من مشکل تعادل و بی خوابی داشتم خانم دکتر خیلی بهم کمک کردن و خیلی حالم بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
خیلی دکتر با حوصله ای است و با دقت به صحبت های مریض وگوش میدهد و مدارک و بررسی می کنه من برای ارتروز پاهای مادرم رفتم تشخیص خوب بود و دارو تجویز شد وضعیت مادرم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
بسیار با حوصله و کاربلد کاملا مشکلم برطرف شد
مشکل در در ناحیه کمر و ستون فقرات
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
سلام،بهترین دکتر مغز و اعصاب هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کمردرد وتشخیص دکتربسیارعالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
دیسک گردن داشتم. قبل از خانم دکتر پیش خیلی از پزشکان رفتم. منتها با درمان خانم دکتر فرزانه بهترین جواب رو گرفتم. خیلی خوش برخورد و دقیق و با سواد هستن.
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
خیلی راضی هستم. با سواد و دقیق و خیلی با حوصله. سردرد شدید داشتم و جواب داد درمان خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
گزگز دست مراجعه و از درمان و تشخیص ایشان رضایت دارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خیلی عالی و بسیار باسوادند و مهربان و دلسوز . من درد زیاد در قسمت پشت سمت چپ داشتم پیش سه تا دکتر رفتم دردم رو تشخیص ندادن ایشون متوجه مشکل من شدند فعلا تحت درمان ازشون ممنونم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
افسردگی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
ایشون بسیار بسیار پزشک با سواد و با دقتی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
سلام دوکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بسیار باحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خیلی راضی هستم. سر درد شدید داشتم. با درمان خانم دکتر کامل رفع شد. عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بسیار دوکتور مهربان ودل سوز هست تخصصی بالای دارد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
اولین باره که به مطب خانم دکتر فرزانه مراجعه می کنیم. پدرم سکته خفیف مغزی داشتن، فکر می کنم دکتر خوب و با تجربه ای باشن، خیلی با دقت و حوصله گوش می کردن و داروهایی که تجویز کردن بنظر میاد خوب باشه، حال عمومی پدرم خدا رو شکر بهتره.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
برای مشکل میگرن به خانم دکتر مراجعه کردم و تحت درمان هستم با مصرف داروهایی که تجویز کردند سردرد هام کمتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
بسیار دکتر با حوصله و دقیقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
بسیار مهربان و خوش برخورد و توانمند
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
مشکل ام اس ،تشخیص عالی وبموقع پیگیری دلسوزانه الان هم تحت درمان ونتیجه هم عالی.باسپاس ازایشان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
نخبه واقعی. خیلی باسواد و با هوش و صبور و محترم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
بی خوابی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر با اعتمادی است از ایشان تشکر میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
کمکم کرد واقعا…
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
مشکل سکته مغزی برخورد مناسب و تشخیص درست در کل راضی هستم رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
سلام بنده روز پنجشنبه برای پسرم که لرزش شدید دست وسرداشت وقت اینترنتی گرفتم ولی چون راه ما خیلی دور بود نتوانستم خدمت برسم ضمنا مبلغ پنجاه تومان هم پرداخت کردم اگر امکان دارد مبلغ را برگردانید من نتوانستم از طریق سایت کنسل کنم شماره کارت من 621***9 بانک سامان حسن محمد جعفر
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
سلام من میگرن شدید داشتم تحت درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم و هنوز تحت درمان ایشونم . بسیار حاذق و با دقت هستن و حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
راستش من برای اضطراب مراجعه کرده بودم و انتظار داشتم با ی نسخه خوب بشم... دومین ویزیت رو هم رفتم و تحت درمانم
علائمم بهتر شده ولی خوب خوب نشدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
برای دیسک کمر،با درد پای چپ مراجعه کردم.خانم دکتر خیلی با دقت و حوصله معاینه کردن،با تجویز دارو بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
ایشان فوق العاده خوش اخلاق و با صبوری به مشکلات بیمارنشان رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
سلام خانم دکتر خیلی بادقت وصبورانه به احولات بیمارش توجه میکنه وبا تشخیص خوب بیمارش را درمان میکند من مشکل سردرد وستون فقرات دارم با داروهای خانم دکتر تازه شروع کردم انشاالله بهبود پیدا میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
دکتر خوب و با حوصله ای هست
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
فشار مغز
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
با حوصله و کاربلد، راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
عالی وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
پادرد داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
بسیار دکتر خوب با تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بسیار صبور و خوش برخورد. بنده راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
سردرد میگرنی. با صبوری به تمام صحبت های بیمار گوش میدهند و با حوصله به کار تشخیص و درمان رسیدگی میکنند.
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
خانم دکتر به شدت خوش برخورد و با حوصله هستن . فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
خیلی معمولی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
خیلی با دقت و با احترام
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
مشگل استرس و اضطراب و.. بسیار با حوصله و صبر به حرفای من گوش کردن و بسیار با دقت نوار عصب و عضله و نوار مغزی گرفتن و با حوصله و دلسوزی زیاد بررسی کردن ،ایشون بسیار همدل و همراه بودن و من کیف کردم از این همه آگاهی بهترینارو براتون آرزو میکنم خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بسیار با سواد و دقیق و با حوصله هستن. تشخیصشون عالیه و تلویزیون بهترینه. من بعد از سالها به لطف خانم دکتر از شر سر درد شدید خلاص شدم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
درد کمر که خیلی زود درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
با عرض سلام بنده سردردهای شدیدوگردن درد داشتم خدارو شکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار دقیق بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
سلام.من.مشکل.کمر.دارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
خوش رو بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پزشک بسیار صبور با سواد به همه توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
مشکل سر و کمر داشتم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
بیماری صرع
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
عالی. بسیار بسیار راضی هستم. برای بی حسی دست مراجعه کردم. درمان ایشون کاملا موثر بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
مشکلات عصبی در نیحیه گردن که دارو دادند.اما برخورد منشی زیاد دوستانه و نبود.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خانم دکتر برخورد محترمانه ای داشتند، به جزییات توجه دارن و سرسری ویزیت نمی کنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
جهت بی حسی دست مراجعه کرده بودم. معاینه و نوار عصب عضله انجام دادند و دارو تجویز فرمودند. بسیار پزشک دقیق، با اخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بسیار محترم و با اگاهی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
درحال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
دکتر بسیار محترم وخوش برخورد وقت زیادی برای بیمار میزاره وبا دقت گوش میده من پیش دو تا دکتر رفتم ولی نتونستن تشخیص بیماریم بدن از زمانی که پیش خانم دکتر آمدم خداروشکر با تشخیص درست ودارو بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عالی و خاذق
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
مشکل درد در ناحیه سر و گردن و دست داشتم و بسیار مضطرب و عصبی بودم تشخیص ایشان دیسک گردن بود و داروهای تجویزی ایشان بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
ایشون خیلی دقیق و با حوصله به همه توضیحات گوش دادن و همهچیز رو بررسی کردن تا ریشه مشکلم رو پیدا کنن. خیلی راضیم ایشون واقعا باسواد بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عالی بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
بسیار دقیق و پیگیر ممنونم از دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
خیلی خوب و با حوصله و به نظر میرسه تشخیص و تجویز اولیه تاثیر چشمگیری داشته است
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتری متخصص وخانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
دیسک کمر،تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
برخورد عالی و محیط مناسب و نوبت دهی منظم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
واقعا دکتر محترمی هستند. تا الان که تحت درمانم خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
دکتری صبور و بادقت و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
مشکل درد گردن ،شانه ،بازو و مچ دارو تجویز شد در حال مصرف دارو هستم هنوز درد دارم توکل بخدا
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
خوش اخلاق کار بلد و مجرب
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
بسیار دقیق و با حوصله و باهوش هستن.من رو کامل معاینه کردن و درد هر دو دست داشتم که ایشون خیالمو راحت کردن.
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
مشکلم حل شد اما یک چیز دیگه اضافه شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
بسیار حاذق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
واقعا دکتر بینظیریه من در عرض ۳ هفته وبااولین نسخه خوب شدم آن شاالله خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
میگرن داشتم. تحت درمانم. نمیدونم چقدر لازمه ولی برای همه نوارمغز درخواست میدادن. صبور و شنوا هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
من عصبی میشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
مشکل اضطراب و بلع
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
سردرد داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
بسیار با حوصله و مهربان و همه ی کار ها به موقع و سروقت انجام پذیرفت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
برخورد بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
بنده مدتی سر درد های بدی در پشت جمجمه داشتم.فقط با یک بار مراجعه خدمت خانم دکتر با دارو هایی که ایشان تجویز کردند مداوا شدم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
درحال درمان هستم مشکل میگرن دارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
دقت خوب. وقت گذاشتن برای بیمار. توضیح کامل و راهنمایی مناسب از خصوصیات ایشان هست.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
بسیار عالی و با حوصله هستن و دانش کافی را دارند
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
مشکل بی خوابی داشت مادرم و الان خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
خیلی راضی هستم. من چکاپ مغز کردم نگران ام اس بودم که خانم دکتر کاملا راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
فوق العاده دقیق و حاذق هستند و با حوصله و سوالات دقیق تشخیص داده و نگرانی بیمار را رفع میکنن. خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
کمر درد و همشهری هستم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
خیلی محترم و دقیق و با سواد. واقعا با حوصله هستن کاملا جواب گرفتم و همیشه دعاشون میکنیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
بسیار صبور ومتخصص در کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۱حل نشد
۱۴۰۳/۰۴/۱۴بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۲۲رفتم مطب بسته بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۶من مشکل تعادل و بی خوابی داشتم خانم دکتر خیلی بهم کمک کردن و خیلی حالم بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی دکتر با حوصله ای است و با دقت به صحبت های مریض وگوش میدهد و مدارک و بررسی می کنه من برای ارتروز پاهای مادرم رفتم تشخیص خوب بود و دارو تجویز شد وضعیت مادرم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۳۰عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار با حوصله و کاربلد کاملا مشکلم برطرف شد مشکل در در ناحیه کمر و ستون فقرات
۱۴۰۱/۱۲/۰۶سلام،بهترین دکتر مغز و اعصاب هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹کمردرد وتشخیص دکتربسیارعالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دیسک گردن داشتم. قبل از خانم دکتر پیش خیلی از پزشکان رفتم. منتها با درمان خانم دکتر فرزانه بهترین جواب رو گرفتم. خیلی خوش برخورد و دقیق و با سواد هستن.
۱۴۰۲/۰۶/۰۶خیلی راضی هستم. با سواد و دقیق و خیلی با حوصله. سردرد شدید داشتم و جواب داد درمان خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۲۱گزگز دست مراجعه و از درمان و تشخیص ایشان رضایت دارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی عالی و بسیار باسوادند و مهربان و دلسوز . من درد زیاد در قسمت پشت سمت چپ داشتم پیش سه تا دکتر رفتم دردم رو تشخیص ندادن ایشون متوجه مشکل من شدند فعلا تحت درمان ازشون ممنونم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶افسردگی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ایشون بسیار بسیار پزشک با سواد و با دقتی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام دوکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار باحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی راضی هستم. سر درد شدید داشتم. با درمان خانم دکتر کامل رفع شد. عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بسیار دوکتور مهربان ودل سوز هست تخصصی بالای دارد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶اولین باره که به مطب خانم دکتر فرزانه مراجعه می کنیم. پدرم سکته خفیف مغزی داشتن، فکر می کنم دکتر خوب و با تجربه ای باشن، خیلی با دقت و حوصله گوش می کردن و داروهایی که تجویز کردن بنظر میاد خوب باشه، حال عمومی پدرم خدا رو شکر بهتره.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴برای مشکل میگرن به خانم دکتر مراجعه کردم و تحت درمان هستم با مصرف داروهایی که تجویز کردند سردرد هام کمتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار دکتر با حوصله و دقیقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار مهربان و خوش برخورد و توانمند
۱۴۰۲/۰۴/۰۷عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۲۳مشکل ام اس ،تشخیص عالی وبموقع پیگیری دلسوزانه الان هم تحت درمان ونتیجه هم عالی.باسپاس ازایشان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱نخبه واقعی. خیلی باسواد و با هوش و صبور و محترم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۶رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بی خوابی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر با اعتمادی است از ایشان تشکر میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کمکم کرد واقعا…
۱۴۰۴/۰۶/۱۷مشکل سکته مغزی برخورد مناسب و تشخیص درست در کل راضی هستم رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵سلام بنده روز پنجشنبه برای پسرم که لرزش شدید دست وسرداشت وقت اینترنتی گرفتم ولی چون راه ما خیلی دور بود نتوانستم خدمت برسم ضمنا مبلغ پنجاه تومان هم پرداخت کردم اگر امکان دارد مبلغ را برگردانید من نتوانستم از طریق سایت کنسل کنم شماره کارت من 621***9 بانک سامان حسن محمد جعفر
۱۴۰۴/۰۳/۱۵سلام من میگرن شدید داشتم تحت درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم و هنوز تحت درمان ایشونم . بسیار حاذق و با دقت هستن و حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۲/۲۱راستش من برای اضطراب مراجعه کرده بودم و انتظار داشتم با ی نسخه خوب بشم... دومین ویزیت رو هم رفتم و تحت درمانم علائمم بهتر شده ولی خوب خوب نشدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای دیسک کمر،با درد پای چپ مراجعه کردم.خانم دکتر خیلی با دقت و حوصله معاینه کردن،با تجویز دارو بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ایشان فوق العاده خوش اخلاق و با صبوری به مشکلات بیمارنشان رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سلام خانم دکتر خیلی بادقت وصبورانه به احولات بیمارش توجه میکنه وبا تشخیص خوب بیمارش را درمان میکند من مشکل سردرد وستون فقرات دارم با داروهای خانم دکتر تازه شروع کردم انشاالله بهبود پیدا میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر خوب و با حوصله ای هست
۱۴۰۲/۰۸/۰۷فشار مغز
۱۴۰۴/۰۷/۰۸با حوصله و کاربلد، راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پادرد داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار دکتر خوب با تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار صبور و خوش برخورد. بنده راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سردرد میگرنی. با صبوری به تمام صحبت های بیمار گوش میدهند و با حوصله به کار تشخیص و درمان رسیدگی میکنند.
۱۴۰۲/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خانم دکتر به شدت خوش برخورد و با حوصله هستن . فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی معمولی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴خیلی با دقت و با احترام
۱۴۰۵/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸مشگل استرس و اضطراب و.. بسیار با حوصله و صبر به حرفای من گوش کردن و بسیار با دقت نوار عصب و عضله و نوار مغزی گرفتن و با حوصله و دلسوزی زیاد بررسی کردن ،ایشون بسیار همدل و همراه بودن و من کیف کردم از این همه آگاهی بهترینارو براتون آرزو میکنم خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار با سواد و دقیق و با حوصله هستن. تشخیصشون عالیه و تلویزیون بهترینه. من بعد از سالها به لطف خانم دکتر از شر سر درد شدید خلاص شدم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷درد کمر که خیلی زود درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۸با عرض سلام بنده سردردهای شدیدوگردن درد داشتم خدارو شکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار دقیق بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹سلام.من.مشکل.کمر.دارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳خوش رو بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴پزشک بسیار صبور با سواد به همه توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل سر و کمر داشتم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بیماری صرع
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی. بسیار بسیار راضی هستم. برای بی حسی دست مراجعه کردم. درمان ایشون کاملا موثر بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۶مشکلات عصبی در نیحیه گردن که دارو دادند.اما برخورد منشی زیاد دوستانه و نبود.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خانم دکتر برخورد محترمانه ای داشتند، به جزییات توجه دارن و سرسری ویزیت نمی کنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷جهت بی حسی دست مراجعه کرده بودم. معاینه و نوار عصب عضله انجام دادند و دارو تجویز فرمودند. بسیار پزشک دقیق، با اخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بسیار محترم و با اگاهی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۰۴درحال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۰دکتر بسیار محترم وخوش برخورد وقت زیادی برای بیمار میزاره وبا دقت گوش میده من پیش دو تا دکتر رفتم ولی نتونستن تشخیص بیماریم بدن از زمانی که پیش خانم دکتر آمدم خداروشکر با تشخیص درست ودارو بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی و خاذق
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل درد در ناحیه سر و گردن و دست داشتم و بسیار مضطرب و عصبی بودم تشخیص ایشان دیسک گردن بود و داروهای تجویزی ایشان بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳ایشون خیلی دقیق و با حوصله به همه توضیحات گوش دادن و همهچیز رو بررسی کردن تا ریشه مشکلم رو پیدا کنن. خیلی راضیم ایشون واقعا باسواد بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار دقیق و پیگیر ممنونم از دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی خوب و با حوصله و به نظر میرسه تشخیص و تجویز اولیه تاثیر چشمگیری داشته است
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتری متخصص وخانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دیسک کمر،تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برخورد عالی و محیط مناسب و نوبت دهی منظم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳واقعا دکتر محترمی هستند. تا الان که تحت درمانم خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکتری صبور و بادقت و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۴مشکل درد گردن ،شانه ،بازو و مچ دارو تجویز شد در حال مصرف دارو هستم هنوز درد دارم توکل بخدا
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خوش اخلاق کار بلد و مجرب
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار دقیق و با حوصله و باهوش هستن.من رو کامل معاینه کردن و درد هر دو دست داشتم که ایشون خیالمو راحت کردن.
۱۴۰۱/۱۲/۰۶مشکلم حل شد اما یک چیز دیگه اضافه شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار حاذق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳واقعا دکتر بینظیریه من در عرض ۳ هفته وبااولین نسخه خوب شدم آن شاالله خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۳/۰۵/۲۵میگرن داشتم. تحت درمانم. نمیدونم چقدر لازمه ولی برای همه نوارمغز درخواست میدادن. صبور و شنوا هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴من عصبی میشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳مشکل اضطراب و بلع در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سردرد داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار با حوصله و مهربان و همه ی کار ها به موقع و سروقت انجام پذیرفت
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برخورد بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بنده مدتی سر درد های بدی در پشت جمجمه داشتم.فقط با یک بار مراجعه خدمت خانم دکتر با دارو هایی که ایشان تجویز کردند مداوا شدم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴درحال درمان هستم مشکل میگرن دارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دقت خوب. وقت گذاشتن برای بیمار. توضیح کامل و راهنمایی مناسب از خصوصیات ایشان هست.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار عالی و با حوصله هستن و دانش کافی را دارند
۱۴۰۲/۰۴/۰۳مشکل بی خوابی داشت مادرم و الان خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خیلی راضی هستم. من چکاپ مغز کردم نگران ام اس بودم که خانم دکتر کاملا راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فوق العاده دقیق و حاذق هستند و با حوصله و سوالات دقیق تشخیص داده و نگرانی بیمار را رفع میکنن. خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۴/۱۰/۲۹کمر درد و همشهری هستم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳خیلی محترم و دقیق و با سواد. واقعا با حوصله هستن کاملا جواب گرفتم و همیشه دعاشون میکنیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸