راضی بودم ممنونم
عفونت و
خیلی دکتر خوبیه
دکتر بسیار باحوصله وخوش برخورد
معاینه قبل از بارداری انجام دادم ، عالی
بسیارعالی وبااخلاق
بسیارعالی
دکتر مه
خیلی مهربون و کاربلد
ضخامت دهانه رحم
باسلام برای عفونت نزد دکتر رفتم فعلا تحت درمان هستم تا نتیجه بگیرم
متبحر متخصص در کارشون
عااالی
زایمان سزارین داشتم
بسیار متبحر و حرفه ای درمان جواب داد
حرف نداره کارشون یکی از بهتریناس ️
بسیار با سواد و با حوصله بودند و برای بیمار وقت کافی میگذارند
بسیار خوب و متخصص با استعداد
نظر ندارم
دکتر مهربون و صبوری هستن
خوب بود
فقط سرش شلوغه.بیشترباید اهمیت بده به مریضهاش
خیلی خوب به صحبت
خوب خوش اخلاق
من دوباره برای عفونت رفتم ولی دوباره هم دارومشابه دادن ، و یه مشکلی هست پرونده تشکیل نمیدم یعنی مشکل قبلی بیمار خودشونو نمیدونن ،من اینو دوست نداشتم
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
راضی بودم ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عفونت و
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر بسیار باحوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶معاینه قبل از بارداری انجام دادم ، عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵بسیارعالی وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر مه
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خیلی مهربون و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ضخامت دهانه رحم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵باسلام برای عفونت نزد دکتر رفتم فعلا تحت درمان هستم تا نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸متبحر متخصص در کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار متبحر و حرفه ای درمان جواب داد
۱۴۰۴/۰۱/۱۲حرف نداره کارشون یکی از بهتریناس ️
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار با سواد و با حوصله بودند و برای بیمار وقت کافی میگذارند
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار خوب و متخصص با استعداد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶نظر ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر مهربون و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸فقط سرش شلوغه.بیشترباید اهمیت بده به مریضهاش
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خیلی خوب به صحبت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خوب خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من دوباره برای عفونت رفتم ولی دوباره هم دارومشابه دادن ، و یه مشکلی هست پرونده تشکیل نمیدم یعنی مشکل قبلی بیمار خودشونو نمیدونن ،من اینو دوست نداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵