عدم تمرکز و افسردگی

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

تشخیصشون عالیه و داروی الکی تجویز نمی کنند خیلی هم پیگیرند

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

در مراحل اولیه هستم و نمیتونم نظر دقیقی بدم

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

خیلی خیلی ازطبابتش راضی هستم وازایشون ممنونم

۱۴۰۱/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

متخصص دلسوز و خوبی هستند.

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

افسردگی زایمان بهتر شده بودم

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

تازه رفتم فعلا نمیدونم

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

عالی بودند خیلی به من کمک کردند

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عالیند

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

افسردگی mDDوBpD

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

نتیجه ای

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

ناراحتی اعصاب داشتم یک بار ویزیت شدم الان حالم بهتر ه

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

افسردگی ماژور. خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

بسیار با اخلاق و خوب هستند ایشون

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

یکی ازدوستانم معرفی کرد واقعا کارشون عالیه راضی بودم کاملا

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

برای اولین بار بود مراجعه کردم برخوردشون بسیار عالی بود و برام وقت گذاشتن و به حرفهام با حوصله گوش دادن فعلا دارو بهم دادن که استفاده کنم

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

تحت درمانم فعلا

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

یکی از، مشکل خواهرش، مشکل داره

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

سلام دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

من خیلی راضی بودم.برای اضطراب و افسردگی مراجعه کردم.

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

پزشک مهربون و دلسوز و ماهری هستن

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

خوش اخلاق و خوش ب خورد و با تجربه هستن پسرم تحت درمان ایشون هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

من که راضی بودن ازشون خدا راضی باشه همیشه دعاشون می کنم زندگی رو به من برگردوندن

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

سلام بنده ازطریق واتساپ ارتباط گرفتم خیلی دکتر خوبی هست کاملا ویزیت شدم ونتیجه نامبر1 نامبر1

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

وسواس فکری

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

من مشکل افسردگی داشتم با مشاوره و داروهای خانم دکتر طهماسبی الان حالم خوب شده واقعا ممنونم

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

من دختر نوجوانم رو برای اضطراب بردم خدمت خانم دکتر واقعا دستشون درد نکنه دخترمو نجات دادند

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

خسته نباشید

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

تحت درمان هستم و حالم بهتره

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

عالی به به

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

افسردگی در حال درمان

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

بیماری پنیک

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

پانیک میشدم الان خیلی خوب هستم تشکرمیکنم ازشون دکترخیلی خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

دکتری عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

بسیار خوب و دقیق به حرف های من گوش گردند

۱۴۰۱/۰۷/۰۸

نتیجه خوب بود تحت درمان هستیم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

من خیلی راضی بودم دکتر باهوش و مهربانی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

فعلا ماه اول معالجه ام است ولی هم دکتر دلسوزی هستن هم توی این یک ماه خیلی حالم بهتر شده و دیدگاهم رو نسبت به دارو با تجویز دقیق ماهرانشون عوض کردن

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

تشخیص ایشون عالی بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

ایشون عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

مشکل اعصاب

۱۴۰۳/۰۱/۱۶

عالی اس

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

دکتر لیلا طهماسبی پزشک حاذق و مهربان که درمان دقیقی به بنده دادن بنده از ایشون بسیار راضی هستم .

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

مشاوره عالی و تشخیص درست

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

دکتر بسیار مجربی هستند و داروهایشان عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

دکتر بسیار عالی واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

دخترم استرس و ترس داشت با یک جلسه خیلی بهتر شدش

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خوب و دقیق

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

خانم دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

روند درمان را بسیار عالی پیش می برند.

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

مگرن داشتم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

بهترین دکتردنیا نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

خیلی خوب نتیجه گرفتم خانم دکتر خیلی دلسوزن و وقت می گذارن

۱۴۰۱/۰۲/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

بسیار باحوصله و حرفهای هستن. من خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

افسردگی داشتم تحت درمانم خیلی راضی ام

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۱۰

با سلام دکتر بسیار دوست داشتنی،صبور و تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

وسواس داشتم خانم دکتر طهماسبی خیلی عالی و باسواد و به روزند من واقعا درمان شدم ممنون

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

داروهارو

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

برادرم مریض بود و درمان شده

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

خیلی راضی بودم خیلی درمانشون خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

یک جلسه رفتم برای دخترم

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

کارشون درسته فعلا تحت درمانم

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

با سواد و حاذق

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

از همه لحاظ خوب بودند واقعا دست مریزاد

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

باسلام و احترام خدمت کادر پزشکی ،مشکل افسردگی اظطراب و وسواس فکری داشتم که با تجویز دارو وrtmsخبلی بهترشدم ،خانم دکتر طهماسبی پشنهادمشاوره دادن که مفید بوده

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خوب بود خوب شدم راشیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

عالی و حاذق

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خو ب کمی

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

پانیک .فعلا تحت درمان

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

خیلی وقت میگذارن برای بیمار و به صحبتهاش گوش میدن من برادرم رو بردم پیششون واقعا حالش بهتر شده

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

دکتر بسیار حاذق

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

فعلا یک جلسه رفتم پیششون ولی راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

باسلام من دخترم ازلی خوابی رنج میبرد و تقدس های مختلفی برای این مشکل استفاده میکرد برای یکی ازاین قرصها زولیور 5بود ولی باید بار مراجعه حالش بهتر شده واحد درمانه

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

من خیلی راضی بودم حس خوبی ازشون گرقتم درمانم خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

بسیار عالی بودند پزشک حاذق کار بلد و صبوری بودند با یکبار مراجعه و تشخیص درستشون بیماری تقریبا درمان شد.

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

واقعا نتیجه گرفتم خیلی خوب با بیمارشون ارتباط برقرار می کنند و درکشون می کنند

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

پسرم ADHD هست فعلا در حال درمان

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

در نوبت دات آی‌آر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یک‌بار می‌تواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده می‌شود).

✅ به همین دلیل، نظراتی که می‌خوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.