مادرم پارگی شبکیه داشتن تزریق ژل انجام دادن عای بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عمل بلفا
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
عمل لازک داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
عمل کتاراکت چشم راست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیار با تجربه و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
برا لیزیک مراجعه کردم خیلی تو کارشون دقیق هستن ایشون فعلا منتظر جوابم ببینم چشمام برا عمل اوکی هستش یا نه دقت خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
سلام
تاری در دید،مشکوک به آب مروارید
نتجه معاینه:گفتند آب مروارید چشمم زیر سی درصد است و نیاز به عمل ندارد.
درخصوص ضعف بینایی و تاری در دید هیچگونه توصیه ای نکردند؟!
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عمل اب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بسیار پزشک با تجربه و با حوصله و خوش اخلاق می باشند ، سلامت و تندرست باشند .
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
اب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
عمل چشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
دکتر خیلی خوبیه من ازش رازی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
تزریق به چشم راست و نتیجه تقریبی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
چشم درد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار پزشک ماهر و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
مشکل عفونت چشم و در حال معالجه
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
برخورد خوب. امکانات مطب از نظر پزشکی و غیر پزشکی مطلوب و خوب بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
بسیار عالی و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
بیمار ایشان دردرمنگاه نور بوده ام
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بهترین دکتر در زمینه چشم پزشکی هستند اخلاق واقعا با اصالت رسیدگی به بیمار بهترین شکل از لحظه عمل تا زمان بهبود بیمار رو تحت نظر قرار میدن
من به بعد عمل فمتولیزیک که ایشون برام انجام دادن واقعا رضایت کامل دارم و خیلی هم راضی هستم بعد از عملم.
ممنونم ازتون دکتر بابت زحماتتون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
دکتر خیلی با دقت معاینه میکنن
برخورد خوب و باحوصله دستگاهها بسیار دقیق و جدید
و تشکر ویژه از منشی بسیار خوش اخلاق که من تا حالا همچی برخوردی ندیده بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
معاینه شدم وتلخیص ایشان عمل بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
بسیار خوش برخورد و پزشک کاربلدی هستند .یک تجربه ی بسیار خوبی بود.دستگاهای داخل مطب ایشون هم خیلی بروز و تخصصی هست.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
تزریق چشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
درجه یک تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
بسیار دکتر با دانشی هستند و کاملا برای مراجعه کننده وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر صبور وخوش اخلاق
مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
بواز کار ایشان بسیار راضی هستماسطه بیماری cnv باید هرماه تزریق آواستین در چشم داشته باشم داشته باشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
تزریق شبکه
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
به علت دیابت خونریزی در شبکه چشم داشتم که با تزریق دکتر صالحی عزیز بهبود حاصل شد ایشان بسیار متبحر و در کارشان بهترین هستند با تشکر .
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
دکتری با تجربه و خوب و فردا ایشون قراره اب مروارید چشم من جراحی کنند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
اب مروارید داشتم ماینه کرد گفت هنوز نرسیده برید اسفند ماه بیایید
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
عمل لازیک
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکتر خوش اخلاق و عالی در کار خودشون هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
دکتر ماهر باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
من فمتو کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
جهت چک کردن شبکیه مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عالییی عمل لازکک
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
مشکل شبکیه چشم و تاری دید داشتم تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
جناب دکتر بسیار فرد باعلم و باتجربهای هستن
معایناتشون بسیار دقیق
و همچنین بسیار خوشاخلاق و باحوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
بررسی دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
عالی و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
به نظرم ایشان اخلاق پزشکی را نسبت به برخی دیگر از پزشکان بیشتر رعایت می کنند. تشخیص و تخصص دکتر صالحی راد هم خوب هست.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
خیلی خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
جراحی هردو پلک
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
دکتر فوقالعاده انسان متخصص عالی است
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
شبکه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
لیزر کردن شبکه چشم و رضایت کامل
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
نوبت دهی مناسب، ویزیت با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دکترعالی وکاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عمل فمتو آب مرواررید مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
اب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
کارشون ع
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
با سلام من دیابتی هستم و چند سال زیر نظر دکتر صالحی هستم و در بیمارستان نور ترزیق انجام میدم خیلی با حوصله مشگل را تشریح میکنه و خوش اخلاق هستن فعلا ورم چشم را کنترل کرده با تشکر یاراحمدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خیلی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
عالییئی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
در حال درمان اولیه هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بسیار دکتر دقیق و باتجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
عمل حذف عینک کردم و خدا رو شکر عالی شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
از پزشک راضی بودیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
روماتیسم چشم داشتم پیش ایشون ویزیت شدم وچشمم خوب شده وازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
مشکل آب مروارید وتزریق خونریزی
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
شبکیه.بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
آقای دکتر کارشون در زمینه لیزیک عالی هستش من خودم و چند نفر از بستگانم پیششون لیزیک کردیم همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
مگس پران وگرفتگی رگهای چشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
رفتار منشی عالی بود .دکتر هم خوب بود اما خیلی عجله ای ویزیت میکرد و کلا سوالهای که میخواستم بپرسم رو نتونستم بپرسم .توضیحات مختصر و کوتاه بهم داد .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
اقای دکترخیلی باحوصله ودقیق معاینه کردن به حرفای مریض بادقت گوش میده ووقت میزاره ازنظرمن بهترین پزشکه کرجه خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عصب چشم اسیب دیده بود هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
عمل لیزرانجام دادیم عالی بوددست دکتردردنکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
مادرم پارگی شبکیه داشتن تزریق ژل انجام دادن عای بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عمل بلفا
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عمل لازک داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عمل کتاراکت چشم راست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار با تجربه و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶برا لیزیک مراجعه کردم خیلی تو کارشون دقیق هستن ایشون فعلا منتظر جوابم ببینم چشمام برا عمل اوکی هستش یا نه دقت خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام تاری در دید،مشکوک به آب مروارید نتجه معاینه:گفتند آب مروارید چشمم زیر سی درصد است و نیاز به عمل ندارد. درخصوص ضعف بینایی و تاری در دید هیچگونه توصیه ای نکردند؟!
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عمل اب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار پزشک با تجربه و با حوصله و خوش اخلاق می باشند ، سلامت و تندرست باشند .
۱۴۰۵/۰۳/۰۲اب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عمل چشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷دکتر خیلی خوبیه من ازش رازی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱تزریق به چشم راست و نتیجه تقریبی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۱۶چشم درد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار پزشک ماهر و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مشکل عفونت چشم و در حال معالجه
۱۴۰۳/۰۴/۲۰برخورد خوب. امکانات مطب از نظر پزشکی و غیر پزشکی مطلوب و خوب بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار عالی و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بیمار ایشان دردرمنگاه نور بوده ام
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بهترین دکتر در زمینه چشم پزشکی هستند اخلاق واقعا با اصالت رسیدگی به بیمار بهترین شکل از لحظه عمل تا زمان بهبود بیمار رو تحت نظر قرار میدن من به بعد عمل فمتولیزیک که ایشون برام انجام دادن واقعا رضایت کامل دارم و خیلی هم راضی هستم بعد از عملم. ممنونم ازتون دکتر بابت زحماتتون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر خیلی با دقت معاینه میکنن برخورد خوب و باحوصله دستگاهها بسیار دقیق و جدید و تشکر ویژه از منشی بسیار خوش اخلاق که من تا حالا همچی برخوردی ندیده بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸معاینه شدم وتلخیص ایشان عمل بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار خوش برخورد و پزشک کاربلدی هستند .یک تجربه ی بسیار خوبی بود.دستگاهای داخل مطب ایشون هم خیلی بروز و تخصصی هست.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳تزریق چشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲درجه یک تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار دکتر با دانشی هستند و کاملا برای مراجعه کننده وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر صبور وخوش اخلاق مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱بواز کار ایشان بسیار راضی هستماسطه بیماری cnv باید هرماه تزریق آواستین در چشم داشته باشم داشته باشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۰/۱۳تزریق شبکه
۱۴۰۳/۰۶/۳۱به علت دیابت خونریزی در شبکه چشم داشتم که با تزریق دکتر صالحی عزیز بهبود حاصل شد ایشان بسیار متبحر و در کارشان بهترین هستند با تشکر .
۱۴۰۴/۰۳/۰۸دکتری با تجربه و خوب و فردا ایشون قراره اب مروارید چشم من جراحی کنند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۶اب مروارید داشتم ماینه کرد گفت هنوز نرسیده برید اسفند ماه بیایید
۱۴۰۲/۱۲/۱۱عمل لازیک
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خوش اخلاق و عالی در کار خودشون هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۱دکتر ماهر باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴من فمتو کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲جهت چک کردن شبکیه مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالییی عمل لازکک
۱۴۰۳/۰۶/۲۳مشکل شبکیه چشم و تاری دید داشتم تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱جناب دکتر بسیار فرد باعلم و باتجربهای هستن معایناتشون بسیار دقیق و همچنین بسیار خوشاخلاق و باحوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بررسی دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عالی و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۷/۲۱به نظرم ایشان اخلاق پزشکی را نسبت به برخی دیگر از پزشکان بیشتر رعایت می کنند. تشخیص و تخصص دکتر صالحی راد هم خوب هست.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۶خیلی خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱جراحی هردو پلک
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر فوقالعاده انسان متخصص عالی است
۱۴۰۳/۰۹/۰۱شبکه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۰لیزر کردن شبکه چشم و رضایت کامل
۱۴۰۳/۰۳/۱۸نوبت دهی مناسب، ویزیت با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکترعالی وکاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عمل فمتو آب مرواررید مادرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۲۵کارشون ع
۱۴۰۴/۰۳/۱۶با سلام من دیابتی هستم و چند سال زیر نظر دکتر صالحی هستم و در بیمارستان نور ترزیق انجام میدم خیلی با حوصله مشگل را تشریح میکنه و خوش اخلاق هستن فعلا ورم چشم را کنترل کرده با تشکر یاراحمدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵عالییئی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵در حال درمان اولیه هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بسیار دکتر دقیق و باتجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۲۶آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عمل حذف عینک کردم و خدا رو شکر عالی شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰از پزشک راضی بودیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱روماتیسم چشم داشتم پیش ایشون ویزیت شدم وچشمم خوب شده وازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴مشکل آب مروارید وتزریق خونریزی
۱۴۰۲/۰۹/۱۳شبکیه.بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷آقای دکتر کارشون در زمینه لیزیک عالی هستش من خودم و چند نفر از بستگانم پیششون لیزیک کردیم همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵مگس پران وگرفتگی رگهای چشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۷رفتار منشی عالی بود .دکتر هم خوب بود اما خیلی عجله ای ویزیت میکرد و کلا سوالهای که میخواستم بپرسم رو نتونستم بپرسم .توضیحات مختصر و کوتاه بهم داد .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴اقای دکترخیلی باحوصله ودقیق معاینه کردن به حرفای مریض بادقت گوش میده ووقت میزاره ازنظرمن بهترین پزشکه کرجه خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عصب چشم اسیب دیده بود هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۹عمل لیزرانجام دادیم عالی بوددست دکتردردنکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳