خانم دکتر بسیار باحوصله و صبور...
خلاصه عالی از نظر درمان...
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
عالی هستن در عمل بلفارو و لیفت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
عمل کردم
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
خشکی چشم، در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
بسیار دکتر توانمند باسواد بااخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
پزشک شریفیه واقعا .جای دیگه بهم گفته بودن ابمروارید دارم و عمل میخاد .پرس و جو کردم دکتر دسبرهان معرفی کردن .اومدم پیش خانم دکتر و ایشون یه عینک ساده داد و گف عمل نمیخواهد
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
تشخیص خوب و داروی موثر
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
لیفت ابرو و بلفا انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
برای مریض وقت میزاره توضیح میده من تجربه جراحی انحراف چشم دارم و رضایت بخش بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند و راهکار ارائه میدن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بهترینن تو
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
به شدت دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
جراحی لیفت و بلفارو راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دکتر با سواد مهربان و خوش اخلاق که جراحی حدقه چشم دخترم با ایشون بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
توده حدقه چشم عمل کرد هم از ایشون و هم از دکتری که معرفی کرد ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
برای مشکل تیرویید تحت نظر ایشون هستم و مشکل بیرون زدگی چشم دارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
جراحی افتادگی پلک مادرم و لیزیک خودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
انحراف چشم.عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عفونت چشم بهتر شده
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
بسیار عالی و دکتر خوبی هستند من ۳ سال پیش عمل کردم و الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
تحت نظارت ایشان هستم هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
خدا رو شکر، مشکل حل شد.
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
من لیفت پیشانی و بلفا انجام دادم بسیار بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
من خیلی از عمل بلفا میترسیدم ولی الان عمل شدم واقعا از انتخابم راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بسیار خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
سلام، برای بررسی چشم ها از نظر میدان دید و ... پیش ایشون رفتم. واقعا با دقت و باحوصله هستن. خداروشکر با توجه به آزمایشات گفتن همه چی خوبه. ازشون کمال تشکر را دارم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
فمتولیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عالیه واقعا عالیه من مدتی تاری دید داشتم واحساس مبکردم چیزی ور چشمم هست چند دکتر را مراجعه کردم نتوانستن تشخیص بدن تا اینکه اومدم پیش دست برهان مشخص شد در چشمم کبست عفونی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
من ایشان را در بیمارستان لبافی نژاد میشناسم در کنار استاد دکتر ویسی هستند و بسیار متبحر میباشد
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
کاردستی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بلفارو کردم عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
انحراف چشم دخترم خوب شد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
مشکلی نبوده
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خشکی چشم ولی دنبال نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بلفارو و لیفت شقیقه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
عمل افتادگی پلک برای پدرم انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
فمتولیزیک و اصلا درد نداشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
شوهرم پیش خانم دکتر فمتو لیزیک کردن خیلی راضی هستن هم از عمل و هم برخورد خوبشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
من معاینه شدم و از برخوردشون و حوصله شون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
از آمریکا برگشته بودم و چشمانم عفونت داشت با دوتا قطره مشکلم رو حل کردند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عمل لازک
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
پزشک با دقت و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
جراحی آب مروارید داشتم که خیلی خوب انجام دادند. دکتر دلسوز و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
جراحی زیبایی چشم با ظرافت کامل که در یکی از بیمارستان های خصوصی کرج انجام داد و چون بدون برش پوست عمل کرد واقعا از نتیجه راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
تیرویید دارم و زده به چشمم، دکتر متخصص غدد نامه داد به خانم دکتر و با داروهاش خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
مطب تمیز با امکانات خیلی خوب و مدرن داشتن ، برخورد خودشون و پرسنل خیلی محترمانه و با آرامش و گرم بود و خیلی بیشتر از انتظارم به من درمورد مشکل پلک چشم توضیح داد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
راضی هستم از جراحی لازک
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکترعالی ولی معطلی زیاد وخسته کننده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بسیار دلسوز و منصف وحاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عینکمو برداشتم کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دکتر با تجربه ای است. ناخنک داشتم عمل کردم الآن دیگه چشمم اذیت نمیکنه
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
میخوام لیزیک کنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
من عمل لازک انجام دادم و خیلی عالی بود ممنون از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
نتبجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
وقت بلفارو
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
تجربه من بلفارو هر دوپلک بالا و پایین بوده و اصلا رد بخیه معلوم نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
سلام
ایشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
لیفت ابرو و بلفا انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
از جراحیشون راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
بلفارو پلک
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
فوق العاده پزشک عالی هستند خوش برخورد و با آرامش به بیمار رسیدگی میکنن من برای ضعیفی چشم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
خیلی کار درست و ماهر هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
عالین خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
پیرچشمی. عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
لیزیک خیلی خوب بود.خانم دکتر کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
بسیار خوش اخلاق و خیلی دقیق وخوب معاینه میکنند
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
نمره چشم.خوب بودت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
بسیارمتخصص مهربان و با شخصیت هستن. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
خیلی دکتر خوبی هستن خدا خیرشون بدع
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
لکه چشمی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
واقعا با نظرات موافقم ایشون هم علمشو دارن هم بسیار با مهارت هستند من بعد اینکه قبلا جای دیگه زیبایی پلک انجام داده بودم و خراب کرده بودن چشممو با عمل جراحی زیبایی پلک توسط ایشون زیبایی چشمم خیلی خوب شد ،
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
خیلی حاذق هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عمل جراحی پلک
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
واقعا از کار ایشون راضیم و مشکلم برطرف کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
ابمروارید جشمی عمل کردن اصلا درد نداشتم و نفهمیدم دعاشون می کنم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
یک متخصص چشم به ما نامه معرفی دادند به خانم دکتر دست برهان برای عمل پتوز پلک چون ایشان در عمل پلک فوق تخصص دارد و عمل سختی بود ، راضی هستم هم از مهارت شون هم اخلاق خوبشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار عالی هستند هم تشخیص هم از نظر اخلاق فوقالعاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مشکل تیروئیدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
پتوز چشم چپ دخترم رو ایشون جراحی کردند و بسیار عالی بود مزشکی حاذق و خوش اخلاق و پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
التهاب و عفونت.عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
دکتر با سواد و بروزی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار صبور و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
با سلام و احترام دکتر حاذق ، با اخلاق و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بسیار حاذق و ماهر
۱۳۹۸/۰۸/۰۲
واسه چکاب وتعیین نمره عینک مراجعه کردم،در کل عملکردشون خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
نظرنژاد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
دکتر خوب وباحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مادرم چهارپلکشون رو عمل بلفارو انجام دادن پیش دکتر. بعد از چهار سال هم چنان عالیه. الان خودم نوبت لیفت میخوام ازشون. عالی و با تجربه هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
سلام ، خسته نباشی هشت سال چشم درد شدید داشتم بهترین فوق تخصص خوزستان رفتم حتی دکترا تهران ولی با یه جلسه تشخیص خانم دکتر متوجه شد چه مشکلی دارم ، همیشه دعا گو خانم دکتر هستم
استرابیسم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱همه چی عالی و خوب بهترین دکتر چشم هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالیتون
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بلفارو خوب بود هیچ رد بخیه ای نمونده
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خانم دکتر بسیار باحوصله و صبور... خلاصه عالی از نظر درمان...
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی هستن در عمل بلفارو و لیفت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵عمل کردم
۱۴۰۱/۰۸/۳۰خشکی چشم، در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بسیار دکتر توانمند باسواد بااخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۸معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹پزشک شریفیه واقعا .جای دیگه بهم گفته بودن ابمروارید دارم و عمل میخاد .پرس و جو کردم دکتر دسبرهان معرفی کردن .اومدم پیش خانم دکتر و ایشون یه عینک ساده داد و گف عمل نمیخواهد
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تشخیص خوب و داروی موثر
۱۴۰۴/۰۸/۰۹لیفت ابرو و بلفا انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶برای مریض وقت میزاره توضیح میده من تجربه جراحی انحراف چشم دارم و رضایت بخش بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند و راهکار ارائه میدن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بهترینن تو
۱۴۰۱/۰۷/۲۵به شدت دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۷جراحی لیفت و بلفارو راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر با سواد مهربان و خوش اخلاق که جراحی حدقه چشم دخترم با ایشون بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۷توده حدقه چشم عمل کرد هم از ایشون و هم از دکتری که معرفی کرد ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶برای مشکل تیرویید تحت نظر ایشون هستم و مشکل بیرون زدگی چشم دارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴جراحی افتادگی پلک مادرم و لیزیک خودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵انحراف چشم.عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عفونت چشم بهتر شده
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بسیار عالی و دکتر خوبی هستند من ۳ سال پیش عمل کردم و الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴تحت نظارت ایشان هستم هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است
۱۴۰۳/۰۵/۱۶خدا رو شکر، مشکل حل شد.
۱۴۰۰/۰۸/۲۲من لیفت پیشانی و بلفا انجام دادم بسیار بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من خیلی از عمل بلفا میترسیدم ولی الان عمل شدم واقعا از انتخابم راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سلام، برای بررسی چشم ها از نظر میدان دید و ... پیش ایشون رفتم. واقعا با دقت و باحوصله هستن. خداروشکر با توجه به آزمایشات گفتن همه چی خوبه. ازشون کمال تشکر را دارم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱فمتولیزیک
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالیه واقعا عالیه من مدتی تاری دید داشتم واحساس مبکردم چیزی ور چشمم هست چند دکتر را مراجعه کردم نتوانستن تشخیص بدن تا اینکه اومدم پیش دست برهان مشخص شد در چشمم کبست عفونی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳من ایشان را در بیمارستان لبافی نژاد میشناسم در کنار استاد دکتر ویسی هستند و بسیار متبحر میباشد
۱۴۰۱/۰۶/۰۲کاردستی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بلفارو کردم عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۰۴انحراف چشم دخترم خوب شد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۲مشکلی نبوده
۱۴۰۱/۱۱/۰۲خشکی چشم ولی دنبال نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بلفارو و لیفت شقیقه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عمل افتادگی پلک برای پدرم انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فمتولیزیک و اصلا درد نداشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱شوهرم پیش خانم دکتر فمتو لیزیک کردن خیلی راضی هستن هم از عمل و هم برخورد خوبشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۶من معاینه شدم و از برخوردشون و حوصله شون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹از آمریکا برگشته بودم و چشمانم عفونت داشت با دوتا قطره مشکلم رو حل کردند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عمل لازک
۱۴۰۳/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲پزشک با دقت و خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸جراحی آب مروارید داشتم که خیلی خوب انجام دادند. دکتر دلسوز و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳جراحی زیبایی چشم با ظرافت کامل که در یکی از بیمارستان های خصوصی کرج انجام داد و چون بدون برش پوست عمل کرد واقعا از نتیجه راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تیرویید دارم و زده به چشمم، دکتر متخصص غدد نامه داد به خانم دکتر و با داروهاش خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مطب تمیز با امکانات خیلی خوب و مدرن داشتن ، برخورد خودشون و پرسنل خیلی محترمانه و با آرامش و گرم بود و خیلی بیشتر از انتظارم به من درمورد مشکل پلک چشم توضیح داد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۹راضی هستم از جراحی لازک
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکترعالی ولی معطلی زیاد وخسته کننده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار دلسوز و منصف وحاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عینکمو برداشتم کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر با تجربه ای است. ناخنک داشتم عمل کردم الآن دیگه چشمم اذیت نمیکنه
۱۳۹۸/۱۱/۱۱میخوام لیزیک کنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷من عمل لازک انجام دادم و خیلی عالی بود ممنون از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۰/۰۳/۲۱نتبجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰وقت بلفارو
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تجربه من بلفارو هر دوپلک بالا و پایین بوده و اصلا رد بخیه معلوم نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام ایشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴لیفت ابرو و بلفا انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴از جراحیشون راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بلفارو پلک
۱۴۰۴/۰۱/۱۱فوق العاده پزشک عالی هستند خوش برخورد و با آرامش به بیمار رسیدگی میکنن من برای ضعیفی چشم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی کار درست و ماهر هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالین خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰پیرچشمی. عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴لیزیک خیلی خوب بود.خانم دکتر کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار خوش اخلاق و خیلی دقیق وخوب معاینه میکنند
۱۴۰۱/۰۸/۱۴نمره چشم.خوب بودت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۶بسیارمتخصص مهربان و با شخصیت هستن. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی دکتر خوبی هستن خدا خیرشون بدع
۱۴۰۰/۰۷/۲۴لکه چشمی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰واقعا با نظرات موافقم ایشون هم علمشو دارن هم بسیار با مهارت هستند من بعد اینکه قبلا جای دیگه زیبایی پلک انجام داده بودم و خراب کرده بودن چشممو با عمل جراحی زیبایی پلک توسط ایشون زیبایی چشمم خیلی خوب شد ،
۱۴۰۲/۰۷/۰۷خیلی حاذق هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عمل جراحی پلک
۱۴۰۳/۰۸/۱۹واقعا از کار ایشون راضیم و مشکلم برطرف کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷ابمروارید جشمی عمل کردن اصلا درد نداشتم و نفهمیدم دعاشون می کنم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶یک متخصص چشم به ما نامه معرفی دادند به خانم دکتر دست برهان برای عمل پتوز پلک چون ایشان در عمل پلک فوق تخصص دارد و عمل سختی بود ، راضی هستم هم از مهارت شون هم اخلاق خوبشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی هستند هم تشخیص هم از نظر اخلاق فوقالعاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱مشکل تیروئیدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲پتوز چشم چپ دخترم رو ایشون جراحی کردند و بسیار عالی بود مزشکی حاذق و خوش اخلاق و پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۵/۳۱التهاب و عفونت.عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۲/۰۲/۳۰دکتر با سواد و بروزی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار صبور و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷با سلام و احترام دکتر حاذق ، با اخلاق و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار حاذق و ماهر
۱۳۹۸/۰۸/۰۲واسه چکاب وتعیین نمره عینک مراجعه کردم،در کل عملکردشون خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۴نظرنژاد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دکتر خوب وباحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مادرم چهارپلکشون رو عمل بلفارو انجام دادن پیش دکتر. بعد از چهار سال هم چنان عالیه. الان خودم نوبت لیفت میخوام ازشون. عالی و با تجربه هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹سلام ، خسته نباشی هشت سال چشم درد شدید داشتم بهترین فوق تخصص خوزستان رفتم حتی دکترا تهران ولی با یه جلسه تشخیص خانم دکتر متوجه شد چه مشکلی دارم ، همیشه دعا گو خانم دکتر هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عینکی بودم لیزیک انجام دادم همه چیز خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بیمارستان نور
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار خوش برخورد و با معلومات بالا
۱۳۹۹/۰۶/۰۲دکترخوب وباحوصله ای هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۴حذف عینک با لازک
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خیلی پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰بخاطر نمره عینک مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۱برای معاینه ی چشم مراجعه کردم وواقعا خانوم دکتر مهربونی هستن وباحوصله معاینه میکنن وفوق العاده بااخلاق وخیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ایشان دوستدارانند
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عملآبمرواریدوناخنک.خوب
۱۳۹۸/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱تیروئید چشمی دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خانم دکتر خیلی با حوصله و کاربلد وماهر
۱۴۰۱/۱۱/۰۵من پسرمو میارم. کارش واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل چشم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴پدرم دو بینی داشت ایشون خوب معالجه کردن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عمل بلفاروپلک بالا وپایین داشتم خداروشکرراضیم،ففط میخواستم بدونم میتونم بن مژه انجام بدم تقریبا داره ۶ماه میشه
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷پزشک معالج پسرم هستند بسیار از عملکردشون راضی هستم ،پسر من سه ساله هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸مطب بسیار شلوغ وبی نظم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸افتادگی پتوز پلک عمل شدم و خداروشکر همه چیز خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶اسفند ماه لیزیک کردم. خداروشکر عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۱درد چشم چپ
۱۳۹۹/۱۱/۱۹افتادگی پلک
۱۴۰۴/۰۱/۱۲عمل افتادگی پلک در کرج
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوبیه ناخنک داشتم عمل کردم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹بسیار عالی وبا حوصله هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر حاذقی است در جراحی افتادگی پلک
۱۴۰۴/۰۱/۱۲فوق العاده اس
۱۳۹۹/۱۲/۱۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خانم دکتر فوق العاده مهربان وبا تجربه وصبور هستن من این دوبار پیش ایشون میرم خیلی ازشون راضین
۱۴۰۴/۱۱/۰۶لیزرکار حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۵/۱۷اسپاسم عصبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عمل فمتو انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹تجربه بسیار بسیار خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶چشم درد بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عمل انحرافی چشم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۳فمتولیزیک برای عینک استیگماتی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر باحوصله دلسوز و با سواد که برای شخصیت مریضا احترام میزاره
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بنده چند بار که مراجعه نمودم راضی بودم چند سالی هست که بطور مرتب به همراه خانواده چک آپ میشویم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳دکتر خیلی خوبی هستن و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خیلی خوب و عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵تشخیص عصب چشم و بالفاریت ، که دقت و اخلاق بسیار عالی دارن و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱پیش ایشون لیفت ابرو در کرج انجام دادم از استان آذربایجان شرقی مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷جهت مشاوره
۱۴۰۴/۰۴/۲۵فمتولیزیک عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار دکتر عالی و باسوادی هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بهترین دکتری ک میشه از همه لحاظ بهش اعتماد کرد،پیشنهاد من فقط ایشونه،صبور،مهربون،خوش اخلاق،ظریف کار،با دقت و.... از هرلحاظ عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵لیزیک انجام دادن برای خودم و برادر زادم موفق و خوب بود برای یکی از آشناهام دوباره وقت میخواستم ازشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۹سلام بهترین دکتر است مت از خوزستان اومدم پیش خانم دکتر خیلی دکتر خوبی است و با سواد
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عمل فمتو داشتم عااااااااالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۲جراحی لیفت شقیقه و ابرو خیلی خوب بود ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۲۷تعیین عینک خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۹/۰۹شماره چشمم ضعیف بود لیزیک کردم درد و نقاهت نداشت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عمل لازک چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱برای مشاوره لیزیک خدمت ایشون رفتم توضیحاتشون کامل بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عمل آب مروارید
۱۳۹۸/۱۱/۰۴دکتر خوشانرژی و مهربونیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴چکاپ تنبلی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸لیفت شقیقه خیلی خوب عمل کردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴2 سال پیش عمل لازک انجام دادم و کاملا راضیم ، دکتر عالی هستن ، هم در علم و هم در شخصیت
۱۴۰۱/۰۹/۱۳یک جلسه مادرموبردیم خیلی باحوصله ومهربونه
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیاردکترحادق ودلسوزس هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴من برای عمل لیزیک خدمتشون رفتم و به لطف خدا میخوام عمل کنم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲برای ویزیت و چکاب عالی خوش برخورد با سواد کامل در تخصص
۱۴۰۰/۰۴/۰۸تجربه ای ندارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای استخدامی مشکل داشتم که سال قبل لیزیک کردن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹