بسیار رفتار محترمانه و مهربان دارند. طبق تشخیص درست آسیب دیدن خفیف عصب سیاتیک بعد از مدتی رعایت و استراحت خوب شدم جلسات لیزر نوشتند که انجام ندادم و قرص ها رو هم مصرف نکردم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

تعویض مفصل

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عالی با تجربه خانم

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

سلام علیکم واقعا خانم دکتر عالی هستن مخصوصا راهنمایی که میکنن الهی همیشه سلامت باشن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

فقط یکبار ویزیت شم

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

با دقت و پر حوصله و معاینات دقیق

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

درد دنبالچه، در حال درمان هستم. راضی ام از روند درمان

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

بسیار صبور و حاذق در تشخیص درد و درمان

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیار با دقت و حوصله ویزیت کردن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

سلام ایشان بابت بیمار ما وقت کافی و وافی گذاشتند و بعد از ویزیت تفصیلی همراه با حسن خلق دستورات لازم و داروهای مورد نیاز را تجویز کردند

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

پا درد داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

هزینه بالا بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

ضعف عصب عضله دست

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

پزشک خوب وبا حوصله ای هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

مشکل کمر دارد. درمان عالی و خوب شدم

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

عالی دیسک کمر داشتم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بسیار دکتر صبور و عالی هستند.با جزئیات تمام شرح حال میگیرن و ویزیت انجام میدن

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

با سلام آقای دکتر واقعا فرشته نجات پدر من شدن،دو تا پاشون رو تعویض مفصل زانو کردن الان کمتر از شش ماهه،خیلی عالی راه میرم

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

با دقت و صبور بودن و یک ویژگی مهم مطبشون این بود که همون جا نوار عصب عضله می گرفتن و سونو برای تشخیص دقیق تر انجام میدادن که برای من بسیار مهم بود از نظر صرفه جویی در وقت

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عالی عالی بودن

۱۴۰۱/۰۷/۰۲

سلام من تلاش زیادی کردم که به صورت آنلاین با دکتر سئوال خودم مطرح کنم نتوانستم چه کنم؟

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

دنبالچه، تحت درمانم فعلا

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

عالی مهربان

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

دکتری حاذق و توانمند

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

جدیدا مراجعه کردم

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

سلام پدر بنده درد کمر شدید داشتند طوری که نمیتونستن خم و راست بشن حتی موقع نشستن و بلند شدنشم مشکل داشت الان دو پنج جلسه بهبود کامل داره...و درمانم هنوز ادامه داره...از نظر من عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

با تشخیص درست و درمان دارویی مشکلم رفع شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

بسیار باسواد و متبحر و باوجدان و اصلا بیمار رو به چشم تجارت مالی نگاه نمیکنند و ارزهای دقیق انجام می دهند

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

Were good

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

زانو درد داشتم بهبود خوبی حاصل شد.

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

کمر درد

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

درد زانو. فقط قرص تجویز کردن. و به همه مراجعین استفاده از دستگاه لیزر و تکار تراپی با هزینه خیلی بالا پیشنهاد میدن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

نوار عضله بایست میگرفتم، جوابشون رو با حوصله توضیح دادند

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بله درد عصب سیاتیک داشتم با مداوای ایشان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

دکتر بسیار ماهر و با دقت بالایی بودن ایشون و ممنونم از ایشون،فقط سیستم نوبت دهی شون ضعیف بود

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

بسیار خوب بودند

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

ایشان خیلی خوب تشخیص دادن و موارد لازم را عنوان نمودند که انجام دهم.

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

بسیار صبور و متعهد به اصول رفتار با بیمار بودند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

اسپاسم شدید عضلات کتف

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

فعلا فقط یک جلسه رفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

خوش اخلاق و حرفهای و بهروز. خیلی خوب و با دقت گوش میدن و وقت میگذارن. در طول درمان هم بسیار پیگیر هستند.

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بنده از دستیاران ایشون بودم و بسیار وارد و خوش اخلاق با بیمار و کار راه اندازن

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

تازه اومدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

نوار عصب عضله گرفته شد.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

زانو درذ

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

بسیار دکتر با حوصله و با تجربه و مهربان و بادقت، من ایشان را توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

محل تمیز؛ تشخیص درست ، خدا بهتون سلامتی بده

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

کمردرد و

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

ویزیت اولیه بود و ایشان بسیار خوش برخورد و مهربان بودند

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

همکارم بیمارشان بوده

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و در عین حال خیلی خیلی خوب تشخیص میدهند و راههای درمانی ایشون عالی هستن از خانم احمدی هم خیلی ممنون هستم که واقعا با دانش خیلی خوبشون و اخلاق خوبشون مشکل دختر من تا حد خیلی زیادی برطرف شد

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

خوش اخلاق دقیق حاذق

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

گردن درد در مرحله درمان

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

سلام من خیلی راضی بودم عصب های پام گرفته بود و پا درد شدید داشتم، مراجعه کردم با یک نسخه مشکلم برطرف شد در ضمن خانم دکتر هم از لحاظ علمی وتخصصی وهم از لحاظ ایمان و اخلاق عالی هستن، من از ادب واخلاق متواضعانه و حجاب ابشون هم خیلی خوشم امد، امیدوارم همه پزشکان ما هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ معنوی، الگوی جوانان ما باشند

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

مهربان و کاربلد

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

مشکل کمردرد وزانو درد بسیار باحوصله هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

کمر درد

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

برام ده جلسه لیزر و ده جلسه تکارتراپی نوشتن که که هر کدوم هشت میلیون هزینه ش بود و منم نرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

فقط یک جلسه رفتم درمان و شروع نکردم ولی ا ز دوستم شنیدم دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

دیدن دستور لیزر دیسک دادن

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار خوش اخلاق وماهرهستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.