من یکبار توسط ایشان ویزیت شدم. هنوز درمان شروع نشده. در مقام تشخیص اولیه با حوصله شرح حال گرفتند و نه امید بیجا دادند و نه الکی ترساندند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
مدت زمان انتظار طولانی و نداشتن صندلی کافی بدای نشستن ، پزشک حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
دکتر حوصله و مهربون
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
پزشک بس
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دکتر بسیار دقیق و متعهدی هستند و البته منشی شون جالب نیست
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
سلام موقع رانندگی میترسم کلا استرس نمیزاره برم تو جاده فرمان از دستم خارج میشه ممنون میشم راهنماییم کنید
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی هستندخانم دکترخوش قلب ومهربان
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
تشنج
و
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
متخصصی خوبی هس
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
فوق العاده با حوصله و با سواد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
من برای سردرد و اضطراب مراجعه کردم بسیار خوش اخلاق باحوصله وباسواد بودن ازشون متشکرم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
چند ماه سردرد داشتم تشخیص میگرن دادن و با اولین نسخه سردردم خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
باحوصله و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
برام ام آر ای نوشتن هنوز جوابشو ندیدن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
با سلام ایشون دکتر حاذق و با اخلاق هستند ما ازشون ممنون هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
خیلی خوب و
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عالی بود و خیلی کمک کرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکترفوق العاده ای هستن ولی منشی شون خیلییییییی بی احترامی میکنن و اصلا برخورد خوبی ندارن همین موضوع باعث شده دنبال دکتر دیگه ای بگردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
خیلی دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
عالی و پرحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
هنوز دارو مصرف نکردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
پنیک داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
فعلا خیر
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
مشاوره بعد از کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
سلام عالی با اخلاق ومهربان ودانا
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
دکتر با حوصله و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر عالی هستن برای بیمار وقت کافی میزارن بی دلیل دارو تجویز نمیکنن من کاملا راضی بودن بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خیلی خوب وباحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
میگرن و دیسک گردن و کمر دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
مشکل زانو درد داشتم مراجعه کردم فعلا پذیرش شدم هنوز درمان شروع نکردم اما خوشم اومد ام آر ای آماده بشه حتما برای درمان مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
اولین بارمه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
کارشون عالیه تشخیص درست میدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بهترینن
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
دکتر همسرم زوج میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بسیار عالی ، هم اخلاق هم طبابت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
خیلی صبور
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
سلام ایشون فوقالعاده دکتر عالی و صبور و خوش اخلاق هستند ما چند تا سوال داشتیم با حوصله و صبوری کامل ما رو راهنمایی کردند خیلی دکتر عالی هستند به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بسیار دکتر خوش برخوردی بودند و با دقت حرفهای بیمار را میشنیدند و به خوبی توضیحات مورد نظر را ارائه میکردند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
خوش اخلاق، حاذق،منصف
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
فعلا خوب هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بسیار خوش برخورد-صبور-تشخیص عالی-......من سردرد داشتم که ایشان تشخیص دادند میگرن دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
منو بیدار کرد باتجویز یه ام آرای ساده جلو خیلی بیماری هارو گرفت دکتر بافهم و درک بالاوبسیار مهربان خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
درد گردن داشتم مراجعه کردم و ایشون علاوه بر دیسک گردن ،بیماری ام اس من رو بسیار عالی تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
کمردرد و عدم تعادل در راه رفتن
که با کمک خانم دکتر مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
بسیار با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تجربه بسیار مثبت، بسیار صبور و با دقت
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
خیلی دکتر با اخلاق و با صرف وقت زیاد به تمام سوالات مریض پاسخ میدن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
بسیار دکتر خوب و با حوصله ای بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
دکتر بس
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
با حوصله و صبور و کاملا متبحر
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
میگرن ، خیلی تشخیص خوب و دکتر بسیار محترم و به بیمار توجه خاص دارند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
سرگیجه داشت و با دارو خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
میگرن شدید و درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر خوبی هستن تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
در حال درمان میگرن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
میگرن خداروشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
توده در پشت گردن، در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عالی هستند. مسلط و بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
ایشون خیلی صبور و مهربانند و من دو جلسه ویزیت شدم بابت میگرن که فعلا از نتیجه راضی ام.
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
معمولی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
خوب بود فقط یکم زمان انتظار طولانی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
خانم جنتلمنی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
در حالدرمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
مشکل تنگی کانال نخاعی وکمر درد وپادرد شدید که تشخیص دادن وفیزیوترافی ودارو تجویز کردن الان بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
ویزیت مادرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
سلام خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن من اولین بارم بود هنوز نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
فعلا یکبار ویزیت داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
یک جلسه رفتم خیلی باحوصله هستن و وقت میذازن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عالی هستند درد کمر داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
باسلام. بسیار دکتر مودب و باحوصله و تشخیص درست بیماری
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
به خاطر مشکل کمر یکبار توسط ایشان ویزیت شدم دکتر خوش اخلاق وصبوری هستندام آرآی نوشتند انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
میگرن تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
خیلی انسان خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تشخیص دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
برای کمر درد مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
بله مادر من ویزیت شدن ونتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تازه ام آر آی گرفتم هنوز نتیجه را ندیدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خوب هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
خیلی خ
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بستری بیمارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
بهترین دکتر هستن من
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
برای میگرن شدید شدید مراجعه کردم،به لطف خداوند و درمان دکتر الان واقعا زندگیم عوض شده و بهتر هست شرایطم البته که هنوز تحت درمانم.
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
تا الان خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دوره اول است فعلا نتیجه نگرفتیم میگرن داشتیم سرددشدید
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
بد نبود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
عالی هم منو خوب درمان کرد هم همسرمو.جفتمون میگرن و استرس داشتیم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
با دقت و حوصله گوش میدن و معاینه اولیه رو انجام میدن، بی دلیل قرص و دارو تا تشخیص کامل و دقیقا بیماری نمینویسن، با دقت تمام بررسی میکنن و مشکلات و راه حل ها رو با حوصله تمام توضیح میدن که در وهله خودش قابل تحسین و نشان از مجرب بودنشون است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
خوب بود و مهربان و درک کننده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند و میگرن من رو بعد از سالها مراجعه به پزشکان مختلف ، تا حد زیادی درمان کردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عالی یه دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
فعلا جواب ام ار ای باید براشون ببیرم.
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بیمار ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتر خوبی به نظر می رسند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
تایم زیادی برای ویزیت من نذاشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
کمردرد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
عالی هستن خانم دکتر بسیار خوش برخورد و تشخیص درست ، با صبر و حوصله بررسی میکنند .
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
سردردهای شدید دارم.ودرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
کانال دستم گرفتگی داشت با درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بسیار عالی ،خوش اخلاق ،صبور ،متعهد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
دکتر مجرب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
مشخصه دکتر با تجربه ای هستن
خیلی دقیق و با حوصله به بیمارش گوش میده کلی بگم عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
میگرنخیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر دلسوز و زحمت کشی هستند من زندگیمو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
سلام . من با داشتن سردرد به ایشان مراجعه کردم . که با عنایت به سؤالات تخصصی که داشتند و حتی قبل از انجام MRI از سر و گردن ، تشخیص ایشان مشگل در ناحیه گردن بود که پس از انجام MRI دقیقا نظر ایشان تحقق یافت . تشخیصشان بسیار خوب و تجویز و توصیه های پزشکی هم عالی .
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
خوش اخلاق خبره برای بیمار وقت میذارن قشنگ
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
میگرن داشتم وهمچنان تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
ویزیت اولیه انجام شده و ام آر آی برام نوشتن هنوز نتیجه قطعی نگرفتم که بتونم نظر بدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
هنوز درمانم تکمیل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خیلی هم به حرفام گوش دادن هم نتیجه بخش بوده برام
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالیبود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
ویزیت دقیق و با حوصله و فعلا نتیجه خوب است باید دید با قطع دارو مشکل برمیگذدد یا خیر.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
سلام دکتر بسیار عالی و متخصص هستند وقت زیادی برایم گذاشتند تشخیص درست و بجایی داشتند ایکاش منشی شان هم به همان اندازه خوب بود که تیم تکمیل بود در کل من از ویزیت خانم دکتر راضی بودم و در صورت نیاز مجددا مراجعه خواهم کرد
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
درمان میگرن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
تشخیص خوبی داشتن برای دیسک گردن پیششون رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
میگرن دارم بالطف خانم دکترخیلی بهترشدم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عالی با شخصیت و با دانش
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
بسیار پزشک صبور و با اخلاق و با دانشی هستن و کاملا برای بیمار زمان میذارن و هزینه الکی برای بیمار نمیتراشن اصلا
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بابت دیسک کمر و گردنم مراجعه کردم فعلا فیزیوتراپی انجام میدم؛ دکتر و منشی ایشون خوش برخورد هستند و وقت زیادی برای ویزیت بیمار میذارن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
خیلی عالی مم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
برای معاینه رسیدم خدمتشون دکتر خوبی هستن و واقعا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
داروهای موثری برای میگرن به من داد خیلی بهتر شدم اون هم در مدت کوتاهی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
سردر میگرن
فعلا تحت درمانم البته خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
میگرن داشتم...الان بهتدم.دکتر بسیار با حوصله و مهربان...دارو الکی نمیده...خیلی خوب...خدادحفظش کنه.
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
سردرد شدید
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
سلام خانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
سرگیجه-نتیجه: عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بسیار با اخلاق، حرفه ای و با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
فوق العاده دقیق و مهربان هستند
و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
بسیار توجه دارند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
در مورد میگرن رفتم پیششون، خیلی مهربون و با حوصله بودند و مثل یه دوست راهنمایی میکردند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دکترخوبی هستن درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خانوم دکتر خیلی صبور هستن دوسش دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
بسیار دقیق و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
مشکل روحی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
در یک کلام واقعآ فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
هنوزمراجعه نکردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
عالی. پر حوصله و صبور. تشخیص خوب.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خانم دکتر عالی با اخلاق ومتخصص
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
دیسک کمر. خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
معمولی بود کار خاصی انجام ندادن داروهایی که دادن برای من فایده نداشت ولی منشی خونگرم داشت و خود خانم دکتر هم از نظر رفتاری مهربان خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
بسیار دلسوز هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
دکتر بسیار صبور و مهربانی هستند من برای میگرن مراجعه کردم و بعد دو جلسه حالم خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
پدرم دچار ضعف عضلات و دوبار در هفته قبل بعلت عدم تعادل زمین خورده بودن.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
درحال معاجه نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیارباحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
تشخیص دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
کنترل میگرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
سردرد دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
دکتر خوبی هستن ،با حوصله و دقت به حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
گزگز دست وپا
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
باحوصله دقیق گوش می دهند ازمایش بیخودی نمی نویسند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار ماهر و پراز علم و تجربه.مهربون.دلسوز.بادقت به حرف بیمار گوش میدن.17 سال میگرن داشتم و درعرض چند ماه درمان شدم با ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
بیماری ام اس فعلا کار خاصی انجام نشده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
یک پزشک به تمام معنا، حاذق، باشخصیت، مودب، دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خیلی با حوصله و شنوا به گفته های من گوش کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
فوق العاده صبور و خوش اخلاق و ب حاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
برای درمان میگرن رفتم و اولین ویزیتم بود، هنوز نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
دیسک کمر داشتم و واقعا ۱ بار ویزیت شدم ۲ سال قبل خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
پای بیقرار
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
تجربه و حوصله شون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
خوب بودند
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
کارشون واقعاعالی هستش.من ازورامین خدمتشون میرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
معاینه برای تنگی کانال دست بسیار دقیق انجام شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
میگرن و خداروشکر کنترل شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
فعلا درحال معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
گردن درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
سلام راضی هستیم ،وقت گذاشتند ،راهنمای موثر داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
مغز و اعصاب
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
با سلام خانم دکتر طاهریان دکتر خوبیه وبا متانت وصبوری به سوالات پاسخ میده و دقیق و درست بیماری تشخیص میده پیشنهاد میکنم چندتا دکتر نرید مثل من که دچار سر درگمی بشید برید پیش خانم دکتر درست تشخیص میدن من به ایشان ایمان دارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
درمان را تازه شروع کردیم، ولی دکتر بسیار باحوصله، بادقت و خوش خلقی هستند،ان شاالله نتیجه کار هم خیر و سلامتی باشد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
یکبار ویزیت شدم و برخورد خوب و صبورانه داشتند اما هنوز نتیجه درمانی حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خانم دکتر با حوصله و خوبی هستند اما تستی که داخل مطب میگیرند هزینه ۶ میلیونی دارد که واقعا درست نیست و ام آر آی و سونوگرافی که برام نوشتن بیرون جمعا شد ۳ میلیون بدون بیمه... و منشی ایشان رفتاری به شدت بد و کاملا بیحوصله هست، و ازمایشی که خود دکتر گفتن به منشی پیام بدید تا به دکتر اطلاع دهد و ثبت کند را چندین بار پشت گوش انداخت و اهمیتی نداد
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
خوب بود . با حوصله شرح حال بیمار رو گرفتند و معاینه لازم انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
بسیار دکتر با حوصله ای هستند و وقت کافی برای بیمار میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دقت در طبابت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
ام آر آی نوشتند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سلام. من تومور مغزی دارم. ایشون بسیار با حوصله هستند ، برای بیمارشون وقت میزارن، به حرفاش گوش میدن و از همه مهمتر اطلاعات و دانش خوب و به روزی دارند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
بیماری همسر من میاستنی گراویس است که توسط خانم دکتر طاهریان تشخیص داده شد خانم دکتر بینهایت حاذق در طبابت و بینهایت صبور و خوش برخورد و متعهد نسبت به بیمارهاشون هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
در حال درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
در نوبت دات آیآر (Nobat.ir)، هر بیمار فقط یکبار میتواند درباره هر پزشک نظر ثبت کند ( آخرین نظر هر کاربر از روند درمان نمایش داده میشود).
✅ به همین دلیل، نظراتی که میخوانید بدون تکرار و قابل اعتماد هستند.
دیسک گردن در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار با معلومات و همچنین با ح.صله و با اخلاق هستن .
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فعلا کاری نکردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیارخانم دکتر خوب با حوصله و باسوادی هستند برای بیمار وقت میگذارند خدا بهشون طول عمر بده
۱۴۰۵/۰۱/۳۱در حال برسی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰هنوز ویزیت کامل نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵فلج بلز داشتم که با راهنمایی و داروهای ایشون کاملا درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵دلشوره سردرد داشتم شبها خواب نداشتم الان عالیم سرم خوب شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۸من یکبار توسط ایشان ویزیت شدم. هنوز درمان شروع نشده. در مقام تشخیص اولیه با حوصله شرح حال گرفتند و نه امید بیجا دادند و نه الکی ترساندند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵مدت زمان انتظار طولانی و نداشتن صندلی کافی بدای نشستن ، پزشک حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر حوصله و مهربون
۱۴۰۱/۰۴/۱۵پزشک بس
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکتر بسیار دقیق و متعهدی هستند و البته منشی شون جالب نیست
۱۴۰۳/۱۰/۱۸سلام موقع رانندگی میترسم کلا استرس نمیزاره برم تو جاده فرمان از دستم خارج میشه ممنون میشم راهنماییم کنید
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی هستندخانم دکترخوش قلب ومهربان
۱۴۰۲/۰۳/۱۷تشنج و
۱۴۰۴/۰۲/۰۵متخصصی خوبی هس
۱۴۰۰/۰۶/۰۱فوق العاده با حوصله و با سواد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۵من برای سردرد و اضطراب مراجعه کردم بسیار خوش اخلاق باحوصله وباسواد بودن ازشون متشکرم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸چند ماه سردرد داشتم تشخیص میگرن دادن و با اولین نسخه سردردم خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶باحوصله و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲برام ام آر ای نوشتن هنوز جوابشو ندیدن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶با سلام ایشون دکتر حاذق و با اخلاق هستند ما ازشون ممنون هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خیلی خوب و
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بود و خیلی کمک کرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکترفوق العاده ای هستن ولی منشی شون خیلییییییی بی احترامی میکنن و اصلا برخورد خوبی ندارن همین موضوع باعث شده دنبال دکتر دیگه ای بگردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عالی و پرحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۵هنوز دارو مصرف نکردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶پنیک داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵فعلا خیر
۱۴۰۳/۰۹/۱۷مشاوره بعد از کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۲۵سلام عالی با اخلاق ومهربان ودانا
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر با حوصله و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر عالی هستن برای بیمار وقت کافی میزارن بی دلیل دارو تجویز نمیکنن من کاملا راضی بودن بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی خوب وباحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۲دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶میگرن و دیسک گردن و کمر دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مشکل زانو درد داشتم مراجعه کردم فعلا پذیرش شدم هنوز درمان شروع نکردم اما خوشم اومد ام آر ای آماده بشه حتما برای درمان مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۱/۳۰اولین بارمه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کارشون عالیه تشخیص درست میدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بهترینن
۱۴۰۳/۱۰/۱۸دکتر همسرم زوج میباشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار عالی ، هم اخلاق هم طبابت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خیلی صبور
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام ایشون فوقالعاده دکتر عالی و صبور و خوش اخلاق هستند ما چند تا سوال داشتیم با حوصله و صبوری کامل ما رو راهنمایی کردند خیلی دکتر عالی هستند به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار دکتر خوش برخوردی بودند و با دقت حرفهای بیمار را میشنیدند و به خوبی توضیحات مورد نظر را ارائه میکردند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوش اخلاق، حاذق،منصف
۱۴۰۰/۰۹/۱۰در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱فعلا خوب هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار خوش برخورد-صبور-تشخیص عالی-......من سردرد داشتم که ایشان تشخیص دادند میگرن دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲منو بیدار کرد باتجویز یه ام آرای ساده جلو خیلی بیماری هارو گرفت دکتر بافهم و درک بالاوبسیار مهربان خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰درد گردن داشتم مراجعه کردم و ایشون علاوه بر دیسک گردن ،بیماری ام اس من رو بسیار عالی تشخیص دادند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲کمردرد و عدم تعادل در راه رفتن که با کمک خانم دکتر مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴بسیار با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۹تجربه بسیار مثبت، بسیار صبور و با دقت
۱۴۰۳/۰۱/۱۸خیلی دکتر با اخلاق و با صرف وقت زیاد به تمام سوالات مریض پاسخ میدن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوب و با حوصله ای بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر بس
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۲۵با حوصله و صبور و کاملا متبحر
۱۴۰۲/۱۱/۲۹میگرن ، خیلی تشخیص خوب و دکتر بسیار محترم و به بیمار توجه خاص دارند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سرگیجه داشت و با دارو خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹میگرن شدید و درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستن تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴در حال درمان میگرن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴میگرن خداروشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰توده در پشت گردن، در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالی هستند. مسلط و بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۸ایشون خیلی صبور و مهربانند و من دو جلسه ویزیت شدم بابت میگرن که فعلا از نتیجه راضی ام.
۱۴۰۰/۰۲/۰۵معمولی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خوب بود فقط یکم زمان انتظار طولانی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خانم جنتلمنی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳در حالدرمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۱مشکل تنگی کانال نخاعی وکمر درد وپادرد شدید که تشخیص دادن وفیزیوترافی ودارو تجویز کردن الان بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ویزیت مادرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹سلام خیلی خوش اخلاق و با حوصله بودن من اولین بارم بود هنوز نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹فعلا یکبار ویزیت داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲یک جلسه رفتم خیلی باحوصله هستن و وقت میذازن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی هستند درد کمر داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳باسلام. بسیار دکتر مودب و باحوصله و تشخیص درست بیماری
۱۴۰۴/۰۳/۱۸به خاطر مشکل کمر یکبار توسط ایشان ویزیت شدم دکتر خوش اخلاق وصبوری هستندام آرآی نوشتند انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸میگرن تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۸خیلی انسان خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱تشخیص دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹برای کمر درد مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۱۰/۲۳بله مادر من ویزیت شدن ونتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تازه ام آر آی گرفتم هنوز نتیجه را ندیدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی خ
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بستری بیمارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بهترین دکتر هستن من
۱۴۰۰/۰۸/۲۴برای میگرن شدید شدید مراجعه کردم،به لطف خداوند و درمان دکتر الان واقعا زندگیم عوض شده و بهتر هست شرایطم البته که هنوز تحت درمانم.
۱۴۰۲/۰۸/۲۲تا الان خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دوره اول است فعلا نتیجه نگرفتیم میگرن داشتیم سرددشدید
۱۴۰۰/۰۶/۲۵خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بد نبود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی هم منو خوب درمان کرد هم همسرمو.جفتمون میگرن و استرس داشتیم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶با دقت و حوصله گوش میدن و معاینه اولیه رو انجام میدن، بی دلیل قرص و دارو تا تشخیص کامل و دقیقا بیماری نمینویسن، با دقت تمام بررسی میکنن و مشکلات و راه حل ها رو با حوصله تمام توضیح میدن که در وهله خودش قابل تحسین و نشان از مجرب بودنشون است.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴خوب بود و مهربان و درک کننده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند و میگرن من رو بعد از سالها مراجعه به پزشکان مختلف ، تا حد زیادی درمان کردند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی یه دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فعلا جواب ام ار ای باید براشون ببیرم.
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بیمار ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خوبی به نظر می رسند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تایم زیادی برای ویزیت من نذاشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کمردرد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عالی هستن خانم دکتر بسیار خوش برخورد و تشخیص درست ، با صبر و حوصله بررسی میکنند .
۱۴۰۲/۰۷/۰۳سردردهای شدید دارم.ودرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰کانال دستم گرفتگی داشت با درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار عالی ،خوش اخلاق ،صبور ،متعهد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر مجرب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹مشخصه دکتر با تجربه ای هستن خیلی دقیق و با حوصله به بیمارش گوش میده کلی بگم عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹میگرنخیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر دلسوز و زحمت کشی هستند من زندگیمو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲سلام . من با داشتن سردرد به ایشان مراجعه کردم . که با عنایت به سؤالات تخصصی که داشتند و حتی قبل از انجام MRI از سر و گردن ، تشخیص ایشان مشگل در ناحیه گردن بود که پس از انجام MRI دقیقا نظر ایشان تحقق یافت . تشخیصشان بسیار خوب و تجویز و توصیه های پزشکی هم عالی .
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خوش اخلاق خبره برای بیمار وقت میذارن قشنگ
۱۴۰۱/۱۱/۰۲میگرن داشتم وهمچنان تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ویزیت اولیه انجام شده و ام آر آی برام نوشتن هنوز نتیجه قطعی نگرفتم که بتونم نظر بدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵هنوز درمانم تکمیل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۰۳درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی هم به حرفام گوش دادن هم نتیجه بخش بوده برام
۱۴۰۰/۱۰/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالیبود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ویزیت دقیق و با حوصله و فعلا نتیجه خوب است باید دید با قطع دارو مشکل برمیگذدد یا خیر.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام دکتر بسیار عالی و متخصص هستند وقت زیادی برایم گذاشتند تشخیص درست و بجایی داشتند ایکاش منشی شان هم به همان اندازه خوب بود که تیم تکمیل بود در کل من از ویزیت خانم دکتر راضی بودم و در صورت نیاز مجددا مراجعه خواهم کرد
۱۴۰۴/۰۴/۳۱درمان میگرن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تشخیص خوبی داشتن برای دیسک گردن پیششون رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰میگرن دارم بالطف خانم دکترخیلی بهترشدم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عالی با شخصیت و با دانش
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۶بسیار پزشک صبور و با اخلاق و با دانشی هستن و کاملا برای بیمار زمان میذارن و هزینه الکی برای بیمار نمیتراشن اصلا
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بابت دیسک کمر و گردنم مراجعه کردم فعلا فیزیوتراپی انجام میدم؛ دکتر و منشی ایشون خوش برخورد هستند و وقت زیادی برای ویزیت بیمار میذارن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خیلی عالی مم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱برای معاینه رسیدم خدمتشون دکتر خوبی هستن و واقعا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۱/۱۲/۰۲داروهای موثری برای میگرن به من داد خیلی بهتر شدم اون هم در مدت کوتاهی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴سردر میگرن فعلا تحت درمانم البته خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵میگرن داشتم...الان بهتدم.دکتر بسیار با حوصله و مهربان...دارو الکی نمیده...خیلی خوب...خدادحفظش کنه.
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سردرد شدید
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سلام خانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷سرگیجه-نتیجه: عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار با اخلاق، حرفه ای و با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹فوق العاده دقیق و مهربان هستند و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار توجه دارند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵در مورد میگرن رفتم پیششون، خیلی مهربون و با حوصله بودند و مثل یه دوست راهنمایی میکردند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دکترخوبی هستن درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خانوم دکتر خیلی صبور هستن دوسش دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بسیار دقیق و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۱۵مشکل روحی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۴در یک کلام واقعآ فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸هنوزمراجعه نکردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶عالی. پر حوصله و صبور. تشخیص خوب.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خانم دکتر عالی با اخلاق ومتخصص
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دیسک کمر. خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸معمولی بود کار خاصی انجام ندادن داروهایی که دادن برای من فایده نداشت ولی منشی خونگرم داشت و خود خانم دکتر هم از نظر رفتاری مهربان خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار دلسوز هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵دکتر بسیار صبور و مهربانی هستند من برای میگرن مراجعه کردم و بعد دو جلسه حالم خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱پدرم دچار ضعف عضلات و دوبار در هفته قبل بعلت عدم تعادل زمین خورده بودن.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲درحال معاجه نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیارباحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۳۰تشخیص دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹کنترل میگرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سردرد دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستن ،با حوصله و دقت به حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱گزگز دست وپا
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱باحوصله دقیق گوش می دهند ازمایش بیخودی نمی نویسند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار ماهر و پراز علم و تجربه.مهربون.دلسوز.بادقت به حرف بیمار گوش میدن.17 سال میگرن داشتم و درعرض چند ماه درمان شدم با ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۹تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۱بیماری ام اس فعلا کار خاصی انجام نشده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴یک پزشک به تمام معنا، حاذق، باشخصیت، مودب، دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی با حوصله و شنوا به گفته های من گوش کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲فوق العاده صبور و خوش اخلاق و ب حاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۵برای درمان میگرن رفتم و اولین ویزیتم بود، هنوز نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷دیسک کمر داشتم و واقعا ۱ بار ویزیت شدم ۲ سال قبل خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پای بیقرار
۱۴۰۳/۰۷/۲۹تجربه و حوصله شون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خوب بودند
۱۴۰۱/۰۴/۰۳کارشون واقعاعالی هستش.من ازورامین خدمتشون میرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱معاینه برای تنگی کانال دست بسیار دقیق انجام شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۷میگرن و خداروشکر کنترل شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲فعلا درحال معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴گردن درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سلام راضی هستیم ،وقت گذاشتند ،راهنمای موثر داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مغز و اعصاب
۱۴۰۳/۰۱/۲۶با سلام خانم دکتر طاهریان دکتر خوبیه وبا متانت وصبوری به سوالات پاسخ میده و دقیق و درست بیماری تشخیص میده پیشنهاد میکنم چندتا دکتر نرید مثل من که دچار سر درگمی بشید برید پیش خانم دکتر درست تشخیص میدن من به ایشان ایمان دارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷درمان را تازه شروع کردیم، ولی دکتر بسیار باحوصله، بادقت و خوش خلقی هستند،ان شاالله نتیجه کار هم خیر و سلامتی باشد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸یکبار ویزیت شدم و برخورد خوب و صبورانه داشتند اما هنوز نتیجه درمانی حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خانم دکتر با حوصله و خوبی هستند اما تستی که داخل مطب میگیرند هزینه ۶ میلیونی دارد که واقعا درست نیست و ام آر آی و سونوگرافی که برام نوشتن بیرون جمعا شد ۳ میلیون بدون بیمه... و منشی ایشان رفتاری به شدت بد و کاملا بیحوصله هست، و ازمایشی که خود دکتر گفتن به منشی پیام بدید تا به دکتر اطلاع دهد و ثبت کند را چندین بار پشت گوش انداخت و اهمیتی نداد
۱۴۰۵/۰۳/۲۵بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۱۰/۰۳در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خوب بود . با حوصله شرح حال بیمار رو گرفتند و معاینه لازم انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار دکتر با حوصله ای هستند و وقت کافی برای بیمار میگذارند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دقت در طبابت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵ام آر آی نوشتند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سلام. من تومور مغزی دارم. ایشون بسیار با حوصله هستند ، برای بیمارشون وقت میزارن، به حرفاش گوش میدن و از همه مهمتر اطلاعات و دانش خوب و به روزی دارند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بیماری همسر من میاستنی گراویس است که توسط خانم دکتر طاهریان تشخیص داده شد خانم دکتر بینهایت حاذق در طبابت و بینهایت صبور و خوش برخورد و متعهد نسبت به بیمارهاشون هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰در حال درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۹صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸