بسیار پزشک خوبی هستند هم خودشون هم کل پرسنل مطبشون چه از منشی تا خانم دکتر دیگری که همراهشون هستن. هوای بیمار رو خیلی دارن و به ازای تک تک ریال هایی که میگیرن خدمات میدن بهتون و کاملا حرفه ای درمانتون میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
تشخیص خوب ، برخورد خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بسیار دکتر با حوصله ای هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
عالی با مهارت و با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
من شقاق داشتم و با یک جلسه ویزیت من خوب شدم با دوتا پماد .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
همسرم عمل کیست مویی پیش ایشون انجام دادن به روش بسته
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عمل آبسه داشتم که آقای دکتر آریایی انجام دادن و راحت شدم.خداوند به آقای دکتر و خانوادشون سلامتی و خیرو برکت بده.
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
باسلام و احترام ، دکتر بسیار عالی هستند پس از مراجعه کامل درمان شدم، درضمن بسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و با تشخیص
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
کیست مویی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
عمل کیست مویی انجام دادم از نتیجه ی عمل بسیار راضی هستم رفتارشون هم که حرف نداره ، بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
شقاق داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
من برای هموروید مراجعه کردم. دکتر آریایی بسیار با حوصله معاینه کردن و گزینه ها رو بدون در نظر گرفتن سود مالی توضیح دادند و در قالب مشاوره و کمک فکری در نهایت تصمیم رو به خودم واگذار کردن. مراحل بعدی به راحتی و سریع انجام شد. برخورد همه اعضای مطب بسیار دوستانه و محترمانه بود. ممنون
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
عمل کردم بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم هنوز
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
یک ماه پیش به ایشون مراجعه کردم و عمل هموروئید انجام دادم و ۱۰ دقیقه ای بدون درد و خونریزی انجام دادن واقعا در کارشون ماهر هستن به همه معرفی میکنم ایشونو
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
من پیش دکتر آریایی جراحی کیست مویی انجام دادم و کاملا از جراحی و محیط و پرسنل حرفه ای راضی هستم و کمال تشکر را دارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
نییننی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
عمل فیشر انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
مشکل فیستول داشتم در یک جلسه ده دقیقه ای انجام شد درجه یک با اخلاق و کار بلد صددرصد ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
با سلام
جناب دکتر برای معاینه و توضیح بیماری سوالات دقیقی میپرسیدن و بسیار خوب راهنمایی کردن
من چندتا دکتر دیگه برای مشکلم رفته بودم
ولی ایشون خیلی جزیی تر مسئله من را بررسی کردن
مدت انتظار من در مطب حدود دوساعت بود
رفتار منشی و مابقی کادر خیلی مناسب و دوستانه بود
فقط ایشون به من گفتن بعد لیزر همورویید دوران نقاهت نیازی نیست
درحالیکه من حدود یک هفته مرخصی گرفتم و نتونستم برم سرکار
به نظرم باید واقع بینانه تر دوران نقاهت را مطرح میکردند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
عمل آپاندیس دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
من از تکاپ آمدم پیش دکتر اریایی برای عمل فیستول
خیلی راضی هستم از عملم
کارشون خیلی،عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
خیلی محترم هستن و فهیم و کاردان و منصف.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
من واسه همرویبد و شقاق اومدم. اما تشخیص دکتر خشکی بیش از حد پوست بود. دستیاد دکتر بسیار خوش برخورد و حاذق هستند. بسیار از دکتر و دستیارشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
بسیار دکتر حاذق و با دانشی هستند ، به بیمار خیلی زیاد توجه می کنند و خیلی صبور و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دوتا دکتر گفتن فیستول داری و باید عمل باز انجام بدم ولی دکتر آریایی گفت عمل نیاز نیست و من هم برای اطمینان بیشتر mriدادم و مشخص شد دکتر آریایی تشخیص درست داده بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
بی نهایت عالی هستن و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
ابسه مقعدی خالی کردن بسیار عالی بود رفتار دکتر و پرسنل کاملا عالی و محترمانه
دردم بالافاصله افتاد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
چند روز پیش دخترم ۱۶سالشه پیش دکتر آریایی کیست مویی و آبسه همزمان عمل کرد.خیلی خیلی راضی بودم دکتر حاذق و خوش برخورد.به تمام معنا ده دقیقه انجام شد.فکر نمیکردم به این راحتی باشه.خیلی ممنونم دکتر آریایی.مامان هستی هستم از لرستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
توسط دکتر آریایی ویزیت شدم تشخیص اولیه ایشون عدم نیاز به عمل جراحی بود که بعد از ام آر آی هم تشخیص ایشون تایید شد بسیار با تجربه و خوش برخورد و با حوصله وقت گذاشتن و برای مراحل درمان راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
عمل کیست مویی انجام دادم از رنجان
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
دکتر دقیق و کار بلد، فعلا در حال مصرف دارو هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
با سلام خدمت دوستان آقای دکتر آریایی واقعا طبیب حاذقی هستند بعد از عمل جراحی واقعا از یک درد وعذاب جسمی روحی نجات پیدا کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
کیست مویی انجام دادن همسرم بسیار راضی بودم با تشکر از اقای دکتر و کادر حرفه ایشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
جراحی فیستول داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
عالی دکتر بسیار خوش برخورد و لاکچری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بسیار عالی مشکل فتق داشتم حل شد با اخلاق و کار درست. برای بیمار وقت میذاره من از مازندران میرم پیشش
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
دخترم کیست مویی جراحی کردن فعلن تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
برای درمان آبسه مقعدی رفتم مطب ده دقیقه ای عمل شدم اوکی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
عالی با تخصص بالا
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دکتر خوب و دلسوز
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
بسیار با تحربه و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
کیست مویی داشتم و عمل خیلی راحتی داشتم فکرشو نمیکردم آنقدر راحت باشه واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
مشکل فیشر داشتم با معاینه و تجویز ژل مشکلم بعد دوهفته رفع شد.
با حوصله بودن ولی نوبت دهی و معطلی که داشتن زیاد بود
بی نظمی تو هماهنگی نوبت منو اذیت میکنه
به من تایم دقیق دادن گفتن دکتر میره اگه دیر برسی ولی دوساعت پشت اتاق معطل شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
ابسه خالی کردم خیلی راضی بودم از کار دکتر و از لطف و مرحمتی که به من سر هزینه داشتن ممنونم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
تشخیص لیپوم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
ایشون عالی محترم مودب مهربان ودلسوز هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی بودن من پیششون عمل کیست مویی انجام دادم راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بسیار گران
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
هموروئید
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
امروز به ایشون مراجعه کردم. محیط بسیار تمیز و مرتب، اخلاق منشی محترمانه و بسیار عالی، اخلاق دستیار پزشک بسیار بسیار عالی و محترمانه، اخلاق پزشک بسیار دوستانه و گرم. با دقت، حوصله و متانت پاسخگو بودن و فضای ارامی رو به مراجعه کننده انتقال میده. هنوز برای درمان نهایی مراجعه نکردم.این تجربه ویزیت بود. انشاالله اقای دکتر آریایی و همهی خوانندگان این نظر همیشه سالم باشن.
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
شقاق داشتم بعد از جراحی با لیزر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
هموروید ترومپوز خارجی داشتم، عمل سریع و با درد و خونریزی نسبتا کم انجام شد ولی دوره نقاهتش مشکلتر از عملش هست، تجویز داروهای ملین و مناسب و راهنمایی دقیق یا مکتوب بعد از عمل برای بیماران خیلی ضروریست که کمتر توجه میشود، بعد دو هفته هنوز بهبودی کامل حاصل نشده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
واقعا دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستند،کادر و .فضای مطب هم خیلی دوستانه و پیگیر هستندخیلی هم زود نتیجه میگیرید
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
سلام من شقاق عمل کردم دکتر بسیار باتجربه وباحوصله برای بیمار وقت میزارن بسیارراضی از عملم وهمچنین از کادر عالی مجموعه تشکر میکنم که منا از درد وخونریزی دو ساله شقاق نجات دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
مدتی از درد شقاق رنج می کشیدم پس از تحقیقات زیاد ایشون رو به من معرفی کردند واقعا ممنونم از عمل بسیار عالی و راحتی که دکتر اریایی برام انجام دادن برایشان ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
کیست مویی انجام دادم دکتر بسیار برخورد عالی و عملک لسیار خوب انجام شد
از نیشابور امدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
آقای دکتر بسیار تشخیص درستی دارند و تیم خیلی خوب و پرانرژی و خوش برخوردی هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
هموروئید داشتم
بعد از عمل حساس خیلی خوبی داشتم خدا پدرمادر دکتر اریایی را بیامرزد مدتها درد داشتم ولی میترسیدم برم انحام بدم
به ایشان مراجعه کردم سریع و حرفه ای سرپایی با لیزر همرورئید ام را عمل کردن راحت شدم
خدا عاقیت بخیرت کنه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
جراح خوبی هستند ولی قیمت بسیار بالایی میگیرند تقریبا چندین برابر قیمت مصوب بیمه تکمیلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
مشکل شقاق و آبسه مقعدی داشتم که دکتر به بهترین و سریع ترین و به روز ترین روش ممکن بنده رو درمان کردن من ۷ ماه بود اسیر دکترا بودم اما نتیجه ای نداده بود ایشون واقعا یه فرشته اند بسیار مهربان و دلسوز خیلی وقت میزارن برا بیمار دکتر بی نظیره
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
من ۷ ماه بود مشکل شقاق داشتم و آخرش منجر به آبسه شد اما به دکتر های متعددی مراجعه کردم و نتیجه نگرفته بودم اما با یک بار مراجعه به دکتر آریایی تمام مشکل من رفع شد ایشون واقعا یه فرشته ان
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
درمان سرطان
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
درد شدید هموروئید داشتم.عموی بنده پزشک هستن با ایشون مشورت کردم.دکتر آریایی را معرفی کردن.کارشون بینظیره
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
بسیار محترم و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
درود من بخاطر فیستول مراجعه کردم تحت درمان هستم جناب اقای دکتر اریایی انسانی شریف بسیار با حوصله و صبور هستن اولین پزشکی هستن که تایم زیادی رو به بیمار اختصاص میدن مورد مهمی که این روزا در مورد سایر پزشکان عزیز کمتر لحاظ میشه با ارزوی سلامتی موفقیت و طول عمر با عزت برای این پزشک نازنین.
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
من همورویید و فیشر داشتم که دکتر تو یه جلسه هر دو برام جراحی کرد و خداروشکر بعد از یه هفته الان دیگه مشکلی ندارم کاملا خوب شد دیگه ،نه دردی دارم دیگه نه علایمی .واقعا ممنونم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
بسیار دکتر عالی و با تشخیص بسیار خوب هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
کار درست و بسیار خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
سلام
من عمل هموروئید داشتم با توجه به اینکه هر دوطرف نیاز به عمل داشت اما دکتر یک طرفو عمل کردند .
الان طرف دیگه داره اذیتم میکنه.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
دیروز کیست مویی رو عمل کردم خیلی راحت بودم
قبل از عمل ترس و اضطراب داشتم
اما با عملی که دکتر اریایی با لیزر انجام دادن رو من خیلی راحت بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دو ماه پیش لیزر شقاق انجام دادم ،هنوز سوزش ودرد دارم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
مشکل کیست داشتم دکتر استادانه و خیلی با آرامش و کار بلد مشکل منو حل کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
میخواهم با خودش صحبت کنم لطفآ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
واقعا دکتر بسیار باسواد، آگاه، باتجربه و منصفی هستن.
سالهاست که ایشون رو میشناسم.
دوبار برای مشکل شقاق و آبسه مراجعه کردم و هر بار هم کاملا مشکلم برطرف شد، بدون عود کردن و نیاز به مراجعه چند باره.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دکتری بسیار متعهد و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
دکتر بینظیره من دوهفته پیش عمل شقاق انجام دادم واقعا راحت شدم ازش ممنونم و تشکر میکنم که من و از درد نجات داد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
بسیار کادر مجرب و بااخلاق و باشخصیت که در کنار یک پزشک حاذق تیم قوی تشکیل دادند ممنونم ازشون که جراحی هموروئید بنده با لیزر به بهترین شکل انجام شد .
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
همروئید عمل کردم خیلی راضی بودم اصلا ارد نداشت به همه پیشنهاد میکنم
بیات هستم از اراک
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
کیست مویی انجام دادم خیلی سریع و عالی،بدون درد انجام شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
من نظرات رو خوندم و وقتی دیدم این همه رضایت دارن همسر که آبسه مقعدی داشت رو پیش ایشون بردیم و جراحی کردن ، بی نهااااااایت دردناک بود،یه دکتر معمولی با اعصاااب معمولیه رو به ضعیف و کار معمولی که نسبت به خییییلی جاها گرون تر هم گرفتن،ولی هر چقدر از منشیشون و دستیارشون تو نظرات کامنت مثبت دیدین رو ضربدر 2 کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
من حدود۲ ماه پیش جهت انجام عمل همورویید و فیستول ب دکتر آریایی مراجعه کردم،عملی که در بیمارستان آتیه گفته بودند در چند مرحله و با بیهوشی انجام میشه رو،حدود یه ربع دکتر آریایی در کلینیک خودشون زمان گذاشتند و برام انجام دادن،بسیار از کار دقیق دکتر اریایی و محیط آرام و فضای حرفه ای مطب راضی بودم،پیشنهادمیکنم بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
قاطع و مسلط
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
مشکوک به سرطان سینه بودم و تشخیص آقای دکتر عالی بود .
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
پیش دکتر دیگه رفتم گفت باید عمل کنی اما دکتر آریایی گقت نیازی نیست برای بیمار هم خوب وقت میزاره
دکتر آریایی یکی از بهترین افراد متخصص بیماری های مقعدی که بنده توسط ایشون ویزیت شدم و خودشون شخصا من رو عمل کردن
و بسیار از نتیجه کار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
آبسه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
ابدو ا
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
به دلیل شقاق مراجعه کردم همه چیز عالی و فوق العاده دارو دادن و توضیحات لازمه تشکر میکنم از جناب دکتر اریایی و پرسنل خوب و خوش برخوردشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عمل همورویید با لیزر انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
درود
کیست مویی داشتم دکتر آریایی در مطب ده دقیقه ای عملم کردن بدون هیچ دردی،انشاالله همیشه موفق باشند
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
سلام ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
سلام بسیار دکتر حاذق و واردی هستند و تشخیصشون درست بود .
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
برای معاینه hpv رفتم خیلی بهم ارامش دادن و مهربانانه و با دلسوزی برخورد کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
دکتر خوش برخورد و حرفه ای هستن درکارشون هموروئید بود و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
من از بیماران دکتر هستم همورویید بزرگی داشتم بدون کوچکترین مشکلی جراحی شدم با تایم خیلی کوتاه .. بینظیر بود کار ایشون... ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
من پیش آقای دکتر عمل شقاق انجام دادم و همین الان در حین عمل دارم کامنت میزارم حالا دیگه خودتون حساب کنید که چقدر بی درد و راحته
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
عالی، بسیار دکتر با وجدان و کاربلدی بودند، خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
The best doctor in iran
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عمل همورویید انجام دادم و خیلی خیلی راضی بودم . فوق العاده ب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
دکتر بسیار با اخلاق و مجربی هستن بایه ویزیت مشکلمو تشخیص دادن فوق تحصص گوارش به من گفته بودن باید جراحی کنم ولی دکترآریایی تشخیص دادن نیازی به جراحی نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
جناب دکتر در ضمینه هموروئید بینظیر بودند، درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
عااالییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عمل شقاق انجام دادم،واقعا خدا به دکتر آریایی خیر بده که از درد نجاتم داد.توصیه میکنم هرکی این درد رو داره بره سروقت دکتر آریایی خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
پدرم زخم قدیمی مقعد داشت که دکتر با تشخیص عالی و عمل ۵ دقیقه ای لیزری بدون درد مشکل چندین سالش حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
عمل هموروئید پیش دکتر آریایی انجام دادم.بسیار راضی بودم.بسیار خوش برخورد و منصف و حاذق بودن.
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
خیلی راحت و سریع عمل کردم ولی خیلی مهربون و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
من شقاق داشتم که رفتم پیش دکتر سری اول عملم نکردش دارو داد ولی دارو مصرف نکردم،بعدش تبدیل به فیستول شد بازم رفتم پیشش گفتش عظلاتم از بین رفته بعد دو بار جراحی کلا خوب شدم من واسه اونایی نوشتم تجربه خودمو که مشکل دارن کارشون وخیم شده،واقعا کار بلده ،نجاتم داد واقعا دکتر آریایی .دکتر به قول خودت چاکریم ️
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
تشخیص آقای دکتر در مورد فیستول خوب بود پیش ایشون عمل کردم کاملا راضی هستم.اصلا نقاهت نداشتم بعد عمل
برخورد دکتر و همکاران هم عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
خوب بود همونروز عمل انجام دادن ولی بعد از ۹ روز همچنان زخم وجود داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
از سنندج اومدم پیش دکتر آریایی برای عمل شقاق خیلی عالی و با کمترین زمان که اصلا باورم نمیشد
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
دکتر حاذقی بودن و اصلا هم فقط به خودشون فکر نمیکردن. به شرایط مریض توجه میکردن و متناسب با اون پیشنهاد میدادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
دکتر بشدت پیگیر و وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
من فقط جهت مشاوره رفتم به نظرم دکتر خوبی هستن به خوبی راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
جهت کیست مویی داخل ناف مراجعه کردم گفتن باتوجه به اینکه ترشح زیاد نداره بهتر باهاش بسازی و اگه بیشتر ترشح داشت در حد اقا در یک مرکز جراحی اقدام به جراحی بشه و خودش جراحی نکرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
عمل هموروئید
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
بسیار خو
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
فقط یه کلمه میتونم بگم عاااااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
سلام من مشکل شقاق داشتم و چندین دکتر مراجعه کرده بودم ولی آقای دکتر با تشخیص درست و خیلی خوب مرا راهنمایی کردن ممنون از آقای دکتر و منشی مهربانشون ان شاالله هرجا هستن سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
من سه سالی بود درگیر بیماری بودم هموروئید شقاق واقعا خیلی اذیت بودم عذاب میکشیدم که با دکتر آشنا شدم واقعا میتونم بگم کارشون بی نظیر دکتر عالی یک ماهی هست که عمل کردم خیلی راحتم خیلی ممنونم از آقای دکتر
همورویید و فیشر داشتم دو بار عمل کردم خوب نشدم تا رفتم پیش دکتر آریایی معاینه کردش گفتش مشکل روده بزرگمه و هردوشو برام عمل کردش همونجا بعدش بیمارستان رودمم با لاپاراسکوپی جراحی کردش ،تشخیصش عالیه دکتر واقعا و خیلی با معرفته ،خدا حفظت کنه دکتر حاذق عزیز.
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
بسیار مجرب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
دندان م خراب است
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
سه روز پیش به مطب دکتر آریایی مراجعه کردم و لیزر هموروئید انجام دادم.ده دقیقه بدون درد کارم انجام شد.ممنونم دکتر بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
مشکل هموروئید و حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
من مشکل هموروئید داشتن به جند پزشک مراجعه کردم گفتن باید عمل بشه ایشون پس از معاینه محکم گفتن نیاز به عمل جراحی نذارید تشکر میکنم و دکتر بسیار خوبی هستن همچنین منشی ایشان بسیار رفتار محترمانه ای داشتند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
پزشک حاذق بسیار عالی و خوش برخورد و دارای سلامت مالی که این روزها خیلی مهمه برای ویزیت وقت کافی گذاشتند در یک جلسه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
دکتر خوش اخلاق و دقیق بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
برخورد خیلی خوب ، وتشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عنل شقاق کردم خیلی راضی بودم از آقای دکتر و پرسنل و کار خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
جهت چکاپ و بررسی اسکین تگ و موارد دیگر رفتم کاملا حرفه ای و عالی راهنمایی کردند متشکرم ازشون و از سایر افراد مطبشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
مشکل فیستول داشتم با تشخیص دقیق دکتر سلامتیم رو به دست اوردم
برای خودم و پسرم مراجعه کردم تشخیص و درمان و رفتار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
من دچاربیماری شقاق شده بودم که بامراجعه به اقای دکتر اریایی عزیزوعمل سرپایی وبدون درد برام انجام دادن که خیلی راضییم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
شقاق خفیف داشتم ترسیدم گفتم برم پیش متخصص خوب شم تو معاینه زخمم رو بازتر کرد و الان گرفتار شدم و گردن هم نگرفت خدا ازش نگذره
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
دکتر بسیار حاذق و محترم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
سلام دکتر خیلی مهربان و دوست داشتنی هستن و کامل درباره مشکلی که داری توضیح میدن کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
بسیار دکتر حرفه ای، با اخلاق، مهربانی هستند. تشخیص،عمل جراحی و شیوه درمانشان بسیار عالی است. پرسنل فوق العاده خوش برخوردی دارند. خدا بهشون سلامتی و برکت بده.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
بسیار عالی، با سواد، حرفهای، خوش برخورد و خوش اخلاق.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
دکتر دقیق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عمل کیست مویی انجام دادم بسیار راضی بودم دکتر آریایی به شدت هم در کارشون و هم در رفتارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
از طریق دوستان
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عمل کیست مویی انجام دادم، دکتر خوش اخلاق و کاربلد. خانم منشی فوق العاده با حوصله و خوش اخلاق.
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
این مرد بی تکلف ، صادق و رک و خود واقعیش بود اینا خصیصه های خارج از طبابت اوست و در مورد طبابت سریع و صریح و پر انرژی بود . براش ارزوی طول عمر دارم همین
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
بسیار خوش بزخورد
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
سلام من پیش آقای دکتر عمل همورویید داشتم بسیار راضی هستم، خدا خیرشون بده بسیار پر انرژی و خوش برخورد هم هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
با سلام، مشکل بواسیر داشتم که به لطف آقای دکتر کنترل شده، ممنونم از آقای دکتر بسیار متبحر و خوش رو هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
عمل مفاصل
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بسیار عالی و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر اریایی عزیز. بنده عمل کیست مویی انجام دادم و بسیار راضی جه از عمل و هم از رفتار دکتر پرسنل محترم. خیلی راضی بودم. در ضمن پدرم چندسال پیش. پیش دکتر اریایی عمل کرده بودن و راضی بودن. منم امدم دکتر اریایی حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
سلام فیستول عمل کردم همه چی عالی هم از برخورد عالی هم آقای دکتر وخانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
سلام من کیسه مویی داشتم وخیلی دکتر خوب و با انصافی است خیلی کارش خوبه وملاحضه بیمار هم میکند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
بسیار عالی و بسیار با تجربه من برای فیشر رفتم پیششون و تحت درمانم و واقعا از روی تجربه بهتون راهکار میدن خیلی بهتر شدم و فیشر چندین ساله منو آروم کرد
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
من یک ماه پیش عمل کیست مویی با لیزر رو پیش دکتر آریایی انجام دادم بعد عمل درد نداشتم از یک روز بعد عمل به روال عادی زندگیم برگشتم .اخلاق و رفتار دکتر و پرسنل مطب عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
با یکی از دوستان رفتیم
کیست مویی ایشون رو عمل کردن
بسیار راضی بودیم هم از پرسنل و هم از شخص محترم دکتر اریایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عمل هموروئید ترومبوزه داشتم و این عمل رو با آرامش و صبوری برای منانجام دادن و از اینکه ایشون این عمل روبرای منانجامدادم خرسندم .
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
بهبوذد
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
همورویید انجام دادم خیلی خوب بود بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستند و برای مریضهاشون بسیار وقت میزارن
کادر بسیار مهربان و صمیمی دارن
با تشکر از آقای دکتر و پرسنل
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
همسرم عمل فیستول داشت،هم برخورد اجتماعی و روابط عمومی عالی و هم روش درمان و تشخیص به موقع بسیار مورد تاییدمون بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
عمل شقاق انجام دادم پیش ایشون واقعا کارشون عالی و خیلی منصف هستن خلاصه همه چی عاااالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
سلام مشگل روده داشتم .راهنمایی کردن از جراحی منصرفم کردن.دکتر باهوش و با وجدان
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
یک سال پیش مشکل شقاق داشتم با لیزر برطرفش کردن و تا الان هم برگشت نداشتم. عالی بودن در کارشون. بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
Besiar Dr. Khoob o khosh barkhord va ba tajrobeh hastand...binaziran
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
عمل هموروئید و شقاق انجام دادم بسیار راضی بودم
از قائمشهر امدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
پیش دکتر آریایی عمل هموروئید انجام دادم .با لیزر انجام دادن.خدایی کارشون حرف نداشت
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
پسرم سینوس پیلونیدال داشت در دو جلسه درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
بیسار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
بسیار عالی هستن خوش اخلاق و با حوصله نفره دکتر 100
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
کیست مویی داشتم .درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
،.....
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
پزشکی بسیار عالی،ماهر و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
با اخلاق ترین دکتری که تا به حال دیدم واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
همسرم مشکل آبسه داشت و قبلا پیش دوتا دکتر رفته بودیم و تشخیص نداده بودند، دکتر آریایی همون اول تشخیص دادند و همون روز هم جراحی کردند. همه چیشون خوب بود ، تشخیص و رفتار دکتر عالی ، محیط مطب عالی منشی های مهربون و پیگیر ، واقعا عالی بودند خدا خیرشون بده ایشالله
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
همورویید خیلی بزرگ داشتم از ماکو امدم پیش دکتر اریایی خیلی سریع با کادر مجرب و محترم انجام شد خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
آمدم دکتر برای فیستول و همورویید خیلی راضی بودم بعد عمل خیلی خیلی راضی بودم نه درد و نه سوزش
نه خونریزی
حتی از مسکن هم استفاده نشد
از همه مهمتر اخلاق و صبوری دکتر و اینکه وقت میزارن به مریض خیلی ارزشمند است
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
بواسیرم زده بود بیرون مثل نارنگی دکتر دستشون درد نکنه در عرض ده دقیقه مشگل ده ساله مو درمون کردخداپشت پناه تون باشع
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بیماری درست تشخیص داده شد و برای مرحله اول درمان دارو تجویز کردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عالی بودن آقای
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
دکتر بسیار حاذق و از همه مهمتر انسان شریف
قبل از اینکه یک پزشک حاذق باشه باید انسان با وجدان و درستکاری باشه
بخدا بخدا دکتر اریایی انسان بزرگی آست
با راهنمایی های درستش و عمل سرپایی که به من کرد.حالم را خوب کرد
ده سال هموروئید اذیتم میکرد
خدا حفظت کند دکتر اریایی زا توصیه هات بچه هام خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
من از بروجرد آمدم پیش دکتریرای عمل شقاق
ولی دکتر گفت اصلا نیاز به عمل نداری فقط رعایت کن یبوست نشی
هیلی راضی هستم از اقای دکتر و کادر درمان
مهربان و با حوصله رفتار میکنن
امیدوارم همیشه تنشون سالم و خدا پشت و پناهیان باشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
زخم عمیق داشتم که موقع دفع درد وحشتناکی داشتم ، اقای دکتر اریایی با لیزر عمل کردن و بسیااااارپزشک حاذق و خوش احلاقی هستن ممنونم از دکتر اریایی عزیز و پرسنل عالیشون️
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
دکتر بسیارعالی بودند و با دقت و حوصله ویزیت انجام میدادند و برخورد پرسنل هم خوب بود.
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
بسیار عالی...
خوشبرخورد و خبره...
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
ضمن تشکر از دکتر آریایی عزیز بابت عمل فوق العاده کیست مویی بنده واقعا سپاس گزارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
از آقای دکتر برای معالجه کیست مویی که بدون درد انجام داد و اخلاق خوبشان سپاس گذارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
نافم بزرگ شده است
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
برادرم پیش دکتر عمل کیست مویی انجام دادن
عمل خوب.کارشون خوب.دوره نقاهت نداشتن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
من فیشر داشتم توسط دکتر جراحی شدم و بسیار راضیم
ایشون و کادرشون بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
خیلی درد داشتم و ترشحات زیاد داشتم خوشبختانه با دکتر آریایی پنجه طلا عمل فیستول انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بسیار خوب از نظر تخصص وبرخوردمن فکر میکردم مشکلم که شقاق بود باید جراحی میشد ولی ایشان با توصیه هایی که کردند نیاز به جراحی نبود و خوشبختانه مشکلم فعلا حل شده است فقط میبایست به توصیه های ایشان توجه کنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
من عمل هموروئید خیلی بزرگ داشتم بعد انجام لیزر دردم افتاد خدا خیرشون بده خیلی کارشون عالی بود م
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
فیستول و هموردیید عمل کردم من سه تا عمل داشتم ظرف بیست دقیقه انجام دادم.دردی که من را بیست سال عذاب میداد.مت را راحت کردن.ممنونم از دکتر اریایی.در حین عمل اصلا استرس نداشتم از اقای دکتر و کادرشون ممنونم ایشالا همیشه موفق و سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
باسلام مشکل شقاق داشتم و جراحی انجام دادم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
هموروئید داشتم لیزر کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
عمل فیستول انجام دادم راضی هستم تز عپل و رفتار دکتر و پرسنل و اینکه بدوم درد و خونریزی امجام شد و بلافاصله مرخص شدم و زندگی روزمره و عادی شروع کردم و پیشنهاد میکنم عمل باز بیمارستان و دردسرهایش را نکشید و به دکتر اریایی مراجعه کنید
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
شقاق داشتم خیلی خیلی درد و اذیت بودم به لطف علم ایشون مشکلم حل شد و خدارو شکر الان حالم عالیه دکتر خیلی خوب و دلسوز کادر مهربون و فضای آروم مطب پیشنهاد میکنم اگه مشکلی داشتیدحتما پیش ایشون ویزیت بشید و تجربه ی مراجعه خودتونو به اشتراک بذارید
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
بسیار دکتر حاذق و بااخلاق تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
دکتر اریایی در رابطه با مشکلی که داشتم خیلی خوب ما را راهنمایی کردند.خیلی خوش برخورد هستند واز نظر پزشکی حاذق میباشند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
با صداقت نظر دادن و انجام عمل رو ضروری نمیدیدن. ولی خب هزینه عمل هم خیلی گرون بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
دکتر عالی هستن و بسیار خوش برخورد چربی شکم داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
برداشت کیست مویی. نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
خدا پدر مادرشونو بیامرزه من که واقعا راضیم از منشی گرفته تا خانم دکتری که پیششون هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
عمل هموروئید انجام دادم راضی بودم خیلی بهم لطف کردتخفیف دادن وعمل خوبی انجام دادن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
بسیار محترم و در عین حال استاد
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
بسیار عالی وباهوش
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
درمان پروستات و فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
عالی
ش
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
سلام
کیست مویی داشتم با درد شدید.دکتر آریایی ده دقیقه ای عملم کردن بدون هیچ دردی.کارشون بیست بیست.
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
من مشکل هموروئید همراه با درد شدیدرا داشتم به دکتر آریایی مراجعه کردم.طی درمان و عمل انجام گرفتم. و از عمل رضایت کامل را دارم.واقعا لقب پنچه طلا برازنده ایشان میباشد.
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
بسیار دکتر با دقت ، با حوصله، دقیق ، وقت میزارن خوش رو
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
سلام برای کیسه صفرا مراجعه شد، بسیار دلسوزانه و دقیق راهنمایی کردند.
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
دکتر بسیار با تجربه هستند ....و بسیار به کار خود وارد هستند ...خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
سلام جراحی کیست درموئید داشتم و تجربه ای عالی از عملکرد جناب آقای دکتر آریایی دارم. ضمنا تجربه ی خوب و جدیدی از برخورد خانم منشی که با سعه صدر و رفتاری آکنده از وجدان کاری و حس مسئولیت پذیری داشتند برایم حاصل شد. قدردان عملکرد عالی جناب دکتر هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عمل کیست مویی انجامدادم
عمل خیلی عالی و برخورد پرسنل به شدت عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
ابسه و کیست مویی انجام شد کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ایشون بسیار با تجربه و خلاق و خوش اخلاق هستند و تشخیص بسیار عالی و به موقع دارند، ما برای کیست پیلونیدال مراجعه کرده بودیم که به موقع جراحی کردن و بیمارمون خیلی زود بهبود پیدا کرد.خوشحالم که در کشور عزیزمون همچنین پزشکان زبردستی داریم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
باسلام.بنده پیش آقای دکتر عمل لیزر فیستول داشتم که خدارو شکر بهبود پیدا کردم و از ایشان کمال تشکرو قدردانی میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
سلام.باتشکر از آقای دکتر،عمل هموروئید داشتم و خیلی خیلی از ایشان راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
هموروئید. که خدا روشکر به دست دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
Besiar ali va daghig
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بهترین و عالی ترین
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
سلام
جراحی کیست مویی داشتم،آقای دکتر آریایی بدون درد و کمتر از ده دقیقه عملم کردن،خدا خیرشون بده که راحت شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
دکتر حاذقی هستن که دخترم را جهت کیست مویی بردم و با لیزر عمل کردن کارشون بینظیره
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
بسیار پزشک خوبی هستند هم خودشون هم کل پرسنل مطبشون چه از منشی تا خانم دکتر دیگری که همراهشون هستن. هوای بیمار رو خیلی دارن و به ازای تک تک ریال هایی که میگیرن خدمات میدن بهتون و کاملا حرفه ای درمانتون میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تشخیص خوب ، برخورد خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار دکتر با حوصله ای هستن
۱۴۰۵/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی با مهارت و با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۲۱من شقاق داشتم و با یک جلسه ویزیت من خوب شدم با دوتا پماد .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱همسرم عمل کیست مویی پیش ایشون انجام دادن به روش بسته
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عمل آبسه داشتم که آقای دکتر آریایی انجام دادن و راحت شدم.خداوند به آقای دکتر و خانوادشون سلامتی و خیرو برکت بده.
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰باسلام و احترام ، دکتر بسیار عالی هستند پس از مراجعه کامل درمان شدم، درضمن بسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و با تشخیص
۱۴۰۲/۰۴/۲۴کیست مویی انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عمل کیست مویی انجام دادم از نتیجه ی عمل بسیار راضی هستم رفتارشون هم که حرف نداره ، بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۹شقاق داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲من برای هموروید مراجعه کردم. دکتر آریایی بسیار با حوصله معاینه کردن و گزینه ها رو بدون در نظر گرفتن سود مالی توضیح دادند و در قالب مشاوره و کمک فکری در نهایت تصمیم رو به خودم واگذار کردن. مراحل بعدی به راحتی و سریع انجام شد. برخورد همه اعضای مطب بسیار دوستانه و محترمانه بود. ممنون
۱۴۰۳/۰۶/۱۸پزشک خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل کردم بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم هنوز
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹یک ماه پیش به ایشون مراجعه کردم و عمل هموروئید انجام دادم و ۱۰ دقیقه ای بدون درد و خونریزی انجام دادن واقعا در کارشون ماهر هستن به همه معرفی میکنم ایشونو
۱۴۰۱/۰۵/۳۰من پیش دکتر آریایی جراحی کیست مویی انجام دادم و کاملا از جراحی و محیط و پرسنل حرفه ای راضی هستم و کمال تشکر را دارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷نییننی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عمل فیشر انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکل فیستول داشتم در یک جلسه ده دقیقه ای انجام شد درجه یک با اخلاق و کار بلد صددرصد ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰با سلام جناب دکتر برای معاینه و توضیح بیماری سوالات دقیقی میپرسیدن و بسیار خوب راهنمایی کردن من چندتا دکتر دیگه برای مشکلم رفته بودم ولی ایشون خیلی جزیی تر مسئله من را بررسی کردن مدت انتظار من در مطب حدود دوساعت بود رفتار منشی و مابقی کادر خیلی مناسب و دوستانه بود فقط ایشون به من گفتن بعد لیزر همورویید دوران نقاهت نیازی نیست درحالیکه من حدود یک هفته مرخصی گرفتم و نتونستم برم سرکار به نظرم باید واقع بینانه تر دوران نقاهت را مطرح میکردند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عمل آپاندیس دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۹من از تکاپ آمدم پیش دکتر اریایی برای عمل فیستول خیلی راضی هستم از عملم کارشون خیلی،عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی محترم هستن و فهیم و کاردان و منصف.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من واسه همرویبد و شقاق اومدم. اما تشخیص دکتر خشکی بیش از حد پوست بود. دستیاد دکتر بسیار خوش برخورد و حاذق هستند. بسیار از دکتر و دستیارشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار دکتر حاذق و با دانشی هستند ، به بیمار خیلی زیاد توجه می کنند و خیلی صبور و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دوتا دکتر گفتن فیستول داری و باید عمل باز انجام بدم ولی دکتر آریایی گفت عمل نیاز نیست و من هم برای اطمینان بیشتر mriدادم و مشخص شد دکتر آریایی تشخیص درست داده بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بی نهایت عالی هستن و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ابسه مقعدی خالی کردن بسیار عالی بود رفتار دکتر و پرسنل کاملا عالی و محترمانه دردم بالافاصله افتاد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹چند روز پیش دخترم ۱۶سالشه پیش دکتر آریایی کیست مویی و آبسه همزمان عمل کرد.خیلی خیلی راضی بودم دکتر حاذق و خوش برخورد.به تمام معنا ده دقیقه انجام شد.فکر نمیکردم به این راحتی باشه.خیلی ممنونم دکتر آریایی.مامان هستی هستم از لرستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱توسط دکتر آریایی ویزیت شدم تشخیص اولیه ایشون عدم نیاز به عمل جراحی بود که بعد از ام آر آی هم تشخیص ایشون تایید شد بسیار با تجربه و خوش برخورد و با حوصله وقت گذاشتن و برای مراحل درمان راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷عمل کیست مویی انجام دادم از رنجان خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳دکتر دقیق و کار بلد، فعلا در حال مصرف دارو هستم.
۱۴۰۴/۰۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۱با سلام خدمت دوستان آقای دکتر آریایی واقعا طبیب حاذقی هستند بعد از عمل جراحی واقعا از یک درد وعذاب جسمی روحی نجات پیدا کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۰کیست مویی انجام دادن همسرم بسیار راضی بودم با تشکر از اقای دکتر و کادر حرفه ایشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴جراحی فیستول داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالی دکتر بسیار خوش برخورد و لاکچری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار عالی مشکل فتق داشتم حل شد با اخلاق و کار درست. برای بیمار وقت میذاره من از مازندران میرم پیشش
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دخترم کیست مویی جراحی کردن فعلن تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۰برای درمان آبسه مقعدی رفتم مطب ده دقیقه ای عمل شدم اوکی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۴عالی با تخصص بالا
۱۴۰۲/۰۴/۱۴دکتر خوب و دلسوز
۱۴۰۳/۰۵/۲۲بسیار با تحربه و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲کیست مویی داشتم و عمل خیلی راحتی داشتم فکرشو نمیکردم آنقدر راحت باشه واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل فیشر داشتم با معاینه و تجویز ژل مشکلم بعد دوهفته رفع شد. با حوصله بودن ولی نوبت دهی و معطلی که داشتن زیاد بود بی نظمی تو هماهنگی نوبت منو اذیت میکنه به من تایم دقیق دادن گفتن دکتر میره اگه دیر برسی ولی دوساعت پشت اتاق معطل شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ابسه خالی کردم خیلی راضی بودم از کار دکتر و از لطف و مرحمتی که به من سر هزینه داشتن ممنونم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵تشخیص لیپوم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ایشون عالی محترم مودب مهربان ودلسوز هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بودن من پیششون عمل کیست مویی انجام دادم راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار گران
۱۴۰۴/۰۵/۱۱هموروئید
۱۴۰۳/۰۷/۰۳امروز به ایشون مراجعه کردم. محیط بسیار تمیز و مرتب، اخلاق منشی محترمانه و بسیار عالی، اخلاق دستیار پزشک بسیار بسیار عالی و محترمانه، اخلاق پزشک بسیار دوستانه و گرم. با دقت، حوصله و متانت پاسخگو بودن و فضای ارامی رو به مراجعه کننده انتقال میده. هنوز برای درمان نهایی مراجعه نکردم.این تجربه ویزیت بود. انشاالله اقای دکتر آریایی و همهی خوانندگان این نظر همیشه سالم باشن.
۱۴۰۵/۰۳/۲۸شقاق داشتم بعد از جراحی با لیزر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲هموروید ترومپوز خارجی داشتم، عمل سریع و با درد و خونریزی نسبتا کم انجام شد ولی دوره نقاهتش مشکلتر از عملش هست، تجویز داروهای ملین و مناسب و راهنمایی دقیق یا مکتوب بعد از عمل برای بیماران خیلی ضروریست که کمتر توجه میشود، بعد دو هفته هنوز بهبودی کامل حاصل نشده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵واقعا دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستند،کادر و .فضای مطب هم خیلی دوستانه و پیگیر هستندخیلی هم زود نتیجه میگیرید
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۳۱سلام من شقاق عمل کردم دکتر بسیار باتجربه وباحوصله برای بیمار وقت میزارن بسیارراضی از عملم وهمچنین از کادر عالی مجموعه تشکر میکنم که منا از درد وخونریزی دو ساله شقاق نجات دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳مدتی از درد شقاق رنج می کشیدم پس از تحقیقات زیاد ایشون رو به من معرفی کردند واقعا ممنونم از عمل بسیار عالی و راحتی که دکتر اریایی برام انجام دادن برایشان ارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۴کیست مویی انجام دادم دکتر بسیار برخورد عالی و عملک لسیار خوب انجام شد از نیشابور امدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱آقای دکتر بسیار تشخیص درستی دارند و تیم خیلی خوب و پرانرژی و خوش برخوردی هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴هموروئید داشتم بعد از عمل حساس خیلی خوبی داشتم خدا پدرمادر دکتر اریایی را بیامرزد مدتها درد داشتم ولی میترسیدم برم انحام بدم به ایشان مراجعه کردم سریع و حرفه ای سرپایی با لیزر همرورئید ام را عمل کردن راحت شدم خدا عاقیت بخیرت کنه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰جراح خوبی هستند ولی قیمت بسیار بالایی میگیرند تقریبا چندین برابر قیمت مصوب بیمه تکمیلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل شقاق و آبسه مقعدی داشتم که دکتر به بهترین و سریع ترین و به روز ترین روش ممکن بنده رو درمان کردن من ۷ ماه بود اسیر دکترا بودم اما نتیجه ای نداده بود ایشون واقعا یه فرشته اند بسیار مهربان و دلسوز خیلی وقت میزارن برا بیمار دکتر بی نظیره
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من ۷ ماه بود مشکل شقاق داشتم و آخرش منجر به آبسه شد اما به دکتر های متعددی مراجعه کردم و نتیجه نگرفته بودم اما با یک بار مراجعه به دکتر آریایی تمام مشکل من رفع شد ایشون واقعا یه فرشته ان
۱۴۰۴/۰۳/۱۳درمان سرطان
۱۴۰۱/۱۱/۰۱درد شدید هموروئید داشتم.عموی بنده پزشک هستن با ایشون مشورت کردم.دکتر آریایی را معرفی کردن.کارشون بینظیره
۱۴۰۱/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۷بسیار محترم و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸درود من بخاطر فیستول مراجعه کردم تحت درمان هستم جناب اقای دکتر اریایی انسانی شریف بسیار با حوصله و صبور هستن اولین پزشکی هستن که تایم زیادی رو به بیمار اختصاص میدن مورد مهمی که این روزا در مورد سایر پزشکان عزیز کمتر لحاظ میشه با ارزوی سلامتی موفقیت و طول عمر با عزت برای این پزشک نازنین.
۱۴۰۴/۰۵/۰۳من همورویید و فیشر داشتم که دکتر تو یه جلسه هر دو برام جراحی کرد و خداروشکر بعد از یه هفته الان دیگه مشکلی ندارم کاملا خوب شد دیگه ،نه دردی دارم دیگه نه علایمی .واقعا ممنونم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۳راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار دکتر عالی و با تشخیص بسیار خوب هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۰کار درست و بسیار خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۳/۰۸/۰۳سلام من عمل هموروئید داشتم با توجه به اینکه هر دوطرف نیاز به عمل داشت اما دکتر یک طرفو عمل کردند . الان طرف دیگه داره اذیتم میکنه.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دیروز کیست مویی رو عمل کردم خیلی راحت بودم قبل از عمل ترس و اضطراب داشتم اما با عملی که دکتر اریایی با لیزر انجام دادن رو من خیلی راحت بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دو ماه پیش لیزر شقاق انجام دادم ،هنوز سوزش ودرد دارم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل کیست داشتم دکتر استادانه و خیلی با آرامش و کار بلد مشکل منو حل کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۱میخواهم با خودش صحبت کنم لطفآ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹واقعا دکتر بسیار باسواد، آگاه، باتجربه و منصفی هستن. سالهاست که ایشون رو میشناسم. دوبار برای مشکل شقاق و آبسه مراجعه کردم و هر بار هم کاملا مشکلم برطرف شد، بدون عود کردن و نیاز به مراجعه چند باره.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتری بسیار متعهد و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر بینظیره من دوهفته پیش عمل شقاق انجام دادم واقعا راحت شدم ازش ممنونم و تشکر میکنم که من و از درد نجات داد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار کادر مجرب و بااخلاق و باشخصیت که در کنار یک پزشک حاذق تیم قوی تشکیل دادند ممنونم ازشون که جراحی هموروئید بنده با لیزر به بهترین شکل انجام شد .
۱۴۰۳/۱۱/۳۰همروئید عمل کردم خیلی راضی بودم اصلا ارد نداشت به همه پیشنهاد میکنم بیات هستم از اراک
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کیست مویی انجام دادم خیلی سریع و عالی،بدون درد انجام شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۲من نظرات رو خوندم و وقتی دیدم این همه رضایت دارن همسر که آبسه مقعدی داشت رو پیش ایشون بردیم و جراحی کردن ، بی نهااااااایت دردناک بود،یه دکتر معمولی با اعصاااب معمولیه رو به ضعیف و کار معمولی که نسبت به خییییلی جاها گرون تر هم گرفتن،ولی هر چقدر از منشیشون و دستیارشون تو نظرات کامنت مثبت دیدین رو ضربدر 2 کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۹من حدود۲ ماه پیش جهت انجام عمل همورویید و فیستول ب دکتر آریایی مراجعه کردم،عملی که در بیمارستان آتیه گفته بودند در چند مرحله و با بیهوشی انجام میشه رو،حدود یه ربع دکتر آریایی در کلینیک خودشون زمان گذاشتند و برام انجام دادن،بسیار از کار دقیق دکتر اریایی و محیط آرام و فضای حرفه ای مطب راضی بودم،پیشنهادمیکنم بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۱قاطع و مسلط
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکوک به سرطان سینه بودم و تشخیص آقای دکتر عالی بود .
۱۴۰۱/۰۳/۲۲پیش دکتر دیگه رفتم گفت باید عمل کنی اما دکتر آریایی گقت نیازی نیست برای بیمار هم خوب وقت میزاره
۱۴۰۵/۰۳/۰۶پدرم مشکل فیستول و .. داشتند. بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸باعرض سلام وادب بنده بخاطرشقاق به مطب آقای دکترمراجعه کردم برام فعلا دارو تجویزکردندبهترشدم کارشون عالی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر آریایی یکی از بهترین افراد متخصص بیماری های مقعدی که بنده توسط ایشون ویزیت شدم و خودشون شخصا من رو عمل کردن و بسیار از نتیجه کار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱آبسه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ابدو ا
۱۴۰۱/۰۹/۱۴به دلیل شقاق مراجعه کردم همه چیز عالی و فوق العاده دارو دادن و توضیحات لازمه تشکر میکنم از جناب دکتر اریایی و پرسنل خوب و خوش برخوردشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عمل همورویید با لیزر انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱درود کیست مویی داشتم دکتر آریایی در مطب ده دقیقه ای عملم کردن بدون هیچ دردی،انشاالله همیشه موفق باشند
۱۴۰۲/۰۳/۰۴سلام ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸سلام بسیار دکتر حاذق و واردی هستند و تشخیصشون درست بود .
۱۴۰۴/۰۹/۰۳برای معاینه hpv رفتم خیلی بهم ارامش دادن و مهربانانه و با دلسوزی برخورد کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر خوش برخورد و حرفه ای هستن درکارشون هموروئید بود و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰من از بیماران دکتر هستم همورویید بزرگی داشتم بدون کوچکترین مشکلی جراحی شدم با تایم خیلی کوتاه .. بینظیر بود کار ایشون... ممنونم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵من پیش آقای دکتر عمل شقاق انجام دادم و همین الان در حین عمل دارم کامنت میزارم حالا دیگه خودتون حساب کنید که چقدر بی درد و راحته
۱۴۰۴/۰۵/۰۳دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۱۷عالی، بسیار دکتر با وجدان و کاربلدی بودند، خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۰The best doctor in iran
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عمل همورویید انجام دادم و خیلی خیلی راضی بودم . فوق العاده ب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر بسیار با اخلاق و مجربی هستن بایه ویزیت مشکلمو تشخیص دادن فوق تحصص گوارش به من گفته بودن باید جراحی کنم ولی دکترآریایی تشخیص دادن نیازی به جراحی نیست
۱۴۰۵/۰۲/۲۱جناب دکتر در ضمینه هموروئید بینظیر بودند، درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عااالییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل شقاق انجام دادم،واقعا خدا به دکتر آریایی خیر بده که از درد نجاتم داد.توصیه میکنم هرکی این درد رو داره بره سروقت دکتر آریایی خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۱۶پدرم زخم قدیمی مقعد داشت که دکتر با تشخیص عالی و عمل ۵ دقیقه ای لیزری بدون درد مشکل چندین سالش حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عمل هموروئید پیش دکتر آریایی انجام دادم.بسیار راضی بودم.بسیار خوش برخورد و منصف و حاذق بودن.
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خیلی راحت و سریع عمل کردم ولی خیلی مهربون و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹من شقاق داشتم که رفتم پیش دکتر سری اول عملم نکردش دارو داد ولی دارو مصرف نکردم،بعدش تبدیل به فیستول شد بازم رفتم پیشش گفتش عظلاتم از بین رفته بعد دو بار جراحی کلا خوب شدم من واسه اونایی نوشتم تجربه خودمو که مشکل دارن کارشون وخیم شده،واقعا کار بلده ،نجاتم داد واقعا دکتر آریایی .دکتر به قول خودت چاکریم ️
۱۴۰۲/۰۲/۱۵تشخیص آقای دکتر در مورد فیستول خوب بود پیش ایشون عمل کردم کاملا راضی هستم.اصلا نقاهت نداشتم بعد عمل برخورد دکتر و همکاران هم عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۲خوب بود همونروز عمل انجام دادن ولی بعد از ۹ روز همچنان زخم وجود داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۵از سنندج اومدم پیش دکتر آریایی برای عمل شقاق خیلی عالی و با کمترین زمان که اصلا باورم نمیشد
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر حاذقی بودن و اصلا هم فقط به خودشون فکر نمیکردن. به شرایط مریض توجه میکردن و متناسب با اون پیشنهاد میدادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر بشدت پیگیر و وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۱۲من فقط جهت مشاوره رفتم به نظرم دکتر خوبی هستن به خوبی راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۴جهت کیست مویی داخل ناف مراجعه کردم گفتن باتوجه به اینکه ترشح زیاد نداره بهتر باهاش بسازی و اگه بیشتر ترشح داشت در حد اقا در یک مرکز جراحی اقدام به جراحی بشه و خودش جراحی نکرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عمل هموروئید
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بسیار خو
۱۴۰۲/۰۳/۲۳فقط یه کلمه میتونم بگم عاااااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳سلام من مشکل شقاق داشتم و چندین دکتر مراجعه کرده بودم ولی آقای دکتر با تشخیص درست و خیلی خوب مرا راهنمایی کردن ممنون از آقای دکتر و منشی مهربانشون ان شاالله هرجا هستن سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷من سه سالی بود درگیر بیماری بودم هموروئید شقاق واقعا خیلی اذیت بودم عذاب میکشیدم که با دکتر آشنا شدم واقعا میتونم بگم کارشون بی نظیر دکتر عالی یک ماهی هست که عمل کردم خیلی راحتم خیلی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر آریایی عزیز همیشه دعاگوتون هستم. کارتون بینظیره. خدا خیرتون بده
۱۴۰۱/۰۸/۲۰همورویید و فیشر داشتم دو بار عمل کردم خوب نشدم تا رفتم پیش دکتر آریایی معاینه کردش گفتش مشکل روده بزرگمه و هردوشو برام عمل کردش همونجا بعدش بیمارستان رودمم با لاپاراسکوپی جراحی کردش ،تشخیصش عالیه دکتر واقعا و خیلی با معرفته ،خدا حفظت کنه دکتر حاذق عزیز.
۱۴۰۲/۰۲/۱۵بسیار مجرب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دندان م خراب است
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سه روز پیش به مطب دکتر آریایی مراجعه کردم و لیزر هموروئید انجام دادم.ده دقیقه بدون درد کارم انجام شد.ممنونم دکتر بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱مشکل هموروئید و حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۹من مشکل هموروئید داشتن به جند پزشک مراجعه کردم گفتن باید عمل بشه ایشون پس از معاینه محکم گفتن نیاز به عمل جراحی نذارید تشکر میکنم و دکتر بسیار خوبی هستن همچنین منشی ایشان بسیار رفتار محترمانه ای داشتند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰پزشک حاذق بسیار عالی و خوش برخورد و دارای سلامت مالی که این روزها خیلی مهمه برای ویزیت وقت کافی گذاشتند در یک جلسه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر خوش اخلاق و دقیق بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۲۰برخورد خیلی خوب ، وتشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عنل شقاق کردم خیلی راضی بودم از آقای دکتر و پرسنل و کار خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۴جهت چکاپ و بررسی اسکین تگ و موارد دیگر رفتم کاملا حرفه ای و عالی راهنمایی کردند متشکرم ازشون و از سایر افراد مطبشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۲خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل فیستول داشتم با تشخیص دقیق دکتر سلامتیم رو به دست اوردم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰سلام دکتری بسیارباتجربه مریضی همسرم راتشخیص دادن وباتدبیری عالی آبسه مقعدی همسرم راجراحی کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برای خودم و پسرم مراجعه کردم تشخیص و درمان و رفتار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲من دچاربیماری شقاق شده بودم که بامراجعه به اقای دکتر اریایی عزیزوعمل سرپایی وبدون درد برام انجام دادن که خیلی راضییم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹شقاق خفیف داشتم ترسیدم گفتم برم پیش متخصص خوب شم تو معاینه زخمم رو بازتر کرد و الان گرفتار شدم و گردن هم نگرفت خدا ازش نگذره
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر بسیار حاذق و محترم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷سلام دکتر خیلی مهربان و دوست داشتنی هستن و کامل درباره مشکلی که داری توضیح میدن کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بسیار دکتر حرفه ای، با اخلاق، مهربانی هستند. تشخیص،عمل جراحی و شیوه درمانشان بسیار عالی است. پرسنل فوق العاده خوش برخوردی دارند. خدا بهشون سلامتی و برکت بده.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار عالی، با سواد، حرفهای، خوش برخورد و خوش اخلاق.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر دقیق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عمل کیست مویی انجام دادم بسیار راضی بودم دکتر آریایی به شدت هم در کارشون و هم در رفتارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶از طریق دوستان
۱۴۰۱/۱۱/۲۲عمل کیست مویی انجام دادم، دکتر خوش اخلاق و کاربلد. خانم منشی فوق العاده با حوصله و خوش اخلاق.
۱۴۰۳/۰۵/۱۶این مرد بی تکلف ، صادق و رک و خود واقعیش بود اینا خصیصه های خارج از طبابت اوست و در مورد طبابت سریع و صریح و پر انرژی بود . براش ارزوی طول عمر دارم همین
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار خوش بزخورد
۱۴۰۱/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱سلام من پیش آقای دکتر عمل همورویید داشتم بسیار راضی هستم، خدا خیرشون بده بسیار پر انرژی و خوش برخورد هم هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۲با سلام، مشکل بواسیر داشتم که به لطف آقای دکتر کنترل شده، ممنونم از آقای دکتر بسیار متبحر و خوش رو هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۲عمل مفاصل
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی و خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۲۵با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر اریایی عزیز. بنده عمل کیست مویی انجام دادم و بسیار راضی جه از عمل و هم از رفتار دکتر پرسنل محترم. خیلی راضی بودم. در ضمن پدرم چندسال پیش. پیش دکتر اریایی عمل کرده بودن و راضی بودن. منم امدم دکتر اریایی حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳سلام فیستول عمل کردم همه چی عالی هم از برخورد عالی هم آقای دکتر وخانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام من کیسه مویی داشتم وخیلی دکتر خوب و با انصافی است خیلی کارش خوبه وملاحضه بیمار هم میکند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۰۱/۲۳بسیار عالی و بسیار با تجربه من برای فیشر رفتم پیششون و تحت درمانم و واقعا از روی تجربه بهتون راهکار میدن خیلی بهتر شدم و فیشر چندین ساله منو آروم کرد
۱۴۰۵/۰۱/۱۴من یک ماه پیش عمل کیست مویی با لیزر رو پیش دکتر آریایی انجام دادم بعد عمل درد نداشتم از یک روز بعد عمل به روال عادی زندگیم برگشتم .اخلاق و رفتار دکتر و پرسنل مطب عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰با یکی از دوستان رفتیم کیست مویی ایشون رو عمل کردن بسیار راضی بودیم هم از پرسنل و هم از شخص محترم دکتر اریایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عمل هموروئید ترومبوزه داشتم و این عمل رو با آرامش و صبوری برای منانجام دادن و از اینکه ایشون این عمل روبرای منانجامدادم خرسندم .
۱۴۰۳/۰۸/۳۰بهبوذد
۱۴۰۲/۰۵/۱۰همورویید انجام دادم خیلی خوب بود بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستند و برای مریضهاشون بسیار وقت میزارن کادر بسیار مهربان و صمیمی دارن با تشکر از آقای دکتر و پرسنل
۱۴۰۴/۰۵/۰۲همسرم عمل فیستول داشت،هم برخورد اجتماعی و روابط عمومی عالی و هم روش درمان و تشخیص به موقع بسیار مورد تاییدمون بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عمل شقاق انجام دادم پیش ایشون واقعا کارشون عالی و خیلی منصف هستن خلاصه همه چی عاااالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱سلام مشگل روده داشتم .راهنمایی کردن از جراحی منصرفم کردن.دکتر باهوش و با وجدان
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۸یک سال پیش مشکل شقاق داشتم با لیزر برطرفش کردن و تا الان هم برگشت نداشتم. عالی بودن در کارشون. بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۴Besiar Dr. Khoob o khosh barkhord va ba tajrobeh hastand...binaziran
۱۴۰۱/۰۹/۳۰عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عمل هموروئید و شقاق انجام دادم بسیار راضی بودم از قائمشهر امدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۹پیش دکتر آریایی عمل هموروئید انجام دادم .با لیزر انجام دادن.خدایی کارشون حرف نداشت
۱۴۰۱/۰۵/۲۶پسرم سینوس پیلونیدال داشت در دو جلسه درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بیسار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۳۱بسیار عالی هستن خوش اخلاق و با حوصله نفره دکتر 100
۱۴۰۴/۱۱/۱۹کیست مویی داشتم .درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۵،.....
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پزشکی بسیار عالی،ماهر و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۳/۰۹با اخلاق ترین دکتری که تا به حال دیدم واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۲/۳۰همسرم مشکل آبسه داشت و قبلا پیش دوتا دکتر رفته بودیم و تشخیص نداده بودند، دکتر آریایی همون اول تشخیص دادند و همون روز هم جراحی کردند. همه چیشون خوب بود ، تشخیص و رفتار دکتر عالی ، محیط مطب عالی منشی های مهربون و پیگیر ، واقعا عالی بودند خدا خیرشون بده ایشالله
۱۴۰۳/۰۳/۱۳همورویید خیلی بزرگ داشتم از ماکو امدم پیش دکتر اریایی خیلی سریع با کادر مجرب و محترم انجام شد خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵آمدم دکتر برای فیستول و همورویید خیلی راضی بودم بعد عمل خیلی خیلی راضی بودم نه درد و نه سوزش نه خونریزی حتی از مسکن هم استفاده نشد از همه مهمتر اخلاق و صبوری دکتر و اینکه وقت میزارن به مریض خیلی ارزشمند است
۱۴۰۳/۱۰/۲۰بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۷بواسیرم زده بود بیرون مثل نارنگی دکتر دستشون درد نکنه در عرض ده دقیقه مشگل ده ساله مو درمون کردخداپشت پناه تون باشع
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بیماری درست تشخیص داده شد و برای مرحله اول درمان دارو تجویز کردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی بودن آقای
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۵دکتر بسیار حاذق و از همه مهمتر انسان شریف قبل از اینکه یک پزشک حاذق باشه باید انسان با وجدان و درستکاری باشه بخدا بخدا دکتر اریایی انسان بزرگی آست با راهنمایی های درستش و عمل سرپایی که به من کرد.حالم را خوب کرد ده سال هموروئید اذیتم میکرد خدا حفظت کند دکتر اریایی زا توصیه هات بچه هام خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۳۰من از بروجرد آمدم پیش دکتریرای عمل شقاق ولی دکتر گفت اصلا نیاز به عمل نداری فقط رعایت کن یبوست نشی هیلی راضی هستم از اقای دکتر و کادر درمان مهربان و با حوصله رفتار میکنن امیدوارم همیشه تنشون سالم و خدا پشت و پناهیان باشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶زخم عمیق داشتم که موقع دفع درد وحشتناکی داشتم ، اقای دکتر اریایی با لیزر عمل کردن و بسیااااارپزشک حاذق و خوش احلاقی هستن ممنونم از دکتر اریایی عزیز و پرسنل عالیشون️
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر بسیارعالی بودند و با دقت و حوصله ویزیت انجام میدادند و برخورد پرسنل هم خوب بود.
۱۴۰۵/۰۴/۰۵بسیار عالی... خوشبرخورد و خبره...
۱۴۰۲/۰۶/۱۹ضمن تشکر از دکتر آریایی عزیز بابت عمل فوق العاده کیست مویی بنده واقعا سپاس گزارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۴از آقای دکتر برای معالجه کیست مویی که بدون درد انجام داد و اخلاق خوبشان سپاس گذارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۱۵نافم بزرگ شده است
۱۴۰۱/۰۵/۲۱برادرم پیش دکتر عمل کیست مویی انجام دادن عمل خوب.کارشون خوب.دوره نقاهت نداشتن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۳من فیشر داشتم توسط دکتر جراحی شدم و بسیار راضیم ایشون و کادرشون بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷خیلی درد داشتم و ترشحات زیاد داشتم خوشبختانه با دکتر آریایی پنجه طلا عمل فیستول انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار خوب از نظر تخصص وبرخوردمن فکر میکردم مشکلم که شقاق بود باید جراحی میشد ولی ایشان با توصیه هایی که کردند نیاز به جراحی نبود و خوشبختانه مشکلم فعلا حل شده است فقط میبایست به توصیه های ایشان توجه کنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷من عمل هموروئید خیلی بزرگ داشتم بعد انجام لیزر دردم افتاد خدا خیرشون بده خیلی کارشون عالی بود م
۱۴۰۴/۰۶/۲۱فیستول و هموردیید عمل کردم من سه تا عمل داشتم ظرف بیست دقیقه انجام دادم.دردی که من را بیست سال عذاب میداد.مت را راحت کردن.ممنونم از دکتر اریایی.در حین عمل اصلا استرس نداشتم از اقای دکتر و کادرشون ممنونم ایشالا همیشه موفق و سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۵/۱۱باسلام مشکل شقاق داشتم و جراحی انجام دادم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۸هموروئید داشتم لیزر کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عمل فیستول انجام دادم راضی هستم تز عپل و رفتار دکتر و پرسنل و اینکه بدوم درد و خونریزی امجام شد و بلافاصله مرخص شدم و زندگی روزمره و عادی شروع کردم و پیشنهاد میکنم عمل باز بیمارستان و دردسرهایش را نکشید و به دکتر اریایی مراجعه کنید
۱۴۰۳/۰۹/۰۶شقاق داشتم خیلی خیلی درد و اذیت بودم به لطف علم ایشون مشکلم حل شد و خدارو شکر الان حالم عالیه دکتر خیلی خوب و دلسوز کادر مهربون و فضای آروم مطب پیشنهاد میکنم اگه مشکلی داشتیدحتما پیش ایشون ویزیت بشید و تجربه ی مراجعه خودتونو به اشتراک بذارید
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار دکتر حاذق و بااخلاق تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر اریایی در رابطه با مشکلی که داشتم خیلی خوب ما را راهنمایی کردند.خیلی خوش برخورد هستند واز نظر پزشکی حاذق میباشند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵با صداقت نظر دادن و انجام عمل رو ضروری نمیدیدن. ولی خب هزینه عمل هم خیلی گرون بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتر عالی هستن و بسیار خوش برخورد چربی شکم داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰برداشت کیست مویی. نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۱خدا پدر مادرشونو بیامرزه من که واقعا راضیم از منشی گرفته تا خانم دکتری که پیششون هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عمل هموروئید انجام دادم راضی بودم خیلی بهم لطف کردتخفیف دادن وعمل خوبی انجام دادن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بسیار محترم و در عین حال استاد
۱۴۰۱/۰۵/۱۵بسیار عالی وباهوش
۱۴۰۴/۰۴/۲۶درمان پروستات و فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۳عالی ش
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام کیست مویی داشتم با درد شدید.دکتر آریایی ده دقیقه ای عملم کردن بدون هیچ دردی.کارشون بیست بیست.
۱۴۰۲/۰۳/۰۵من مشکل هموروئید همراه با درد شدیدرا داشتم به دکتر آریایی مراجعه کردم.طی درمان و عمل انجام گرفتم. و از عمل رضایت کامل را دارم.واقعا لقب پنچه طلا برازنده ایشان میباشد.
۱۴۰۱/۰۶/۱۰بسیار دکتر با دقت ، با حوصله، دقیق ، وقت میزارن خوش رو
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام برای کیسه صفرا مراجعه شد، بسیار دلسوزانه و دقیق راهنمایی کردند.
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکتر بسیار با تجربه هستند ....و بسیار به کار خود وارد هستند ...خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۸/۱۸سلام جراحی کیست درموئید داشتم و تجربه ای عالی از عملکرد جناب آقای دکتر آریایی دارم. ضمنا تجربه ی خوب و جدیدی از برخورد خانم منشی که با سعه صدر و رفتاری آکنده از وجدان کاری و حس مسئولیت پذیری داشتند برایم حاصل شد. قدردان عملکرد عالی جناب دکتر هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عمل کیست مویی انجامدادم عمل خیلی عالی و برخورد پرسنل به شدت عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰ابسه و کیست مویی انجام شد کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ایشون بسیار با تجربه و خلاق و خوش اخلاق هستند و تشخیص بسیار عالی و به موقع دارند، ما برای کیست پیلونیدال مراجعه کرده بودیم که به موقع جراحی کردن و بیمارمون خیلی زود بهبود پیدا کرد.خوشحالم که در کشور عزیزمون همچنین پزشکان زبردستی داریم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲باسلام.بنده پیش آقای دکتر عمل لیزر فیستول داشتم که خدارو شکر بهبود پیدا کردم و از ایشان کمال تشکرو قدردانی میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام.باتشکر از آقای دکتر،عمل هموروئید داشتم و خیلی خیلی از ایشان راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۳/۱۳هموروئید. که خدا روشکر به دست دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵Besiar ali va daghig
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بهترین و عالی ترین
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام جراحی کیست مویی داشتم،آقای دکتر آریایی بدون درد و کمتر از ده دقیقه عملم کردن،خدا خیرشون بده که راحت شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹دکتر حاذقی هستن که دخترم را جهت کیست مویی بردم و با لیزر عمل کردن کارشون بینظیره
۱۴۰۳/۰۷/۲۴