مرکز دندانپزشکی دکتر عظیمی در سال ۶۲ با قبولی در کنکور و ورود به دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، آغاز به تحصیل در رشته دندانپزشکی نمودم. برای گذراندن دوره طرح وارد استان فارس شده و آن زمان تنها دکتر زن در منطقه بودم که این امر سبب شد تا تقریبا تمامی فعالیت های ـ را نیز خودم انجام دهم. از آنجا که همواره احساس می کردم باید دین خود را به مردم کشورم ادا کنم با بخش نیکوکاری جامعه دندانپزشکی همکاری دارم و با کمک همکاران عزیزم سعی در بالا بردن سطح بهداشت در مدارس هستیم تا به امید خدا در آینده کودکان سرزمینم از نعمت داشتن و حفظ دندان های سالم برخوردار باشند. فارغ التحصیل سال ۶۸ از ـ شهید بهشتی. مدت ۱۵ سال فعالیت در درمانگاه و مطب شخصی در استان فارس. ۱۵ سال فعالیت در مطب تهران. تجربه ۳۰ سال فعالیت در تمامی زیرمجموعه های دندانپزشکی، مخصوصا ترمیمی و زیبایی. یادداشتی از دکتر عظیمی: اینجانب دکتر صدیقه عظیمی بعد از قبولی در کنکور پزشکی سال ۶۲ وارد ـ دندانپزشکی شهید بهشتی شدم. در سال ۶۸ فارغ التحصیل و جهت گذراندن دوره طرح راهی استان فارس شدم. آن زمان تنها دندانپزشک زن منطقه اقلیم فارس بودم و به همین دلیل تقریبا تمام کارهای ـ را نیز خودم انجام می دادم. از آنجا که همواره احساس می کردم باید دین خود را به مردم کشورم ادا کنم با بخش نیکوکاری جامعه دندانپزشکی همکاری دارم و با کمک همکاران عزیزم سعی در بالا بردن سطح بهداشت در مدارس هستیم تا به امید خدا در آینده کودکان سرزمینم از نعمت داشتن و حفظ دندان های سالم برخوردار باشند.
دندان پر کردم بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۲دو تا دندون کامپوزیت کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خانم دکتر قبلا در شعر ما مطب داشتند من به جز خانم دکتر برا درمان دندان پیش دکتر دیگه نمیرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷من دوتا دندان عقل پیش ایشون کشیدم اصلا نفهمیدم چجوری کشیدن عالی بود نه دردی نه اذیتی خیلی سریع تموم شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ترمیم دندان کارشون خیلی خوب بود وخیلی هم صبور واروم هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵پوسیدگی دندان
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر مجرب و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۰۵با اخلاق عالی دندانهایم را پر کردند و روکش کردند
۱۴۰۰/۰۳/۱۳برای کشیدن دندان عقل مراجعه کردم. کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیارخوب
۱۴۰۲/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵زیر دست ایشان بسیار راحت بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی بعداز 20سال هنوز مشکلی برای دندانی که خانم دکتر درست کردن پیش نیامده ایشان نمونه هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱درمان ریشه
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عصب کشی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عصب کشی و پر کردن نیاز بود که انجام دادن با تشکر فراوان از دکتر خوش رو و خوش اخلاق و کار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷کارشون عالیییییه
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ینظرمن ایان یکی ازبهترین دندانپزشکان کشورمیباشند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خیلی خوش اخلاق.با هزینه کم کارمو انجام داد
۱۴۰۲/۰۶/۰۸من کار پرکردن انجام دادم عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۲۲عملکردی خوب و بسیار رضایت بخش.
۱۴۰۱/۱۱/۲۶