واقعا دکتر خوبی است 15 سال تحت نظر ایشان بودم.
نزدیک بینی
من دیابت دارم وتحت نظر دکتر معاینه میشم
بسیار عالی
هیچنتیجه ای حاصل نشد
چشم مادرم جرم گرفته بود. لیزر کردند. رضایتبخش بود.
عااالی
بهترین دکتری که میشناسم
عمل آب مروارید فقط ویزیت شدم این بنده خدا بخاطر اینکه کار من راه بیفته تا تهران رفت واسه من لنز مخصوص پیدا کنه ازش ممنونم
خیلی دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
عالی بودند
از سال ۶۳ بیمار ایشان هستم
اخلاق خیلی خوبی دارن و کارشون خوبه
چکاپ دوره ای
همسرم تاری دید شدید داشت آقای دکتر بهش دارو داد سریع خوب شد
خوب بود
خوب بودن
فوقالعاده هستند، تشخیص عالی و مشاوره کامل و مسئولانه یکی از ویژگیهای بارز ایشونه
دکتر ناصر فرهنگ جراح و پزشک بینظیری است
با حوصله و دقیق
نمره ای چشم
عالی و حاذق
معاینه
عدم رضایت
دکتر خیلی خوبی هستن
چشم رو عمل لازیک کردم خداروشکر عالی
عمل آب مرواید انجام داده ام و نتیجه خوب بود
عالی بود
خیلی خوب
زخم قرنیه
بینایی سنجی
با سلام دکتر واقعا خوبی هستن
حساسیت
تعیین نمره عینک
خیلی عالی
عالی هستن
استیگمات
بسیار دکت
دکتر خوب و باتجربه
برای ویزیت برای عمل لازک
......
دکتر خوبی هستند
تعویض شیشه عینک
ضعیف بودن
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
واقعا دکتر خوبی است 15 سال تحت نظر ایشان بودم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷نزدیک بینی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶من دیابت دارم وتحت نظر دکتر معاینه میشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸هیچنتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸چشم مادرم جرم گرفته بود. لیزر کردند. رضایتبخش بود.
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عااالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۷بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۱/۱۱/۱۴عمل آب مروارید فقط ویزیت شدم این بنده خدا بخاطر اینکه کار من راه بیفته تا تهران رفت واسه من لنز مخصوص پیدا کنه ازش ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خیلی دکتر خوبی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالی بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۲از سال ۶۳ بیمار ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸اخلاق خیلی خوبی دارن و کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴چکاپ دوره ای
۱۴۰۴/۰۸/۲۴همسرم تاری دید شدید داشت آقای دکتر بهش دارو داد سریع خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فوقالعاده هستند، تشخیص عالی و مشاوره کامل و مسئولانه یکی از ویژگیهای بارز ایشونه
۱۳۹۹/۰۳/۲۳دکتر ناصر فرهنگ جراح و پزشک بینظیری است
۱۴۰۱/۱۰/۲۸با حوصله و دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷نمره ای چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۲۴معاینه
۱۴۰۱/۰۶/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸چشم رو عمل لازیک کردم خداروشکر عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عمل آب مرواید انجام داده ام و نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۳زخم قرنیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۶بینایی سنجی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵با سلام دکتر واقعا خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱حساسیت
۱۴۰۳/۰۲/۱۲تعیین نمره عینک
۱۴۰۱/۱۱/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۴استیگمات
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بسیار دکت
۱۳۹۷/۰۹/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۶دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۳برای ویزیت برای عمل لازک
۱۳۹۷/۰۵/۲۱......
۱۴۰۲/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۰تعویض شیشه عینک
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ضعیف بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸