خیلی خوبن با اخلاق و با وجدان

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

سلام خیلی دکتر مهربون خوبی هستن ..واقعا به حرف ادم گوش میکنند و خیلی خوب هستن ..

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

تحت نظر پزشک

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

بسیار خوش اخلاق و با سواد و علمی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

پزشک خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عالیییییییی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

️️عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

فعلا جواب سونو آزمایشو نشون ندادم ولی برخودشون باهام عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

بارداری

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

من برای درمان عفونتم مراجعه کردم دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

سلام. خدا خیرشون بده. دوبار رفتم پیشش الان باردارم. تهران بهترین دکترا رفتم نتیجه نداد. هم دستشون خوبه هم نیت و اخلاقشون

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

واقعا یک دکتر نمونه هست خیلی خیلی خوبه حالا که به هم کمک کرده خدایی من راضی بودم ازشون خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

عالییییی

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

خیلی خوبن

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

تازه شروع به درمان کردیم

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

خیلی دکتر خوبو مهربوتب هستن

۱۳۹۸/۰۲/۱۲

دکتر خوبیهستنوباحوصلهجوابمریضرومیدن

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

سلام خیلی با حوصله و مهربونن

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

خیلی با حوصله

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

زایمان

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیارمهربان کاربلد وصبور هستن برخودخوبی بابیماردارن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دکتر مهربون و با حوصله ای هستن.

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

خوب بودند

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

زایمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

بله حاملگی

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

دکتر خیلی عالی هستن مهربون خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

سلام .واقعا خوش برخورد و متخصص و مدبر هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

من خیلی راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

خوب هستند

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

تحت درمان هستم فعلا

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

خونریزی داشتم که با دارو قطع شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

باحوصله. خوش اخلاق . و دقیق توضیح میده

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

فعلا چند جلسه رفتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

دکتر خیلی خوش اخلاق و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

باردارم

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

خیلی خوش اخلاق و مهربان بودند

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دکتر خوبی هستند امیدوارم در سزارین بتونن کمکم کنند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

خیلی دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

خانم دکتر واقعا بی نظیر هستن منشی عالی دارن خوش اخلاق مهربون با ادب

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

بسیار دکتر عالی. منصف. تشخیص درست. بعد سه سال ناباروری با یک بار ویزیت باردار شدم.

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

اخلاق خیلی خوبی دارن

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

با سلام خدمت همشهریای عزیز خانم دکتر یکی از فوق العادترین دکترهایی هستن که بهشون مراجعه کردم و عمل سزارین شدم از همه لحاظ عالی بودن و هستن خداخیرشون بده من که خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستن،کارشون عااااالیه،پیش ایشون سزارین انجام دادم بدون هیچگونه مشکلی،برای فریز دهانه رحم هم رفتم پیششون که خوب شدم عالیه کارشون حرف نداره

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عفونت داشتم از کارشون راضیم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

سلام دکتر خیلی خوبی هستش برخوردش عالیه منشی خیلی خوبیم داره اخلاق منشی هم خیلی خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

زایمان کردم راضی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۲

باردارم

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عالی بود برای آخرین مراقبت های بارداری رفتم پیششون و عمل سزارین

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

کارشون عالیه خیلی خوش اخلاقا

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

به نظر من ایشان جز بهترین و بااخلاقترین و حاذق ترین دکتر زنان زنجان هستن که وجودشان به من آرامش خاطر میده با اینکه هنوز باردار نیستم ولی خیلی خوشحال ک تحت نظر ایشان هستم امیدواری به بهترین ها برسن ممنون آزمون خانوم دکتر زیباسیرت...

۱۳۹۸/۱۰/۲۶

خیلی با اخلاق و تو کارشون دقیق هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

خیلی دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

خیلی خانم خوب و مهربون و باحوصله هستند

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دکتر بسیار اخلاق مداری هستن

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

خیلی خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خیلی دکت

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

اولین بار رفتم خوبه

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

تحت درمانیم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دکتر باحوصله وصبوری هستن وخیلی کاربلد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

مشکل عفونت داشتم خیلی زود خوب شدم دستش درد نکنه خیلی دکتر خوب باحوصله ای است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

راضی کننده بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

باردارم تحت نظر

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

دکتر خیلی مهربون و خوش اخلاق و با حوصله و باایمان تحت درمانم فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر با حوصله و کاردانی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

با اخلاق و کار بلد و تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

بارداری

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

من مشکل باروری دارم تازه امروز رفتم ودارو تجویز کردن خیلی خوش اخلاق بودن و وقت زیادی میزاشتن واقعا راضیم و میدونم به نتیجه میرسم

۱۳۹۷/۱۰/۰۹

خیلی دکتر خوبیه با حوصله ومهربان

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

عالی با اخلاق و با شخصیت تشخیص عالی من برای چکاپ رفتم راضیم وقت میزاره به فکر این نیست فقط بیمار رو ببینه و تموم

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

چند بار

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خانم دکتر خیلی خوش اخلاق هستن و به بیماران وقت میگذارن

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بارداری، عالی بودن خیلی کمکم کردن برای مراقبت پیششون رفتم در آخر عمل خوبی رو داشتم راضی بودم ان شالله که همیشه سلامت باشن

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

برای پیش از بارداری بهشون مراجعه کردم و فعلا تازه اقدام کردم.واقعا از اخلاق حرفه ای و برخورد مناسب و وقتی که برای مراجعینشون میذارن ممنونم

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

دکترخو

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

تشخیصدرست دادن

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

سلام دکتر با تجربه ای بود

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

برای بارداری دوم مشکل داشتم رفتم پیششون نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

اولین بار بود میرفتم دوماه پیش فریز شدم خدا رو شکر. خوب شده بودم الان بازم میخوام برم چکاب

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

من سال ۱۴۰۰ سزارین کردم واقعا بینظیر عالی فوق العاده.خانم دکتر هم از نظر اخلاق هم جراحی حرف ندارن خدا بهشون سلامتی بده ایشالله

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

دکتر متین ارام با حوصله کارشون خوبه

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

برای بارداری پیششون میرفتم و سزارین هم خودشون برام انجام دادن که خیلی راضیم بسیار دکتر با حوصله و مهربونی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار عالی هستن و منشی مهربان وبا ادب و شیکی دارن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

اخلاق و لبخندشون پر از حس خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

کارشون واقعا عالیه

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

خیلی خوش اخلاق و کار دان هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

عالییییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

دکتر مهربون و کار بلد و عااااالللللی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

برای دستگاه آیودی مراجعه کردم فعلا دوهفتست راضی هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

کارشون عالیه همین

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

من الان بار دارم به لطف خدا و بعد خانم دکتر خدا خیرشون بده واقعا بهترین دکترند عالیند با یه دوره دارو درمان شدم و الان سه ماهمه سالمه خدا رو شکر

۱۳۹۸/۰۱/۲۷

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

سلام خانم دکتر .دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

خیلی دکتر خوبیه،من برای مشاوره اومده بودم ،حرفش گوش نکردم ،الان خیلی پشیمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خوش اخلاق

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

عالی زایمانم ایشون انجام دادن

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

مهربان و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار مهربان و خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

تخصصشون عالیه

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

عالی. خوش اخلاق و پر از انرژی مثبت

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

من مشکل عفونت واژن داشتم و با داروهایی که دکتر تجویز کردن خیلی سریع عفونت از بین رفت ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

یکی از بهترین ومهربون ترین دکتراس

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

دکتر بسیار خوبی هستند. عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

فوق العاده

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

کارشون حرف ندارع

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

درمان زخم رحم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

خیلی دکتر خوبی هست خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

من از وسط سینم آبسه دراومده بود خداروشکر زیر نظر دکتر جراحی شدم الحمدالله خوب شدم

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

دکتر بسیا

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

یرای ویزیت مراجعه کردم خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

خیلی با اخلاق و پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

همه جوره عالی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

خیلی دکتر خوب وخوش برخوردی هستن من رو ایشون سزارین کردن فوق العاده خوب خیلی راضی هستم خدا خیرشون بده .

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

زیگیل تناسلی در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

باردارهستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

خوش اخلاق و عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

سلام من فعلا خودم تا به حال مراجعه نداشتم یک بار مادرم رو پیششون بردم خیلی راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

بهترین دکتر از همه لحاظ عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

تشخیصشون عالی و برخوردشون با مریض بسیار خوب هستش

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

خانم دکتر خیلی خوش برخورد وباحوصله هستند واقعا عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خیلییی پزشک حرفه ای و صبور و خوش اخلاق و مهربون و با ادبی هستن و منشی شون هم فوق العاده مهربون و صبورن

۱۴۰۵/۰۱/۲۰

مهربان و صبور

۱۳۹۸/۰۹/۰۶

عمل فیبروم داشتم عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

فوق العاااااااااااااادن

۱۳۹۷/۱۱/۰۲

سلام دکتر خوب و مهربان هستند و به خوبی راهنمایی میکنند

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

مراقبت بارداری میرم پیششون عالین

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

عمل سزارین داشتم.کارشون هم مثل اخلاقشون عاااااالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

عاولیییی به حرف های من با حوصله گوش دادن و برام درمان رو کامل توضیح دادن

۱۳۹۸/۰۸/۱۸

بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

فعلا تازه مراجعه کردم اما از اخلاق و دقت در کارشون بسیار راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

دکتر خیلی خوب عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بارداری

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

موقع زایمان اولم دکترم بودن والان برای بارداری دوم پیششون میرم

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بنظرم یکی ازبهترین دکترای زنان هستن اخلاق بینظیرشون منو بیشترجذب میکنه واینکه باحوصله اجازه میدن کامل بیماریتو توضیح بدی جدا ازاین منشی هم بسیار خانم خانم مودب ومهربونی هستن .

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عااااالی . بسیار محترم و باشخصیت و با وجدان هستند

۱۳۹۷/۰۶/۲۱

بهترین دکتر زنانه مهربون و خوش اخلاق...من یه سال پیش زخم داشتم خانم دکتر با یه بار فریز خوبم کردن امروزم رفته بودم پیششون واسه معاینه عالیترین بودن ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

فقط یکبار برای مراقب بارداری مراجعه کردم.

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

چکاب و خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دوران بارداری و سزارین رو پیش ایشون میرفتم.عملشوم فوق العاده عالی بود و ازشوم خیلی ممنونم

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

سلام واقعا دکتر خوبی هستن هم از نظر اخلاق و پرسنل خوبی داشتن برای فریزر رفتم انشالله جواب بده ممنون از زحماتشون

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

فوق العاده با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

عفونت قارچی تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

دکتر خیلی

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

برای بارداری دوم اقدام میکنیم باردار نمی شنویم

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

منشی خیلی خوش برخورد و دکتر هم خیلی عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

سلام برای کنترل دوران بارداری رفتم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

دکتر خوبین

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خوش اخلاق عالی

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

آزمایش دادم فعلا نظری ندادن

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

آرامش کلام و اخلاقشون خیلی خوب بود و اینکه یه نفر یه نفر فرستاده میشن داخل نقطه قوت خانوم دکتر هست

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عمل سزارین بنده رو انجام دادن خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

در حال درمان هستم

۱۳۹۸/۰۴/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

بله زیبای واژن انجام دادم بسیار در کار خود وارد هستند و بسیار خوش اخلاق

۱۳۹۷/۱۰/۲۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

درمان عفونت.

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

زایمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

موقع زایمان بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

موقع زایمان دکترم بودند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

برای عفونت

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

بسیار صبور و باحوصله هستن

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

فعلا که هیچی

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

از قبل بارداری تا عمل سزارینم پیش ایشون بودم.عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

عاااالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر با حوصله آیی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

خوش اخلاق و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

باردارم تحت نظر

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

دکتر زایمانم بود عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

مهربون و دلسوز و کاربلد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

خیلی خوب هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خیلی دکتر خوش اخلاق مهربون من اول استرس داشتم ببینمشون بعد ک دیدم باهاشون حرف زدم خیلی مهربون و با دقت به حرفام گوش میکرد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

دکتر خوب و باتجربه ای

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۱/۱۰

من دارای تنبلی شدید بودم که با یک دوره درمان بهبود کامل یافتم وتنبلیم از بین رفت و یه فولیکول خوب و بالغم دارم فقط واسم دعا کنید که این ماه ج بگیرم وباردار بشم البته خانوم دکتر مهربون خیلی خوش یمن بود واسم بخدا بهترین دکترند

۱۳۹۷/۱۱/۱۸

بسیارعالیییی

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

بله عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار مهربان و با وقار هستند به هیچ عنوان استرس نداری پیششون. نمونه پاتولوژی ازم گرفتن فردا نتیجه رو میبرم. پیششون

۱۳۹۷/۰۹/۱۲

توی شهر زنجان بهترین دکتر کاربلد ترین دکتر خوش برخورد ترین دکتر ایشون هستن فوق العاده هستن دوتا زایمان سزارین کردن برام معاینه هم رفتم برای زخم جواب گرفتم عالی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

باحوصله

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

زخم دهانه رحم

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

خارش،و سوزش درمانرشدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

سلام مشکلی نداشتم دوران بارداری تحت نظر ایشان هستم فوق العاده هستند.

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خییییلی دکتر خوب و مهربونی هستن، واقعا برای مریض هاشون وقت میذارن.... با حوصله به حرف هاشون گوش میکنن . هر سوالی داشته باشیم جواب میدن، بنظرم یکی از بهترین دکتر های زنجان هستن

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

عالی حرف

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

مشکل عقونت

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

دکترخوب هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

عالییییییی

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عاااالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

بسیار دکتر خوب و بروزی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

خیلی دکتر خوبی هستن تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خییییلی عالیییییی خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

عالللللی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

فعلا در حال درمان هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

باردارهستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

فعلا فقط ویزیت شدم جوابی نگرفتم. ولی خیلی دکتر خوش اخلاق، متعهد کامل وقت میذارن برای بیمار

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بازداری

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

خوش برخورد بودن

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

خیلی خانم

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

بسیار کارشون خوب بود و نتیجه خوبی گرفتم بابت عفونت واژن

۱۳۹۹/۰۳/۰۵

فعلا هیچی

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

دکتر بسیار کاربلد و مهربانی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

فعلا درحد ویزیت

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

کیست و پلی کیستیک

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

تحت نظر ایشون سزارین شدم عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

سلام پزشک خوش برخورد و تشخیصشون عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۲/۰۹

عااااآااااالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

سلام برای چکاپ مراجعه کردم مشکلی نداشتم.عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دکتر خیلی خوب خوش برخورد و متخصص هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بهترین وخوش اخلاق ترین و باصبورترین دکتر زنجان

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

من باردار هستم و از مراجعه کنندگان

۱۳۹۸/۰۹/۲۸

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

حاملگی تحت نظر ایشان بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

بسیار خوش برخورد ، تشخیص و درمان خوب

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.