بهترین و حاذق ترین و خوش قلب ترین خانم دکتر دنیا

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

من سه سال قبل پیش خانم دکتر کامپوزیت انجام دادم خیلی راضی هستم و تا الان هیچ مشکلی نداشتم تشکر میکنم از دکتر و تیم بسیار خوبشان

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسیار مجرب ، دقیق و با حوصله هستند در کارشون بینظیرند

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

حمید مرادی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

با نهایت دقت و مهارت بسیار بالا و باصبر زیاد دندون مرا عصب کشی و پر کردند به قدری کار حرفه ای بود ک بعد از انجام کار متوجه نشدم کدوم دندون من پر شده و خراب بوده

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

بسیار عالی ، با معرفی یکی از دوستانم که از بیماران قدیم خانم دکتر بودند جهت انجام کار زیبایی دندانهام خدمتشون مراجعه کردم لمینت انجام دادم بسیار زیبا و طبیعی شده و من خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

بسیار شخص محترم و دقیق هستند. در کارشون حساسیت و ظرافت بالایی دارند. مواد اولیهای که استفاده میکنند بسیار با کیفیت هست؛ و تیمشون مجموعهای حرفهای و تخصصی هست. صد در صد رضایت دارم.

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

دکتر بیتا مدبر یک پزشک فوق العاده از جنبه ی شخصیتی،اخلاق و رفتار با مراجعین و در کار بسیار حرفه ای و دقیق هستند ایشان بسیار غیر قابل وصف صبور و دلسوز هستند و آنقدر متواضع هستند و احترام تک تک مراجعه کننده ها را نگه می دارند که هیچ گونه غرور کاذب برخی پزشکان که باعث تاسف می شود در ایشان وجود و برای ایشان انگار معنایی ندارد من برای عصب کشی دندانی که پزشکان به ظاهر حرفه ای عقب نشینی می کردند پیش ایشان رفتم و با وجود یک نوع بیماری حساسیت ایشان بدون هیچ گونه مشکل و ذره ای اذیت شدن من برای من عصب کشی و کامپوزیت انجام دادند و برای بقیه ی دندان های خودم و خانواده ام بدون هیچ شک و تردیدی درمان را با ایشان ادامه خواهم داد .

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

بسیار عالی و با وجدان هستن، دو تا از پزشکا به من گفتن باید ایمپلنت کنم ولی ایشون دندون منو نگه داشتن و من خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

کارشون بسیار دقیق و خوب

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

خیلی کارشون خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

ایشون پزشک بسیار عالی با تجربه مهربان و دلسوز هستن روکش ایمپلنت برام انجام دادن همینطور دندانی که هشت تا پزشک گفتن باید کشیده بشه ایشون برام به راحتی درست کردن در کل خوشحالم که با ایشون آشنا شدم از این به بعدم هر کاری خودم و خانواده داشته باشیم حتما به ایشون مراجعه می کنیم

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

کامپوزیت زیبایی دندان فک بالا و پایین انجام دادم خیلی زیبا و طبیعی شده بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

من خودم به همراه همه خانوادم یعنی بچه هام و همسرم به مدت یک سال هست که برای درمان دندانهامون خدمت ایشون میرسیم به جرات میگم بهترین دندانپزشکی هستن که تو عمرم دیدم خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

ایشون رو بهم معرفی کردن برای کار عالی و قیمت منصفانه

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

سلام کار ترمیم وروکش سپاس فراوان از حسن برخورد خانم دکتر وهمکاران محترم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

میتونم بگم واقعا دکتر مجرب و فوق العاده ای هستن من با درد و عفونت خیلی شدید دندان به دکتر مدبر مراجعه کردم با اینکه خیلی ترس از دندانپزشکی داشتم ایشان با دقت و حوصله طوری دندان من را عصب کشی و درمان کردن که اصلا نه حین کار اذیت شدم و نه بعد ازکار و خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

با درد شدیدی پیش دکتر مدبر مراجعه کردم آبسه شدیدی داشتم دکتر با مهارت بالا و دقت زیاد دندانم را عصب کشی کردند و الان واقعا راضی هستم و اصلا دردی احساس نکردم خیلی از دکتر و تیم خوبشون ممنونم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

جهت انجام کار زیبایی لمینت دندان خدمتشون مراجعه کردم بسیار باحوصله و دقیق هستند و فوق العاده از نتیجه کارم راضیم

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

ممنون از تشخیص دکتر مدبر بسیار عالی بود یکی از دندانهای من که خیلی عفونت شدید داشت و نیاز به جراحی سختی داشت برای من انجام دادند و بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

عصب کشی و روکش انجام دادم ، بسیار کارشون دقیق و حرفه ای بود و خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار با تجربه و با وجدان هستند ، دندانی را که چندین دندانپزشک به من گفتن باید بکشی و ایمپلنت کنی به راحتی برام عصب کشی و روکش کردند ، از خانم دکتر تشکر میکنم واقعا در کارشون بینظیرند

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.