عمل لیزیک چشم انجام دادم تقریبا 1هفته گذشته ولی مشکلی ندلشتم ولس شوهرم 2ماه پیش عمل کرده مشکلی نداشتن پیش همین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
جراحی عمل چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
انحراف چشم که خداروشکر با عمل ایشان خوب شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
عمل لیزر
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
ده سال قبل لنز گذاشتن برای چشمم. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
عفونت چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
من برای معاینه چشم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار عالی عمل لیزیک انحام دادم لنز گذاشتم چشمم ضعیف بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
من پیش ایشون عمل لازک انجام دادم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
مادرم عمل آر کی انجام دادند و عالی بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
معاینه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عالی بی نظیر
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
عمل بسیارخوبی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عاااااالیییی من مامانم وداداشم 20 الی 30سال پیش عمل کردن هیچ مشکلی هم ندارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
ناخونک چشمم را خارج کردم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
بسیار پزشک
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
جهت عمل لیزر مراجعه کرده عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عمل چشم انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
چکاپ سالانه
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
عمل لیزیک چشم داشتم و الان قرین به 20 سال هست که هسچ عارضهای نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
آب مروارید راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
سلام بسیار عالی بود ه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
کارش بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
عمل لیزیک انجام دادم که واقعا کارشون حرف نداشت وخیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
سنجش بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عمل اب مروارید با موفقیت تمام
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
6 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم از کارشون تااالانم هیچ مشکلی واسم بوجود نیومده
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
انسانی سریف وپزشکی ماهر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
شستشوی لنز چشمی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
من عمل انحراف چشم داشتم و خیلی ازشون راضی هستم خدا طول عمر به ایشان بده واقعا متخصص عالی هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
فقط یکبار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
دوستی گفتند ایشان را در مکه زیارت کرده اند.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دوهفته از عمل میل زنی چشم پسرم میگذره ولی هنوز گاهی ابریزش داره طبیعی؟
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
لیزیک انجام دادم راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خیلی عالی هستند،تخصصشون عالیه،خداخیربهشون عطاکنه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عمل لیزیک prk برای من انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
سلام اقای دکتر چشمم را لیزیک کردن عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
نوبت گرفتن خیلی سخته
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
سلام .من چشم هام از کودکی دچار تنبلی بود. در سنین بالاتر دچار ضعف چشمی شدم. نزدیک بینم خوب بود ولی دوربینم ضعیف بود. توسط دکتر عمل لازک انجام دادم. کارشون فوق العاده بود ایشون واقعا تجربه دارن. سرعت عمل بالایی دارن. بی نهایت از کارشون راضی هستم. سپاس دکتر جان.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عمل چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
عمل چشم انجام دادیم نتیجه ی خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
جراح بسیار مجرب وکوتاهترین راه برای درمانی مفید
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
معاینه چشم
۱۳۹۸/۰۱/۲۰
سال 90 لیزیک کردم الان برا چکاب میرم
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
عمل ناخنک چشم داشتم و بسیار حالی جراحی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
معاینه کردیم، پیرچمی داشتیم عینک گرفتیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
ناخنکداشتم دارو مصرف کردم یک مدت آرام شد ولی الآن شدید درد می کند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
بله عالی بود .خدا خیر دهد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بی نظیرررررر
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
جراحی لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
عمل چشم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
پسرم احتیاج به عمل میل زدن و باز کردن مجرای اشکی داشت که دکتر مرتضوی به بهترین نحو واسش عمل کردن0
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
عمل چشم بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
لیزیک کردم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
تاری دید.خیلی ببهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
چشم راست براثراب نرواریدعمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
چشم مادربزرگم مشکل داشت و بهترشد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ویروس چشمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکترخیلی خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عمل لیزیک چشم انجام دادم تقریبا 1هفته گذشته ولی مشکلی ندلشتم ولس شوهرم 2ماه پیش عمل کرده مشکلی نداشتن پیش همین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷جراحی عمل چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵انحراف چشم که خداروشکر با عمل ایشان خوب شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲عمل لیزر
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ده سال قبل لنز گذاشتن برای چشمم. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عفونت چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷خوب است
۱۳۹۹/۰۴/۰۴من برای معاینه چشم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار عالی عمل لیزیک انحام دادم لنز گذاشتم چشمم ضعیف بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۷من پیش ایشون عمل لازک انجام دادم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۳مادرم عمل آر کی انجام دادند و عالی بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴معاینه
۱۳۹۹/۰۴/۰۶عالی بی نظیر
۱۳۹۸/۰۳/۳۰عمل بسیارخوبی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عاااااالیییی من مامانم وداداشم 20 الی 30سال پیش عمل کردن هیچ مشکلی هم ندارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ناخونک چشمم را خارج کردم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۱بسیار پزشک
۱۳۹۸/۰۱/۱۷جهت عمل لیزر مراجعه کرده عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عمل چشم انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷چکاپ سالانه
۱۳۹۸/۰۹/۰۵عمل لیزیک چشم داشتم و الان قرین به 20 سال هست که هسچ عارضهای نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱آب مروارید راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴سلام بسیار عالی بود ه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱کارش بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عمل لیزیک انجام دادم که واقعا کارشون حرف نداشت وخیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳سنجش بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عمل اب مروارید با موفقیت تمام
۱۴۰۰/۰۷/۱۹6 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم از کارشون تااالانم هیچ مشکلی واسم بوجود نیومده
۱۳۹۸/۰۴/۲۸انسانی سریف وپزشکی ماهر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷شستشوی لنز چشمی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵من عمل انحراف چشم داشتم و خیلی ازشون راضی هستم خدا طول عمر به ایشان بده واقعا متخصص عالی هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۱فقط یکبار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶دوستی گفتند ایشان را در مکه زیارت کرده اند.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶دوهفته از عمل میل زنی چشم پسرم میگذره ولی هنوز گاهی ابریزش داره طبیعی؟
۱۴۰۰/۰۵/۲۰لیزیک انجام دادم راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خیلی عالی هستند،تخصصشون عالیه،خداخیربهشون عطاکنه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عمل لیزیک prk برای من انجام دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سلام اقای دکتر چشمم را لیزیک کردن عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۸نوبت گرفتن خیلی سخته
۱۴۰۰/۱۰/۰۷سلام .من چشم هام از کودکی دچار تنبلی بود. در سنین بالاتر دچار ضعف چشمی شدم. نزدیک بینم خوب بود ولی دوربینم ضعیف بود. توسط دکتر عمل لازک انجام دادم. کارشون فوق العاده بود ایشون واقعا تجربه دارن. سرعت عمل بالایی دارن. بی نهایت از کارشون راضی هستم. سپاس دکتر جان.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عمل چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عمل چشم انجام دادیم نتیجه ی خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲جراح بسیار مجرب وکوتاهترین راه برای درمانی مفید
۱۳۹۹/۱۲/۰۲معاینه چشم
۱۳۹۸/۰۱/۲۰سال 90 لیزیک کردم الان برا چکاب میرم
۱۳۹۸/۰۹/۱۱عمل ناخنک چشم داشتم و بسیار حالی جراحی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸معاینه کردیم، پیرچمی داشتیم عینک گرفتیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷ناخنکداشتم دارو مصرف کردم یک مدت آرام شد ولی الآن شدید درد می کند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲بله عالی بود .خدا خیر دهد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بی نظیرررررر
۱۳۹۸/۱۰/۱۴جراحی لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عمل چشم خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴پسرم احتیاج به عمل میل زدن و باز کردن مجرای اشکی داشت که دکتر مرتضوی به بهترین نحو واسش عمل کردن0
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عمل چشم بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲لیزیک کردم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷تاری دید.خیلی ببهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰چشم راست براثراب نرواریدعمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲چشم مادربزرگم مشکل داشت و بهترشد
۱۳۹۹/۱۰/۲۲