وزانو درد بسیار باحوصله هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کمر درد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳برام ده جلسه لیزر و ده جلسه تکارتراپی نوشتن که که هر کدوم هشت میلیون هزینه ش بود و منم نرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فقط یک جلسه رفتم درمان و شروع نکردم ولی ا ز دوستم شنیدم دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دیدن دستور لیزر دیسک دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار خوش اخلاق وماهرهستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۱