عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

پسرم تنگی مجرا و اصلاح ختنه داشت خانم دکتر عملش کردن خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

از همه لحاظ بیست

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

پسرم تنگی مجاری ادرار داشت ایشون لیزر کردند الان حالش خوبه خدارو شکر

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

بچه ام زردی داشت با راهنمای خانم دکتر خوب شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

دختر من یبوست شدید داشت در حال درمان هست شکر خدا خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

پسر ۴۰ روزه ام را هم عمل فتخ انجام دادن هم ختنه

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عالی مهربان وصبور

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عمل مجاری اداری برای پسرم،تشخیص ایشون عالی هست و بسیار خوش برخورد هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

داخل شکم بودن بیضه ها،الان یک ساله عمل کردن و نتیجه عمل خیلی خوب بوده

۱۴۰۲/۰۵/۰۵

دکتر بسیار مهربان

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

به دقت دخترم معاینه و پرونده پزشکی دخترم بررسی کردند

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

ختنه خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

سلام پسرم جراحی کردند عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

تنبلی روده داشت فرزندم ایشون عمل کردن و تحت درمان هستن

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

پسرم عمل افتق داشت با ایشون و بسیار راضی بودیم بسیار

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

ختنه پسرم بود راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

مرکز طبی کودکان سال ۱۳۹۳ پسرم رو جراحی کردن کارشون واقعا درسته

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

با سلام پسرم ۱۲ سالشه تازه یه دو هفته ای میشه عملش کردم دکتر خوب و خوش برخوردی هستن میخوام جواب نمونه رو ببرم نشونشون بدم ببینم نظرشون چی هست انشالله همه مریض ها شفا پیدا کنند به حق صاحب الزمان

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

پزشک حاذقی هستند برای پسرم عمل فتق کشاله ران و تنگی مجرای ادرار انجام دادند

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دکتر خوبی هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

خانم دکتر عالی هستن در زمینه طبابتشون و اخلاقشان هم عالیه

۱۴۰۲/۰۵/۲۲

دخترم در مرکز طبی اطفال عمل شدند و از نتیجه راضی بودیم

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

عالی پنجه طلا وافعا

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

برای ختنه پسرم رفتم ، خیلی معطلی داشت ، یه جورایی رفتارشوت بی احترامی به مراجعه کننده بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

دکتر عالی هستن بچه

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

در خصوص یبوست تشخیص به موقع و عالی داشتند

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

فتق کشاله

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

منشی با اخلاق خیلی خیلی بد . اما خودش اخلاق و کارش عالیه

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

پسر منو حدودا ۶سال پیش. تو بیمارستان طبی اطفال عمل کردن..بسیار دکتر مجرب وباشخصیت هستن..خدابهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

برای ختنه پسرم خیلی باحوصله و مهربون ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالی ۲۰

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

پسرم میبردم پیشش عالیه

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

کیست درمویید خانم دکتر عالی هستن، ولی بابت کوچکترین سوال و یا تغییر پانسمان ویزیت کامل و میگیرند و هزینه جراحی شون بالا هست. زمان انتظار در مطب بسیار طولانی ست.

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

در مورد فتق پسرم ویزیت کردن و فعلا منتظریم برای عمل

۱۴۰۲/۰۷/۰۷

پزشک بسیار حاذق با روحیه ی بسیار خوب و مهربان

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

واقعا خوشحالم که برای جراحی فرزندم خانم دکتر را انتخاب کردم از همون لحظه اول با انرژی مثبت و توضیحات شفاف شون به من دلگرمی دادن ایشون واقعا به بیمار شون اهمیت میدن و حس اعتماد را منتقل میکنند

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

خانم دکتر ، با حوصله وقت گذاشتن ، حتی با پزشکان دیگر هم مشورت کردن

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بهترین جراح اطفال ایران هستن پسرم فتق نافی داشت ایشون جراحی کردن

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

جراحی گوش توزاد

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

فتق دو طرفه دخترم رو بسیار عالی عمل کردن

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

برای فتق دخترم ازشون کمک خواستم خیلی مشاورشون موثر و کمک کننده بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

تشخیص درست و جراحی دقیق و سریع

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

عمل فتق دخترم .

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

ایشون عالی هستند

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

برای عمل فتح پسرم بودن دکتر خوبی ن،ولی برای کارهای تخصصی خوب نیستن

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

ختنه مادر زادبودپسرم وباسپاس فروان از دکتر اشجعی بعد عمل پسرم خوب شد

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

خوب وعالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

دخترم فتق کشاله ران داشت که توسط دکتر جراحی شده است

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

دخترم همانژیوم داشت

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دکترخیلی خوبی هست

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

تب طولانی کودک و بهبود پس از مراجعه به ایشان

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

ختنه و فتق

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

سلام خانوم دکتر فوق العاد هستند بهترین در کار خود شون پسرم و ایشون جراحی کردن که خداراشکر الان حالش خوبه من اینو مدیون خانم دکتر اشجعی هستم

۱۴۰۲/۰۸/۰۴

سلام. پسر من در 18ماهگی عمل فتق انجام دادن توسط خانم دکتر و حدود یک سال یک سا ل ونیم بعدش که برای چکاپ رفتیم خانم دکترتشخیص دادن مجاری ادرار تنگ است و لیزر انجام دادن براش. خانم دکترعالی هستند خوش اخلاق وتشخیصشون عالی هست. خیلی راضی بودیم

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

مجاری ادرار

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

مشکل فتح پسرم

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

کیست هیگروما و تشخیص و عمل بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

بی نظیرتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

بسیار دکتر عالی هستن تشخیص درست و بموقع

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

مطب شلوغ بود و نوبت ها حداقل دو ساعت جا به جا میشن. برخورد دکتر و کادر خوب و محترمانه بود.

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

دکتر اشجعی دکتر با تجربه ای هستن ایشان دکتر صبوروبا حوصله هستن ۲سال پیش برای عمل فتخ دخترم به ایشون مراجعه کردم خدا رو شکر راضی هستیم

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

عمل فتق ناف وفتق بیضه و ختنه پسرم عالی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

ایشون خیلی دکتر خوبی هستن وتجربه زیادی دارن

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

خیلی خوب هستن

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

دکترخوب وعالی وبی نظیر

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

توده لب .. برای دخترم عنل لیزری انجام شد.

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

پسرم ۳ماهش بود فتخ دیافراگم داشت خانم دکتر عملش کردن .خدا خیرشون بده همیشه دعاشون میکنم

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

بسیار عالی و با مسئولیت

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

عمل بیضه

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

واقعا عالیه

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

عمل جراحی فتغ ناف وکشاله ران بود کا خیلی خوب عالی انجام دادن ایشان ...

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

بهترین دکتر جهان

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

تنبلی روده

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

فدخ کشاله ران پسرم که ۳ سالش بود عالی هم تشخیص عالی هم عمل عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

سلام دکترعالی همچیزتمام انشالله همیشه سلامت تن درست باشن تشگرمیکنم ازشون خیلی برامون زحمت کشیده

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

راضی نبودیم. خیلی عجله ای ویزیت میکنند .

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دخترم تو نوزادی فتخشو خانم دکتر عمل کردن خیلی عالی بود

۱۴۰۱/۰۵/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

هیدروسل بله

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

مشکل هیدوسل پسرم رو عمل کردن. عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی هستن با وجدان ،دست سبک ،مهربان دخترم جراحی داخلی کردن پیشش و عالی بود خدا ازش راضی باشه

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

عالی خودم نه اما اقوامم که رفتن عالی جواب گرفتن

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

سال ۸۶ پسرم توسط ایشون جراحی شد هر چی بگم کم گفتم از همه نظر عالی هم جراحی هم برخورد الان پسرم ۲۳ سالشه ودیدن خانم دکتر هستیم تو بیمارستان بهرامی ایشونو جراحی کرد

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

بسیار دکتر هوب و با تجربه

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

دکتربسیارخوب ومحترمی هستن خداخیرش بده

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

25,000,000 4

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

عمل فتق پسرم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

تشخیص شون بسیار عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بدون علم هیچ تجویزی نکردن و این یعنی یک پزشک حاذق

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

مریض ایشان بودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

عالی خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

هیشبرونگ

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

بسیار دکتر توانمند و حاذقی هستن و همچنان پاسخگو و خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

بهترین دکتر پسرم فتق و تنگی مجاری ادار داشت خانم دکتر عملش کردن الانم بعد از یک سال ونیم عالیه ممنون از دکتر مهربون و دلسوز

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

مشکل فیستول بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

عدم نذول بیضه

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

فعلا در حال درمان هستیم

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

مشکل بیضه های بچم آ داشت عمل کردعالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

با سلام و احترام ، ایشون دکتری بسیار حاذق و مهربان هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

خیلی عالی فامیلمون دختر شون الارژی داشته شکر خدا با زحمات فروان دکتر خداوند شفاداد

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

مشکلی نیست

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

عمل آپاندیس

۱۴۰۲/۰۶/۳۱

دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و توانمند که در شرایطی که ما از همه جا قطع امید کرده بودیم جان دوباره به فرزند ما بخشید. خدا حفظشون کنه

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عمل نفخ

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

کارشون عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

دخترم پیوند مری شد توسط دکتر

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

بهترین دکتر دنیاست

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

فقط شکیبا

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

تشخیص عمل دادن توضیحات خوبی دادن فقط اینکه هزینه کخ خودشون میگیرن برای مازیاد بود سی میلیون خودشون خواستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

بهترین دکتر نوزاد پنجاه روزه من ونجات داد

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

حدود ۶ سال پیش پسرم توده ای د. ریه داشت که بسیار جرا حی سختی بود و خانم دکتر جراحی کردند و کارشون عالی بود. بسیار متبحر و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

پسرم ۴۰ روزش بود و عمل فتق انجام داد، عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عمل فتق دخترم خیلی راحت انجام شد.

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

تخصص، مهارت و برخورد ایشان بسیار عالی می باشد،ولی سیستم نوبت دهی مطب اصلا خوب نبود،نوبت اول رو داشتم ولی گفتن چون از چند سایت نوبت داده میشود،زمان ها فرق میکنه،و حدود ۳ ساعت معطلی داشت

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

پایین آوردن بیضها

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

ختنه عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

پسرم دچار گرفتگی مجرای ادرای شده بود وخانم دکتر اشجعی درمانشان کردن کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

دخترم بیماری هیشپرونگ داشت تا الان که سه ماه از عمل دومش میگذره عالی بوده و هیچ مشکلی نداشته

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

بهترین دکتر تشخیص توده داخل چشم دختر ۵ ماه من

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

باتجراه بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

عمل فتق

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

برای نوزادم

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

سلام پسرم دوماهه بود با مشکل فتق دوطرفه ویزیت سد پیش خانم پکترو بعد از چندروز جراحی شد.

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سلام یک پسر بچه توده سرطان داره

۱۴۰۱/۰۹/۲۵

عالیه این دکتر

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

سپاس از خانم دکتر و زحمات ایشان

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

سلام.پسرم مشکل فتق دوطرف وتنگی مجاری ادرار داشت که ایشان خیلی خوب تشخیص دادند وتحت نظر ایشان در بیمارستان طبی کودکان جراحی شد ونتیجه خوب بود.

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

خیلی. ع

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

در رابطه با فتق پسرم مراجعه داشتیم کارشون و تشخیصی که داشتن عالی بود آرزو میکنم همیشه سلامت باشن

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

بنام خدا سلام و احترام خانم دکتر ب نظرم کار بلد و حاذق اومد ولی ساعت اعلامی ویزیت با ساعت حضور خانم دکتر ۲ ساعت اختلاف داشت ک باعث معطلی شد خانم دکتر هوای همکارانش ون داشت و ب هیچ عنوان حاصر ب قبول انتقاد از همکاران با وجود ادله واضح نشدند

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

ارب دست نوزاد در حال مداوا

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

ایشان پسرم را عمل کردن.خدا خیرشون بده هم با اخلاق هستن و هم در کارشون تبحر خاصی دارن.

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

درجه ۱ وکاربلد وبااخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

تنگی مجرای ادرار

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عالی بودند

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

پسرم عم

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

چاقی وتغذیه غذا

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

سلام برای دخترم عمل فتق دوطرفه انجام دادند. بسیار عالی. خوشرو. ماهر. فقط مطب شلوغ است. اما هم منشی آقا و هم خودشان بسیار انسان هستند.

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

فرنولوم زبان پسرم

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

بعد از عمل اصلا نمیان بیمار ببینن تو بیمارستان

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

سلام پسر من مشکل کبدی داشتن با اینکه گفته بودن الان نمیشه ختنه کرد ولی دکتر ختنه کردن خیلی خوب بود واقعا دکتر توانمند و با سواد و اخلاق خوبی که با مریضها داره وقت کافی برای مریض پسرم الان ۳ ساله خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

پسرم عمل جراحی تنگی مجاری ادراری داشت

۱۴۰۲/۱۰/۰۸

بسیار حاذق و متعهد

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

خوب بود خانم دکتر خوب و خوش برخورده

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

کاشون عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

سلام جهت جراحی عمومی مراجعه کردیم ، واقعا پزشک حاذقی هستن.

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

واقعا کار خانم دکتر عالیه. پسرم هایپوسپادیاس داشت و خانم دکتر عملش کردن

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

باعرض سلام دخترم فتق داشت و توسط خانم دکتر اشجعی عمل شد، بسیار دکتر مهربان و کار بلدی هستن خدا خیرشون بده.

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

جراحی و خارج کردن توده زیر بغل پسرم که حدود دو سالش بود و خداروشکر حالش خوب شد و خوش خیم بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

سلام دخترم کیست هیداتید کبد داشت عمل شد الان خدا را شکر خیلی خوبه

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

دکتری بسیار مهربان و دلسوز خیلی هم خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

مشکل بیضه نزول نکرده

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

نوبت دهی اینتزنتیشون الکیه میری منشی تازه اسم مینویسه ما۱۲نوبتمون بود ۶عصر رفتیم داخل خیلی بی نظمه از نظر نوبتدهی.ولی دکتر عالییییه

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

انسداد روده داشت دخترم و بعد از عمل کاملا خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

عمل فتح واسه بچم انجام دادنتیجش عالی

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

دلسوزی و توجه به بیمار. خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عالی .دکتر به تمام معنا

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

فتخ شکمی نوزاد دوماه عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

یه فرشته زمینی درقالب یک دکتر .دختر من باطری خورده بود وبعد ازگذشت چندین عمل موفق به دست توانای خانم دکتر مشکل خداروشکر حل شد وبهبودی کامل حاصل شد

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

بسیار دکتردعالی .صبور .ماهر در کارش

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

تنبلی روده پسرم

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

خیلی پزشک خوبی بود ممنون از کادر

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

خیلی دکتر بااخلاق و ماهری هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

پسرم مشکل بالا رفتن بیضه داشت که عمل شد و خداروشکر الان خوبه

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

برخورد عالی

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

بسیار مهربون و حاذق هستن پسرم تنگی مجاری ادرار داشتن پیش ایشون بردیم

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

اسدالله طاهری

۱۴۰۲/۰۱/۰۹

کارش عالیه

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

دکتر خوب وخوش اخلاق بینظیر در مهارت

۱۴۰۲/۰۷/۱۰

عالی زبردست حاذق

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

جراحی فتق پسر شیرخوارم و فرنولوم زبان، عالی بودن عالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

فعلا درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

مشکل مغز داشتیم شکر خدا و به لطف خانم دکتر زهره حبیبی بهتر شدیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر اشجعی یه فرشته هستن از طرف خدا برای بچه ها پسر من مشکل مجاری ادراری داشت ده سال پیش خانم دکتر جراحی کردن

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

بسیار عالی خوش برخورد مهربان کاردرست

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

دکتر بی نظیری هستن من بچگی مشکل هیدروسل داشتم و توسط خانوم اشجعی درمان شدم

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

کارشون عالیه خدا ازشون راضی باشه بچه ی من رو در سم دو روزگی جراحی توده ی شکمی انجام دادن و فرداش بچه م مرخص شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

سلام دخترم نفسش تند میزنه باید چیکار کنم

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

پزشکی بسیار دلسوز و قهار

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

پسرم عمل فتق دات.. هر دو بیضه.. خوب بوده

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

باصبر و حوصله و دقت معاینه انجام میدهند

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

سلام دکتر بسیار خوبی هست

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

مجرای اداری .

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

پسر من تو ۱سالگی عمل داشته با این دکتر ،بعدیک بار رفتم پیشش بعد از اون هر وقت رفتم نیومده یکی دیگرو جایگزین کرده که هیچی بلد نیست تورو خدا خودتون جواب گو مریضاتون باشید

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

صرفه زیاد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

خانم دکتر دخترم رو عمل کرد غده های لنفایش عفونی بود خدا خیرش بده خیلی راضیم

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

خیلی کنسلی داره

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

خیلی خوبه ممنون از پرسنل

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

خوب شده تقریبا

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

واقعا کار خانم دکتر عالیه عنل کیست تیروگلوش پسرم رو انجام دادن خیلی عالیه

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

عالی بود و تا حد زیادی مشکل گوارشی فرزندم حل شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

واقعا دکتر عالی و دلسوزی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

پسرم را عمل کردم بی نظیر هستند خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

فقط ویزیت شدم تا مطمین شوم کیست مویی ندارم برخورد عالی تشخیص درست بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

سلام والا دخترم عفونت ادراری داشت مراحل درمان راشروع نکردم ولی راهنمایی کردن ک شکر خدا فعلان جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

سلام این نظر شخصی منه دکتر اشجعی خیلی تلاش کردن روده بچه ۲ونیم ساله ی منو نگه دارن وروده بزرگه رو کامل خارج نکنند بعداز خدامدیون دکتر اشجعی ودکتر فرزانه معتمدم

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

عمل کیست کلدوک خداروشکر عالی بود ممنونم از دکتر خوش اخلاق و با حوصله و پنجه طلا

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

کم خونی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

پسرم بدنیا اومد یکی از بیضه هاش تو کیسه نبود خدا روشکر خانم دکتر اشجعی عملش کردن و خوب شدن الان پسرم ۱۱ سالش هست .

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.