دکتر خوب، متعهد، با شخصیت، زمان مناسب جهت ویزیت بیماران قرار میده، من دیسک کمر داشتم که با تشخیص ،نوشتن دارو و معرفی فیزیوتراپ خوب تونستم به بهبودی قابل قبول برسم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
دکتر خیلی خوبی است با دقت به حرف گوش میده بعدش برای ام آر تصور برات دارو میده کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
انگشتان دست راست
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
تشخیص دیسک
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار دکتر خوب وعالی هست کارشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
مادرم تعویض مفصل زانو داشتن که خیلی رضایت دارن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مشکل درد کتف داشتم، به درستی تشخیص داد
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
عالی هستند خیلی دکتر خوب و با توجه بالا
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
دکتر مادرم بودن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ابتدای درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
زانو درد ۲ بار مراجعه کردم بدون mri دارو ندادن ب نظرم خیلی خوبه چون داروی الکی ندادن دکتر حتی من خاستم ایشون گفتن نه
ایشان دکتری متخصص و متعهد و با اخلاق بودند. نظرشان حرفه ای بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
عدم وجود نظم در حضور به موقع دکتر.با وجود اینکه نوبت ساعت ۵ عصر بود ساعت شش و نیم دکتر وارد مطب شد و زمان انتظار بیش از ۳ ساعت شد.ظاهرا این رویه عادی بود و هیچگونه توضیحی به بیماران داده نشد.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دکتر با سوادی است و با دقت معاینه می کند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
ترساندن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کمردرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بسیار با حوصله و باتجربه
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
منشی اقای دکتر نام کوچک بیمار صدا زد بجای نام خانوادگی و این میشه گفت یک نوع بی احترامی یا کوچک کردن فرد . مادرم بالای ۷۵ ساله به نام کوچک خودش جلوی دیگران صدا زد لطفا این رفتار اصلاح شود
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
بسیار مهربان و خوش برخورد گردن درد داشتم با تشخیص و تجویز مناسب گردن دردم درمان شد ولی همچنان نیاز به مراقبت داره
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بسیار با حوصله و تشخیص به موقع
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
مشکلمان خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بهش ایمان دارم کارش بیسارخوب وباتجربه هست
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
عمل قوزک پا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
با درود : بابت برگشت انگشت شست م در تنیس 2 سال پیش و پارسال بابت پیچیدن پام Sprained ankle به مطب دکتر مراجعه کردم ایشان بسیار توانمند بودند و دستیارشون هم خیلی مهربان فقط مشکل انتظار زیاد برای وزیت ه که خیلی نمیشه خورده گرفت به هر حال ایشان قبلش بیمارستان هستند و شاید اطاق عمل بودند و خیلی دست خودشون نیست تایم ها و مشکل بعدی اینه هزینه های درمان رو sos پوشش نمیده و می گویند قیمت ها از تعرفه خیلی بالاتر است.
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
دو سال پیش مادرم تعویض مفصل زانو کردند پیش ایشون و عالی بود . خیلی راضی هستیم . با تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
با دقت و باحوصله و با اطلاعات خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
پاره گی بخشی از عضلات بازو. تشخیص عالی و درمان بسیارموثر بود.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
ببلبیلتب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
دست درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
خیلی خیلی دکتر با تجربه و خوبیه و با صبر و حوصله به صحبت مریض گوش میکنه و درمان میکنه .
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
مشکل پارگی رباط کتف داشتم. تشخیص دقیق دادندو با فیزیوتراپی کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
خارپاشنه داشتم وبعدهاهم برایزانودرد مراجعه کردم وبسیارپزشک بااخلاق وخوب وباحوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
عالی و مورد تایید
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
عالی ف
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مشکل درد در ناحیه دست و کتف
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
فعلا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عمل
موفقیت آمیز
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
عمل لگن و استخوان اقوام من رو انجام دادند عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
متبحروعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
من حدود ۱۰ سال بود که حداقل سالی دوبار بخاطر درد مچ پا حدود یک هفته نمیتونستم هیچ حرکتی بکنم .الحمدلله از برج ۴ سال ۱۴۰۱ که پیش دکتر اومدم کاملا برطرف شده .
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
درمان ادامه داره
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
مامانم ساییدگی زانو داشت پیش دکتر عجل کردن نتیجه عالی شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
سلام خیلی مهربون دلسوز خاکی باادب ومحترم تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مشکل مچ پا که با تشخیص و پیگیری درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
دو بار ویزیت شدم، هر بار بیش از ۵ ساعت در مطب منتظر بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیاردکتر حاذق و با اخلاق تشخیص سریع ومنشی محترم و خوش اخلاقشون و اینکه من هر دکتری رفتم تشخیص ندادن فقط ایشون تشخیص دادن ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
من با مشکل پارگی تاندن سرشانه مراجعه کردم وایشان بسیار ماهرانه تشخیص دادن ومرا معالجه کردن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آقای دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد و با حوصله هستند. مامانم جراحی تعویض مفصل زانو انجام داده پیش ایشون. خیلی راضیه. عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
با مشکل درد زانو شدید مراجعه نمودم و باتوجه به اینکه قبلا هم توسط پزشکان دیگر مورد معاینه قرار گرفته بودم و یک بار تزریق زانو انجام شده بود ایشان هم با بررسی تصویر جدید با تشخیص اینکه هنوز برای تعویض مفصل فرصت باقیست یک بار دیگر هم تزریق انجام دادند.
درمورد اطلاعات و تشخیص و حسن اخلاقشون هم راضی بودیم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
در حال تشخیص و درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
پارگی تاندون شانه. ۵۰ درصد خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
بنده تاندون انگشت دستم قطع شده دکتر ارفع خیلی خوب تشخیص دادن وعمل دستم انجام دادن بخاطر نامساعد بودن شرایط مالی اصلا هزینه ای هم ازم نگرفتن خداروشکر عملم خوب انجام شد و انگشت دستم خوب شدوحرکت میکند. دستشون دردنکنه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
کتف درد
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
درد زانو
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
پزشکی با اخلاق و با حوصله و با سواد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار با حوصله با تخصص
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
کمردرد و زانو ها
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
درد زانو فعلا استراحت
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
معاینه دقیق و با حوصله انجام دادن، هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
من مشکل دیسک خفیف کمر داشتم که ایشون به خوبی و با تجویز فیزیوتراپی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
فوقالعاده با اخلاق و با سواد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بهترین و حرفه ای ترین دکتر مادرم پیش دکتر عمل زانو داشتن خیلی عالی شده زانوشون بعد از عمل
حرف ندارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تازه شروع به درمان کردم نمیدونم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خوب عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دقت در معاینه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
کارشان خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
به نظر با تجربه وبا اعتماد به نفس میاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
خداخیرش بده عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالی. بسیار نکته سنج و ریز بین. ومحترم و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار خوب و بارفتاری دوستانه بدون ژسط دکتری کارش را با قدرت انجام میدهد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
عالی وخوش برخوردوخاکی
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
تزریق کورتون برای درد شانه
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مش زانو عالی شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
پارگی تاندون شانه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
کف پای دخترم صاف بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
جواب ام آر آی و مبخوان نشون بدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
سلام عرض ادب اقای دکتر بسیار عالی خوش برخورد حاذق و کاردان و منشی هم خانم بسیار مهربان و دوست داشتنی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
بسیار دکتر حاذقی هستن و مشکل زانوی من حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
نکته مثبت : هنگام جراحی خواستم که بخیه ها تمیز باشند ، دقت کردند که تمیز برش و دوخت انجام شود انتظار میرفت روز بعد جراحی در بیمارستان ویزیت کنند که ویزیت و توضیح بعد عمل نداشتند، و به ویزت هفته بعد در مطب دادند
مشکلی را مکرر بیان کردم و قبول نداشتند و از ارس و عدم حرکت من می دانستند ، اما هنوز با وجود فیزیو تراپی درست نشده و با ان درگیرم ، با وجود تمرین مناسب فیزیو ترامی ،اما سفتی و عدم امکان درجه حرکتی مناسب درمچ پا مشهود است
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بسیار حاذق و خوش اخلاق وهمچنین پرسنل خیلی مودب و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
دقیق وحرفهای و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ممنونم از زحمات دکتر ارش ارفع کارش خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
دکتر خوب، متعهد، با شخصیت، زمان مناسب جهت ویزیت بیماران قرار میده، من دیسک کمر داشتم که با تشخیص ،نوشتن دارو و معرفی فیزیوتراپ خوب تونستم به بهبودی قابل قبول برسم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۲دکتر خیلی خوبی است با دقت به حرف گوش میده بعدش برای ام آر تصور برات دارو میده کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۳۰انگشتان دست راست
۱۴۰۰/۰۷/۰۹تشخیص دیسک
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار دکتر خوب وعالی هست کارشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۹مادرم تعویض مفصل زانو داشتن که خیلی رضایت دارن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲مشکل درد کتف داشتم، به درستی تشخیص داد
۱۴۰۱/۰۹/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵عالی هستند خیلی دکتر خوب و با توجه بالا
۱۴۰۱/۰۱/۱۰دکتر مادرم بودن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ابتدای درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱زانو درد ۲ بار مراجعه کردم بدون mri دارو ندادن ب نظرم خیلی خوبه چون داروی الکی ندادن دکتر حتی من خاستم ایشون گفتن نه
۱۴۰۳/۱۰/۱۹کمردرد(التروزکمر)داشتم فیزیوتراپی برام تجویزکردن بهترشدم…
۱۴۰۳/۰۶/۰۲عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکترباحوصله ودقیق میباشد
۱۴۰۱/۰۶/۱۷مشکل دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲آرتروز زانو با تزریق خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰درد در قسمت ارنج فوق العاده اگاه و دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶ایشان دکتری متخصص و متعهد و با اخلاق بودند. نظرشان حرفه ای بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عدم وجود نظم در حضور به موقع دکتر.با وجود اینکه نوبت ساعت ۵ عصر بود ساعت شش و نیم دکتر وارد مطب شد و زمان انتظار بیش از ۳ ساعت شد.ظاهرا این رویه عادی بود و هیچگونه توضیحی به بیماران داده نشد.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکتر با سوادی است و با دقت معاینه می کند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷ترساندن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴کمردرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار با حوصله و باتجربه
۱۴۰۱/۰۲/۲۸منشی اقای دکتر نام کوچک بیمار صدا زد بجای نام خانوادگی و این میشه گفت یک نوع بی احترامی یا کوچک کردن فرد . مادرم بالای ۷۵ ساله به نام کوچک خودش جلوی دیگران صدا زد لطفا این رفتار اصلاح شود
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بسیار مهربان و خوش برخورد گردن درد داشتم با تشخیص و تجویز مناسب گردن دردم درمان شد ولی همچنان نیاز به مراقبت داره
۱۴۰۲/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۴تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار با حوصله و تشخیص به موقع
۱۴۰۵/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مشکلمان خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بهش ایمان دارم کارش بیسارخوب وباتجربه هست
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عمل قوزک پا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵با درود : بابت برگشت انگشت شست م در تنیس 2 سال پیش و پارسال بابت پیچیدن پام Sprained ankle به مطب دکتر مراجعه کردم ایشان بسیار توانمند بودند و دستیارشون هم خیلی مهربان فقط مشکل انتظار زیاد برای وزیت ه که خیلی نمیشه خورده گرفت به هر حال ایشان قبلش بیمارستان هستند و شاید اطاق عمل بودند و خیلی دست خودشون نیست تایم ها و مشکل بعدی اینه هزینه های درمان رو sos پوشش نمیده و می گویند قیمت ها از تعرفه خیلی بالاتر است.
۱۴۰۵/۰۳/۱۳دو سال پیش مادرم تعویض مفصل زانو کردند پیش ایشون و عالی بود . خیلی راضی هستیم . با تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۶با دقت و باحوصله و با اطلاعات خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵پاره گی بخشی از عضلات بازو. تشخیص عالی و درمان بسیارموثر بود.
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ببلبیلتب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دست درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۱۶خیلی خیلی دکتر با تجربه و خوبیه و با صبر و حوصله به صحبت مریض گوش میکنه و درمان میکنه .
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مشکل پارگی رباط کتف داشتم. تشخیص دقیق دادندو با فیزیوتراپی کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷خارپاشنه داشتم وبعدهاهم برایزانودرد مراجعه کردم وبسیارپزشک بااخلاق وخوب وباحوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی و مورد تایید
۱۴۰۳/۰۴/۰۸عالی ف
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشکل درد در ناحیه دست و کتف
۱۴۰۲/۰۳/۰۷فعلا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عمل لگن و استخوان اقوام من رو انجام دادند عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱متبحروعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸من حدود ۱۰ سال بود که حداقل سالی دوبار بخاطر درد مچ پا حدود یک هفته نمیتونستم هیچ حرکتی بکنم .الحمدلله از برج ۴ سال ۱۴۰۱ که پیش دکتر اومدم کاملا برطرف شده .
۱۴۰۲/۰۱/۱۵درمان ادامه داره
۱۴۰۱/۰۲/۲۴مامانم ساییدگی زانو داشت پیش دکتر عجل کردن نتیجه عالی شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۵سلام خیلی مهربون دلسوز خاکی باادب ومحترم تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۴مشکل مچ پا که با تشخیص و پیگیری درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۱دو بار ویزیت شدم، هر بار بیش از ۵ ساعت در مطب منتظر بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیاردکتر حاذق و با اخلاق تشخیص سریع ومنشی محترم و خوش اخلاقشون و اینکه من هر دکتری رفتم تشخیص ندادن فقط ایشون تشخیص دادن ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۱/۰۲/۱۶من با مشکل پارگی تاندن سرشانه مراجعه کردم وایشان بسیار ماهرانه تشخیص دادن ومرا معالجه کردن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶آقای دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد و با حوصله هستند. مامانم جراحی تعویض مفصل زانو انجام داده پیش ایشون. خیلی راضیه. عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲با مشکل درد زانو شدید مراجعه نمودم و باتوجه به اینکه قبلا هم توسط پزشکان دیگر مورد معاینه قرار گرفته بودم و یک بار تزریق زانو انجام شده بود ایشان هم با بررسی تصویر جدید با تشخیص اینکه هنوز برای تعویض مفصل فرصت باقیست یک بار دیگر هم تزریق انجام دادند. درمورد اطلاعات و تشخیص و حسن اخلاقشون هم راضی بودیم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۲در حال تشخیص و درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷پارگی تاندون شانه. ۵۰ درصد خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بنده تاندون انگشت دستم قطع شده دکتر ارفع خیلی خوب تشخیص دادن وعمل دستم انجام دادن بخاطر نامساعد بودن شرایط مالی اصلا هزینه ای هم ازم نگرفتن خداروشکر عملم خوب انجام شد و انگشت دستم خوب شدوحرکت میکند. دستشون دردنکنه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹کتف درد
۱۴۰۲/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱درد زانو
۱۴۰۱/۱۰/۰۷پزشکی با اخلاق و با حوصله و با سواد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار با حوصله با تخصص
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۲کمردرد و زانو ها
۱۴۰۳/۰۷/۳۰درد زانو فعلا استراحت
۱۴۰۲/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰معاینه دقیق و با حوصله انجام دادن، هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۱/۰۲/۱۷من مشکل دیسک خفیف کمر داشتم که ایشون به خوبی و با تجویز فیزیوتراپی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹فوقالعاده با اخلاق و با سواد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بهترین و حرفه ای ترین دکتر مادرم پیش دکتر عمل زانو داشتن خیلی عالی شده زانوشون بعد از عمل حرف ندارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تازه شروع به درمان کردم نمیدونم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دقت در معاینه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲کارشان خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹به نظر با تجربه وبا اعتماد به نفس میاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۲خداخیرش بده عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی. بسیار نکته سنج و ریز بین. ومحترم و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار خوب و بارفتاری دوستانه بدون ژسط دکتری کارش را با قدرت انجام میدهد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی وخوش برخوردوخاکی
۱۴۰۳/۰۴/۲۰تزریق کورتون برای درد شانه
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مش زانو عالی شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۴پارگی تاندون شانه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲کف پای دخترم صاف بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱جواب ام آر آی و مبخوان نشون بدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام عرض ادب اقای دکتر بسیار عالی خوش برخورد حاذق و کاردان و منشی هم خانم بسیار مهربان و دوست داشتنی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بسیار دکتر حاذقی هستن و مشکل زانوی من حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸نکته مثبت : هنگام جراحی خواستم که بخیه ها تمیز باشند ، دقت کردند که تمیز برش و دوخت انجام شود انتظار میرفت روز بعد جراحی در بیمارستان ویزیت کنند که ویزیت و توضیح بعد عمل نداشتند، و به ویزت هفته بعد در مطب دادند مشکلی را مکرر بیان کردم و قبول نداشتند و از ارس و عدم حرکت من می دانستند ، اما هنوز با وجود فیزیو تراپی درست نشده و با ان درگیرم ، با وجود تمرین مناسب فیزیو ترامی ،اما سفتی و عدم امکان درجه حرکتی مناسب درمچ پا مشهود است
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار حاذق و خوش اخلاق وهمچنین پرسنل خیلی مودب و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۲دقیق وحرفهای و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ممنونم از زحمات دکتر ارش ارفع کارش خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷