تبخال داخل چشم همسرم رو دارودادن وفوق العاده بودالان هم اگه تبخال بزنن فوری اون داروهارو میگیرن واثرش معجزه میکنه
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
برای ویزیت رفتم به من عمل رو معرفی کردند تشخیصشون خوب من راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
شبکیه، خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
پزشک خوش اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
پزشکی حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
سلام بسیار دکتر متبحر و بااخلاق میباشند
منشی مطب هم بسیار مودب وکار آزموده میباشد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
در رابطه با نمره عینکم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
دکتر بسیار خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
با سلام خانم جلوه بیگم موسوی وقت عمل میخواهند بیمار شما هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دکتر خوبی هستند و به ویژه تشخیص خوبی دارند و مراجعه به ایشان نتایج خوبی گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۱۲
بسیار دکتر خوب وبا دقتی هستند وایشان را به بقیه هم توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی بود ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
دکتر بی نظیر و با سواد شبکیه که تومور چشم دخترم تشخیص دادن و برای جراحی تومور چشم دخترم همسرشون دکتر دستبرهان معرفی کردن و واقعا تا آخر عمر دعاگوی ایشون هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سلام.مادرم رو پیش آقای دکتر بردم. دکترلنزها رو با لیزر شستشو دادند.بسسیار خوش برخورد و با حوصله. پایدار باشند الهی.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
مادرم برای تزریق چشم مزد ایشان وقت داشتن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
چکاپ بعد عمل لازک....راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
پارگی شبکیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دکتر خوب وباحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دکتری که واقعا با صبر حوصله بیمار خود را معاینه می کنه و توی کارش عالیه
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
قرنیه چشمم نازک بود آقای دکتر گفتن عمل نکنم اگر عمل کنم دیدم انگار با عینک و عمل نکنم بهتره
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بیمارشون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
پزشک حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
تشخیص و تخصص عالی ، عمل لازک ۲ سال پیش انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
آب مروارید چشم مادرمون عمل کردند .راضیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عاااااااییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
عمل چشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
دکتر خوب و خو ش برخوردی هست ،و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
بسیار دکتر صبور و با دقتی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
معاینه دوره ای ته چشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
وقت معاینه بعد از لیزر
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
برای چکاب مراجعه کردم. دقتشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
عالی بودنپ
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
نزدیک بینی تجویز عینک مطالعه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عالی هم باتجربه وهم بااخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
خیلی راضیم عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خیلی ب
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
سلام بنده راضی هستم البته کار من فقط معاینه چشم و تعیین نمره عینک بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
قرنیه که اونم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
عفونت چشم که با یک بار مراجعه بهبود پیدا کرد
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
سلام، عمل شبکیه چشم و آب مروارید چشم سمت چپ عمل شدند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
سلام،معاینه دقیق
خوش برخورد ومحترم هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکتر حاذقی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عااالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
دررابطه باشبکیه بنظرم بسیارپزشک باحوصله وخوبیست
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
عالی عمل چشم لایزیک داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
تاری دید داشتم که با لیزر درمان شد.
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
تزریق تیالیا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
من چشمم قیچی خورده بود و با کمک آقای دکتـرخیلی خوب شده
۱۳۹۸/۰۹/۲۹
عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
سلام دوبار پیش آقای دکتر گرامی تزریق داشتم ا هنوز نتیجهای نگرفتم شاید باید تزریقات بیشتری انجام بدهم
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
جراحی آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
آقای دکتر با دقت وضعیت بیمار رابررسی میکنند و من مادرم توسط ایشان جراحی شدند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
جراحی شبکیه و لیزرلیزیک
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بسیار مودب، صبور و پزشک حاذقی هستند، مشکل بنده رو فورا تشخیص دادن و دذ حال مصرف دارو ها هستم و بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
من پیش اقای دکتر لازک انجام دادم خیلی راضی هستم دکتر بسیار کاربلد هستن و حرفه ای عمل میکنند و تو کارشون واقعا خبره هستند، خودشون هم انسان بسیار مهربانی اند و همه چیزو خوب توضیح میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
پدرم آب مروارید چشم داشت با عمل جراحی خوب خوب شد
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
دکتر عالی هستن و تو یه جلسه مشکل من رو تشخیص دادن و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بد نیست
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
مادرم دچار مشکل شبکیه بودن ادامه روند درمان عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ورم شبکیه
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
خشکی چشم داشتم که الحمدلله بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
فعلا که نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
546516
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
فوق العاده خوش برخورد، محترم و متخصص
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
عمل شبکیه مادرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
با سلام پزشک درتخصص وتشخیص عالی است
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
بیماری چشم و معالجه شدم ولی چون بعد از مدتی برمیگرده باید چندماه یکبار مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
عمل فمتولیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
جراحی لازک در حال بهبودی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
پیر چشمی زودرس، باید هر چند وقت مراجعه کنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
چشمم عفونت کرده بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بهترین دکتری هستن که باعث بهبودی چشم خالم شدن
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
واقعا دکتر سرشناس و خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
مشکلی شبکه چشمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
جراحی آب مروارید
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
خیلی برای مراجعش وقت میگذاره عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
تبخال چشمی.خوب شد
۱۳۹۷/۰۵/۲۳
دکتر خوب دستگاه های عالی راضی بودم تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
چشم درد شدید و تاری چشم،
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
دکتر خوبی من راضیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
مادرم بخاطر فشار خون و دیابت چشمش خونریزی داخلی کرده بود و تار شده بود، ۳ مرحله تزریق رو ویزیت کردند، اولین مرحله رو براشون انجام دادند، فعلا مادر من حالش خداروشکر بهتره و دیدش خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خیلی ماهر و کار بلد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
ویزیت بعد از عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
شبکیه چشمم سوراخ بود و لیزر کردن،طبابت ایشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
چشمام دور رو ضعیف میدید.الان بهتره.دکترخوبیه کاربلد وبیشترازهمه چی رفتارخوب با مریضها.
۱۳۹۷/۰۸/۰۳
سلام پزشک بسیار با سواد و با حوصله و عالی برای شبکیه چشم پدرم مراجعه کردیم راهنمایی بسیار سودمندی داشتند
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
مشگل تاری دید. فعلا عینک تجویز شده است.
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
مشکل شبکیه و آب مروارید عمل کردم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
تنگی زاویه جشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عالی دخترم تحت نظرشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خونریزی هر دو چشم که در سه نوبت تعریف اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
خوب نبود
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
پنج سال پیش لیزیک کردم عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بینایی دوباره چشمای پدرمادرمو مدیون ایشونمخداحفظشون کنه پزشک منصف دلسوز مهربان محترم همه چی تموم نمونه یک انسان واقعی هرچی ازایشون بگم کمه آقای گرامی محبتای شمارو فقط بادعامون میتونیمجبران کنیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
مثبت بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
فمتولیزیک کردم، یک روزه خوب شدم. خوش برخورد و باسواد هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دکتر به ش
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عااالی بسیار خ
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
یکی از بهترین دکتراست خدا سلامتی بهش بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
مادرم آب مرواید داشت ودکتر گرامی به نحو احسن عمل کرد والان خیلی خوب هست
۱۳۹۷/۰۷/۰۱
بسیار پزشک حاذق و بااخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
کاتاراکت
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
خیلی پزشک خوب و باتعهدی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
تزریق داخل چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
مشکل آب مزوارید داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
تزریق داخل چشم انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
الرژی فصلی...عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
بابت معاینه رفتم عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
فعلاهیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
نمیدانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
ایشان کامل حرفهای من رو گوش دادند و با یک توصیه بجا سردرد و چشم درد یک طرف صورت درمان کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
تشخیص به موقع آب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
برای جداشدگی شبکیه ... عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
دکتر خو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
عالی حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
خوب هستین
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
سلام،دکتراز هر لحاظ عالی هستن،هم اخلاق و هم درمان.خودم عمل فمتولیزیک انجام دادم ومادرم عمل آب مروارید و شبکیه انجام دادن خیلی راضی هستیم و به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عالی هستن هم از نظر اخلاق هم حرفه ای بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بسیار دقیق و با تجربه هستند و برخورد خیلی خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
گل مژه
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
بسیار خوش برخورد و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
دکتر با صبرو حوصله و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتری با اخلاق -کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عفونت چشم داشتم بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند راضی بودم خیلی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
خیلی کارشون عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بله ایشون بسیار خوش اخلاق و با سواد هستن ، بنده مادرم دیابتی بودن ایشون بسیار بمادر کمک کردن
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
برای تعیین نمره عینک و اندازه گیری فشار چشم مراجعه کردم که با اخلاق خوش و حوصله و صبر و توضیحات لازم معاینه کردند و عینک نزدیک بین تجویز کردند.محیط مطب بسیار عالی و همچنین همکار ایشان که اپتومتریست هستند بسیار با اخلاق هستند
چشمام از شدت زیادی قرمز میشد شبا از شدت سوزش نمیتونستم بخوابم یکبار پیشه اقای دکتر اومدم دیگ پامو تو دکتر نذاشتم عالیه کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
عالی. تورم شبکیه که با تزریق حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خشکی چشم الان دارم درمان میشم ولی بدتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
خیلی معطلی داشت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۲/۱۳
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
التهاب شبکیه چشم دخترم در حال درمان راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
خواهرم چشمش خونریزی کرده بود دکترتشخیص دادبالیزر حلش کرد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
دکتر فوق العاده خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
اب مروارید شدید داشت مادرم هیچ جا عمل نمیکردن دکتر گرامی عمل کرد الان چشماش مثل روز اول میبینه مرسی ک هستی دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار با حوصله و دقیق و علمشون هم بروز هست.و با دقت کامل بیمار رو بررسی میکنن . من خشکی چشم داشت و زخم قرنیه ، چند جا قبلا رفته بودم و خوب نشده بودم ولی دکتر یه پماد بهم دادن دو روزه بهبودی کاملم رو به دست آوردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
بسیار دقیق، صبور و با اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
اعلایی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
دکتر فوق العاده با سواد و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
از ایشان راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کم بینایی به علت افزایش ویتامین هموسیستین در خون . با تزریق درون شبکه چشم ۹۰ درصد بینایی بهبود یافت . ممنون از آقای دکتر ابراهیمی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
پیگیری سلامت چشم و تعیین نمره عینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
اولین بار است که میخوام برم پیششون چند ماهی هست که همش خارش چشم چشم درد وگل مژه می زند راه حلش چیست تا خلاص شوم بیشتر قوله میشه
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عمل فمتو لیزیک انجام دادم.عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
یک بار برای مادر امدم تشخیص ایشون هالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
مشاورهعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
چشم مادرم مشکل داشت خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
عفونت چشم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
رفتار عالی و معاینه دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
خیلی وقت نگذاشت.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
واقعا در کارش استاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خودم بیمارش بودم ازش راضی ام
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
خشکی شدید چشم داشتم با یک نسخه درمان شد در حالیکه قبلش دارو استفاده کرده بودم و بی تاثیر بود تشخیص بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عالیییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷بسیار دکترخوب و کاربلد و خوش اخلاق و بسیارباخدا
۱۴۰۳/۰۱/۲۵تبخال داخل چشم همسرم رو دارودادن وفوق العاده بودالان هم اگه تبخال بزنن فوری اون داروهارو میگیرن واثرش معجزه میکنه
۱۴۰۱/۰۱/۰۳برای ویزیت رفتم به من عمل رو معرفی کردند تشخیصشون خوب من راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳شبکیه، خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پزشک خوش اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱پزشکی حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام بسیار دکتر متبحر و بااخلاق میباشند منشی مطب هم بسیار مودب وکار آزموده میباشد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵در رابطه با نمره عینکم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۳با سلام خانم جلوه بیگم موسوی وقت عمل میخواهند بیمار شما هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸دکتر خوبی هستند و به ویژه تشخیص خوبی دارند و مراجعه به ایشان نتایج خوبی گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۱۲بسیار دکتر خوب وبا دقتی هستند وایشان را به بقیه هم توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی بود ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر بی نظیر و با سواد شبکیه که تومور چشم دخترم تشخیص دادن و برای جراحی تومور چشم دخترم همسرشون دکتر دستبرهان معرفی کردن و واقعا تا آخر عمر دعاگوی ایشون هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸سلام.مادرم رو پیش آقای دکتر بردم. دکترلنزها رو با لیزر شستشو دادند.بسسیار خوش برخورد و با حوصله. پایدار باشند الهی.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مادرم برای تزریق چشم مزد ایشان وقت داشتن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹چکاپ بعد عمل لازک....راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۰۵پارگی شبکیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر خوب وباحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتری که واقعا با صبر حوصله بیمار خود را معاینه می کنه و توی کارش عالیه
۱۳۹۷/۱۰/۱۱قرنیه چشمم نازک بود آقای دکتر گفتن عمل نکنم اگر عمل کنم دیدم انگار با عینک و عمل نکنم بهتره
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بیمارشون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲پزشک حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تشخیص و تخصص عالی ، عمل لازک ۲ سال پیش انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷آب مروارید چشم مادرمون عمل کردند .راضیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عاااااااییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عمل چشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷دکتر خوب و خو ش برخوردی هست ،و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار دکتر صبور و با دقتی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۱/۰۴معاینه دوره ای ته چشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰وقت معاینه بعد از لیزر
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴برای چکاب مراجعه کردم. دقتشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عالی بودنپ
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۱نزدیک بینی تجویز عینک مطالعه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی هم باتجربه وهم بااخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۱۱خیلی راضیم عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۲خیلی ب
۱۴۰۱/۰۶/۱۴سلام بنده راضی هستم البته کار من فقط معاینه چشم و تعیین نمره عینک بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۸قرنیه که اونم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عفونت چشم که با یک بار مراجعه بهبود پیدا کرد
۱۴۰۳/۰۹/۱۳سلام، عمل شبکیه چشم و آب مروارید چشم سمت چپ عمل شدند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سلام،معاینه دقیق خوش برخورد ومحترم هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر حاذقی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عااالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲دررابطه باشبکیه بنظرم بسیارپزشک باحوصله وخوبیست
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عالی عمل چشم لایزیک داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تاری دید داشتم که با لیزر درمان شد.
۱۴۰۳/۰۲/۲۵تزریق تیالیا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰من چشمم قیچی خورده بود و با کمک آقای دکتـرخیلی خوب شده
۱۳۹۸/۰۹/۲۹عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۱۱سلام دوبار پیش آقای دکتر گرامی تزریق داشتم ا هنوز نتیجهای نگرفتم شاید باید تزریقات بیشتری انجام بدهم
۱۴۰۲/۱۰/۱۵جراحی آب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰آقای دکتر با دقت وضعیت بیمار رابررسی میکنند و من مادرم توسط ایشان جراحی شدند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۲کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۳جراحی شبکیه و لیزرلیزیک
۱۴۰۲/۰۸/۲۸بسیار مودب، صبور و پزشک حاذقی هستند، مشکل بنده رو فورا تشخیص دادن و دذ حال مصرف دارو ها هستم و بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳من پیش اقای دکتر لازک انجام دادم خیلی راضی هستم دکتر بسیار کاربلد هستن و حرفه ای عمل میکنند و تو کارشون واقعا خبره هستند، خودشون هم انسان بسیار مهربانی اند و همه چیزو خوب توضیح میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷پدرم آب مروارید چشم داشت با عمل جراحی خوب خوب شد
۱۳۹۸/۰۶/۲۰دکتر عالی هستن و تو یه جلسه مشکل من رو تشخیص دادن و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بد نیست
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مادرم دچار مشکل شبکیه بودن ادامه روند درمان عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ورم شبکیه
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خشکی چشم داشتم که الحمدلله بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲فعلا که نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰546516
۱۴۰۳/۰۷/۲۶فوق العاده خوش برخورد، محترم و متخصص
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عمل شبکیه مادرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳با سلام پزشک درتخصص وتشخیص عالی است
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بیماری چشم و معالجه شدم ولی چون بعد از مدتی برمیگرده باید چندماه یکبار مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عمل فمتولیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۱۲جراحی لازک در حال بهبودی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰پیر چشمی زودرس، باید هر چند وقت مراجعه کنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳چشمم عفونت کرده بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بهترین دکتری هستن که باعث بهبودی چشم خالم شدن
۱۳۹۸/۱۰/۳۰واقعا دکتر سرشناس و خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۷عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مشکلی شبکه چشمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹جراحی آب مروارید
۱۴۰۲/۰۷/۰۷خیلی برای مراجعش وقت میگذاره عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تبخال چشمی.خوب شد
۱۳۹۷/۰۵/۲۳دکتر خوب دستگاه های عالی راضی بودم تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۴چشم درد شدید و تاری چشم،
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوبی من راضیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۶مادرم بخاطر فشار خون و دیابت چشمش خونریزی داخلی کرده بود و تار شده بود، ۳ مرحله تزریق رو ویزیت کردند، اولین مرحله رو براشون انجام دادند، فعلا مادر من حالش خداروشکر بهتره و دیدش خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۱۰/۲۴خیلی ماهر و کار بلد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ویزیت بعد از عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۲۶شبکیه چشمم سوراخ بود و لیزر کردن،طبابت ایشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۴چشمام دور رو ضعیف میدید.الان بهتره.دکترخوبیه کاربلد وبیشترازهمه چی رفتارخوب با مریضها.
۱۳۹۷/۰۸/۰۳سلام پزشک بسیار با سواد و با حوصله و عالی برای شبکیه چشم پدرم مراجعه کردیم راهنمایی بسیار سودمندی داشتند
۱۴۰۱/۰۹/۱۷مشگل تاری دید. فعلا عینک تجویز شده است.
۱۴۰۳/۱۰/۱۸مشکل شبکیه و آب مروارید عمل کردم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶تنگی زاویه جشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی دخترم تحت نظرشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خونریزی هر دو چشم که در سه نوبت تعریف اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خوب نبود
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸پنج سال پیش لیزیک کردم عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بینایی دوباره چشمای پدرمادرمو مدیون ایشونمخداحفظشون کنه پزشک منصف دلسوز مهربان محترم همه چی تموم نمونه یک انسان واقعی هرچی ازایشون بگم کمه آقای گرامی محبتای شمارو فقط بادعامون میتونیمجبران کنیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲مثبت بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹فمتولیزیک کردم، یک روزه خوب شدم. خوش برخورد و باسواد هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر به ش
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عااالی بسیار خ
۱۴۰۴/۰۴/۰۸یکی از بهترین دکتراست خدا سلامتی بهش بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مادرم آب مرواید داشت ودکتر گرامی به نحو احسن عمل کرد والان خیلی خوب هست
۱۳۹۷/۰۷/۰۱بسیار پزشک حاذق و بااخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۳کاتاراکت
۱۴۰۱/۱۰/۰۱خیلی پزشک خوب و باتعهدی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۷تزریق داخل چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مشکل آب مزوارید داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳تزریق داخل چشم انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۱الرژی فصلی...عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بابت معاینه رفتم عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹فعلاهیچی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۱نمیدانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ایشان کامل حرفهای من رو گوش دادند و با یک توصیه بجا سردرد و چشم درد یک طرف صورت درمان کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تشخیص به موقع آب مروارید چشم مادرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴برای جداشدگی شبکیه ... عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰دکتر خو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عالی حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶خوب هستین
۱۴۰۳/۰۳/۲۹سلام،دکتراز هر لحاظ عالی هستن،هم اخلاق و هم درمان.خودم عمل فمتولیزیک انجام دادم ومادرم عمل آب مروارید و شبکیه انجام دادن خیلی راضی هستیم و به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی هستن هم از نظر اخلاق هم حرفه ای بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار دقیق و با تجربه هستند و برخورد خیلی خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸گل مژه
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بسیار خوش برخورد و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹دکتر با صبرو حوصله و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتری با اخلاق -کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عفونت چشم داشتم بسیار با حوصله و دقیق معاینه میکنند راضی بودم خیلی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خیلی کارشون عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بله ایشون بسیار خوش اخلاق و با سواد هستن ، بنده مادرم دیابتی بودن ایشون بسیار بمادر کمک کردن
۱۳۹۹/۰۸/۱۲برای تعیین نمره عینک و اندازه گیری فشار چشم مراجعه کردم که با اخلاق خوش و حوصله و صبر و توضیحات لازم معاینه کردند و عینک نزدیک بین تجویز کردند.محیط مطب بسیار عالی و همچنین همکار ایشان که اپتومتریست هستند بسیار با اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱تزریق چشم برای پدرم بعد از عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مشکل شبکیه داشتیم ایشان خیلی پزشک باادب وباحوصله ی هستند خداوند بهشون سلامتی بده
۱۴۰۱/۱۱/۱۵ناخنک داشتم با قطره ای که دادن دردش کمتر شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۱تزریق چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار خوش برخورد و با سواد هستند و با حوصلا و با احترام با مریض برخورد میکنند .فعلا تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مثبت بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر کاربلد و با آرامشیه، پیششون فمتو کردم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۹/۳۰پزشک خوبین دخترم رو پیش ایشون بردم الرژی داشت همون بار اول خوب شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بله کمک میکند،من یه جراحی چشم داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر دات ار سایت فوقالعاده آیه دکتر گرامی هم حدود 45سالشه متاهل هست خوشتیپه تشخیص هاشم خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عالی است
۱۳۹۸/۰۱/۲۴من عمل فمتو لیزیک انجام دادم راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل شبکیه دارم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی با تجربه
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار خوش برخورد و عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷تشخیص درست دارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵جراحی لیزیک فمتو یک روزه دیدم عالی شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰لیزر چشم انجام شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰برخورد ایشون عالی معاینه دقیق
۱۴۰۴/۱۱/۲۷اب مرواردید چشمم توسط ایشان عمل گردید و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱معاینه برای عمل فمتو
۱۴۰۱/۱۱/۲۸خیلی راضی بودم .بسیار مهربان و توانمند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تزریق چشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خیلی خوبی کارش دقیق هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل ورم شبکه
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیاعالی حاذق وباحوصله
۱۴۰۳/۰۴/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل شبکیه داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸پدرم آب مروارید داشتن،دکتر عمل کردن براشون.خیلی عالی نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فقط یکباررفته ام
۱۴۰۰/۱۱/۱۴پسرم تنبلی چشم داشت اقای دکترفقط متوجه شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰آب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیارپزشک حاذق و خوبی هستن من خیلی سرشون دارم با تشخیص خوبشون چشمان منو درمان کردن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر خیلی سریع معاینه کردند زیاد راضی نبودم چون مشکلم حل نشد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستند من مدتیه تهت نظر ایشان هستم و از کار ایشان رضایت دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار دکتر حرفه ای هستن صدر درصد پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیار جراح خبره ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خونریزی شبکیه داشتم یک تزریق انجام دادند سه جلسه لیزرانجام دادند،بعداز۴۵روزدوباره شبکیه خونریزی کرده
۱۴۰۳/۰۹/۲۳درود دگتر بسیار حاذق و باتجربه ای هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷درود بسیار دکتر خوب وحاذقی هستن ورفتار خوب وشایسته دارند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دلسوزترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۰۲واقعا دکتر بینظیری هستند و برای مریض وقت میزارن و با دقت معاینه میکنن و به همه سوالات پاسخ میدن ،فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵سلام خسته نباشید6ماه پیش معاینه شدم چشم بهتر شدم الان نوبت میخواهم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷چشمام از شدت زیادی قرمز میشد شبا از شدت سوزش نمیتونستم بخوابم یکبار پیشه اقای دکتر اومدم دیگ پامو تو دکتر نذاشتم عالیه کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۱عالی. تورم شبکیه که با تزریق حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸خشکی چشم الان دارم درمان میشم ولی بدتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خیلی معطلی داشت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۲/۱۳دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴التهاب شبکیه چشم دخترم در حال درمان راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶خواهرم چشمش خونریزی کرده بود دکترتشخیص دادبالیزر حلش کرد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸دکتر فوق العاده خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۵اب مروارید شدید داشت مادرم هیچ جا عمل نمیکردن دکتر گرامی عمل کرد الان چشماش مثل روز اول میبینه مرسی ک هستی دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار با حوصله و دقیق و علمشون هم بروز هست.و با دقت کامل بیمار رو بررسی میکنن . من خشکی چشم داشت و زخم قرنیه ، چند جا قبلا رفته بودم و خوب نشده بودم ولی دکتر یه پماد بهم دادن دو روزه بهبودی کاملم رو به دست آوردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار دقیق، صبور و با اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷اعلایی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳دکتر فوق العاده با سواد و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۰از ایشان راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۴کم بینایی به علت افزایش ویتامین هموسیستین در خون . با تزریق درون شبکه چشم ۹۰ درصد بینایی بهبود یافت . ممنون از آقای دکتر ابراهیمی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷پیگیری سلامت چشم و تعیین نمره عینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۷اولین بار است که میخوام برم پیششون چند ماهی هست که همش خارش چشم چشم درد وگل مژه می زند راه حلش چیست تا خلاص شوم بیشتر قوله میشه
۱۳۹۸/۰۶/۲۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عمل فمتو لیزیک انجام دادم.عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶یک بار برای مادر امدم تشخیص ایشون هالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۷مشاورهعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷چشم مادرم مشکل داشت خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۶عفونت چشم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶رفتار عالی و معاینه دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خیلی وقت نگذاشت.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰واقعا در کارش استاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خودم بیمارش بودم ازش راضی ام
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خشکی شدید چشم داشتم با یک نسخه درمان شد در حالیکه قبلش دارو استفاده کرده بودم و بی تاثیر بود تشخیص بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالیییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳