فعلا ماه اول معالجه ام است ولی هم دکتر دلسوزی هستن هم توی این یک ماه خیلی حالم بهتر شده و دیدگاهم رو نسبت به دارو با تجویز دقیق ماهرانشون عوض کردن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
عالی اس
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
دکتر لیلا طهماسبی پزشک حاذق و مهربان که درمان دقیقی به بنده دادن بنده از ایشون بسیار راضی هستم .
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
مشاوره عالی و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
دکتر بسیار مجربی هستند و داروهایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
دکتر بسیار عالی واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
دخترم استرس و ترس داشت با یک جلسه خیلی بهتر شدش
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
روند درمان را بسیار عالی پیش می برند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
مگرن داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
بهترین دکتردنیا نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
خیلی خوب نتیجه گرفتم خانم دکتر خیلی دلسوزن و وقت می گذارن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
بسیار باحوصله و حرفهای هستن. من خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
افسردگی داشتم تحت درمانم خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
با سلام
دکتر بسیار دوست داشتنی،صبور و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
وسواس داشتم خانم دکتر طهماسبی خیلی عالی و باسواد و به روزند من واقعا درمان شدم ممنون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داروهارو
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
برادرم مریض بود و درمان شده
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خیلی راضی بودم خیلی درمانشون خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
یک جلسه رفتم برای دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
کارشون درسته فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
با سواد و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
از همه لحاظ خوب بودند واقعا دست مریزاد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
باسلام و احترام خدمت کادر پزشکی ،مشکل افسردگی اظطراب و وسواس فکری داشتم که با تجویز دارو وrtmsخبلی بهترشدم ،خانم دکتر طهماسبی پشنهادمشاوره دادن که مفید بوده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خوب بود خوب شدم راشیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
عالی و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خو ب کمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
پانیک .فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
خیلی وقت میگذارن برای بیمار و به صحبتهاش گوش میدن من برادرم رو بردم پیششون واقعا حالش بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
فعلا یک جلسه رفتم پیششون ولی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
باسلام من دخترم ازلی خوابی رنج میبرد و تقدس های مختلفی برای این مشکل استفاده میکرد برای یکی ازاین قرصها زولیور 5بود ولی باید بار مراجعه حالش بهتر شده واحد درمانه
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
من خیلی راضی بودم حس خوبی ازشون گرقتم درمانم خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
بسیار عالی بودند پزشک حاذق کار بلد و صبوری بودند با یکبار مراجعه و تشخیص درستشون بیماری تقریبا درمان شد.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
واقعا نتیجه گرفتم خیلی خوب با بیمارشون ارتباط برقرار می کنند و درکشون می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
پسرم ADHD
هست فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
عدم تمرکز و افسردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶تشخیصشون عالیه و داروی الکی تجویز نمی کنند خیلی هم پیگیرند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱در مراحل اولیه هستم و نمیتونم نظر دقیقی بدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶خیلی خیلی ازطبابتش راضی هستم وازایشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴متخصص دلسوز و خوبی هستند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲افسردگی زایمان بهتر شده بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷تازه رفتم فعلا نمیدونم
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عالی بودند خیلی به من کمک کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالیند
۱۴۰۱/۰۴/۰۴افسردگی mDDوBpD
۱۴۰۲/۰۳/۰۸نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ناراحتی اعصاب داشتم یک بار ویزیت شدم الان حالم بهتر ه
۱۴۰۱/۱۱/۱۱افسردگی ماژور. خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار با اخلاق و خوب هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۵یکی ازدوستانم معرفی کرد واقعا کارشون عالیه راضی بودم کاملا
۱۴۰۴/۱۱/۲۳برای اولین بار بود مراجعه کردم برخوردشون بسیار عالی بود و برام وقت گذاشتن و به حرفهام با حوصله گوش دادن فعلا دارو بهم دادن که استفاده کنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸یکی از، مشکل خواهرش، مشکل داره
۱۴۰۳/۰۵/۰۲سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۶من خیلی راضی بودم.برای اضطراب و افسردگی مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳پزشک مهربون و دلسوز و ماهری هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۶خوش اخلاق و خوش ب خورد و با تجربه هستن پسرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷من که راضی بودن ازشون خدا راضی باشه همیشه دعاشون می کنم زندگی رو به من برگردوندن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸سلام بنده ازطریق واتساپ ارتباط گرفتم خیلی دکتر خوبی هست کاملا ویزیت شدم ونتیجه نامبر1 نامبر1
۱۴۰۴/۰۹/۲۸وسواس فکری
۱۴۰۳/۰۵/۰۴من مشکل افسردگی داشتم با مشاوره و داروهای خانم دکتر طهماسبی الان حالم خوب شده واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵من دختر نوجوانم رو برای اضطراب بردم خدمت خانم دکتر واقعا دستشون درد نکنه دخترمو نجات دادند
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خسته نباشید
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تحت درمان هستم و حالم بهتره
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عالی به به
۱۴۰۳/۰۷/۲۵افسردگی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بیماری پنیک
۱۴۰۳/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پانیک میشدم الان خیلی خوب هستم تشکرمیکنم ازشون دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتری عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵بسیار خوب و دقیق به حرف های من گوش گردند
۱۴۰۱/۰۷/۰۸نتیجه خوب بود تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳من خیلی راضی بودم دکتر باهوش و مهربانی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۲فعلا ماه اول معالجه ام است ولی هم دکتر دلسوزی هستن هم توی این یک ماه خیلی حالم بهتر شده و دیدگاهم رو نسبت به دارو با تجویز دقیق ماهرانشون عوض کردن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عالی اس
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر لیلا طهماسبی پزشک حاذق و مهربان که درمان دقیقی به بنده دادن بنده از ایشون بسیار راضی هستم .
۱۴۰۴/۱۱/۲۳مشاوره عالی و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۱/۱۲دکتر بسیار مجربی هستند و داروهایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکتر بسیار عالی واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸دخترم استرس و ترس داشت با یک جلسه خیلی بهتر شدش
۱۴۰۱/۰۲/۲۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۱۲خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۴روند درمان را بسیار عالی پیش می برند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۶مگرن داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بهترین دکتردنیا نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خیلی خوب نتیجه گرفتم خانم دکتر خیلی دلسوزن و وقت می گذارن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار باحوصله و حرفهای هستن. من خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۷افسردگی داشتم تحت درمانم خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۰با سلام دکتر بسیار دوست داشتنی،صبور و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹وسواس داشتم خانم دکتر طهماسبی خیلی عالی و باسواد و به روزند من واقعا درمان شدم ممنون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰داروهارو
۱۴۰۳/۰۶/۱۷برادرم مریض بود و درمان شده
۱۴۰۲/۰۷/۲۴خیلی راضی بودم خیلی درمانشون خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۸یک جلسه رفتم برای دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷کارشون درسته فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲با سواد و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳از همه لحاظ خوب بودند واقعا دست مریزاد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰باسلام و احترام خدمت کادر پزشکی ،مشکل افسردگی اظطراب و وسواس فکری داشتم که با تجویز دارو وrtmsخبلی بهترشدم ،خانم دکتر طهماسبی پشنهادمشاوره دادن که مفید بوده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوب بود خوب شدم راشیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خو ب کمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷پانیک .فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵خیلی وقت میگذارن برای بیمار و به صحبتهاش گوش میدن من برادرم رو بردم پیششون واقعا حالش بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۲۶فعلا یک جلسه رفتم پیششون ولی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱باسلام من دخترم ازلی خوابی رنج میبرد و تقدس های مختلفی برای این مشکل استفاده میکرد برای یکی ازاین قرصها زولیور 5بود ولی باید بار مراجعه حالش بهتر شده واحد درمانه
۱۴۰۱/۰۳/۰۹من خیلی راضی بودم حس خوبی ازشون گرقتم درمانم خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار عالی بودند پزشک حاذق کار بلد و صبوری بودند با یکبار مراجعه و تشخیص درستشون بیماری تقریبا درمان شد.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱واقعا نتیجه گرفتم خیلی خوب با بیمارشون ارتباط برقرار می کنند و درکشون می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳پسرم ADHD هست فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۵