عالیییی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

ویروس چشمی

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

دکترخیلی خیلی خوبی هست

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

عمل لیزیک چشم انجام دادم تقریبا 1هفته گذشته ولی مشکلی ندلشتم ولس شوهرم 2ماه پیش عمل کرده مشکلی نداشتن پیش همین دکتر

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

جراحی عمل چشم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

انحراف چشم که خداروشکر با عمل ایشان خوب شدم

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

عمل لیزر

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

ده سال قبل لنز گذاشتن برای چشمم. و راضی بودم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

موفقیت آمیز

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

عفونت چشم

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

عالی بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

خوب است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

من برای معاینه چشم رفتم و راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بسیار عالی عمل لیزیک انحام دادم لنز گذاشتم چشمم ضعیف بود

۱۳۹۸/۰۳/۲۷

من پیش ایشون عمل لازک انجام دادم عالی بودن

۱۳۹۹/۰۳/۲۳

مادرم عمل آر کی انجام دادند و عالی بود.

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

معاینه

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

عالی بی نظیر

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

عمل بسیارخوبی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عاااااالیییی من مامانم وداداشم 20 الی 30سال پیش عمل کردن هیچ مشکلی هم ندارن

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

ناخونک چشمم را خارج کردم

۱۳۹۹/۰۵/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

بسیار پزشک

۱۳۹۸/۰۱/۱۷

جهت عمل لیزر مراجعه کرده عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عمل چشم انجام دادم بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

چکاپ سالانه

۱۳۹۸/۰۹/۰۵

عمل لیزیک چشم داشتم و الان قرین به 20 سال هست که هسچ عارضهای نداشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

آب مروارید راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

سلام بسیار عالی بود ه

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

عمل لیزیک

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

کارش بسیار عالیه

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

عمل لیزیک انجام دادم که واقعا کارشون حرف نداشت وخیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

سنجش بینایی

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عمل اب مروارید با موفقیت تمام

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

6 سال پیش عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم از کارشون تااالانم هیچ مشکلی واسم بوجود نیومده

۱۳۹۸/۰۴/۲۸

انسانی سریف وپزشکی ماهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

شستشوی لنز چشمی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

من عمل انحراف چشم داشتم و خیلی ازشون راضی هستم خدا طول عمر به ایشان بده واقعا متخصص عالی هستش

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

فقط یکبار ویزیت شدم

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

دوستی گفتند ایشان را در مکه زیارت کرده اند.

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

دوهفته از عمل میل زنی چشم پسرم میگذره ولی هنوز گاهی ابریزش داره طبیعی؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

لیزیک انجام دادم راضیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

خیلی عالی هستند،تخصصشون عالیه،خداخیربهشون عطاکنه

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

عمل لیزیک prk برای من انجام دادن

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

سلام اقای دکتر چشمم را لیزیک کردن عالی بود کارشون

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

نوبت گرفتن خیلی سخته

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

سلام .من چشم هام از کودکی دچار تنبلی بود. در سنین بالاتر دچار ضعف چشمی شدم. نزدیک بینم خوب بود ولی دوربینم ضعیف بود. توسط دکتر عمل لازک انجام دادم. کارشون فوق العاده بود ایشون واقعا تجربه دارن. سرعت عمل بالایی دارن. بی نهایت از کارشون راضی هستم. سپاس دکتر جان.

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

فقط ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

عمل چشم انجام دادیم نتیجه ی خوبی گرفتیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

جراح بسیار مجرب وکوتاهترین راه برای درمانی مفید

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

معاینه چشم

۱۳۹۸/۰۱/۲۰

سال 90 لیزیک کردم الان برا چکاب میرم

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

عمل ناخنک چشم داشتم و بسیار حالی جراحی کردن

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

معاینه کردیم، پیرچمی داشتیم عینک گرفتیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

ناخنکداشتم دارو مصرف کردم یک مدت آرام شد ولی الآن شدید درد می کند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

بله عالی بود .خدا خیر دهد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بی نظیرررررر

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

جراحی لیزیک چشم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عمل چشم خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

پسرم احتیاج به عمل میل زدن و باز کردن مجرای اشکی داشت که دکتر مرتضوی به بهترین نحو واسش عمل کردن0

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

عمل چشم بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

لیزیک کردم

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

تاری دید.خیلی ببهترم

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

بینظیر

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

عمل لیزیک انجام دادم پیش دکتر وراضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

چشم راست براثراب نرواریدعمل کردم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

چشم مادربزرگم مشکل داشت و بهترشد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.