تیرویید

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

یک متخصص تمام عیار بی همتا

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

کم کاری تیرویید تحت درمان هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

سلام آقای دکتر صبح بیداری عالی هستند ممنونم از ایشان

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

تیرویید تحت کنترلم دقیق و باحوصله

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار با سواد باصبر وحوصله وخوش اخلاق

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

برای ریه و بسیار عالی نتیجه داد

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

تیروئید و از تشخیص و طبابت ایشان راضی میباشم.

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

عمل تیرویئد

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

دیابت و در حال درمان

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

بسیار راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

غده تیرویید کم کار تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

بسیار خوش برخورد هستند وکامل به صحبت های مریض رو میشنوند

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دکتر بسیار با تجربه ای هستن

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

تارذهع پ

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

راضی هستم

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

بسیار با تجربه صبور و دلسوز

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

من برای کبد چرب رفته بودم پیش ایشون هم کبد چربم درمان شد و هم با اعمال نظراتشون وزنم پایین اومد

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

کارشون بی نظیره

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

عالییییی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

تجربه خوب

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

از نظر برخود

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

متخصص و دقیق

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

برای چک آپ کلی پیششون رفتم کارشون خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بسیار با حوصله هستند

۱۴۰۱/۱۲/۲۹

فعلن تحت درمان هستم برای کم کاری تیروعید

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

یه دفعه پیششون رفتم - فعلا آزمایش نوشته - ولی در کل دکتر باحوصله ای هست

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

تشخیص درست ودقیق بیماری پسرم )عفونت ریه) درمان سرفه خشک وقدیمی برادرم درمان عالی برخوردبسیارخوب ومحترمانه

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

تیرویید درحال درمانم

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

در اولین مراجعه تشخیص درست دادن

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

خوب بود فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

فعلا تحت نظر ایشان هستیم

۱۴۰۲/۰۵/۰۹

خیلی بد بود بیشتر از دو ساعت معطلی داشت من قبلا اینترنتی میگرفتم نهایت نیم ساعت طول میکشید تا برم داخل

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

دکتر میگفت آزمایشگاه مسعود به درد نمیخوره منشی هم میگفت حتما برین آزمایشگاه زمرد که دکتر قبولشون داره!!!

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

سلام ، مادرم بیمار ایشان هستند

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

دکتر فوق العاده حاذق ، ریز بین و مهربان

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

تو تشخیص بیماری فوق العاده هستن. با حوصله آزمایشات رو بررسی میکنن

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

سلام مشکل دیابت دکتری بسیار متبحر ، خوش بر خورد و از همه مهم تر انسانی بسیار شریف

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دکتری خوب و کاربلد

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

تیروئید هاشیموتو ایشون دکتربسیارحاذقی هستن

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

کم کاری تیروئد ،الهی شکر که عالی شده

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

دیابت بارداری

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

برای بیمار وقت میگذارد و با حوصله ویزیت میکند

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

مشکل سرفه که با مراجعه به ایشان بهبودی خیلی سریع حاصل شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

خیلی دکتر خوبی هست منکه واقعا خیلی ازشون راضی بودم و نتیجه هم گرفتم و هنوز هم تحت درمانشون هستم

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

فعلا در رفت و آمد هستیم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

سلام دکتر بسیار با حوصله و دقیق و خوش برخورد مادر من مشکل قند داشت ولی با مشاوره ایشون مادرم روبه بهبود هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۳/۲۳

عالی و با تجربه

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

بسیار با دقت

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

آزمایش دادن مراحل بعدی در پیش است

۱۴۰۲/۰۱/۱۰

برخورد عالی و تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

خانمم نیروئد دارن فعلا مشغولیم پیش ایشون دکتر بنظر خیلی خوبی میان تا ببینیم نتیجه چی میشه

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

بسیار دقیق وحاذق جالبتر از همه تا آزمایش ننویسند دارو تجویز نکی کنند

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

پرولاکتین بالا در حال درمان

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

بسیار دکتر حاذق و با حوصله، ،خیلی خوب به حرفهای بیمار گوش میکنه در مورد درمان هم خوب راهنمایی میده

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

مشکل تیروئید و مشکلات ریوی داشتم که با تشخیص ودرمان عالی آقای دکتر بهبودی حاصل شد.دکتر فوق العاده مهربون و بااخلاق وصبور وتوانمند هستن.امیدوارم همیشه سلامت وموفق باشن

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

فعلا جواب آزمایش مشاهده نشده که درمان شروع بشه

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

عالی و تشخیص عالیتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

بیماری تیروئید فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

من دل درد مضمن داشتم فعلا یک جلسه رفتم و تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

بسیار عالی و و متخصص هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

بسیار دقیق و خوش برخورد

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

در دوره کنترل و درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

یکبار به ایشان مراجعه کرده ام.بسیار با حوصله و دقیق هستند.

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

فعلا تحت درمان

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

سلام دکتر عالی هستند من مشکل تیروئید داشتم تحت نظر ایشونم دارو مصرف می کنم الان خیلی بهترشدم

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

عالیهستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

مشکل تیروئید هنوز تحت درمان ایشون هستم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

چربی و کبد چرب داشتم ولی اقای دکتر بی نظیر هستن اخلاق خوب و مهربان حرف نداره️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عالی دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

بار اول بود ویزیت شدم

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

یه نوبت ویزیت کردند جهت ادامه درمان مراجعه میکنم

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

کم کاری تیروئید

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

پزشک خوبی بودن ولی خیلی خیلی گرون و پرهزینه وکلی جاهای پرهزینه فرستادن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

تحت درمانم برای کبدچرب در کارشون خبره به نظر میرسن

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

خوب بود

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

پزشک بسیار متبحری هستن و بسیار صبور

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

برای چکاپ خدمتشون رفتم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بسیار دکتر عالی و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

هر سه ماه

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

کم کاری تیرویید تازه شروع شده خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

عالی بود و مو

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

دومین مرحله که میرم

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

دکتر خوب عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

تیروئید

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

بی نظیر تشخیص دقیق و کامل

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

مشکل کم کاری تیروئید و چربی خون داشتم تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

با سلام، دخترم مشکل تیروئید کم کار داره وتحت نظر دکتر هستن، خداروشکر خیلی بهتره

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

تیروئید دارم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

قند خون

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

مشکل تیروئید که خیلی بهترم

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

یک بار رفتم داروهای اضافه و مضر را که پزشکان دیگر توجه نمیکردند قطع کردند. الان با ایشان ادامه درمان را انجام میدهم

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

با سلام یکی از بهترین پزشکانی که با دقت و حوصله شرح حال می گیرن از دادن داروی اضافه خودداری می کنن. تشخیص و درمانشون برای من بی نظیر بوده.

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

التهاب تیرویید داشتم تحت درمانم

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

قرار است جواب ازمایش برایشان ببریم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

پرکاری تیروئید

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

تیروئید دخترم که در حال معالجه هست

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

قندو تری گلیسیرید

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

مشکل تیروئید دارم و تحت نظر ایشان به نحو احسن تحت درمان هستم. بدینوسیله نهایت تشکر و امتنان را از ایشان دارم.

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

هنوز هیچی

۱۴۰۳/۰۳/۲۸

کم کاری تیروئید دارم و تحت کنترل هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

سلام ،کم کاری تیروئید دارم دکتر بدون دلیل دارو تجویز نمی کند

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

دارای توجه و تحلیل مبتنی بر دانش و تجربه هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

با تجربه و تشخیص درست

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

من همسرم و دخترم برای چک آپ مراجعه میکنیم بسیار صبور بادقت هستن بسیار راضی هستیم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

خیلی راضی بودم

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

خیلی خوب و بادقت هستن من به جهت چکاپ میرم خدمتشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

دیابت ،خدارو شکر کنترل شده

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

تیرویید کم کار ازمایش نوشتن

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

دکتر بسیار با حوصله و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

سلام من تیروئید کم کار دارم دکتر دارو نوشتند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

تیرویید

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

آزمایش نوشتند

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

خوبه تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

فعلا هیچی

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

من مشکل تپش قلب و تنگی نفس داشتم و دکتر بسیار با حوصله و دقت، علائم بالینی من رو بررسی کردن و خیلی صبورانه وقت گذاشتن و من یکی از بهترین تجربه های ویزیت رو در تمام عمرم داشتم و ایشون با تشخیص و درمان درست به من کمک کردن. روند درمانم ادامه داره و علائم بهبودی کاملا مشهوده.

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

بسیار عالی هستن خیلی دقیق و با حوصله هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالییییییییییییییییییییییییییی

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

بسیار با حوصله و دقیق

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

مشکل تیروئید دارم که کنترل شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

همسرم کم کاری تیروئید داشتن و تحت کنترل ایشان در حال درمان هستند بسیار پزشک محترم و توانمندی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

دکتر خوپی است

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

چکاپ تیرویید ودرد مفاصل داشتم دارو تجویز شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

تیرویی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

من مشکل تیروئید داشتم که بسیار حاد بود که دکتر صبح بیداری را به من معرفی کردن، خدا رو شکر که مشکلم حل شد و مرتب دعاگوی ایشان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

مشکلات گوارشی

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

سلام .من دیابت شدید داشتم با کبد چرب بالا خدارو شکر الان خیلی خوبم دکتر با اخلاق وعالی هستن .

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

فعلا تحت بررسی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

حساسیت اما تا الان مشکل حل نشده

۱۴۰۲/۰۵/۲۱

درمان کامل نشده

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

تحت نظر ایشان هستم برای دیابت و ترویید خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

بسیار دقیق و صبور هستند. من بسیار راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر واقعا عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

اولین ویزیتم بود برخورد عالی راهکار بینظیر

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

بسیار عالی و متعهد

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

دکتر عالی و خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عالی ب

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

به نظر من که عالیه. هم بادقت، هم با تجربه، هم با حوصله

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

تیروئید

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

دکتری کاملا با حوصله و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

بسیار محترم و تخ

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

بسیار با شخصیت هستن و کامل به مشکلم گوش دادن و نسخه نوشتن عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۶/۲۰

پرولاکتین داشتم

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

خوب بود۳

۱۴۰۱/۰۵/۰۳

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

سپاس ازعوامل مطب دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

تا حالا عال

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

تیروید

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

دیابت عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

بسیارعالی ومهربان

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

تحت درمانم

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

09125005

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

خیلی خوب و با حوصله

۱۴۰۱/۰۵/۱۸

کم گاری تیروئید

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بسیار پزشک دلسوز و کاربلدی هستند، با دقت و حوصله گوش میکنند و بیخودی دارو تجویز نمیکنند. برای درمان هاشیموتو پیش ایشان رفتم و بدرستی راهنمایی کردند.

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

درجه ۱

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

تیرویید

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

مشکل تیروئید

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

فردی با شخصیت، با اخلاق، به صحبت های مریض گوش میدن و همراهی میکنن. تشخیصش و تجویزشون هم عالیه

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

تحت درمان برای دیابت

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

دیابت دارم تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

هنوز نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

توده در تیروئید داشتم و تشخیص ایشان فوق العاده بود. ایشان نتیجه سونوگرافی اول بنده را فاقد اعتبار دانستند که دقیقا در سونوگرافی معتبر دوم تایید شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

خیلی عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

با دقت و تیزیین

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

خیلی دکتر با حوصله و خوبی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

دکتر خو

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

مشکل قند و

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

بسیار عالی خوش برخورد، مسلط، با سواد، مثبت، همه چی تمام. مشکل گره تیروئید داشتم نگرانی م برطرف شد.

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

کم کاری تیرویید،وبرای چک کردن وتحت نظر بودن مراجعه کردم.

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

در حال آزمایشات هستم

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

همه چیز خوب

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

دکتر بسیار با سوادی نسبت بع علم غدد دارد

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

تشخیص عالی و مهربان و پیگیر

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

سلام دکتر مهربان تشخیص خوب امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشیند

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

خوب و محترم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

خیلی عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

درحال درمان هستیم؛ دقیق هستند درکار

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

خودم پسرم بیمار ایشون هستیم

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

پزشک با تجربه و با اخلاق

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

دیابت تحت درمان

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

تازه مراجعه کردم در مرحله درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دکترخوش رو وبا حوصله وحاذق هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسیار عالی، ممنون از ایشان

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

مشکل تنفسی داشتم خوب شد.

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

سلام بسیار دکتر خوبی است باحوصله و تشخیص خوبی دارد

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

دکتر بااخلاق وحاذقی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

بسیار عالی هستن دکتر و من رضایت کامل دارم

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

سرما خوردگی نتیجه هوب

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

بهترین دکتر و با سواد

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

دکتر حاذق و فهیم و با حوصله

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

من به علت مشکل کبد به ایشون مراجعه کردم. رفتار بسیار محترمانه و صبورانهای داشتند. با دقت و جزئینگری بسیار علائمم رو بررسی کردند و درموردشون پرسیدند. با توجه به تجربهی چندبار مراجعهم به مطب ایشون، وقت زیادی به هرکدوم از بیمارها اختصاص میدن و با حوصله و سر فرصت به مشکلشون رسیدگی میکنن. به تمام سوالاتی که داشتم پاسخ دادن. اولین تشخیصشون درمورد بیماریم درست از آب دراومد و بعد از چندهفته کاملا درمان شدم.

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

با معاینه و نظر اول درست تشخیص ندادن

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

ارید حجز

۱۴۰۲/۱۲/۰۴

منتظرم آزمایشم رو ببرم نشون بدم نظرشونو بگن

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

بسیار دقیق و شنونده وقت میذارن و گوش میدن الکی دارو نمیدن وقتشون معمولا دقیق ه و معطلی نداره

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

متشکرم از دکتر بیداری از اخلاق و شخصیت شوند و همچنان بابت تشخیص بیمار تشخیص شون عالی بود یک دنیا سپاس از دکتر صاحب بیداری همیشه موفقیت روز افزون در طبابت و امورات کاری شان

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بسیار دقیق و صبور و باحوصله وقت دهی هم بدون معطلی ست

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

مادرم مشکل دیابت داشت

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۷/۰۷

اختلال هورمونی

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

من هنوز تحت درمان هستم برای کنترل قند و چربی بالا،دکتر بسیار با حوصله هستند و به اندازه کافی برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

تیروئید

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

بسیار عالی با اولین معاینه تشخیص دادن و بعد هم سونو انجام شد تشخیص ایشون تایید شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۹

تیروئید داشتم جواب آزمایش آقای دکتر رو آماده کردم

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

من برای چکاب کامل برای گوارش و تیروئد رفته بودم بسسیار خوش اخلاق و مسلط هستن کاملا دلسوزانه راهنمایی میکنن و هنوز در حال درمان برای تیروئید هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

فعلا در اق

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

مشکل دیابت داشتم که الحمدالله رو به بهبودی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

کم کاری تیرویید ، ادامه ی درمان

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

در حال بررسی و معالجه

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

دکتری حاذق و خوش اخلاق و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

دیابت دارم تحت نظر دکترم هنوز

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خوب بودند

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

کم کاری تیروئید

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

مشکل دیابت و قند بالای کنترل نشده. ایشان به قدری با حوصله، با محبت و از همه مهمتر حاذق هستند که قابل توصیف نیست.

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

اقای دکتر بسیار صبور هستند و تمام دغدغه بیمار رو متوجه میشه ، بسیار دقیق و حرفه ای ویزیت روانجام میدن و بسیار ارامش میدن

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

ایشان بسیار دکتر حاذق و وظیفه شناسی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

بابت درمان تیروئید کم کار به ما معرفی شدند. کارشون خیلی درسته ، دقیق وحساب شده و با آگاهی.

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

باحوصله. بی ادعا.تحت نظرشان هستم

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

کنترل تپش قلب و کنترل غده تیروئید

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۷/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

خوب بود برای تیروئید کم کار رفتم یک ماهه

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

بسیاردکترخوش برخودی مهربانی هست

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

تشخیص به موقع و سریع

۱۴۰۳/۰۴/۰۵

دکتر بسیار خوب و باحوصله و باتجربه هستند

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

دکتر خوش برخورد وبا حوصله ای بودن در مورد درمان فعلا منتظر جواب ازمایش هستیم تا دارو اگه نیاز بود تجویز کنند

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.