راضی بودم ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عفونت و

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر بسیار باحوصله وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

معاینه قبل از بارداری انجام دادم ، عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۵

بسیارعالی وبااخلاق

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

دکتر مه

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خیلی مهربون و کاربلد

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

ضخامت دهانه رحم

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

باسلام برای عفونت نزد دکتر رفتم فعلا تحت درمان هستم تا نتیجه بگیرم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

متبحر متخصص در کارشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عااالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

زایمان سزارین داشتم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیار متبحر و حرفه ای درمان جواب داد

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

حرف نداره کارشون یکی از بهتریناس ️

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

بسیار با سواد و با حوصله بودند و برای بیمار وقت کافی میگذارند

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

بسیار خوب و متخصص با استعداد

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

نظر ندارم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دکتر مهربون و صبوری هستن

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

فقط سرش شلوغه.بیشترباید اهمیت بده به مریضهاش

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

خیلی خوب به صحبت

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

خوب خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

من دوباره برای عفونت رفتم ولی دوباره هم دارومشابه دادن ، و یه مشکلی هست پرونده تشکیل نمیدم یعنی مشکل قبلی بیمار خودشونو نمیدونن ،من اینو دوست نداشتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.