خیلی بد بود بیشتر از دو ساعت معطلی داشت من قبلا اینترنتی میگرفتم نهایت نیم ساعت طول میکشید تا برم داخل
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
دکتر میگفت آزمایشگاه مسعود به درد نمیخوره منشی هم میگفت حتما برین آزمایشگاه زمرد که دکتر قبولشون داره!!!
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
سلام ، مادرم بیمار ایشان هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
دکتر فوق العاده حاذق ، ریز بین و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
تو تشخیص بیماری فوق العاده هستن. با حوصله آزمایشات رو بررسی میکنن
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
سلام مشکل دیابت دکتری بسیار متبحر ، خوش بر خورد و از همه مهم تر انسانی بسیار شریف
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
دکتری خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
تیروئید هاشیموتو ایشون دکتربسیارحاذقی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
کم کاری تیروئد ،الهی شکر که عالی شده
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
دیابت بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
برای بیمار وقت میگذارد و با حوصله ویزیت میکند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
مشکل سرفه که با مراجعه به ایشان بهبودی خیلی سریع حاصل شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خیلی دکتر خوبی هست منکه واقعا خیلی ازشون راضی بودم و نتیجه هم گرفتم و هنوز هم تحت درمانشون هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
فعلا در رفت و آمد هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
سلام دکتر بسیار با حوصله و دقیق و خوش برخورد مادر من مشکل قند داشت ولی با مشاوره ایشون مادرم روبه بهبود هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
بسیار با دقت
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
آزمایش دادن مراحل بعدی در پیش است
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
برخورد عالی و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
خانمم نیروئد دارن فعلا مشغولیم پیش ایشون دکتر بنظر خیلی خوبی میان تا ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بسیار دقیق وحاذق جالبتر از همه تا آزمایش ننویسند دارو تجویز نکی کنند
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
پرولاکتین بالا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
بسیار دکتر حاذق و با حوصله، ،خیلی خوب به حرفهای بیمار گوش میکنه در مورد درمان هم خوب راهنمایی میده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
مشکل تیروئید و مشکلات ریوی داشتم که با تشخیص ودرمان عالی آقای دکتر بهبودی حاصل شد.دکتر فوق العاده مهربون و بااخلاق وصبور وتوانمند هستن.امیدوارم همیشه سلامت وموفق باشن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
فعلا جواب آزمایش مشاهده نشده که درمان شروع بشه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
عالی و تشخیص عالیتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
بیماری تیروئید فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
من دل درد مضمن داشتم فعلا یک جلسه رفتم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
بسیار عالی و و متخصص هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بسیار دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
در دوره کنترل و درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
یکبار به ایشان مراجعه کرده ام.بسیار با حوصله و دقیق هستند.
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
سلام دکتر عالی هستند من مشکل تیروئید داشتم تحت نظر ایشونم دارو مصرف می کنم الان خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
عالیهستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
مشکل تیروئید هنوز تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
چربی و کبد چرب داشتم ولی اقای دکتر بی نظیر هستن اخلاق خوب و مهربان حرف نداره️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عالی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بار اول بود ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
یه نوبت ویزیت کردند جهت ادامه درمان مراجعه میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
پزشک خوبی بودن ولی خیلی خیلی گرون و پرهزینه وکلی جاهای پرهزینه فرستادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
تحت درمانم برای کبدچرب در کارشون خبره به نظر میرسن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
پزشک بسیار متبحری هستن و بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
برای چکاپ خدمتشون رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بسیار دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
هر سه ماه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
کم کاری تیرویید تازه شروع شده خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
عالی بود و مو
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
دومین مرحله که میرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
دکتر خوب عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بی نظیر تشخیص دقیق و کامل
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مشکل کم کاری تیروئید و چربی خون داشتم تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
با سلام، دخترم مشکل تیروئید کم کار داره وتحت نظر دکتر هستن، خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
تیروئید دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
قند خون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
مشکل تیروئید که خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
یک بار رفتم داروهای اضافه و مضر را که پزشکان دیگر توجه نمیکردند قطع کردند. الان با ایشان ادامه درمان را انجام میدهم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
با سلام یکی از بهترین پزشکانی که با دقت و حوصله شرح حال می گیرن از دادن داروی اضافه خودداری می کنن. تشخیص و درمانشون برای من بی نظیر بوده.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
التهاب تیرویید داشتم تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
قرار است جواب ازمایش برایشان ببریم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
پرکاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
تیروئید دخترم که در حال معالجه هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
قندو تری گلیسیرید
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
مشکل تیروئید دارم و تحت نظر ایشان به نحو احسن تحت درمان هستم. بدینوسیله نهایت تشکر و امتنان را از ایشان دارم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
هنوز هیچی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
کم کاری تیروئید دارم و تحت کنترل هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
سلام ،کم کاری تیروئید دارم دکتر بدون دلیل دارو تجویز نمی کند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
دارای توجه و تحلیل مبتنی بر دانش و تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
با تجربه و تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
من همسرم و دخترم برای چک آپ مراجعه میکنیم بسیار صبور بادقت هستن بسیار راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی خوب و بادقت هستن من به جهت چکاپ میرم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
دیابت ،خدارو شکر کنترل شده
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
تیرویید کم کار ازمایش نوشتن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
دکتر بسیار با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
سلام من تیروئید کم کار دارم دکتر دارو نوشتند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
تیرویید
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
آزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
خوبه
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
من مشکل تپش قلب و تنگی نفس داشتم و دکتر بسیار با حوصله و دقت، علائم بالینی من رو بررسی کردن و خیلی صبورانه وقت گذاشتن و من یکی از بهترین تجربه های ویزیت رو در تمام عمرم داشتم و ایشون با تشخیص و درمان درست به من کمک کردن. روند درمانم ادامه داره و علائم بهبودی کاملا مشهوده.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
بسیار عالی هستن خیلی دقیق و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
عالییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مشکل تیروئید دارم که کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
همسرم کم کاری تیروئید داشتن و تحت کنترل ایشان در حال درمان هستند بسیار پزشک محترم و توانمندی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
دکتر خوپی است
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
چکاپ تیرویید ودرد مفاصل داشتم دارو تجویز شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
تیرویی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
من مشکل تیروئید داشتم که بسیار حاد بود که دکتر صبح بیداری را به من معرفی کردن، خدا رو شکر که مشکلم حل شد و مرتب دعاگوی ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
مشکلات گوارشی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
سلام .من دیابت شدید داشتم با کبد چرب بالا خدارو شکر الان خیلی خوبم دکتر با اخلاق وعالی هستن .
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
فعلا تحت بررسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
حساسیت اما تا الان مشکل حل نشده
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
درمان کامل نشده
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
تحت نظر ایشان هستم برای دیابت و ترویید
خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
بسیار دقیق و صبور هستند. من بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
اولین ویزیتم بود برخورد عالی راهکار بینظیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
بسیار عالی و متعهد
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
دکتر عالی و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی ب
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
به نظر من که عالیه. هم بادقت، هم با تجربه، هم با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
تیروئید
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
دکتری کاملا با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
بسیار محترم و تخ
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
بسیار با شخصیت هستن و کامل به مشکلم گوش دادن و نسخه نوشتن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پرولاکتین داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خوب بود۳
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
سپاس ازعوامل مطب دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
تا حالا عال
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
تیروید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
دیابت عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیارعالی ومهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
09125005
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
کم گاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بسیار پزشک دلسوز و کاربلدی هستند، با دقت و حوصله گوش میکنند و بیخودی دارو تجویز نمیکنند. برای درمان هاشیموتو پیش ایشان رفتم و بدرستی راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
درجه ۱
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
تیرویید
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
مشکل تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
فردی با شخصیت، با اخلاق، به صحبت های مریض گوش میدن و همراهی میکنن. تشخیصش و تجویزشون هم عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
تحت درمان برای دیابت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
دیابت دارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
توده در تیروئید داشتم و تشخیص ایشان فوق العاده بود. ایشان نتیجه سونوگرافی اول بنده را فاقد اعتبار دانستند که دقیقا در سونوگرافی معتبر دوم تایید شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
با دقت و تیزیین
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
خیلی دکتر با حوصله و خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
دکتر خو
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
مشکل قند و
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بسیار عالی خوش برخورد، مسلط، با سواد، مثبت، همه چی تمام. مشکل گره تیروئید داشتم نگرانی م برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
کم کاری تیرویید،وبرای چک کردن وتحت نظر بودن مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
در حال آزمایشات هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
همه چیز خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
دکتر بسیار با سوادی نسبت بع علم غدد دارد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
تشخیص عالی و مهربان و پیگیر
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
سلام دکتر مهربان تشخیص خوب امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشیند
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
خوب و محترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
درحال درمان هستیم؛ دقیق هستند درکار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خودم پسرم بیمار ایشون هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
پزشک با تجربه و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
دیابت تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
تازه مراجعه کردم در مرحله درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
دکترخوش رو وبا حوصله وحاذق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیار عالی، ممنون از ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
مشکل تنفسی داشتم خوب شد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
سلام بسیار دکتر خوبی است باحوصله و تشخیص خوبی دارد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دکتر بااخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
بسیار عالی هستن دکتر و من رضایت کامل دارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
سرما خوردگی نتیجه هوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بهترین دکتر و با سواد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
دکتر حاذق و فهیم و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
من به علت مشکل کبد به ایشون مراجعه کردم. رفتار بسیار محترمانه و صبورانهای داشتند. با دقت و جزئینگری بسیار علائمم رو بررسی کردند و درموردشون پرسیدند. با توجه به تجربهی چندبار مراجعهم به مطب ایشون، وقت زیادی به هرکدوم از بیمارها اختصاص میدن و با حوصله و سر فرصت به مشکلشون رسیدگی میکنن. به تمام سوالاتی که داشتم پاسخ دادن. اولین تشخیصشون درمورد بیماریم درست از آب دراومد و بعد از چندهفته کاملا درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
با معاینه و نظر اول درست تشخیص ندادن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
ارید حجز
۱۴۰۲/۱۲/۰۴
منتظرم آزمایشم رو ببرم نشون بدم نظرشونو بگن
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
بسیار دقیق و شنونده وقت میذارن و گوش میدن الکی دارو نمیدن وقتشون معمولا دقیق ه و معطلی نداره
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
متشکرم از دکتر بیداری از اخلاق و شخصیت شوند و همچنان بابت تشخیص بیمار تشخیص شون عالی بود یک دنیا سپاس از دکتر صاحب بیداری همیشه موفقیت روز افزون در طبابت و امورات کاری شان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
بسیار دقیق و صبور و باحوصله
وقت دهی هم بدون معطلی ست
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
مادرم مشکل دیابت داشت
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اختلال هورمونی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
من هنوز تحت درمان هستم برای کنترل قند و چربی بالا،دکتر بسیار با حوصله هستند و به اندازه کافی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
تیروئید
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
بسیار عالی با اولین معاینه تشخیص دادن و بعد هم سونو انجام شد تشخیص ایشون تایید شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
تیروئید داشتم جواب آزمایش آقای دکتر رو آماده کردم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
من برای چکاب کامل برای گوارش و تیروئد رفته بودم بسسیار خوش اخلاق و مسلط هستن کاملا دلسوزانه راهنمایی میکنن و هنوز در حال درمان برای تیروئید هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
فعلا در اق
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
مشکل دیابت داشتم که الحمدالله رو به بهبودی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
کم کاری تیرویید ، ادامه ی درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
در حال بررسی و معالجه
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
دکتری حاذق و خوش اخلاق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
دیابت دارم تحت نظر دکترم هنوز
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خوب بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
مشکل دیابت و قند بالای کنترل نشده. ایشان به قدری با حوصله، با محبت و از همه مهمتر حاذق هستند که قابل توصیف نیست.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
اقای دکتر بسیار صبور هستند و تمام دغدغه بیمار رو متوجه میشه ، بسیار دقیق و حرفه ای ویزیت روانجام میدن و بسیار ارامش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
ایشان بسیار دکتر حاذق و وظیفه شناسی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بابت درمان تیروئید کم کار به ما معرفی شدند. کارشون خیلی درسته ، دقیق وحساب شده و با آگاهی.
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
باحوصله. بی ادعا.تحت نظرشان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
کنترل تپش قلب و کنترل غده تیروئید
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
خوب بود برای تیروئید کم کار رفتم یک ماهه
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بسیاردکترخوش برخودی مهربانی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
تشخیص به موقع و سریع
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
دکتر بسیار خوب و باحوصله و باتجربه هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
دکتر خوش برخورد وبا حوصله ای بودن در مورد درمان فعلا منتظر جواب ازمایش هستیم تا دارو اگه نیاز بود تجویز کنند
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
تیرویید
۱۴۰۴/۰۷/۱۹یک متخصص تمام عیار بی همتا
۱۴۰۱/۰۶/۰۲کم کاری تیرویید تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴سلام آقای دکتر صبح بیداری عالی هستند ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۱۷تیرویید تحت کنترلم دقیق و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار با سواد باصبر وحوصله وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۰۱برای ریه و بسیار عالی نتیجه داد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵تیروئید و از تشخیص و طبابت ایشان راضی میباشم.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عمل تیرویئد
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دیابت و در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴غده تیرویید کم کار تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار خوش برخورد هستند وکامل به صحبت های مریض رو میشنوند
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶تارذهع پ
۱۴۰۴/۰۳/۰۴راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۴بسیار با تجربه صبور و دلسوز
۱۴۰۲/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱من برای کبد چرب رفته بودم پیش ایشون هم کبد چربم درمان شد و هم با اعمال نظراتشون وزنم پایین اومد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶کارشون بی نظیره
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تجربه خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۳از نظر برخود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸متخصص و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵برای چک آپ کلی پیششون رفتم کارشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۹فعلن تحت درمان هستم برای کم کاری تیروعید
۱۴۰۳/۰۸/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵یه دفعه پیششون رفتم - فعلا آزمایش نوشته - ولی در کل دکتر باحوصله ای هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تشخیص درست ودقیق بیماری پسرم )عفونت ریه) درمان سرفه خشک وقدیمی برادرم درمان عالی برخوردبسیارخوب ومحترمانه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تیرویید درحال درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹در اولین مراجعه تشخیص درست دادن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خوب بود فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳فعلا تحت نظر ایشان هستیم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹خیلی بد بود بیشتر از دو ساعت معطلی داشت من قبلا اینترنتی میگرفتم نهایت نیم ساعت طول میکشید تا برم داخل
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر میگفت آزمایشگاه مسعود به درد نمیخوره منشی هم میگفت حتما برین آزمایشگاه زمرد که دکتر قبولشون داره!!!
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام ، مادرم بیمار ایشان هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دکتر فوق العاده حاذق ، ریز بین و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱تو تشخیص بیماری فوق العاده هستن. با حوصله آزمایشات رو بررسی میکنن
۱۴۰۲/۰۶/۰۴سلام مشکل دیابت دکتری بسیار متبحر ، خوش بر خورد و از همه مهم تر انسانی بسیار شریف
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتری خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۰۳/۱۰تیروئید هاشیموتو ایشون دکتربسیارحاذقی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۹کم کاری تیروئد ،الهی شکر که عالی شده
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دیابت بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۲۱برای بیمار وقت میگذارد و با حوصله ویزیت میکند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل سرفه که با مراجعه به ایشان بهبودی خیلی سریع حاصل شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۹خیلی دکتر خوبی هست منکه واقعا خیلی ازشون راضی بودم و نتیجه هم گرفتم و هنوز هم تحت درمانشون هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴فعلا در رفت و آمد هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴سلام دکتر بسیار با حوصله و دقیق و خوش برخورد مادر من مشکل قند داشت ولی با مشاوره ایشون مادرم روبه بهبود هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۳عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار با دقت
۱۴۰۱/۰۸/۱۸آزمایش دادن مراحل بعدی در پیش است
۱۴۰۲/۰۱/۱۰برخورد عالی و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خانمم نیروئد دارن فعلا مشغولیم پیش ایشون دکتر بنظر خیلی خوبی میان تا ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار دقیق وحاذق جالبتر از همه تا آزمایش ننویسند دارو تجویز نکی کنند
۱۴۰۲/۰۱/۲۳پرولاکتین بالا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۶بسیار دکتر حاذق و با حوصله، ،خیلی خوب به حرفهای بیمار گوش میکنه در مورد درمان هم خوب راهنمایی میده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل تیروئید و مشکلات ریوی داشتم که با تشخیص ودرمان عالی آقای دکتر بهبودی حاصل شد.دکتر فوق العاده مهربون و بااخلاق وصبور وتوانمند هستن.امیدوارم همیشه سلامت وموفق باشن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴فعلا جواب آزمایش مشاهده نشده که درمان شروع بشه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عالی و تشخیص عالیتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۵بیماری تیروئید فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳من دل درد مضمن داشتم فعلا یک جلسه رفتم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴بسیار عالی و و متخصص هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳در دوره کنترل و درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲یکبار به ایشان مراجعه کرده ام.بسیار با حوصله و دقیق هستند.
۱۴۰۱/۰۴/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۹در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۲سلام دکتر عالی هستند من مشکل تیروئید داشتم تحت نظر ایشونم دارو مصرف می کنم الان خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عالیهستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸مشکل تیروئید هنوز تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۸چربی و کبد چرب داشتم ولی اقای دکتر بی نظیر هستن اخلاق خوب و مهربان حرف نداره️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بار اول بود ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹یه نوبت ویزیت کردند جهت ادامه درمان مراجعه میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۱۴پزشک خوبی بودن ولی خیلی خیلی گرون و پرهزینه وکلی جاهای پرهزینه فرستادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تحت درمانم برای کبدچرب در کارشون خبره به نظر میرسن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۷پزشک بسیار متبحری هستن و بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۲/۲۷برای چکاپ خدمتشون رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰هر سه ماه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱کم کاری تیرویید تازه شروع شده خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عالی بود و مو
۱۴۰۱/۱۰/۱۸دومین مرحله که میرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶دکتر خوب عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بی نظیر تشخیص دقیق و کامل
۱۴۰۲/۰۷/۱۸مشکل کم کاری تیروئید و چربی خون داشتم تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷با سلام، دخترم مشکل تیروئید کم کار داره وتحت نظر دکتر هستن، خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تیروئید دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲قند خون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مشکل تیروئید که خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹یک بار رفتم داروهای اضافه و مضر را که پزشکان دیگر توجه نمیکردند قطع کردند. الان با ایشان ادامه درمان را انجام میدهم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰با سلام یکی از بهترین پزشکانی که با دقت و حوصله شرح حال می گیرن از دادن داروی اضافه خودداری می کنن. تشخیص و درمانشون برای من بی نظیر بوده.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰التهاب تیرویید داشتم تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱قرار است جواب ازمایش برایشان ببریم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۴پرکاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۱۶تیروئید دخترم که در حال معالجه هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۲قندو تری گلیسیرید
۱۴۰۲/۰۹/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل تیروئید دارم و تحت نظر ایشان به نحو احسن تحت درمان هستم. بدینوسیله نهایت تشکر و امتنان را از ایشان دارم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸هنوز هیچی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸کم کاری تیروئید دارم و تحت کنترل هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سلام ،کم کاری تیروئید دارم دکتر بدون دلیل دارو تجویز نمی کند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴دارای توجه و تحلیل مبتنی بر دانش و تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲با تجربه و تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۸من همسرم و دخترم برای چک آپ مراجعه میکنیم بسیار صبور بادقت هستن بسیار راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خیلی خوب و بادقت هستن من به جهت چکاپ میرم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دیابت ،خدارو شکر کنترل شده
۱۴۰۴/۰۶/۲۳تیرویید کم کار ازمایش نوشتن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱دکتر بسیار با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸سلام من تیروئید کم کار دارم دکتر دارو نوشتند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵تیرویید
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱آزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خوبه تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷من مشکل تپش قلب و تنگی نفس داشتم و دکتر بسیار با حوصله و دقت، علائم بالینی من رو بررسی کردن و خیلی صبورانه وقت گذاشتن و من یکی از بهترین تجربه های ویزیت رو در تمام عمرم داشتم و ایشون با تشخیص و درمان درست به من کمک کردن. روند درمانم ادامه داره و علائم بهبودی کاملا مشهوده.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار عالی هستن خیلی دقیق و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۴مشکل تیروئید دارم که کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶همسرم کم کاری تیروئید داشتن و تحت کنترل ایشان در حال درمان هستند بسیار پزشک محترم و توانمندی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خوپی است
۱۴۰۴/۰۲/۰۷چکاپ تیرویید ودرد مفاصل داشتم دارو تجویز شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۵تیرویی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸من مشکل تیروئید داشتم که بسیار حاد بود که دکتر صبح بیداری را به من معرفی کردن، خدا رو شکر که مشکلم حل شد و مرتب دعاگوی ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکلات گوارشی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سلام .من دیابت شدید داشتم با کبد چرب بالا خدارو شکر الان خیلی خوبم دکتر با اخلاق وعالی هستن .
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فعلا تحت بررسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱حساسیت اما تا الان مشکل حل نشده
۱۴۰۲/۰۵/۲۱درمان کامل نشده
۱۴۰۱/۰۸/۱۴تحت نظر ایشان هستم برای دیابت و ترویید خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱بسیار دقیق و صبور هستند. من بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵اولین ویزیتم بود برخورد عالی راهکار بینظیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار عالی و متعهد
۱۴۰۲/۰۳/۳۰دکتر عالی و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی ب
۱۴۰۱/۱۰/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶به نظر من که عالیه. هم بادقت، هم با تجربه، هم با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تیروئید
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دکتری کاملا با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار محترم و تخ
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بسیار با شخصیت هستن و کامل به مشکلم گوش دادن و نسخه نوشتن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰پرولاکتین داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲خوب بود۳
۱۴۰۱/۰۵/۰۳دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵سپاس ازعوامل مطب دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۵تا حالا عال
۱۴۰۴/۰۷/۲۱تیروید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دیابت عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بسیارعالی ومهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۲09125005
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۵/۱۸کم گاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار پزشک دلسوز و کاربلدی هستند، با دقت و حوصله گوش میکنند و بیخودی دارو تجویز نمیکنند. برای درمان هاشیموتو پیش ایشان رفتم و بدرستی راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴درجه ۱
۱۴۰۲/۰۳/۰۳تیرویید
۱۴۰۲/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۴مشکل تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۱۴فردی با شخصیت، با اخلاق، به صحبت های مریض گوش میدن و همراهی میکنن. تشخیصش و تجویزشون هم عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۲تحت درمان برای دیابت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دیابت دارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳توده در تیروئید داشتم و تشخیص ایشان فوق العاده بود. ایشان نتیجه سونوگرافی اول بنده را فاقد اعتبار دانستند که دقیقا در سونوگرافی معتبر دوم تایید شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹در حال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۳۰خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴با دقت و تیزیین
۱۴۰۳/۰۳/۲۳خیلی دکتر با حوصله و خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر خو
۱۴۰۳/۰۴/۰۷مشکل قند و
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بسیار عالی خوش برخورد، مسلط، با سواد، مثبت، همه چی تمام. مشکل گره تیروئید داشتم نگرانی م برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کم کاری تیرویید،وبرای چک کردن وتحت نظر بودن مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۸در حال آزمایشات هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰همه چیز خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر بسیار با سوادی نسبت بع علم غدد دارد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تشخیص عالی و مهربان و پیگیر
۱۴۰۴/۰۴/۱۴سلام دکتر مهربان تشخیص خوب امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشیند
۱۴۰۱/۰۴/۱۹خوب و محترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳درحال درمان هستیم؛ دقیق هستند درکار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴خودم پسرم بیمار ایشون هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷پزشک با تجربه و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دیابت تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶تازه مراجعه کردم در مرحله درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکترخوش رو وبا حوصله وحاذق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی، ممنون از ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۲۹مشکل تنفسی داشتم خوب شد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۸سلام بسیار دکتر خوبی است باحوصله و تشخیص خوبی دارد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹دکتر بااخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار عالی هستن دکتر و من رضایت کامل دارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰سرما خوردگی نتیجه هوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بهترین دکتر و با سواد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۷دکتر حاذق و فهیم و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۷من به علت مشکل کبد به ایشون مراجعه کردم. رفتار بسیار محترمانه و صبورانهای داشتند. با دقت و جزئینگری بسیار علائمم رو بررسی کردند و درموردشون پرسیدند. با توجه به تجربهی چندبار مراجعهم به مطب ایشون، وقت زیادی به هرکدوم از بیمارها اختصاص میدن و با حوصله و سر فرصت به مشکلشون رسیدگی میکنن. به تمام سوالاتی که داشتم پاسخ دادن. اولین تشخیصشون درمورد بیماریم درست از آب دراومد و بعد از چندهفته کاملا درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳با معاینه و نظر اول درست تشخیص ندادن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ارید حجز
۱۴۰۲/۱۲/۰۴منتظرم آزمایشم رو ببرم نشون بدم نظرشونو بگن
۱۴۰۱/۰۸/۱۵بسیار دقیق و شنونده وقت میذارن و گوش میدن الکی دارو نمیدن وقتشون معمولا دقیق ه و معطلی نداره
۱۴۰۳/۱۱/۰۵متشکرم از دکتر بیداری از اخلاق و شخصیت شوند و همچنان بابت تشخیص بیمار تشخیص شون عالی بود یک دنیا سپاس از دکتر صاحب بیداری همیشه موفقیت روز افزون در طبابت و امورات کاری شان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار دقیق و صبور و باحوصله وقت دهی هم بدون معطلی ست
۱۴۰۱/۰۹/۱۲مادرم مشکل دیابت داشت
۱۴۰۱/۱۲/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷اختلال هورمونی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱من هنوز تحت درمان هستم برای کنترل قند و چربی بالا،دکتر بسیار با حوصله هستند و به اندازه کافی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵تیروئید
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۴بسیار عالی با اولین معاینه تشخیص دادن و بعد هم سونو انجام شد تشخیص ایشون تایید شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۹تیروئید داشتم جواب آزمایش آقای دکتر رو آماده کردم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶من برای چکاب کامل برای گوارش و تیروئد رفته بودم بسسیار خوش اخلاق و مسلط هستن کاملا دلسوزانه راهنمایی میکنن و هنوز در حال درمان برای تیروئید هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فعلا در اق
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل دیابت داشتم که الحمدالله رو به بهبودی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶کم کاری تیرویید ، ادامه ی درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۰در حال بررسی و معالجه
۱۴۰۲/۰۶/۰۶دکتری حاذق و خوش اخلاق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دیابت دارم تحت نظر دکترم هنوز
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوب بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷کم کاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۵/۱۷مشکل دیابت و قند بالای کنترل نشده. ایشان به قدری با حوصله، با محبت و از همه مهمتر حاذق هستند که قابل توصیف نیست.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲اقای دکتر بسیار صبور هستند و تمام دغدغه بیمار رو متوجه میشه ، بسیار دقیق و حرفه ای ویزیت روانجام میدن و بسیار ارامش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ایشان بسیار دکتر حاذق و وظیفه شناسی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بابت درمان تیروئید کم کار به ما معرفی شدند. کارشون خیلی درسته ، دقیق وحساب شده و با آگاهی.
۱۴۰۴/۰۳/۰۶باحوصله. بی ادعا.تحت نظرشان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲کنترل تپش قلب و کنترل غده تیروئید
۱۴۰۱/۰۵/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱خوب بود برای تیروئید کم کار رفتم یک ماهه
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیاردکترخوش برخودی مهربانی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تشخیص به موقع و سریع
۱۴۰۳/۰۴/۰۵دکتر بسیار خوب و باحوصله و باتجربه هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲دکتر خوش برخورد وبا حوصله ای بودن در مورد درمان فعلا منتظر جواب ازمایش هستیم تا دارو اگه نیاز بود تجویز کنند
۱۴۰۴/۰۴/۱۵