استرابیسم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

همه چی عالی و خوب بهترین دکتر چشم هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عالیتون

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

بلفارو خوب بود هیچ رد بخیه ای نمونده

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

خانم دکتر بسیار باحوصله و صبور... خلاصه عالی از نظر درمان...

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

عالی هستن در عمل بلفارو و لیفت

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

عمل کردم

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

خشکی چشم، در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

بسیار دکتر توانمند باسواد بااخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

معاینه

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

پزشک شریفیه واقعا .جای دیگه بهم گفته بودن ابمروارید دارم و عمل میخاد .پرس و جو کردم دکتر دسبرهان معرفی کردن .اومدم پیش خانم دکتر و ایشون یه عینک ساده داد و گف عمل نمیخواهد

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

تشخیص خوب و داروی موثر

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

لیفت ابرو و بلفا انجام دادم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

برای مریض وقت میزاره توضیح میده من تجربه جراحی انحراف چشم دارم و رضایت بخش بوده

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند و راهکار ارائه میدن

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

بهترینن تو

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

به شدت دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

جراحی لیفت و بلفارو راضی هستم

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

دکتر با سواد مهربان و خوش اخلاق که جراحی حدقه چشم دخترم با ایشون بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

توده حدقه چشم عمل کرد هم از ایشون و هم از دکتری که معرفی کرد ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

برای مشکل تیرویید تحت نظر ایشون هستم و مشکل بیرون زدگی چشم دارم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

جراحی افتادگی پلک مادرم و لیزیک خودم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

انحراف چشم.عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عفونت چشم بهتر شده

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

بسیار عالی و دکتر خوبی هستند من ۳ سال پیش عمل کردم و الان خیلی راضی هستم

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

تحت نظارت ایشان هستم هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

خدا رو شکر، مشکل حل شد.

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

من لیفت پیشانی و بلفا انجام دادم بسیار بسیار خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

من خیلی از عمل بلفا میترسیدم ولی الان عمل شدم واقعا از انتخابم راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

بسیار خوش برخورد و حرفه ای

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

سلام، برای بررسی چشم ها از نظر میدان دید و ... پیش ایشون رفتم. واقعا با دقت و باحوصله هستن. خداروشکر با توجه به آزمایشات گفتن همه چی خوبه. ازشون کمال تشکر را دارم.

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

فمتولیزیک

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عالیه واقعا عالیه من مدتی تاری دید داشتم واحساس مبکردم چیزی ور چشمم هست چند دکتر را مراجعه کردم نتوانستن تشخیص بدن تا اینکه اومدم پیش دست برهان مشخص شد در چشمم کبست عفونی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

من ایشان را در بیمارستان لبافی نژاد میشناسم در کنار استاد دکتر ویسی هستند و بسیار متبحر میباشد

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

کاردستی

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

بلفارو کردم عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

عمل آب مروارید

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

انحراف چشم دخترم خوب شد.

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

مشکلی نبوده

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

خشکی چشم ولی دنبال نکردم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بلفارو و لیفت شقیقه عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عمل افتادگی پلک برای پدرم انجام دادیم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

فمتولیزیک و اصلا درد نداشتم

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

شوهرم پیش خانم دکتر فمتو لیزیک کردن خیلی راضی هستن هم از عمل و هم برخورد خوبشون

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

من معاینه شدم و از برخوردشون و حوصله شون خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

از آمریکا برگشته بودم و چشمانم عفونت داشت با دوتا قطره مشکلم رو حل کردند

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عمل لازک

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

پزشک با دقت و خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

جراحی آب مروارید داشتم که خیلی خوب انجام دادند. دکتر دلسوز و با حوصله ای هستند.

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

جراحی زیبایی چشم با ظرافت کامل که در یکی از بیمارستان های خصوصی کرج انجام داد و چون بدون برش پوست عمل کرد واقعا از نتیجه راضیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

تیرویید دارم و زده به چشمم، دکتر متخصص غدد نامه داد به خانم دکتر و با داروهاش خیلی بهترم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

مطب تمیز با امکانات خیلی خوب و مدرن داشتن ، برخورد خودشون و پرسنل خیلی محترمانه و با آرامش و گرم بود و خیلی بیشتر از انتظارم به من درمورد مشکل پلک چشم توضیح داد.

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

راضی هستم از جراحی لازک

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

دکترعالی ولی معطلی زیاد وخسته کننده

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتر خوبی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

بسیار دلسوز و منصف وحاذق

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عینکمو برداشتم کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر با تجربه ای است. ناخنک داشتم عمل کردم الآن دیگه چشمم اذیت نمیکنه

۱۳۹۸/۱۱/۱۱

میخوام لیزیک کنم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

من عمل لازک انجام دادم و خیلی عالی بود ممنون از خانم دکتر مهربون

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

نتبجه خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

وقت بلفارو

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

تجربه من بلفارو هر دوپلک بالا و پایین بوده و اصلا رد بخیه معلوم نیست

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلام ایشون بهترین هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خوب بودند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

لیفت ابرو و بلفا انجام دادم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

از جراحیشون راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

بلفارو پلک

۱۴۰۴/۰۱/۱۱

فوق العاده پزشک عالی هستند خوش برخورد و با آرامش به بیمار رسیدگی میکنن من برای ضعیفی چشم مراجعه کردم

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

بهترین

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خیلی کار درست و ماهر هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

عالین خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پیرچشمی. عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

لیزیک خیلی خوب بود.خانم دکتر کارشون حرف نداره

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

بسیار خوش اخلاق و خیلی دقیق وخوب معاینه میکنند

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

نمره چشم.خوب بودت

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۶

بسیارمتخصص مهربان و با شخصیت هستن. خدا حفظشون کنه.

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خیلی دکتر خوبی هستن خدا خیرشون بدع

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

لکه چشمی

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

واقعا با نظرات موافقم ایشون هم علمشو دارن هم بسیار با مهارت هستند من بعد اینکه قبلا جای دیگه زیبایی پلک انجام داده بودم و خراب کرده بودن چشممو با عمل جراحی زیبایی پلک توسط ایشون زیبایی چشمم خیلی خوب شد ،

۱۴۰۲/۰۷/۰۷

خیلی حاذق هستند.

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

بسیار حاذق و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

عمل جراحی پلک

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

واقعا از کار ایشون راضیم و مشکلم برطرف کردن

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

ابمروارید جشمی عمل کردن اصلا درد نداشتم و نفهمیدم دعاشون می کنم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

یک متخصص چشم به ما نامه معرفی دادند به خانم دکتر دست برهان برای عمل پتوز پلک چون ایشان در عمل پلک فوق تخصص دارد و عمل سختی بود ، راضی هستم هم از مهارت شون هم اخلاق خوبشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بسیار عالی هستند هم تشخیص هم از نظر اخلاق فوقالعاده هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

مشکل تیروئیدی

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

پتوز چشم چپ دخترم رو ایشون جراحی کردند و بسیار عالی بود مزشکی حاذق و خوش اخلاق و پنجه طلا

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

التهاب و عفونت.عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عمل فمتو لیزیک

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

دکتر با سواد و بروزی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بسیار صبور و حاذق هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

با سلام و احترام دکتر حاذق ، با اخلاق و خوش برخوردی هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بسیار حاذق و ماهر

۱۳۹۸/۰۸/۰۲

واسه چکاب وتعیین نمره عینک مراجعه کردم،در کل عملکردشون خوب بود

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

نظرنژاد

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

دکتر خوب وباحوصله

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مادرم چهارپلکشون رو عمل بلفارو انجام دادن پیش دکتر. بعد از چهار سال هم چنان عالیه. الان خودم نوبت لیفت میخوام ازشون. عالی و با تجربه هستن ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

سلام ، خسته نباشی هشت سال چشم درد شدید داشتم بهترین فوق تخصص خوزستان رفتم حتی دکترا تهران ولی با یه جلسه تشخیص خانم دکتر متوجه شد چه مشکلی دارم ، همیشه دعا گو خانم دکتر هستم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بسیار دکتر خوب و عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عینکی بودم لیزیک انجام دادم همه چیز خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

بیمارستان نور

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

بسیار خوش برخورد و با معلومات بالا

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

دکترخوب وباحوصله ای هستند

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

حذف عینک با لازک

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خیلی پزشک خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

بخاطر نمره عینک مراجعه کردیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

برای معاینه ی چشم مراجعه کردم وواقعا خانوم دکتر مهربونی هستن وباحوصله معاینه میکنن وفوق العاده بااخلاق وخیلی ازشون راضی بودم

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

ایشان دوستدارانند

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

عملآبمرواریدوناخنک.خوب

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

تیروئید چشمی دارم و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

خانم دکتر خیلی با حوصله و کاربلد وماهر

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

من پسرمو میارم. کارش واقعا عالیه

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

مشکل چشم عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

پدرم دو بینی داشت ایشون خوب معالجه کردن

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عمل بلفاروپلک بالا وپایین داشتم خداروشکرراضیم،ففط میخواستم بدونم میتونم بن مژه انجام بدم تقریبا داره ۶ماه میشه

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

خشکی چشم

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

پزشک معالج پسرم هستند بسیار از عملکردشون راضی هستم ،پسر من سه ساله هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

مطب بسیار شلوغ وبی نظم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

افتادگی پتوز پلک عمل شدم و خداروشکر همه چیز خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

اسفند ماه لیزیک کردم. خداروشکر عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

درد چشم چپ

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

افتادگی پلک

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

عمل افتادگی پلک در کرج

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

دکتر بسیار خوبیه ناخنک داشتم عمل کردم

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

بسیار عالی وبا حوصله هستن

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

دکتر حاذقی است در جراحی افتادگی پلک

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

فوق العاده اس

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

خانم دکتر فوق العاده مهربان وبا تجربه وصبور هستن من این دوبار پیش ایشون میرم خیلی ازشون راضین

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

لیزرکار حرفه ای هستن

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی و درجه یک

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

اسپاسم عصبی

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

عمل فمتو انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

تجربه بسیار بسیار خوبی داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

چشم درد بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عمل انحرافی چشم خوب بودن

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

فمتولیزیک برای عینک استیگماتی

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

دکتر باحوصله دلسوز و با سواد که برای شخصیت مریضا احترام میزاره

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

بنده چند بار که مراجعه نمودم راضی بودم چند سالی هست که بطور مرتب به همراه خانواده چک آپ میشویم

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

دکتر خیلی خوبی هستن و برای مریض وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

دکتر خیلی خوب و عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

تشخیص عصب چشم و بالفاریت ، که دقت و اخلاق بسیار عالی دارن و فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

پیش ایشون لیفت ابرو در کرج انجام دادم از استان آذربایجان شرقی مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

جهت مشاوره

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

فمتولیزیک عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

بسیار دکتر عالی و باسوادی هستند.

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

بهترین

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

بهترین دکتری ک میشه از همه لحاظ بهش اعتماد کرد،پیشنهاد من فقط ایشونه،صبور،مهربون،خوش اخلاق،ظریف کار،با دقت و.... از هرلحاظ عالی

۱۴۰۵/۰۱/۲۵

لیزیک انجام دادن برای خودم و برادر زادم موفق و خوب بود برای یکی از آشناهام دوباره وقت میخواستم ازشون

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

سلام بهترین دکتر است مت از خوزستان اومدم پیش خانم دکتر خیلی دکتر خوبی است و با سواد

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

عمل فمتو داشتم عااااااااالی بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

جراحی لیفت شقیقه و ابرو خیلی خوب بود ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

تعیین عینک خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

عالی از همه نظر

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

شماره چشمم ضعیف بود لیزیک کردم درد و نقاهت نداشت

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

عمل لازک چشم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

برای مشاوره لیزیک خدمت ایشون رفتم توضیحاتشون کامل بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

عمل آب مروارید

۱۳۹۸/۱۱/۰۴

دکتر خوشانرژی و مهربونیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

چکاپ تنبلی

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

لیفت شقیقه خیلی خوب عمل کردن

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

2 سال پیش عمل لازک انجام دادم و کاملا راضیم ، دکتر عالی هستن ، هم در علم و هم در شخصیت

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

یک جلسه مادرموبردیم خیلی باحوصله ومهربونه

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

بسیاردکترحادق ودلسوزس هستن

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

من برای عمل لیزیک خدمتشون رفتم و به لطف خدا میخوام عمل کنم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

برای ویزیت و چکاب عالی خوش برخورد با سواد کامل در تخصص

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

تجربه ای ندارم

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

برای استخدامی مشکل داشتم که سال قبل لیزیک کردن

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.