باسواد و به روز ، پرسنل و دکتر مهربون وانرژی مثبت

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

نازنین ترین فرشتهی روی زمین و بسیار حرفه ای با تشخیص درست

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

بسیار باحوصله و دقیق هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

دکتر بسیار باحوصله و با دقتی هستن و تشخیص خیلی خوبی در مورد بیماری من دادن

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

عفونت رحم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

کارشون عالیه

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

برخورد خوب. با حوصله. آگاه به آخرین روشهای درمانی.

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

درمان واژینسموس را تازه شروع کردم بسیار محترمو صمیمی و قابل اعتماد

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

پزشک صبورو خوبی هستن فعلاتحت درمانم

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار خوش برخورد و صبور بودن واینکه با توجه به بیماری من خیلی انتهاری برخورد نکردن

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بسیار خوشرو ، و صبور هستن و وقت میذارن

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

برای چکاپ رفتم

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

سلام بسیار با اخلاق و با حوصله ، من نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

من درمان زگیل و کولپوسکوپی شدم دکتر و مطبش حس خوبی بهم داد

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

خوب بود توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

خانم دکتر واقعا عالی هستن، بسیار با حوصله و همچنین حرفه ای

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

بسیار دکتر خوب ، حاذق و با دقتی هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

تکرر ادار داشتم آراف انجام دادم خوب شدم کارشون عالیه دکتر و دستیارش مهربون ،خوش اخلاق و دلسوز هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بسیار عالی با دقت و با معلومات

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خونریزی واژن و درمان آن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

درمانم تازه شروع شده. PCOS

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

چکاپ داشتم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

برای چکاپ رفتم برخوردشون عالی بود هنوز جواب آزمایشهامو نبردم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

فوق العاده عالی

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

پزشک زایمانم بودند و عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

درود من ایشون رو از طریق سرچ گوگل پیدا کردم بسبار خوب و خوش برخورد بودند برای چکاپ رفتم و بایستی جواب سونو ، مامو و آزمایشات را ببرم خدمتشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

فعلا آزمایش انجام دادیم وجواب را نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عالی و درجه بک

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

معمولی بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

عفونت واژن داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

بسیار صبور و دلسوز و حرفه ای

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

مهربان

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

خیلی عالی چکاپ

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

خیلی دکتر خوبیه ، هم مشاوره خوب میده هم عمل پرینورافی کردم عالی بود قیمت مناسب

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

واقعا دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

دکتر بسیار با اخلاق و با دقت

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

فرشته واقعی

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

بسیار با حوصله و کار بلد هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

پزشک بسیار خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۲/۰۴/۲۲

بسیار با اخلاق،صبور،با دانش و با تجربه یخوب ایشون،بیماری چندین ساله ی من در مورد نازایی درمان شد و به لطف دانش بالای ایشون ،صاحب دو فرزند سالم شدم،

۱۴۰۲/۰۱/۰۲

دکتر خوبی بود راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار دکتر مهربان و صبور

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

کیست اندومتریوز تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

بسیار دکتر حاذق هستند تشخیصشون عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

برای بیمار واقعا وقت میذارن و اطلاعات به روز دارن

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عالی بسیارخوش اخلاق وصبور

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

همه چیز خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

خانم دکتر کاملا حرفه ای و آشنا به دانش روز و از همه مهمتر دلسوز و مهربان هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

تشخیص درست بعد از مراجعه به چندتا پزشک فقط ایشون متوجه شدن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

عالی و درجه یک

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

مشکل من بی نظمی در قائدگی بود که با تستها و آزمایشاتی که دکتر خواستن و انجام دادم در حال حاضر تحت درمان هستم تا الان نتیجه خیلی خوب بوده

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

مهربون دقیق و جدی

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بار دارم تحت نظر ایشان قرار دارم دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

بهترین دکتر زنان وزایما

۱۴۰۲/۰۵/۱۹

خوشاخلا

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

خانم دکتر بسیار مهربان و کاربلد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

خیلی صبور و مهربون

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

من فقط یک جلسه پیش ایشون بودم باید آزمایش و سونو بدم هنوز کار درمانی انجام نشده ولی اخلاق و برخورد عالی بود راهنمایی ها عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.